Hirdetés
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
válasz Gézengúz #50596 üzenetére
Jobb a motor termikus hatásfoka, ez kedvezőbb (nem számottevő) fogyasztást eredményez. Viszont a hűtörendszert könnyebben hazavágja (tömitések, müanyag elemek). Többet ért volna, ha a beszivott levegőt melegitik elő pl. 150 fokra.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
jani70
aktív tag
BMW e46 318i fűtés elég gyengén muzsikál!
Kb a negyedéig megy fel a hőfokmutató!
mi lehet a gond? -
veterán
válasz H.Ezredes #50595 üzenetére
Pillanatra ment csak fentebb, mikor odaléptem, utána rögtön visszahűlt.
95 fok körül volt végig nyáron.
Egyedül hideg időben van gond, és főleg városon kívül. Már ez a 15 fok környéke is necces, ilyenkor országúton, már nem melegszik fel.
Amúgy én sem értem, de majd termosztát csere után kiderül. Ma lesz cserélve.
Nálam még nem volt kitakarítva. A külső takarítást érted, amit szoktál képekkel illusztrálni?Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Gézengúz
addikt
-
H.Ezredes
őstag
válasz Silent77 #50581 üzenetére
95C teljesen rendben van........ Üzemi hőmérséklet.... A 102C-ra se mondom,hogy nagyon sok de magasabb a megszokottnál. Viszont ha még feljebb ment ha nyomtad neki azért az nem a legideálisabb... De nyáron 30++ ba elképzelhető főleg ha a hűtő nem volt még kitakarítva soha... Viszont akkor miért lenne rossz bármelyik termosztát is ??????? Elég egyszerű példa most nyáron nekem a 35D-be rossz volt a kis termosztát és nem melegedett be a motor soha.... Pedig én nem nagypapásan közlekedek... Rossz termosztáttal csak rommá koszolódott hűtővel tudom ezt elképzelni.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #50591 üzenetére
3 havonta megcsinalom, tisztitas apolas fontos
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #50585 üzenetére
Úgy érzem inkább magam csinálom. Habár idén talán egyszer volt. Első üléseket kéne még a jó időben. Hátsó szinte soha sincs használva. Műszerfal meg nincs fogdosva. Amúgy mennyi pénz egy full bőr tisztítás,ápolás? Ebbe a kocsiba a jó isten is bőr,kivéve a teteje .
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MoP_FX 57
őstag
Amennyire én beleástam magam a témába, abból az jött ki, hogy igazából itt M52TU kontra M54 van különbség, ahol az olajlehúzó gyűrű típusa megváltozott, a két kompressziógyűrű változatlan. M52TU készletből újra lehet gyűrűzni az M54 dugót, kivéve a legfelő kompressziógyűrűt, mert ott eltér a méret, oda M54 gyűrű kell. Vagy talán van valami hibridkészlet, egyébként mindkét készletet meg kell venni.
Nekem személy szerint az M54B25 nem eszik kimutatható mértékben olajat. Előbb folyatja el a kartertömítésnél és főtengelyszimmeringnél.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz H.Ezredes #50577 üzenetére
Nyilván fel lehet polírozni, de én úgy hallottam, hogy nagyjából egy évet tart. 10 ezer körül van egy vadononatúj utángyártott pár. Szerintem jobb opció.
Szemre nehéz, de az én ekvivalens gyári Eberspächer hátsó dobom jóval szebb állapotban volt, aztán egy átnézéskor simán beszakadt az egyik sarka. Egy ideig vadásztam bontottat, de nagyrészük hasonlóan tré volt, aztán kapott egy új Imasafot.
Megnéztem a képet újra, valószínűleg torzít, mert az üa. visszajelző is nagyon kitér balra.
-
veterán
Párszor ápoltam magamnak, de később inkább kozmetikába vittem bőrtisztításra és ápolásra. Ők sokkal jobban megcsinálták, mint én otthon. Egy gyerekekkel eltöltött nyári szezon után elég koszosak voltak a hátsó ülések, ráfért a takarítás
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
negro
őstag
válasz Chris0321 #50572 üzenetére
Az mondjuk teny, hogy a 2.2-es M54 nem a legjobb motor. M54-ek mar olajat evok koze tartozik de a 2.2-es valamiert a legjobban szereti. Nem reprezentativ ugyan de TC-es eromeron ha jol emlekszem az M52B20 151 lovat tudott 150 helyett az M54B22 meg 159-et a 170 helyett. A cikkben is irjak inkabb M52B25 aka 23i ha mar 170lo kell. Nyomatekosabb... stb.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
aero.
veterán
válasz SeniorTilla #50580 üzenetére
Ez biztato. Az enyemben 180k van, de csak a vezetooldali ules van lehelletnyit megnyulva, semmi repedes, a tobbi, mint az uj jo boroket raktak meg ezekbe
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #50580 üzenetére
Enyémben is ennyi van. Gyönyörű a belseje. Rendben tartom. :)
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
válasz H.Ezredes #50579 üzenetére
Muszáj néha, ha nincs megbízható ember a közelben. Ülésfoglatságot töröltem, mert visszajött. Ártani nem ártok neki, kérdezni, és tanulni pedig nem bűn. Én szeretek tanulni. Hozzáértő sosem leszek, de legalább az alapokkal tisztában leszek.
Néztem a hőmérséklet, 95-102 volt nyáron. Ha nyomtam még fentebb ment.
Ezekszerint a hibakód egy olyan egységre mutat ami nincs is?
Köszönöm a hasznos infókat![ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
veterán
válasz H.Ezredes #50577 üzenetére
Tényleg elég ocsmány a beltér, mind a faberakások, mind a kosz és az igénytelenség miatt. A fényezésről nem is beszélve. Egy 5 ezer forintos kárpittisztítást se képes valaki megcsinálni...
Az én Lexus-om ilyen volt mielőtt eladtam, 440e + km volt benne:
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Silent77 #50578 üzenetére
Távgyógyításban Tihanyi úr verhetetlen. Igazából nem kellene se hibatárolót olvasnod se hibákat keresned azon egyszerű oknál fogva,hogy teljesen nem értesz hozzá.... ( Nem bántásnak szánom ) Tiedbe nincsen olyan elektromos vízpumpa mint amit linkeltél... Ami hiba neked van az egy kiegészítő vízpumpa hiba ( álló helyzetben tudja keringetni a vizet. Ez télen lehet hasznos ha meleg a motor és leállítod de még benne akarsz úgy ülni,hogy működjön a fűtés ) Az,hogy rossz termosztáttal jársz nyáron is az ugyan úgy probléma.... Ha rossz akár a kis termosztátod is már akkor nem éri el az üzemi hőmérsékletet még nyáron sem...... Teljesen butaság volt eddig nem kicserélni.... Nem melegszik be a DPF-et se fogja regenerálni ugyanis 75C alatt nem megy.... Rossz termosztáttal külső hőmérséklettől függően vagy épp eléri a 75C-ot vagy alatta van.... Rengetegszer egy rossz kis termosztát miatt tömődik el a DPF mert nem tud regenerálni szerencsétlen autó a megfelelő hőmérséklet nélkül. Ezért is felesleges neked autót diagnosztizálnod / hibás megállapításokat tenned mert csak magadnak csinálhatsz nagyobb problémákat teljesen feleslegesen....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #50573 üzenetére
- fényszórót simán meglehet csinálni... ( Ahogy Chris-nek is megcsinálták )
- Dob azért mert rozsdás nem jelenti azt,hogy át is van rohadva innen ezt megmondani lehetetlen merő feltételezés... ( egyébként egy bontott dobot fillérekért lehet venni... )
- Én egyáltalán nem látom,hogy melegíteni a vizét még véletlen sem... ( megjegyzem nem 1 autónál találkoztam olyannal,hogy a műszer kicsit jobbra állt de élő adatban teljesen rendben volt a hőmérséklet... )Mindenesetre eléggé lelakott darab....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MoP_FX 57
őstag
válasz NoZoli #50571 üzenetére
Látszik rajta, hogy már megjárta a hadak útját, de egy alapos takarítás után azért csinos darab lenne ez még, nekem tetszik a faberakás és vaj félbőr. Problémák azért vannak az autóval így ránézésre is, de egyik sem tűnik olyan vészesnek:
- búrák kukák
- kipofogó hátsó dob is hasonlóan kukának tűnik
- mintha a vizét is melegítené az egyik kép alapján -
NoZoli
tag
Kis olvasnivaló:
[BMW, túl a 400 ezren Használtteszt: BMW 320i (E46) – 2002.] -
veterán
válasz Gsx-rr #50564 üzenetére
Akkor nézzük, mi a kínálat egy kínai webshopban.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Urak!
Lenne 2 hibakódom.
Az első ha jól néztem utána AUC-érzékelő.
Második pedig vízpumpa.
A vízpumpának ha baja lenne, nem kéne tapasztalni pl melegedést? Nálam pont fordítva, alig melegszik, még nem cseréltem ki a 2db termosztátot, nyáron felesleges lett volna. A héten lesz esedékes.
Megcsináltam ezt a tesztet, de semmi. [link] Szerintem ez az én autómnál nem működik. Még mindig 2006 E91 330DLehet, hogy ezt a 2 tételt cserélni kell?
Ezek a hibák már régóta benne vannak, de csak most néztem utána jobban.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
-
mudleeska
újonc
Berakom ide is, hatha valakinek szuksege lenne ra. Van egy ketszer hasznalt festekretegvastagsag merom. Hosszabb idore terveztem vele, de akkor meg mashogy gondoltam az autovasarlasra. Szoval biztos nem fogom hasznalni a jovoben, ergo felesleges.
32000-ert oda adom, ha kell valakinek. Tok uj, dobozban, garival, stb. Irjon privatot, akit esetleg erdekel.http://retegvastagsagmero.hu/r%C3%A9tegvastags%C3%A1gm%C3%A9r%C5%91-aut%C3%B3v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%B3knak/ab-20-r%C3%A9tegvastags%C3%A1g-m%C3%A9r%C5%91-reszletek.html
-
Newlachka
őstag
válasz SeniorTilla #50551 üzenetére
nekem 7,3 most az átlagom,rendesen használva.
most volt kb.500km autópálya arra 8.9 lett az átlag.
m43b19
de csak is OMW-vel.Shell/mol 8l és környéke[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #50551 üzenetére
hát, én se nagyon hittem el. Mondjuk szerintem számít, hogy nagyjából forgalommentes szakaszon járt (mármint időpontilag), így jól tudott haladni.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MoP_FX 57
őstag
válasz whitezo88 #50547 üzenetére
Az a 11,5 vegyesben nagyon soknak tűnik arra a motorra. A helyedben pár dolgot ellenőriznék egy alap ODBII scannerrel:
0. Hibakódok vannak-e
1. Closed loopba kerül-e rendszer a bemelegedéssel egy időben
2. CAT előtti szondát monitoroznám is menet közben, ha helyesen működik, akkor folyamatosan oszcillál szegény és dús között (0,2 és 0,8 V között)
3. Aztán még short term/long term fuel trimek ellenőrzése, short esetében az ideális -/+ 3% között van, a long term esetén 0% körül -
veterán
válasz KAMELOT #50557 üzenetére
Elengedtem, hadd menjen, ha siet. Lehet, hogy szül az asszonya
Én pont nem siettem. Egyébként nem szoktam ennyivel menni, pont ezért, mert a legveszélyesebb sebességnek tartom (nagyon sokan mennek 140-nel, jön a tülekedés, centiről-centire előzés, egymás elé kivágás, stb.). A 160 már oké, ott lemennek előlem, mások csak ritkán előznek meg.
Más:
Na ez, ez állat:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/a-vilag-legfeketebb-autoja-egy-bmw-x6/direkt nem tettem linkbe
Bakker, világít alatta a felni és a gumi. Egyébként elírták, ha minden igaz, mert a fény 99,96%-át nyeli el a festék.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #50556 üzenetére
Csak arra nem gondoltál, hogy ő megy 140-el majd kiesik a motor szegénynek, de nyomja neki
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
válasz Gsx-rr #50554 üzenetére
Tegnap egy fehér dacia lodgy jött a seggemben 140-nél az M7-esen. Gondoltam is, hogy ha ez így megy tovább, akkor megérett a világ a pusztulásra
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
nagyúr
válasz whitezo88 #50547 üzenetére
2000 318ci van nekem, 118 ló, és nem mondom azt, hogy én leszek a váci úton a péntek esti vesedonorok császára, de azt rámondani, hogy "gyenge fing" kicsit túlzásnak érzem.
Couperól van szó, legtöbbször ketten ülünk benne, úgy teljesen rendben van. 70-80%-ban BPen belül vezetek, ha valakit meg akarok előzni akkor nem sok problémám szokott lenni. Autópályán is inkább én szoktam várni arra, hogy lemenjenek előlem és nem engem szoktak letologatni. 4
Városban a fogyi olyan 8.5-9.0 körül van, autópályán 7-7.5L. De haladós vezetéssel, sok előzéssel autópálya is tud 8.5 lenni. Általában fél tankonként tankolok (50%nál már rátöltök tele) de 10 feletti fogyasztást soha nem tudtam kihozni.
Van ennél drágább és erősebb autó, de lepkefingnak nem nevezném.Ami tényleg igaz: nem fogyaszt annyival kevesebbet, mint amennyivel gyengébb a hathengeres társainal, így arányaiban jobban megéri nagyobb motorosat venni. Viszont így a fentartási költségek is magasabbak lesznek.
-
whitezo88
nagyúr
válasz SeniorTilla #50551 üzenetére
Nekem akkor 7,5 mikor fouton 90el megyek. Kiszamoltam arra a szakaszra
-
veterán
válasz CharlieDrop #50550 üzenetére
ezt nehezen hiszem el
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
whitezo88
nagyúr
válasz BLINT_PC #50536 üzenetére
Faek motor, se vanos se mas kulonleges cucc. Megbizhato de nem eros. Nekem m43 van 1.9 118 lovas, ennek a tesoja. Ez se egy erogep sajnos. Es sajna sokat eszik. Legutobb 11,5 litert, es ebben a fele orszagut volt. Igaz, nem papasan vezetek.
Ha elfogadsz egy tippet, inkabb erosebb motorral nezd legalabb 20i.
[ Szerkesztve ]
-
adrian14
tag
válasz BLINT_PC #50536 üzenetére
Az a helyzet, hogy én is ezekkel a paraméterekkel vettem az e46-ot. Csak hosszabb utakra járunk vele (200-300km kb) és városban nem használjuk. Autópályán nagyon gyenge, hegynek felfelé menet is. Pozitívum: kényelmes és hát ennyi. Na meg jól néz ki.
Szerintem egy régi alsóbb kategóriás kocsival jobban jársz. (Ford, nissan almera, ha nem rohad...) -
MoP_FX 57
őstag
válasz SeniorTilla #50543 üzenetére
Igen, a szín alapvetően az összetétellel van összefüggésben, vagyis, hogy az adott fagyálló milyen autóipari szabványnak felel meg. (pl. G11 kék, G12 rózsaszín) A tényleges fagypont meg keverés kérdése.
2019-09-17 17:18:07 (#50536) BLINT_PC:Mai viszonylatban egy egyszerű egyveztengelyes motor, ezáltal változó szelepvezérlés (VANOS) nélkül. Nyilván tönkre lehet ugyanúgy tenni. Változó szívócső (DISA) már megjelent. A helyedben próbálnék egy közepes (vagy magasabb) árfekvésűt választani, mert összességében (TCO) azok szoktak az olcsóbbak lenni. A hathengeresek nem jönnek számításba?
-
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz HELLAFLUSH #50535 üzenetére
Nekem is olyan van. -35C előkevert. Sárgát használok. Egyes színek határozzák meg mi mennyire van keverve, nálunk így van!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
mudleeska
újonc
Vettem autot (320i) vegul. Ugy gondoltam, megnezem milyen mely kutba ugrok, aztan majd kiderul. Aki nem mer, az nem nyer.
Van par dolog, amit majd nyitasnak rendberakatnek. Tudtok valakit ajanlani megbizhato, jo munkat vegzo szerelot Budapest XVII kornyeken? Ha ott nem, akkor mondjuk 50km-en belul?
Koszi! -
Ļantos
aktív tag
válasz Chris0321 #50520 üzenetére
Nekem van egy 2000 évjáratú 320d, benne van vételárral 1.700.000-ba kb. Van egy 2004-es 530d, vételárral benne van most 2.750.000-ben. Egyik se ér ennyit, de nekem igen. Mindegyikben új turbók, szíjtárcsák, vízpumpák, adagoló, porlasztók, stb. vannak, meg még sok cserés dolog. A kisebb át is van fényezve, kasztnizva. Negyvenezer forintos xenonizzók, olaj 10ezrenként, mindenből a legjobb dolgokat kapják. Most nem kell már rájuk ennyire sokakat költeni, de merem állítani, hogy hasonló társaiktól sokkal jobb állapotban vannak. Sőt, hibátlanok. Csodálkozom mikor azt mondja egyik másik ember, hogy ezen árak feléért hibátlan ugyanilyen kocsikat lehet venni. Én biztosan tudom, hogy nem
-
nagyúr
válasz MoP_FX 57 #50534 üzenetére
Így van, alapvetően a keverékben a víz rendelkezik a nagyobb fajlagos hőkapacitással, ami a tényleges hőszállítást végzi. Itt van egy kis olvasnivaló Kamelotnak. A lényeg: víz fajhője 4200-4300 J/K*kg körül van, a benne lévő etilén glikolnak jó esetben 2500-2700... Tehát minél töményebb keveréket használsz, annál kevesebb hőt tud befogadni a hűtőrendszered, és annál nagyobb eséllyel fog túlmelegedni.
Szóval ezt a "Jobban is hűti is a motort!" mondatot így vegyük meg nem történtnek inkább
Ez egy tipikus példája volt annak, ami miatt szokták mondani, hogy nem szabad mindent elhinni, amit az interneten/fórumon olvasol
[ Szerkesztve ]
-
BLINT_PC
csendes tag
Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem BMW ügyileg.
Kiszemelt típus: E36 316i Compact
1.9-es motorral szeretném (105ló, M43 kód, 165Nm és sok százerer km )
A hírhedt VANOS van már ebben a motorban?
Használható mindennapi autónak egy ilyen még ma is?
Illetve, milyen értéket képvisel egy "gyárias" állapotú?
Keresném a tökéletest, de nem igazán lelem.
Mire érdemes figyelni a szokásoson felül vásárlás előtt?
Ja igen, a cél semmi racing, élvezetes munkába járás, néha kirándulás lenne.
Remélem tudtok segíteni!
Előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
-
MoP_FX 57
őstag
válasz simii16 #50533 üzenetére
Pontosan így van. A (deszt)víz tartalom felelős a tényleges hőközlésért/hőfelvételért, a fagyálló pedig a fagypont beállításáért. A bolti koncentrátum sem tényleges koncentrátum, hanem -72 fokra kevert fagyálló és desztvíz keveréke, amit lehet/érdemes továbbkeverni, de már magában is tartalmaz annyi vizet, hogy hőt tudjon felvenni és szállítani.
[ Szerkesztve ]
-
simii16
aktív tag
-
KAMELOT
titán
válasz HELLAFLUSH #50528 üzenetére
Korekt árak. kb. helyi üzletben is ennyibe jöttél volna ki. Én ELF 5W-40 öntök most bele. 20eu / 5L. Többi az nálunk is ennyi! Fagyűllót 1:1 öntöd? Én nem keverem vízzel. Ahogy van öntöm bele. Jobban is hűtis a motort!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gézengúz
addikt
-
KAMELOT
titán
válasz mudleeska #50522 üzenetére
Inkább legyen drágább, de legyen rendben vagy ha van kedved szórakozni és belékölteni akkor veheted olcsóbban is lényegében ugyan ott vagy még talán jobban jársz mert tudod te cserélted és mikor cserélted!
várom a január 2-át amikor begurul a szervizbe a kocsim!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz Gsx-rr #50525 üzenetére
De ha eladó lesz, akkor nem alja áron. Mellesleg én is mindig mindent rendben tartok, de nem ez a jellemző kár lenne
ha megnézed azt a posztot, csak aminek ára oda van írva majdnem 3 kiló. Szóval az 5 nincs is messze tőle
egy újabbra meg simán rámegy 500 egy átlag javításra.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #50523 üzenetére
El kell vinni, meg kell nezetni es kesz. Lattatlanban nem lehet ezeket egyertelmuen elmondani.
Ha igy gondolkoznak itt az emberek,hogy mindenkinek legyen 500-1m forintja az uj auto melle akkor azt ezt allitok autoja is ilyen hulladek? Mert ezek szerint igen. Vagy ha nem akkor itt a pelda igenis van sok jo auto a piacon amit meg lehet venni es nem kell kolteni ra.
Tegyuk fel arulnam az autom itt valaki kerne velemenyt mire vigyazzon ha megvennne, tutti megkapna legyen azert 500.000 forintja a szervizre.
Holott aprilisban ugy adtam le a szervizben minden legyen megcsinalva ,kicserelve, gondolok itt a gumikra is. (Futomuben minden csere,valtoolaj, szivosor atnezve, hutok kiszedve tisztitva, turbo felujitva)
Azota ment az auto kb 3000 kilometert, most megint megy a fenyezohoz, egy karc se legyen rajta.
Oraban van 340.000 kilometer mindenki itt is ova intene tole az embert.
En meg siman mernek ra vallalni garanciat.Es a kornyezetemben az osszes baratom autoja ilyen garantalom egyikre se kellene kolteni valos vagy elore lathato hibak miatt.
Gondos tulajdonos nem varja ki azt ,hogy majd egyben kelljen 200.000 km korul egy vagyont rakolteni.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz mudleeska #50516 üzenetére
Én 1.1 millióért vettem fl 320i Touring-ot. Nálam volt egy kis kaszni javítás, a szokásos cserék plusz szilentek és kormányösszekötők mert be voltak rohadva és nem lehetett átállítani. Egy olajcsőt is cserélni kellett mert szivárgott és a fényszóró mosó is ereszti a folyadékot amihez megvettem már amit kellett. Plusz műszakiztatni is kellett mert csak egy hét volt már rajta mikor megvettem. Átírással és biztosítással együtt kb. 1.6-ba jött ki. Még lenne csinosítani való az autón, de jelenleg egy motorkerékpár felújítására spórolok amit elhalasztottam az autóvásárlás miatt.
-
Shamat
aktív tag
válasz mudleeska #50516 üzenetére
Én 7kilóért vettem egy éve (egy havertól) egy pre facelift 328i-t Mindenki próbált lebeszélni meg okoskodni, hogy ne legyek barom mert a gatyám rámegy. Ehhez képest már a harmadik olajcserén vagyunk túl és azt kell mondjam ennyire megbízható gépesem még nem volt, pedig volt már pár...
Alkatrész árak nagyon korrektek, FB csoportokban nincs olyan cucc, amit ne lehetne beszerezni hozzá kb.
Amire költöttem az a futómű, elöl koppra felújítva, hátul még van mit alkotni. Kiegyenlítő tartály csere, hűtő, néhány vízcső illetve kopó alkatrészek. Ezeken kívül csak olyan dolgokra, amik nem életbevágók. Olajat nem eszi, jól fogyaszt, egész egyszerűen imádom. Ráadásul szegénykémet az előző (sajnoshaver :D ) gazdája teljesen elhanyagolta, szinte csak rugdosta.
Kívülről van rajta jó pár harci sérülés, de összességében nagyon mutatós még így húsz évesen is.
Elképzelhető, hogy pont kifogtam, de ezzel csak azt szerettem volna mondani, hogy nem feltétlenül kell lemondanod az E46-ról.
Peace![ Szerkesztve ]
DEAD LIKE ME
-
mudleeska
újonc
Tehat ha jol ertem, ezzel a kerettel inkabb felejtsem is el ugy altalanan az e46-ot?
Megertem, ha igen, ami minden szempontbol jonak tunt es nem azonnal rakoltos, az valoban 1.5 kornyeken van hahun.Ja es a limit nem 1M, az azonnali limit annyi ha szepen havonta lehet ra kolteni, akkor nincs azzal gond. Nem instant ready autot keresek 1M-ert.
Koszi a kommenteket amugy!
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz mudleeska #50513 üzenetére
Gazdasági totálkár (amikor többet költesz rá, mint az autó értéke). Ezen az autón sosem fogod viszontlátni, és mindig lesz rajta olyan dolog, amit cserélni kell, vagy bántja majd a szemed, füled. Légzsák hibával át se megy a műszakin. Lehet csak ülés alatti szenzor, lehet nem. Kézifék nincs? Bukó. Motorolaj, stb cserét elhiszed? Mondani én is tudom. Ez az autó vásárlás után instant 150, de inkább 200k zsebből, hogy legalább műszaki képes állapotban legyen + a kötelező dolgok meglegyenek csinálva. Remélem érted már
(#50514) CharlieDrop Nem, persze. Én is csináltam ilyet, sőt. De van egy érzésem, hogy a többség nem azért néz 900-ért autót, mert 1.5m a keret.
[ Szerkesztve ]
-
-
mudleeska
újonc
Sziasztok!
Tovabbra is E46 vasarlasban vagyok. Van egy auto, amit szerelovel mar atvizsgaltam, rozsda semmi, belul kivul nagyon rendben van, az alabbi hibak vannak, ami egy reszere arat is kaptam ott hirtelen. Tudom, hogy hasznalt autora, foleg erre kolteni kell vasarlas utan, a kerdesem, hogy mennyire maszok fekete lyukba ezzel az autoval szerintetek, ha megveszem, es havonta ezt-azt rendberakok? Hardy tarcsa, kettos tomegu, valtoolaj, motorolaj lett rajta cserelve nemreg, amit tudott az ember. Azt akarom elkerulni, hogy vasarlas utan tobb szaz ezret kelljen radobni instant.
- Anyos ules legzsak jelzo vilagit - ?
- Benzin szint visszajelzo nem mukodik - ?
- Kezifek nem mukodik - ?
- Szervo szivattyu hamarosan cseres lesz - ?
- Fektarcsa & betetek cseresek lesznek kb 100e
- Bal elso lengokar cseres -
- Gatlok cseresek -> 109e
- Valto folyadek kicsit folyik -> 20e-60eErrol az autorol van szo: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/320/bmw_320i-14848084
-
veterán
Üzemanyagszűrőt milyen időként cserélni? 2006 E91 330D
Van belőle ajánlott márka?Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
PeterD_81
csendes tag
válasz freaghill #50506 üzenetére
Nekem negatív a tapasztalatom a kereskedéssel. A szervízt nem ismerem. A negatív tapasztalatot ne úgy értsd, hogy becsaptak vagy bármi tisztességtelenség történt. Egyszerűen mint vásárló bementem, érdeklődtem és a srác aki foglalkozott velem flegma volt és lekezelő... Amikor kérdeztem a kocsiról, szervízkönyvről, mondta, hogy ő nem tudja, ha van, akkor nézzem meg a kis tartóban. Kérdeztem a kocsi előéletről.... Azt mondta, hogy akkor vegyek 3 éves autót, ne 10 éveset, ha az előélet érdekel... Meg ilyenek. Meg még volt pár beszólása, mindegy. Én nem álltam le vitázni, meg miegymás, sarkon fordultam és otthagytam az egészet. Jelzem a kocsit, amit néztem azóta is árulják még 200 ezerrel olcsóbban, sőt azok közzül amik év elején ott voltak a hirdetésekben most is ott vannak még. Tudodm mert rendszeresen nézem azt a típust. A szerviz részről itt a fórumban csak jókat olvastam eddig.
-
freaghill
őstag
Valaki ismeri az autót, vagy a szervizt aki árulja?
[link] -
NoZoli
tag
válasz KAMELOT #50501 üzenetére
"Honnét lesz a sok áram??"
Ez (lesz) a következő nagy biznisz. A megújuló energiaforrások teljes kiaknázása. Nem lesz olcsó minden házra napelemet, napkollektort és szélerőművet telepíteni, de muszáj lesz! És nem csak az elektromos autók miatt.
"1 teherszállító hajó kibocsátása egyenlő 10 000 kocsiéval..."
Van ám ott is fejlesztés és szigorodó norma, csak nincs olyan nagy dobra verve. Csak majd az árakon érezzük meg, amik emelkedni fognak, mert azt a sok fejlesztést is ki kell fizetnie valakinek. És nyilván, nem akarnak a fejlesztésbe és normabetartásba tönkremenni a szállítócégek.
[A Fujitsu mérsékli a hajók által kibocsátott üvegházhatású gázok mennyiségét]
[Egy óriás teherhajó tényleg annyit szennyez, mint 50 millió autó?][ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #50498 üzenetére
Na végre. Nekem bővebb elég lenne a 400 km. Huzatva 250 is.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
Tessék itt egy jó cikk miért is éri meg annyira fejleszteni a villanykocsikat!
Továbbá már most is totál le vannak terhelve a kábelok mindenhol és ha mégtöbb villanykocsi lesz akkor mi? Honnét lesz a sok áram?? Komplett új hálózatokat kell húzni, töltőállomásokat kialakítani stb. Sajnos azt veszem észre ez nem kivitelezhető. Villanykocsit könnyű csinálni, de ami hozzá kell az meg horror összeg. Bemutatnak mindeféle innovációkat, amik fele semmire sem jó. Csökkentik a kibocsájtást...akkor hajóra miért nem vonatkozik ez? 1 teherszállító hajó kibocsátása egyenlő 10 000 kocsiéval...vagy ott a repülőgépek. Azokról miért nem szólnak hírek! Sajnos a hazugságookat tudják önteni, meg hülyíteni a népet.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Projektor topic
- PlayStation 5
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Synology NAS
- Gyúrósok ide!
- Honor 90 - modellalkat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kedvenc zene a mai napra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest