Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KAMELOT

    titán

    válasz 98bja #62919 üzenetére

    Szerintem meg Ezredes leírt mindent.
    Összességében egy olyan kocsit kell választani 2022-ben, ami nem rohad, megbízható, jól felszerelt és árban legyen jó. Ha kell kicsit fizessen többet. Sajnos ez van egy használt kocsinál, hogy nehéz jót kifogni.
    Legjobb, ha mindjárt egy komplett motor generállal kezdi és akkor tuti 1-200k km-ig nyugalom van. Ezt is a vételárhoz kell kalkulálni. 10 éves kocsiban simán benne van 200k+. Senki ne várjon kevés km.
    Most néztem hirdetést SK. (csak példaként említem)
    2018 mondeo combi 2.0 benzin, automata, ST line, 56.000km---22.000€. Közvetlenül a Fordtól. Akár már 0% elhozható, 200€/hó.
    Természetesen azért valami önrészt jó ilyenkor letenni.

    V1200 - 18CORE - SUPRIMX

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz 98bja #62919 üzenetére

    Ez nagyon f@szság. E46-ot is lehet venni pár százezerért..... Ahogy E39-et is.... Ami jó az mindegyikbe drága legyen az E46 / E39 / E90. Egy E46 minőségben ?!?!?! Sajnos E46 / E39 attól elrohad ha rá nézek.... E90 / E60-nál ilyen nincs..... Egyedül az E90 hátsó hídja szeret rohadni az E46-okból meg még a karosszéria is szétszakad.... A tornyok E46 / E39-nél egy nagyobb kátyú-ba púposra szétverődnek... E90 / E60-ba ilyen nincsen..... Minőségben minden is szétkopik az E46-ba.... Benzines motoroknál minden lehullik a motortérbe gondolok itt a kiegyenlítő tartályra ( szétdurrannak rendszeresen ) a vízcsövek a vízhűtők szétdagadnak tönkremennek ilyen E90-be nem igazán van.... Sorolhatnám napestig.... Egy E90 megbízhatóságra egyáltalán nem rosszabb mint egy E46. Az,hogy bizonyos motorokra jobban oda kell figyelni az igaz lehet pl egy N47 / N57 / M57 az igaz lehet de nem megbízhatatlanabb..... Biztos a saját autóinkban is azért van N47 / M57 D3-D5 és még tuningolva is vannak gazdagon mert megbízhatatlanok..... E90-nél vannak műanyagok ( belső burkolatok ) aminek a minősége nem megfelelő szerintem sem de egyébként akinek a pl középbox a perverzitása az valóban sírni fog miatta. Nézz meg egy E46-nak mennyire szét vannak kopva a műanyag elemei nem véletlen álltak rá ezeknek a felújításaira / vagy épp a híd befogató pontok megerősítésre , a hidak felújítására mert szétporladnak... Ott van egyik ügyfelemnek 2005-ös E46 coupe-ja alulról sírva fakadnál olyan rozsdák vannak rajta.... Egy 2005-ös E90 nem néz úgy ki.... Mindegyik típusnak megvannak a típushibái... De ha azt akarod mondani,hogy bizonyos motoroknál többet kell költeni az újabb szériáknál vagy 1-1 szórakoztató elektronika drágább vagy épp az alkatrész árak magasabbak az igaz. 4 hengeres benzin motoknál ugyan az a fos mindkettő széria a 6 hengeres motorok összességében hasonlóak de az N52B30 a legjobb szívó motorja a BMW-nek ugye az N53 már a nagynyomású rendszer miatt valóban nyűgösebb lehet de az is egy jó motor.. Dízelnél a M47 dízel ugyan olyan gyarkorlatilag.... M57-nél újabb generáció van az E90-ba ami egy részről jobb más részről valóban ~250-300E Km megtétele után illendő rendbe rakni.... Szóval egy jó E46 / 39 az drága ahogyan egy jó E90 / E60 is.. Az,hogy lehet olyan áron venni E90-et mint E46-ot az nem azt jelenti,hogy jobb másrészt lehet venni 200-300 ezres Suzuki árban is E46-E39-et akkor most az mit jelent ? Semmit.... Egy E39 / E46 youngtimer korszakba lépnek / léptek ezért is lehet venni már a jót drágán meg alapból minden használt autó ára is feljebb ment . pár éve szarért hugyért lehetett E46-okat is venni a mostani árakhoz képest

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák