Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:31:37

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5559) V/ válasza sambenez (#5556) üzenetére


V/
Topikgazda

Félreérted.
Egyrészt ez a szöveg lenne a "javasolt reakció" a folyamatos időhúzásaikra és azért kell az eredeti hozzászólás is, amire írtam a választ mert úgy értelmezhető.

Sajnáljuk. Járt a helyi postán?
- (Ítsanyád...) Igen, többször is! Nincs ott, szeretném, ha újra postáznák.
-Refundot szeretne vagy küldjük újra?
-(Ez retardált, komolyan!) Igen, küldjék újra, mint már írtam! Kétszer...
-Rendben, elküldjük újra. De ha mégis megérkezne az eredeti, akkor ki fogja fizetni?
-(Kész, feladom... Ki, B+, 3$-ért megtartom a gerincem.) Yes!"

Azután írtam azt is, hogy ez nem lehetséges.
Megoldották, hogy ilyet ne tudjak írni,...

És írtam azt is hogy ki szoktuk, szoktam fizetni, így a sunnyogás megjegyzésed nem egészen igaz, nem is veszem magamra.

De itt mindannyian tisztességesen helytállunk és a nyilvánvaló vissza nem térülő veszteségeink ellenére újból kifizetjük a trehányságuk miatt késve érkező terméket. Senki nem állította azt, hogy nem fizettük ki eddig.

És nem a vita miatt, de tudják a Sanghaji problémát és semmit nem tesznek, ezért inkább ők sunnyognak.
Az is tény hogy ebben az évben 3 vásárlási alkalommal beírták a nyomkövetési számot, vártam hogy megérkezzen, aztán miután kiderült 45-47 nap után, hogy el sem küldték sajnos nem voltak képesek a pénzt visszaadni önként, mindhárom esetben a PayPal-on kellett dispute-t indítani. Pedig a szerződési feltételekben nem ez van írva.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.