BD lemezek ajánlási sorrendje (írásminőséget és tartósságot illetően az eddigi itteni és külföldi fórumok tapasztalatait összegezve) gyártók (MID) és márkák alapján:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nor-
tag
Csak idéznélek:
"hogy miért árusítanak meg merem kockáztatni (mivel papírtokos) tudatosan selejt terméket."
Selejt termék = szemét ...
Nem selejt a termék, és megválaszolva mások kérdését, azért van papírtokba átcsomagolva hogy aki akarja, ki tudja próbálni az 1 darabot is, ne kelljen azért 25 lemezt vennie hogy kiderüljön, nem viszi az adott lemezt jól az írója ...
Tehát nem a selejtet adjuk el, hanem ez egy plusz munkával járó lehetőség hogy ki tudjátok próbálni a lemezeket anélkül hogy egy rakat pénz kéne beleölni ...
Nem kötekedni akarok veled, és nem is várok el semmilyen bocsánatkérést, mivel a te részedről is jogos higy ha nem azt kaptad amit rendeltél, viszont 1 nap után az asztalt verni szerintem nem korrekt, főleg mivel fel is hívhattál volna minket hogy megkaptuk-e a leveled és mi lesz az üggyel ...
Én legalábbis szoktam telefonálni ha nem kapok választ egy levelemre pár napon belül.
Óriási telefon szolgáltatók (20-50 millió ügyféllel, nem magyarországon) is sokszor 3-5 nap után válaszolnak csak az e-mailekre, pedig ott igazán van rá pénz hogy ügyfélszolgálatot tartsanak fent ...
Ha pedig felhívod őket, leráznak hogy küldd el e-mailben a hibát és majd foglalkoznak vele ...
ezért is írom hogy jelezd legközelebb hogy hibás lemezt kaptál és hogy le van velem beszélve és jóvá fogjuk írni az árukat, nem kell visszaküldjed ...
[ Szerkesztve ]
http://itmedia.sk/