__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59
LOGOUT.hu
Hozzászólások
jonnyjoker01
veterán
Persze, szerintem sem lesz csúsztatás most már, de egy csomóan nem igy gondolják, itt is olvasni. Ezért irtam le amit irtam, hogy azok szépen megvárják a 91. napot és utána meglehet nyugodni.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
Nem is várható egyhamar, hiszen általában csak a játék megjelenése előtt szokták kiadni.
Szvsz leghamarabb valamikor októberben fogják nyílvánosságra hozni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
A The Gig trailerben sem volt work in progress felírat.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Maxxy10
addikt
Kell egy olyan kulcstartó..
Kicsimix
őstag
Igaz igaz.
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
Fitzgerald
veterán
Laymen gaming-ék azt mondták júniusban, hogy 2080Ti-vel 1080p-ben RTX on "rock solid" 60fps-ük volt, és ez volt a minimum. Amikor a városban autókáztak, akkor meg teljesen smooth 100 feletti fps-ük volt.
Persze ez nem feltétlenül jelent bármit is a végleges gépigény tekintetében, de azért bizakodásra adhat okot.
Wesder
félisten
Jó az a 2001 1994-nek is.
Ekkor jelrnt meg a PS1 és 96-ban a Crash Bandicoot.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Kivonat:
-A gunplay esetén hangsúlyozzák, hogy ez nem egy FPS játék RPG elemekkel, hanem egy RPG játék FPS nézetben. A lőfegyvereknél éppen ezért egy csomó változó lehetőséget adtak meg. Nem statikus (állandó) hanem dinamikus érték a visszarúgás (recoil) mértéke, az újratöltés gyorsasága, a fegyverváltás sebessége, stb. Ezen változók függenek a karakter tulajdonságaitól és képességeitől.
-Fontosnak tartották a rombolható környezetet, azt írják, hogy szinte mindenhol láthatóak lesznek a lövésnyomok, a felületnek megfelelően, és a különféle tárgyak különféle képen fognak reagálni arra, ha meglövik. A borosüvegek széttörnek, az ablakok szétrobbannak, ha egy vízcsövet meglősz, akkor pedig víz fog csorogni belőle.
-A fegyverek hatását próbálták a lehető legjobban visszaadni. Ha kis kaliberű lövedékkel lősz fejbe valakit, akkor nem fog hátrarepülni, nem fog a feje szétrobbanni, csak simán átmegy rajta a lövedék. Egy gránátrobbanásnál viszont már leszakadhatnak a végtagok és ilyesmi.
-A fegyverek nem küldetésekért kapott jutalmak lesznek, nem akarnak ilyen mesterkélt megoldásokat. Lehet őket vásárolni, lehet őket összeszedni megölt ellenfelektől, vagy lootolni (erre mi a jó magyar szó? - Cifu) egy banda fegyverraktárjából. A legendás fegyverek már macerásabb esetek, de elhitették, hogy a komolyabb karakterek (Meredith Stouth van megemlítve) ha kellően jó benyomást tesz rájuk a játékos, ajándékozhatnak efféle fegyvereket például.
-Még mindig dolgoznak a játékon, a közelharc kapcsán említette Pawel Kapala, hogy még nem elégedettek a közelharc hatásaival, látványával, és most ő például pont ezt fejleszti.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Az a Corpo path érdekesnek tűnik nekem. A Streetkid túl kézenfekvő, túl sablonos. A Nomad meg kicsit madmax.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Joccc07
addikt
"Lehet őket vásárolni, lehet őket összeszedni megölt ellenfelektől, vagy lootolni (erre mi a jó magyar szó? - Cifu)
"
Zsákmányolni.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
nubreed
veterán
Ez jó hír mindenképp. Ha jól tudom, az új 3070 fogja hozni talán a 2080Ti szintjét? Na majd kideról, aug 31-én lesz hivatalos nVidia bemutató.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
nubreed
veterán
Én elsőre Nomad leszek, az tuti. Nekem valamiért nagyon bejön.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
Ellia
addikt
Az árát is
cyberkind
félisten
mettek
addikt
Én is vagy nomád vagy Street kid.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
Szabi®
addikt
Nem látom ezen a játékon a Cdpr lenyomatát,egyenlőre a "nem hat meg" kategória.
A gunplay sebzés/sebződés elég sterilre sikerült,azon még csiszolhatnak.
nubreed
veterán
Nomadként már az is kihívás lesz az elmondottak szerint, hogy egyáltalán bejuss a városba. Ez már önmagában is érdekes.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
mettek
addikt
Mondjuk bennem is megvan ez az érzés. Nekem nagyon Rage stílus a gunplay (ami nem annyira az én stílusom) de remélhetőleg a körítés elviszi a játékot.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
Szabi®
addikt
Pontosan ,ez a jó megközelítés.Tényleg arra is hajaz.
Én látok még nyomokat a Fallout 4 irányába.
Elválik
nubreed
veterán
Ez nem értem miért baj. Milyen az a CDPR érzés? Nem lehet egy Witcher féle "lenyomatot" várni egy jövőben játszódó cyberpunk stílusú játéktól. Az új játékon pont olyan lesz a ez a lenyomat, amilyennek lennie kell.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
Szabi®
addikt
Ezt nem tudom elmagyarázni,annó láttam egy trailert a Witcher 2-ről,elkapott az érzés,hogy ez bizony játék,ezt tolni kell,a 3-nál ez még magasabb reakciót váltott ki.Olyan világokat építettek,ami páratlan volt,szó szerint.
Ezt a játékot meg megláttam, és nem éreztem semmit.Lehet nem az én világom.
Karakter kreaálás ? Mi a búbánatnak ? Hisz elvétve látod csak....De viszont így hogy elvétve látod,már a párbeszédek közt sem lesz akkora beleélés,ehelyett egy sima fps,shoot em up rajzolódik ki......
Mindegy.....megvárom az első gameplay-eket.
nubreed
veterán
Szerintem nem lesz azzal gond. Pl. a Skyrim is végigtolható csak belső nézetből ha pl azt szeretnéd. A világ meg minden, én, biztos vagyok benne, hogy itt is rendben lesz. Mutatnak dolgokat, de szerintem direkt úgy csinálják ezeket a bemutatókat, hogy közben meg ne igazán mutassanak semmit, nem ma kezdték a szakmát.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
nubreed
veterán
Egyébként a tegnapi path bemutatókban, a Street Kid részben van 1-2 mp. -ig egy olyan jelenet, ami ilyen utcai gyorsulási verseny vagy autóversenynek tűnik. Vajon ez benne is lesz a játékban?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
Kicsimix
őstag
Gondolom nem véletlen, hogy pont így mutogatják..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
eL Geri
őstag
Bennem az a kérdés merült fel, hogy vajon a három kezdeti életútnak három teljesen külön prológja lesz?
Mert akkor el tudnám képzelni, hogy rögtön 3x végigvinnék 3 prológot, külön mentésekben (ha lehet ilyet). Úgyis a kötöttebb prológokat szeretem :)
[Prolixus]
addikt
Brrr ezek a Samurai számok nagyon generikusak és jellegtelenek az én fülemnek. Remélem lesz rendes OST és nem akarják majd ezt túlzásba vinni meg kulcspillanatokban ezeket a zenéke betolni aláfestőnek.
Viszont mi volt az a Johhny Silverhand-es gameplay jelenet, játszható lesz ő is egy rövid időre?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
nubreed
veterán
Nekem is pontosan ez jutott eszembe. Semmi nem fogott meg bennük és egyébként is modert, futurisztikus elektronikus zene sokkal jobban menne egy ilyen játékhoz.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
LK
addikt
Hát írjál nekik email-t, hogy nem vagy elégedett a munkájukkal, és hogy te ezt sokkal jobban csinálnád. Lehet h. szívesen veszik a segítséget.
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
nubreed
veterán
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
jonnyjoker01
veterán
Ennek pont az ellenkezőjét mondják a készítők meg az újságírók akik játszottak már a játékkal, hogy nem a gunplay-en van a hangsúly. Szerintem ha fps shoot-em-up a predikciód, akkor kellemesen fogsz csalódni
Üdv. Johnny
zkxdn
őstag
Ha jól tudom a csajszi megemlítette hogy a kövi részben beszélnek majd az OSTről amit ugye a Witcher 3 zeneszerzője kreált
Fitzgerald
veterán
3070=2080 az eddigi leak-ek szerint, azért gondolom OC-vel ott lesz valahol a 2080Ti sarkában, de majd meglátjuk.
Engem a Big Navi jobban érdekel igazság szerint (2080Ti +10-15%), ha abból lesz referencia hűtős modell 200 alatt, akkor az legalább olyan jó vétel lehet majd, mint az RX 5700 volt.
Azzal már megbékéltem, hogy az AMD-nél mindig van valami dráma az első néhány hónapban, és kell pár hónap mire kikalapálják a drivereket.
Még mindig inkább ez, mint az 50-80%-os felár nvidiánál, csak mert jelenleg monopol helyzetben vannak a csúcskategóriában...
(#3383) Fitzgerald válasza [Prolixus] (#3376) üzenetére
Fitzgerald
veterán
Ja, igazi gatyametál. De ha a játék kontextusában nézzük a dolgot (és való életbeli referenciákból indulunk ki, mely szerint az emberek 90 százalékának rendkívül szar zenei ízlése van ), ez kell ahhoz hogy könnyen lehessen szélesebb közönségekhez eljuttatni egy-egy üzenetet...
zkxdn
őstag
Ha valaki nem hallotta volna egy kis ízelítő az OSTből (E3 2019)-- [link]
cyberkind
félisten
Érdekes, egy kicsit hajaz az új Doom-ra, abban van ilyesmi stílusú soundtrack, ami egyébként nagyon jó ha értelmesen használják.
Paranormal Cocktivity
[Prolixus]
addikt
Wow na ez már király viszont! Nem tudom honnan az infó hogy ez tényleg az OST zeneszerző munkája-e, de rmeélem hogy így van.
2020-08-11 13:36:22 (#3383) Fitzgerald
Ilyen téren nekem szerintem a tökátlag ízlésem van, akár bele is eshet abba a 90%-os szarba, Amit én mondok hogy ezekből a Samurai nótákból nem nagyon lenne slágér ha egy valódi banda lenne a jelen korban. Meghallgatod, vállat vonsz mész tovább.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
nubreed
veterán
Ez nekem is jobban tetszik már.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
(#3388) Fitzgerald válasza [Prolixus] (#3386) üzenetére
Fitzgerald
veterán
Igen, a '80-as évek végét idézi a hangzásuk, de ez valószínűleg szándékos. Akkoriban jelent meg ugye a tabletop játék, azt a hangulatot akarták szerintem kicsit elkapni.
A saját dalaik sokkal modernebb hangzásúak, bár attól még egy tizenkettő egy tucat banda.
zkxdn
őstag
Zeneszerzők:
- Marcin Przyblyowicz (Egy pár teaser tőle: [link] / [link] / [link] / [link] )
- P.T. Adamczyk (Sneak Peak: [link] / [link] )
- Paul Leonard-Morgan (Dredd zeneszerzője ) ( Tőle is 1-2 videó [link] / [link] )
PS4 téma zenéje: [link]
Pár zene a trailerekből, néhány feldolgozás illetve megpróbálták a hangokat kivenni a zenékből: [link] / [link] / [link] / [link] / [link] / [link]
Azthiszem hirtelen ennyi
zkxdn
őstag
PS4 téma zenéje: [link]
Csak sikerült az egyiket elrontani
Szabi®
addikt
Azért egy akció fps esetében a gunplay nagyon fontos.Mind a "ballisztika" mind a sebzésmodell.
[ Szerkesztve ]
Ez egy szerepjáték mindenek előtt. Nem akció FPS.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Szabi®
addikt
A Witcher is az volt,mégis volt benne zúzda,és jók voltak az arányok /párbeszéd/akció/romantika
[ Szerkesztve ]
cyberkind
félisten
Mert miből gondolod, hogy itt nem lesznek? Kicsit azt érzem ennél a játéknál, hogy sokan beleakarnak kötni a nem látott dolgokba, holott jó ha a játék 5%-át láthattuk eddig.
Jó, tudom, nincs tps nézet, akkor egyből egy agyatlan lövölde az egész, vagy valami egyedien régi és nem innovatív=szar mint a Halo.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
Szabi®
addikt
Dehogy .....tévedsz
Én imádom az fps-eket. (Doom,Wolfenstein,Bf-ek stb)
De láttam egy olyan gameplay-t a cyberpunkból ami a fegyvereket mutatta be,fentebb valaki linkelte,reflektáltam is rá,nah az a gunplay nekem nem jött be.
Arra írtam fentebb , hogy túl steril,nincs sebzésmodell ,ballisztika stb......
Oké értem hogy ez nem egy ARMA 3, de ha ilyen ütős dizájnúak a fegyverek,akkor takarítsanak is ,ne csak "puttyogás" legyen.
Meg az a wanted filmszerű "kanyarba lövés"........elég erőltetett.
[ Szerkesztve ]
cyberkind
félisten
Mihez képest steril, egy Doom-hoz képest az, de az megint más kategória, ez még mindig egy rpg lesz, és én úgy gondolom, hogy nem a gunplay-en lesz a hangsúly, hanem a játék többi aspektusán, de főleg a sztorin. Senki nem a sztori miatt játssza a Doom-ot (csak én), hanem a gameplay miatt, de ez csak egy példa.
Paranormal Cocktivity
kiserik
senior tag
RPG. Egy lövés = egy kocka dobás. Az eredmény ettől függ.
Te írtad, hogy akció FPS, ahol fontos a gunplay. Erre írtam, hogy nem az.
Eleve ezt a "gunplay"-ezést nem igazán tudom hova rakni, hiszen ez nem egy lineáris dolog, amit X-el és Y-al le lehet írni. A játékélvezetről szól, ami minden egyes embernél mást jelent. Valaki agyatlan lövöldözést szereti, vagy kergetőzést, gyors rohangálást, azt, hogy egy komplett tárnyi lőszerrel végigsorozhassa a célpontot, ami jó esetben eldől, mint egy krumplis zsák. Egy másik véglet meg azt szereti, ha 300 méterről már számolni kell a széllel, a lövedék esésével és azon kesereg, hogy a hideg fegyver első lövésre ugyanoda hord, mint 60 gyorsan leadott lövés után, amikor már 100°C feletti a cső hőfoka.
Minden játékban egy-egy megfelelő szintet próbálnak belőni. Mivel ez egy RPG, így alapvetően az RPG elemekre építkezik - például ugye láthatóan 4 féle "elemi" sebzés is lesz, mint például hő (tűz) hatások, és minden karakternek lesz egy adott védelmi szintje az adott elemi sebzés ellen. Innen kezdve már nem feltétlenül az a fontos, hogy milyen pontosan tudsz milyen gyorsan adott mennyiségű lövedéket a célpontba pumpálni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Szabi®
addikt
Miért nem szóltál előbb,hogy a sztori miatt játszod a Doomot ?
Átküldtem volna sms-be.......
Viccet félretéve.....
Nekem mondjuk számít a gunplay .Neked lehet más aspektusa fontos, ez ilyen.
Utoljára amit küldtem és fps rpg,az a Skyrim volt.
Azt 4-szer toltam végig,de az ugye más műfaj,meg ott egy heavy axe ,fps nézetben engem a Hexen-re emlékeztetett a dungeonokba.
És az egy régi gamernek eleve egy élmény
cyberkind
félisten
Az újnak nagyon jó a lore-ja.
Egy rpg-ben nem ez a lényeg, ide írhatnám a The Witcher 1-et, ami ma már megmosolyogtató gameplay (vagy inkább a harc="gunplay" ) téren, olyasmi mint egy beta Mass Effect, de minden más a helyén van, egyszerűen egy rpg-ben nem ez a lényeges, vagy a prioritás, egy Doom-ban vagy bármilyen hasonló fps-ben fontos a gunplay, de itt nem, nem ezért játsszuk ezeket a játékokat, legalábbis azt hiszem.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
Téma tudnivalók
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In