Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59

LOGOUT.hu


__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3001) mettek válasza jonnyjoker01 (#3000) üzenetére


mettek
addikt

Az ilyeneknek a ma már retro Postalt ajánlanám. A helyzet hogy a mai játékos generáció mindent akar csinálni a játékokban de leginkább értelmetlenül okorokodni és trollkodni. Lásd GTA online. Csak egymás csesztetése megy, csak a killek.

Én speciel egy Collectors editionnel várom a megjelenést hogy belevethessem magam.

sajnos én is kicsit túl gondoltam a játékot az első videó alapján..elképzeltem hogy majd minden falat szét lehet lőni, kb lebontani az épületeket de most már nem loholom bele ilyen tévképzetekbe magam. Nyilván csak egy két játékrészben lesz lebontható a fal pl.

PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien

(#3002) FoxiestFox válasza mettek (#3001) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Én azt annak idején két generációval ezelőttre vártam.
Anno néztük a Red Faction 1-2-t, gondolva huhú, mi lesz itt pár év múlva, és nem lett semmi. :(
Se normális rombolhatóságot, annak játékokba építését, az AI fejlődését, részecskefizika alapú füstöt, vizet nem kaptunk.
Ehhez képest van most egekbe toszott post process (most épp rt a neve a legújabbnak), és intellektuálisan segg AAA játékpiac, gender agymosással és repetitív játékmenetekkel.
De legalább kisebb stúdiók időről időre tudnak jót főzni a meglévőből.

[ Szerkesztve ]

(#3003) hombre[EU] válasza FoxiestFox (#3002) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Se normális rombolhatóságot, annak játékokba építését...
Ehhez képest van most egekbe toszott post process (most épp rt a neve a legújabbnak)
:DDD

segítsek vagy rájössz magadtól is? : ) persze meg lehet oldani...csak igénytelen és/vagy nem hatékony dinamikus környezetben

Life, Uh, Finds A Way

(#3004) jonnyjoker01 válasza FoxiestFox (#3002) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

Én már évekkel ezelőtt lemondtam arról, hogy a AAA stúdiók újításokat hozzanak be. Annyi pénzbe kerül a játékfejlesztés, hogy inkább azt csinálják ami megbízhatóan működik - játékaik továbbra is jó eladási számokkal "büszkélkednek". Nem beszélve arról, hogy multiplayerben van most a pénz, oké hogy dollármilliárd kategória bevétel volt a GTA V után, de annak sokszorosát hozták a Shark Card-ok.

Indie fejlesztők próbálkoznak új dolgokkal, mivel valahogy ki kell tűnniük a tömegből (vagy csak szimplán szeretnének valami újat megvalósítani), de náluk hiányzik az az emberi erőforrás és pénz, amivel a nagy közönséget megfoghatják.

Cyberpunk 2077 is annyiban lesz max újítás, hogy mennyire befolyásolhatja a játékos a sztori kimenetelét, de ez sem teljesen új dolog és meg kell várnunk a megjelenést míg kimondhatjuk hogy sikerült-e vagy nem jól megcsinálniuk.

Szerk.: Az RT-t azért nem nevezném közönséges szar extra post process effektnek. Teljesen más kategória, mint pl. a DoF, vignette vagy lens flare. Az tény hogy évről évre egyre jobb grafikát produkálnak a AAA stúdiók, nekem azzal van bajom hogy kb ez az egyetlen újítás amibe fektetnek. Felőlem nézhet ki úgy egy játék mint a valóság 1:1-ben, ha mögötte nincs tartalom egy kalap ....t sem ér az egész szerintem.

[ Szerkesztve ]

Üdv. Johnny

(#3005) Fitzgerald válasza mettek (#3001) üzenetére


Fitzgerald
veterán

Engem is zavar ez a dolog, de ennek része az is, hogy ma már a közönséget is be kell vonni a fejlesztési folyamatba. Ezzel nem is lenne gond, ha nem akarnának ezzel minden létező módon visszaélni a mindenféle aktivisták, anyaszomorítók, degeneráltak. Tehát a (általában tökre nem megérdemelten) kiemelt figyelmet kapó személyek/szervezetek.
És manapság sajnos elég kellően hülyének és hangosnak lenni ahhoz, hogy megkerülhetetlenné váljon egy-egy adott személy, szervezet olyan dolgokban, amelyekbe egyébként tökre nem kéne beleugatnia/-uk.

A játékból meg szerintem még mindig nem láttunk annyit, hogy állást foglalhassunk bármelyik oldalon. Valamilyen szinten engem is aggodalommal tölt el, hogy bizonyos dolgokat kivágtak/hiányozni fognak a végleges játékból, de ne felejtsük el, hogy a CDPR-t ős Cyberpunk-rajongók/játékosok alapították, az alapító tagok között vannak arcok, akik egykor a CP szabálykönyv lokalizációjában, terjesztésében is komoly szerepet vállaltak Lengyelországban a '80-as évek végén, '90-es évek elején. Szóval biztosan lesznek itt meglepetések, és nem hiszem hogy elfeledkeznek a régi motorosokról, akik hozzájuk hasonlóan a tabletop játékon nőttek fel.

[ Szerkesztve ]

(#3006) FoxiestFox válasza hombre[EU] (#3003) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Segítsek vagy rájössz magadtól?
Nem kifogások kellenek, hanem innováció.

(#3007) cyberkind válasza FoxiestFox (#3006) üzenetére


cyberkind
félisten

De nem lesz innováció már, az is meglepetés, hogy vannak még konzolgenek, ugyanis a fejlesztőknek ez nem jó, meg kell tanulni azokra fejleszteni és optimalizálni ami pénz és idő. Amit te is szeretnél az a X360-PS3 érkezéséig volt, onnantól kezdve özönlöttek a játékosok, és ez a gaming téma nemcsak egy réteget érdekel már, amin csak egy E.T.-hez hasonló lyukrafutás változtatna, az majdnem be is döntötte ezt a piacot.

Nekem speciel ez a legnagyobb bajom a gaminggel, túl sokan vannak, túl sokan választják ez, anno amikor csak egy réteg volt, és azokat megtudták szólítani olyan játékokkal gyakran, mint amiket csinál mondjuk a CDPR vagy a R*.

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#3008) FoxiestFox válasza cyberkind (#3007) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Hát ja.
Esetleg akkor, ha már tényleg nem tudnak új post processt kitalálni, amivel a felületi látvány javítható.
És még ezután is csak akkor lesz elérhető a tech a normális devek számára, amikor az AAA (ez is lol, inkább ZZZ) piac levetette, és könnyebb lesz hozzáférni / alkalmazni kisebb stúdiók számára is.

Nagyon régen jelen van a gaming, már a microk anno is kialakították a kis gaming piacukat, és azóta is láttunk ezt-azt a PC éra indulása után, de valahogy még az első igazán komplex 3D játékok is tudtak egyéniségek lenni, nem csupán termékek, amiket piackutatások koklúzióinak megvonása után gyártanak le a meglévő játékosbázis többségének igényei alapján.

Nagy költségvetésű játékot ma már szinte csak termékként készítenek, a kicsi és közepes stúdiók tudnak olyat bevállalni, hogy kevés emberrel, nem sok pénzből, akár éveken át, de lelket öntenek a termékükbe.
És szerintem látszik is. Minél nagyobb, minél ambíciózusabb egy játék, többnyire annál kevésbé van lelke.

(#3009) sittes79


sittes79
addikt

Ijj de pereg a forum ezt jó látni, mi lesz itt ahogy egyre közeledünk jéééézus!

(#3010) jonnyjoker01 válasza sittes79 (#3009) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

Kicsit elmentünk offba de elvagyunk :DDD Következő night city wire-ig úgysincs miről beszélni. :)

Üdv. Johnny

(#3011) VikMorroHun


VikMorroHun
senior tag

Most nincs kedvem kiválogatni, mely hozzászólásokra reagálok, csak így ömlesztve:

- rombolhatóság: a Crysis 2007-es játék, ha jól emlékszem, és remekül megoldották benne a környezet rombolhatóságát. (Az egyik kedvencem a lebegő fa - ami persze egy hiba volt, bizonyos fizikai beállítás, és a megfelelő helyekre leadott lövések után. :) ) Azóta sem láttam ilyen játékot.
- Cyberpunk 2077 külső nézet: csodálkoztam is, hogy a legutóbbi demóban (valaki más emlékét lehetett átélni, elemezni az ott látottakat) külső nézetben játszódott majdnem az egész. Mondom, mi történt, elfelejtették az indoklásukat, hogy ez miért nem lesz?
- csúcstechnológia nehezen érhető el "normális" (gondolom, független) fejlesztők számára: tudomásom szerint mind a CryEngine, az abból kifejlesztett Lumberyard, sőt, még az Unreal Engine is ingyen hozzáférhető bárki számára. Most csak az utóbbit ellenőriztem, 1 millió dollár bevétel után kell nekik fizetni 5% jogdíjat. Úgyhogy ez nem lehet akadály. Tény, meg kell tanulni használni ezeket a fejlesztő eszközöket. Meg az sem árt, ha egy kis csapat tisztában van a korlátaival, és nem bénázzák el, mint az Opal Squad a zseniális ötletüket (egy olyan RPG, amiben a szörnyekkel kell lenni, nem a hősökkel - egy pár fős csapat 1 év alatt összedobta volna Unityben. Ők meg már 3 év késésben vannak, és felélték a Kickstarteren összegyűjtött pénzüket.)

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#3012) FoxiestFox válasza VikMorroHun (#3011) üzenetére


FoxiestFox
félisten

- a Crysis valóban tartalmazott egy elég limitált szintű rombolhatóságot, de nem tudtál krátereket robbantani a földbe, egyszerűen bizonyos épületek előre elgondolt darabokra törhettek. A fákat tényleg ügyesen megoldották viszont. (Red Faction Guerilla minden szempontból leveri az asztalról amúgy, ha fizikáról van szó, de az egy játék).
-
- Valóban sokat segített a kisebb stúdióknak a sok könnyen hozzáférhető engine. Viszont azt látni kell, hogy nem szokott lenni tapasztalatuk, idejük, és elég emberük sem arra, hogy mindent kihozzanak belőle.
Illetve ha bejönne valami valóban game changer fizikai / vizuális feature, elég biztos vagyok benne, hogy nem lenne azonnal ingyen hozzáférhető.

(#3013) Cifu válasza FoxiestFox (#3012) üzenetére


Cifu
Topikgazda

A Red Fraction előnye az volt, hogy kopár volt a terep. Ha ugyan ezt egy városi pályán szeretnéd megvalósítani sok tereptárggyal és növéyzettel, akkor bele fog törni a bicskád. Az Armed Assault is csak szerény szintig jutott ebben.

Nem véletlen, hogy nem szívesen ugranak bele ebbe a fejlesztők. Úgy megcsinálni, hogy a végeredmény ne legyen kiábrándító, nos, nem egyszerű...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#3014) FoxiestFox válasza Cifu (#3013) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Bizony. De talán így ennyi évvel az említett címek után nem volna rossz legalább megpróbálni.
Ott van a legtöbb gépben a 12+ szálas CPU, és ha 40%-os max kihasználtságot láttam eddig játékok alatt az R5 2600-ommal, már sokat mondok...
VGA-t bezzeg zabálja minden.

(#3015) Prosector


Prosector
addikt

Sajnos a mai hardverek meg mindig nem tartanak ott, h destruction/fracture animaciot v vmilyen particle effektet v hasonloan eroforrasigenyes dolgot rendereljenek real-time, tobb 1000 v 10000 poligonszammal.

Szep, latvanyos trailereket meg atvezetoket, stb lehet csinalni, de real-time rendernel megroskad az osszes hardver... 0,5-1 fps es hasonlok.

(#3016) FoxiestFox válasza Prosector (#3015) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Emlékszel, mikor bejött a Havok, és csak pislogtunk, hogy hogy az istenbe tud ez így működni egy magon?
HL2, Max Payne 2 egymagos Pentium III-akon elfutott hihetetlen sebességgel, miközben a ragdoll annyira jó volt, hogy a mai napig megállná a helyét.
Vagy ott van manapság a BeamNG, amiben a soft body fizika kifejezetten jó, és egyáltalán nem kér durva CPU-t.
Ezek alapján azt gondolnám, hogy egyáltalán nem lenne lehetetlen szintet lépni már most sem, egyszerűen csak nem látja senki szükségesnek. A legtöbb játék ki se tudná használni normálisan, olyan cím pedig kevés van, ahol a környezeti rombolhatóság érdemben hozzáadna a játékhoz.
Egyébként nem is lenne szükséges valami elképesztő magas minőségben, csak mindenből egy kicsit, azokon a helyeken, ahol azzal tud dolgozni a játékkoncepció, és ott is csak olyan részletesen, hogy ne lógjon ki a lóláb.
Genről genre lépkedni felfelé, ahogy a fényekkel, árnyékokkal, shaderekkel, raytracinggel megtörtént / történik.
Olyan így, mintha csak egy valami fejlődne, a post process.

(#3017) mettek válasza FoxiestFox (#3016) üzenetére


mettek
addikt

Vagy ott van a Battlefieldek közül a Bad Company amiben elégszépen lehetett épületeket rombolni sőt még a tankokról is leesett ez az egy találatnál. Most meg kb visszafelé fejlődünk. Minden szép, minden csillog meg tükröződik de egy normális fizika nincs benne.

na de a CP-nél maradva, az előrendelt pc-s kiadás milyen kliensre jön majd?

PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien

(#3018) Vesa válasza jonnyjoker01 (#3004) üzenetére


Vesa
Topikgazda

"Cyberpunk 2077 is annyiban lesz max újítás, hogy mennyire befolyásolhatja a játékos a sztori kimenetelét,..."

Önmagában -számomra-, már az hatalmas újítás, hogy a játék létezik és remélhetőleg meg is jelenik! Az RPG-k 98%-ka vallásos alapú, mítikus, csodavárós, szörnyes, sárkányos, kardozós, lovaglós világban játszódik, ami engem nem csak hidegen hagy és direkt nem érdekel, de kifejezetten irritál is.
A CP viszont végre szakít ezzel az évtizedek óta tartó sorozattal, és megpróbálkozik egy teljesen más környezetben, egy techológiai értelemben sokkal fejlettebb világba elvinni a műfajt, ami önmagában nagy szó, nem beszélve a számos lehetőségről, ami ennek nyomán előáll a többi RPG-hez képest (azt a néhány valóban kevés kivételt nem számolva).

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#3019) Cifu válasza mettek (#3017) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Alapvető probléma, hogy mire van igény.

A rombolható környezet szép dolog, de ha tippelnem kéne, akkor a ráfordított erőforrás-befektetés túl magas az eredményhez képest. Az átlag játékos többre fogja tartani a tereptárgyakkal teli tájat, az igényesen kidolgozott karaktereket, animációkat. Akkor lehet tippelni, mivel fognak többet foglalkozni...

Amúgy meg kell jegyezni, hogy ilyen téren a CP2077 azért nem teljesen elveszett. Igaz, hogy a környezet rombolhatósága korlátozott (pl. a betonoszlopok sérülnek, ha beléjük lőnek), de hogy egy példával éljek a 2018-as videóban Victor a ripperdoc (aki a kibernetikus alkatrészeket belénk építi) nyakán lévő sztetoszkóp mintha oda lett volna ragasztva az orvosi felsőhöz. Az újabb videókban viszont jól láthatóan lengedezik, ahogy Victor mozog...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#3020) mettek


mettek
addikt

Most újra nekivágtam a Witcher 3-nak és azt kell mondjam hogy ez még ma is simán megállja a helyét minden szempontból, akár idén is megjelenhetett volna. A látvány még most is baromi szép főleg hogy már a vga is ki tudja hajtani teljes pompájában.

Ez alapján én nem félek, a CP is eszméletlen lesz és évekig nem lesz hozzá hasonló. :)

PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien

(#3021) tomazin válasza mettek (#3017) üzenetére


tomazin
veterán

Ha a cd-s verziot kerdezed az ertelemszeruen gogra. Eleg kemeny szazalekot legombol a tobbi store, itt meg cegen belul marad.

2998: nem is rad gondoltam, hanem a minden faj reddit threadekre.

[ Szerkesztve ]

(#3022) nubreed válasza Vesa (#3018) üzenetére


nubreed
veterán

Ez pontosan Így van és ennek én is nagyon örülök. Ráadásul más tekintetben is bontja a tabukat elég rendesen, nem lesz gender a játékban. Azért arra kíváncsi leszek, hogy majd mit lépnek erre a habzószájú álszenteskedő vallási fanatikusok, vagy akár a politikusok. Mert ide a rozsdás bökőt, hogy emiatt támadni fogják a CDPR -t meg a játékot is. Volt már szó a szex jelenetektől, amik valamilyen formában biztosan lesznek, de pl. magát a behatolást nem mutathatják, mert akkor teljesen máshova kéne besorolni a játékot és meg sem jelenhetne a mainstream platformokon.

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#3023) Ellia válasza nubreed (#3022) üzenetére


Ellia
addikt

Lesz egy mindenhol hangos kisebbség és a többség akit nem fog érdekelni a gender mizéria... Láttunk már ilyet.

(#3024) Szőrös 


Szőrös 
veterán

Sziasztok, egy jó cimborám csinált a játékhoz magyar rajongói oldalt, a tartalmak folyamatosan kerülnek fel rá meg persze a friss hírek is. Használjátok egészséggel. :)

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#3025) jonnyjoker01 válasza Vesa (#3018) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

Hasonló véleményen vagyok én is (a fantasy részen kívül, most játszom újra a witcher 3-mat CP2077 megjelenéséig :DDD). Én a technológiai, játékmechanikai diskurzus kapcsán írtam azt.

Üdv. Johnny

(#3026) Chalez válasza jonnyjoker01 (#3025) üzenetére


Chalez
őstag

Hmm, asszem nekem is el kellene kezdeni (folytatni), már megvan a gépem hozzá :DDD Kb 2%-nál tartok. Megvan Ps4 Pro-n is, de hiába egy OLED TV mellé, "visítva" menekülök 30 fps elől... :(((
CP2077 megjelenéséig szerintem el is leszek vele

[ Szerkesztve ]

(#3027) jonnyjoker01 válasza Chalez (#3026) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

Egyszer játszottam végig a játékot, akkor végigszáguldoztam a sztorin... Most minden kérdőjelhez elmegyek a térképen, 30 óra játékidő után egyenlőre a Bloody Baron és Ciri in Velen részt sikerült megcsinálni :D El leszek vele egy darabig én is az biztos, elég sok mindenről maradtam le "csak sztori" játékosként.

Üdv. Johnny

(#3028) gyuromoj


gyuromoj
veterán

Cyberpunk 2077 Male V figura

PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.

(#3029) Cifu


Cifu
Topikgazda

Westbrook kerület,

Ez a céges világ közepe Night City-ben, 2023-ban az Arasaka torony elleni nukleáris támadás után a város központjából romhalom éktelenkedő toronyház-torzók maradtak csak. A város újraépítésekor a cégek új központi része lett.

North Oak a leggazdagabbak lakóhelye, luxus és csillogás minden felé, a céges biztonsági erőknek hála pedig bűnözői bandáknak nyoma se nagyon lehet.

Aki nem engedheti meg magának North Oak-ot a céges felső körből, az Charter Hill-ben él. Itt minden a tömegek relatíve kulturált környezetben való elhelyezéséről és életteréről szól. A biztonság egy nagyságrenddel rosszabb itt már - a gazdagok csak testőrökkel merészkednek már ide is.

Igen, én is látom, hogy az utóbbi képen olvasható North Oak, de a CP2077 szövegben meg a leírtak szerint van. A fene érti...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#3030) LK válasza Cifu (#3029) üzenetére


LK
addikt

Szia!
Tervezed bővíteni a Cyberpunk írásodat közeledve a kiadás felé ?

"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG

(#3031) DanielLong


DanielLong
senior tag

Szerintem most nagyon sok támadó reakciót fogok kapni, de nektek nem volt olyan érzésetek a gameplayeket nézve, mintha egy cyberpunk GTA-t látnánk? Úgy értem elgondolkoztam azon, hogy mi lesz a különbség a CP2077 és egy GTA között. Azt hittem, hogy futurisztikusabb lesz majd az egész világ, erre most kb annyit láttam, hogy itt is autóból meg motorról lehet lövöldözni és biztosan el lehet kötni az verdákat. Én attól félek, hogy olyan terepre léptek a fejlesztők, amiben már piszkosul magasan van a léc a GTA V miatt és nem lesz elég pár művégtag meg választható párbeszéd ahhoz, hogy a CDPR lenyűgözze a gémereket. Ettől persze még lehet nagyon jó játék a CP2077, csak ennyi idő és erőforrás után én többet várnék tőlük. Remélem nem lesz igazam.

Szedjetek szét ;]

(#3032) cyberkind válasza DanielLong (#3031) üzenetére


cyberkind
félisten

Szerintem abszolút nem egy Gta klón, a Gta egy könnyed, limonádé játék, pláne az 5, ami jó, de teljesen más szint. Ha így nézzük a Witcher 3 egy fantasy Gta lovakkal meg szörnyekkel. :DDD

Paranormal Cocktivity

(#3033) FoxiestFox válasza cyberkind (#3032) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Grand Theft Horse. ;]

(#3034) tomazin válasza DanielLong (#3031) üzenetére


tomazin
veterán

A gta nem rpg. Nagyon felszínesen kell ahhoz nézni (kb nagymama szemmel -> autósjáték, autósjáték), hogy hasonlítson egymásra a kettő.

(#3035) nubreed válasza DanielLong (#3031) üzenetére


nubreed
veterán

Ne egy néhány órás játék demo alapján ítéljük meg a dolgot. A CDPR sok mindent meg fog mutatni a Night City Wire -ökben de közel sem mindent. Akkor fogunk tudni végleges véleményt alkotni az egészről ha már itt lesz és játszunk vele. Attól, hogy van benne autós lövöldözés, semmi köze nincs a GTA 5 -höz. Én biztos vagyok benne, hogy érzetre teljesen más lesz a két játék. És ahogy előttem mondták, a GTA nem rpg. Itt meg aztán nagyon durván szerteágazó skilleket szerezhetsz meg és úgy alakíthatod a karaktered ahogy neked a legjobban tetszik. És a futurisztikus érzettel sem lesz szerintem gond, majd ahogy már beletolunk jó sok órát, szerintem át fog jönni...

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#3036) DanielLong válasza tomazin (#3034) üzenetére


DanielLong
senior tag

Nem értek veletek egyet. :D A GTA-ban ugyan nem tudtál hatással lenni a cselekmény és párbeszédek alakulására, de a szereplőket tudtad konfigurálni, azért nem akkora a szakadék az open-world és az rpg között szvsz. Aki pedig limonádénak nézi a GTA V-t, az nem figyelt eléggé az áthallásokra. Az a játék tanítani valóan nagyszerű karikatúrája a jelen világunknak. Aki jobban belenézett, az találhatott azért elég komoly tartalmat is benne, persze mindig komikus formában.

Lehet, hogy én voltam az egyetlen, aki a GTA V-t és a Witcher 3-t pont egymás után vitte ki, de nálam mindkettő a top3 játékaim közé került.

De legyen igazatok és a Cyperpunk hozza a Witcher szintjét a történetben és az atmoszférában.

(#3037) LK válasza DanielLong (#3031) üzenetére


LK
addikt

Nem, nem volt olyan érzésem. A GTA V, semmilyen lécet nem tarthat ez a játék fölé, inkább lentről nézi, a léc mögül.

cyberkind, tomazin: +1, kb. én is így gondolkodok

"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG

(#3038) FoxiestFox válasza DanielLong (#3036) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Keversz fogalmakat.

(#3039) DanielLong válasza FoxiestFox (#3038) üzenetére


DanielLong
senior tag

Szerintem maradjunk annyiban, hogy a GTA-t nem lehet sehova sem tenni, mivel minden is lehet. https://www.thegamer.com/gta-v-reasons-its-a-secret-rpg-not/ Hasonlóan valszeg a CP2077 sem csak egy rpg lesz. Erről úgy gondolom kár vitatkozni.

(#3040) FoxiestFox válasza DanielLong (#3039) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Jó, akkor essünk neki. :P

"A GTA-ban ugyan nem tudtál hatással lenni a cselekmény és párbeszédek alakulására, de a szereplőket tudtad konfigurálni, azért nem akkora a szakadék az open-world és az rpg között szvsz."
- Attól, hogy tudsz karaktert öltöztetni, még nem lesz egy játék RPG. Attól, hogy a döntéseid megváltoztatják a történet menetét, és a világ hozzáállását a karakteredhez, annál inkább. Aka. a GTA V-ben semmi sincs, ami RPG.
- Az open world egy eszköz, amit RPG és nem RPG játékok is használnak, semmi hatása nincs arra, mint RPG, mi nem, így elég értelmetlen szakadékot keresni, értelemszerűen nincs.

"Aki pedig limonádénak nézi a GTA V-t, az nem figyelt eléggé az áthallásokra."
A GTA V egy ponyva, sok sötét humorral és egy csomó társadalomkritikával. De mégis csak egy ponyva. A IV sokkal sötétebb volt, sokkal átélhetőbb.
Jó játék meg minden, a története is abszolút rendben van, csak inkább ne misztifikáljuk túl.

A linkelt cikk írója is problémában áll azzal, mi RPG és mi nem, úgyhogy pls ne terjesszük :DDD
Tényleg ennyit lát az átlagember az RPG műfejból? Babaöltöztetés és mellékküldetések = RPG? lul

[ Szerkesztve ]

(#3041) m0h0senator válasza FoxiestFox (#3040) üzenetére


m0h0senator
őstag

+1

An odyssey through the realm of consciousness.

(#3042) LK válasza m0h0senator (#3041) üzenetére


LK
addikt

+1 :DDD

"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG

(#3043) nubreed válasza LK (#3042) üzenetére


nubreed
veterán

+1 :DD
Illetve még annyi, hogy a GTA 5-öt mondjuk leginkább a Watch Dogs (2) -vel kéne összehasonlítani, de semmiképpen sem egy sci-fi rpg -vel.

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#3044) zkxdn válasza FoxiestFox (#3040) üzenetére


zkxdn
őstag

+2077

(#3045) Cifu válasza LK (#3030) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Bevallom nem tudok erre egyenes választ adni.

Tervezem? Igen, jó lenne. De szabadidő terén kutyául állok (az űrhajózással kapcsolatos cikkem kb. 3 hónapja helyben topizik...), és effektíve nincs sok masszív kapaszkodó, hogy mégis mi az, amiről érdemes lenne írni, ami még nincs benne az írásomba, ugyanakkor azt a részét érdemben bővíthetné.

Anno arról volt szó, hogy több információ lesz a háttérvilágról. Hát ha a mostani csepegtetéseket tartja a CDPR annak, akkor nem sok értelme van ennek. Én azt hittem, hogy részletes bemutatása lesz a 2020 és 2077 közötti időszaknak, arról, hogy épült újra Night City a 2023-as események után és a többi. Azt érdemesnek tartottam volna egy összefoglalóban magyarul megírni.

De a játékról érdemben nem tudok jelenleg mást írni, mint amit már más megírt vagy adott esetben itt a topicban olvashattál már róla. Ezek egy része ráadásul masszívan pletyka vagy félhivatalos dolog. Erre nem lehet várat építeni.

A vloggerek meg médiaszemélyiségek játszanak a játékkal, majd ők akkor írnak róla.
A 99%-uk látványos háttismeretek nélkül, teszem hozzá, ami önmagában nem baj, csak így egy csomó dolog terén fals félinformációkat lehet olvasni. Nem örülök a helyzetnek, de ez van...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#3046) Cifu válasza DanielLong (#3039) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Amennyiben a vita szerinted az, hogy a GTA V. és a CP2077 között túl sok az áthallás, miközben a jelek szerint mindenki más szerint nem így van, akkor igen. :)

A GTA V. egy akciójáték. Nem szerepjáték. Nagyjából senki sem tartja szerepjátéknak, még a Rockstar Games sem. Innen kezdve almát körtével...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#3047) aAron_ válasza DanielLong (#3031) üzenetére


aAron_
őstag

Én is így éreztem autós rész közben, többször is, de nem csak az open world miatt (ami nyilván adott), hanem a grafika és annak stílusa miatt is. Néha úgy érzem, hogy nem elég darkos CP2077, de túl sokat egyelőre ebbe nem akarok beleképzelni feleslegesen.

Nekem az abszolút benchmark a Bladerunner 2049, hiába nem kéne.

What is your ikigai?

(#3048) Cifu válasza aAron_ (#3047) üzenetére


Cifu
Topikgazda

"Nekem az abszolút benchmark a Bladerunner 2049, hiába nem kéne."

Mindezt Aramaki avatarral (Ghost in the Shell manga/anime, ami detto egy Cyberpunk világ, ha valakinek nem mond ez semmit). :DDD :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#3049) LK válasza Cifu (#3048) üzenetére


LK
addikt

Egyébként ha valaki megnézi az összes Ghost in the Shell-t, elolvas néhány Shadowrun könyvet, lesz fogalma erről, illetve aki már ismeri a témát, azonnal hangulatba kerül. Az igazságot megvallva régóta várjuk már ezt a játékot, hogy néhány bugon, problémán fennakadjunk. Az Aramaki avatarról jutott eszembe mindez. :)
Egyébként igaza van a srácnak, hogy ha nem lesz eléggé darkos, az baj lesz. Kell a hangulathoz.

Az írásodban az űrhajózás jövőjéről is írsz? Űrturizmus táma? Azzal is ki tudod egészíteni esetleg.

"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG

(#3050) Cifu válasza LK (#3049) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Egyébként igaza van a srácnak, hogy ha nem lesz eléggé darkos, az baj lesz. Kell a hangulathoz.

Nem értek egyet, a Cyberpunk nem attól Cyberpunk, hogy állandóan sötét van és esik az eső. :)
Hovatovább a Ghost in the Shell-re sem jellemző ez a fajta stílus, pedig az is egyértelműen Cyberpunk. Szerintem.

Félreértés ne essék, nekem is nagyon tetszett a Blade Runnder féle vizuális stílus, de hiba lenne, ha a CP2077 csak a sötét + esős hangulatra építene csak azért, mert az jól néz ki...

Az írásodban az űrhajózás jövőjéről is írsz? Űrturizmus táma? Azzal is ki tudod egészíteni esetleg.

Nem, ez egy "alapozó". Az űrbéli mozgás alapjaitól a rakétahajtóművek elvi és gyakorlati működésén át a különféle általános technikai megoldások bemutatásáig.

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.