Hirdetés

2023. február 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-02-01 07:53:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10001) MittuDomain_ válasza MittuDomain_ (#9790) üzenetére


MittuDomain_
őstag

Ígértem, hogy ha megint van valami ilyen akció, osztom:
Realacc drónos válltáska kivehető szivacs betétekkel 1,99USD.
37×29×20cm

Kupon:
BGoabs50

Nagyon gyorsan fogy a készlet!

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#10002) PLacc válasza V/ (#9997) üzenetére


PLacc
senior tag

Igen, csak én bizniszre rendeltem, ha az ígért 2hét alatt ideért volna, akkor fogtam volna rajta némi pénzt, de így mínuszos lesz már a buli...

(#10003) V/ válasza MittuDomain_ (#10001) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi, :R berendeltem.

(#10004) gábor3998


gábor3998
csendes tag

Én ismerem ezt az áruházat, De szerintem túl nagy értékbe ne rendeljetek, a termék megérkezik müködik semmi gond vele. Viszont én úgy jártam hogy gplayel fizettem alkalmazáson keresztül és valahogy lenyulták a bankkártya adataim, a terméket amit vettem még 4x kifizették terminálról, majd ezt követően 600 eurós értékbe akartak vásárolni, Hongkongban szintén terminálról mert a banktól kikértem a tranzakciókat. Szóval akinek semmilyen biztonság nincs a kártyáján az inkább ne vásárolgasson kínából. Ez volt a második ilyen alkalom szóval felejtős.

[ Szerkesztve ]

Hogy kell letölteni az internetet?

(#10005) cd334 válasza MittuDomain_ (#10001) üzenetére


cd334
tag

Elfogyott 😐

Eladó drónos cuccaim: https://www.kwadmarket.hu/author/danielczigany/

(#10006) szemmelver válasza MittuDomain_ (#10001) üzenetére


szemmelver
aktív tag

Köszi, én is rendeltem. De Order Cancelled.... Miert??

(#10007) PLacc válasza szemmelver (#10006) üzenetére


PLacc
senior tag

Nekem is cancelled lett..

(#10008) MittuDomain_ válasza szemmelver (#10006) üzenetére


MittuDomain_
őstag

Passz.
Remélem azért a többség megkapja, az enyém még processing.
Mondjuk kb egy órával azelőtt rendeltem, hogy ide be tudtam írni, mert volt egy nagyon hosszú telefonom.

Az tuti, hogy a készlet mind egy szálig elfogyott, sold out.

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#10009) sambenez válasza gábor3998 (#10004) üzenetére


sambenez
addikt

Erre találták ki a paypalt.

(#10010) PLacc válasza MittuDomain_ (#10008) üzenetére


PLacc
senior tag

"Sorry for the inconvenience the order has been cancelled due to stock clearance"

Írta a support...

(#10011) walakyb válasza BB9000 (#9998) üzenetére


walakyb
aktív tag

Mókás, bár annyira nem, mert ez az eset mutatja tökéletesen, hogy halvány lila fingjuk sincs róla, hogy kinek hol a csomagja.
Egyébként nincsenek ezzel egyedül, ma kaptam én is Royal Shipmentstől egy levelet (mint azt már korábban valaki be is írta), hogy azok a csomagok, amik in transit Nysa bejegyzéssel rendelkeznek, még nincsenek náluk. Ez csak azért furi, mert nekem a support többször is azt írta, hogy a royal shipments irta nekik, hogy 06-15 között lesz kézbesítve a csomag...

(#10012) PLacc válasza qqzs (#9987) üzenetére


PLacc
senior tag

Jeleztem a supportnak most, hogy minimum 10% BGPAY-ra tartok igényt, ennyivel lett olcsóbb közben a rendelt termék...
Elvileg eszkalálták felfelé.

(#10013) szemmelver válasza MittuDomain_ (#10008) üzenetére


szemmelver
aktív tag

Mikor ide bemasoltad egyből rendeltem.
Amúgy ilyenkor mennyi idő kb. mire visszakapom a pénzem?

(#10014) gábor3998 válasza sambenez (#10009) üzenetére


gábor3998
csendes tag

Gpay ugyan az. De teljesen mindegy ha kiszedik az adatokat.

[ Szerkesztve ]

Hogy kell letölteni az internetet?

(#10015) gábor3998


gábor3998
csendes tag

Ez meg az eredeti tranzakció. Többi nincs meg. Látszik a külömbség.

Hogy kell letölteni az internetet?

(#10016) V/ válasza gábor3998 (#10014) üzenetére


V/
Topikgazda

A banki folyószámla adataidat azt mégse kéne bemásolni ide :F
A bankod chargeback eljárás kérésedre mit mondott? Ugyanis az Erste ismeri a tevékenységet.

[ Szerkesztve ]

(#10017) azbest válasza gábor3998 (#10015) üzenetére


azbest
félisten
LOGOUT blog

Érdekes, hogy az "eredeti" tranzakció később volt, mint a nagyobb értékű. :U

(#10018) reboz5751 válasza Ciccuka (#9930) üzenetére


reboz5751
csendes tag

Szia!
Én július 26-án rendeltem 210EU Bangood-ról . Ma vettem át. Minden hibátlan. :)

(#10019) monchichi20


monchichi20
aktív tag

Sziasztok.

Ha nem reagál a levélre a BG és már emailt se kapok tőlük amit ígértek,de a PP 4 nap múlva lejár akkor PP kinek ítéli az ügyet vagy mit kell pontosan csinálni hogy felül vizsgálja a dolgot a PP?

(#10020) paszer


paszer
csendes tag

Kedves Banggood vásárlónk,

szeretnénk megragadni ezt a lehetőséget, hogy megköszönjük, hogy velünk vásárolt.

Sajnáljuk az Ön megrendelésének [66935008] szállítási késését a koadjutáns logisztikai cégünk által okozott helyzet miatt. Annak érdekében, hogy megőrizze jó vásárlási élményét a jövőben, azonnal abbahagyjuk az együttműködést ezzel a logisztikai céggel, ne aggódjon, azelőtt elküldött megrendelésedet továbbra is rendesen lesz kézbesítve.

Erre az esetre további 500 pontot küldünk számlájukra 3 napon belül, ráadásul megerősítettük a logisztikai társasággal is, hogy megrendelését legkésőbb augusztus 25-ig kézbesítjük. Reméljük, hogy megértetted, és türelmesen várjuk.

Augusztus 25-től, függetlenül attól, hogy kézbesítették-e vagy sem, kivéve az előzőleg küldött pontokat, ha a teljes várakozási idő több, mint 40 nap a szállítás óta, a megrendelés értékének 5–10% -át kompenzáljuk a BGPAY számlájára a augusztus vége. Kérjük, vegye figyelembe: you Ha augusztus 25-e után még mindig nem kapja meg megrendelését, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, és az eredeti kifizetés teljes összegét feltétel nélkül visszatérítjük.

(#10021) sambenez válasza paszer (#10020) üzenetére


sambenez
addikt

Na akkor mégsem akkora köcsög a BG?

Remélem ha mindenki megkapja a csomagot vagy a visszatérítést akkor 1000+ hozzászóláson keresztül jönnek a bocsánatkérések és a BG-t magasztaló hozzászólások. ;]

(#10022) paszer válasza sambenez (#10021) üzenetére


paszer
csendes tag

Az a várakozási időt semmi nem tudja kárpótolni! Sajnos sok itt még a tisztázatlan kérdés! Vajon van még esélyem megkapni a megrendelt terméket? Mi lesz a garanciaidővel? Meghosszabbítják a kiesett hónapok miatt? Az eddigi nyomon követési információ semmit sem ér? Lehetne még tovább sorolni!

[ Szerkesztve ]

(#10023) Fizsó válasza paszer (#10020) üzenetére


Fizsó
kezdő

No igen. Ezt ma reggel - úgy gondolom - valamennyien megkaptuk, akik hónapok óta (én például már 3. hónapja) várjuk a rendelésünk átvételét.
Ha ezt egy hónapja meglépik, akkor senkiben nem maradt volna kellemetlen élmény. Még akkor sem, ha ennyire sokat kell is várnunk.

(#10024) MoVieFaN válasza paszer (#10020) üzenetére


MoVieFaN
tag

Rákérdeztem chat közben az Ügyfélszolgálatnál a kompenzáció részleteire.
Pl. esetemben az 5%-10% mennyi pontosan? Mitől függ? Rendelés értékétől, rendelések mennyiségétől, egyéb tényező? Megadtam a rendelés értékét is.

Hát fogalmuk sincs. 10 percet vártam a válaszra, de ezután sem tudta az agent megmondani, hogy mi a szabály, csak annyit tud tenni, hogy továbbítja a felettesének a kérdést. Jól ki lett ez találva...

Üdv, MoVieFaN /// Én ilyennek születtem! Mi a te mentséged? /// Irigylem azokat, akik több ISP közül is választhatnak. Budapest belváros 2023.

(#10025) paszer válasza MoVieFaN (#10024) üzenetére


paszer
csendes tag

Nem mind arany, ami fénylik!

(#10026) V/ válasza paszer (#10022) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen garanciát szeretnél, mert azért nem lesz egyszerű intézni, de webshop esetén a kézhezvételtől ketyeg, hiszen ez nem bolti vásárlás hogy rögtön elviheted. Így nem kell hosszabbítani semmit

[ Szerkesztve ]

(#10027) paszer válasza V/ (#10026) üzenetére


paszer
csendes tag

Remélem ezt ők is tudják és nem a számla keltéhez kötik majd, ha esetleg garanciáztatni kellene!

(#10028) V/ válasza paszer (#10027) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem hiszel nekem nézd meg az ezzel foglaljozó oldalukat, Return, refund. Ennyire nem kellene hülyének nézni őket. Amióta van e-kereskedelem ez így működik.

(#10029) paszer válasza V/ (#10028) üzenetére


paszer
csendes tag

Nem azt mondtam, hogy nem hiszek neked! Az e-kereskedelemmel kapocslatban van bőven jó és rossz tapasztalatom is! Ne csodálkozz, ha hülyének nézik az embert hónapokon keresztül elszáll a bizalom! Aki egyszer megégeti magát annak nehéz visszanyerni a bizalmát!

[ Szerkesztve ]

(#10030) jozsi252


jozsi252
veterán

Sziasztok

Rendeltem egy terméket USA Warehouse-ból és ilyen trackinget kaptam.

GMxxxxxxxxxxxxxxxxxx -> 18 számjegy a GM után. Még ilyennel nem találkoztam.

:R

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max

(#10031) V/ válasza jozsi252 (#10030) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért? Már máskor is rendeltél onnan? Ha nem, akkor természetes hogy nem találkoztál még ilyennel. :))
Nem postával jön hanem egy logisztikai cég szállítja. Itt valószínüleg látni fogod, azt is ha kap másik nyomkövetési számot.

[ Szerkesztve ]

(#10032) jozsi252 válasza V/ (#10031) üzenetére


jozsi252
veterán

Volt már nem is egy rendelésem USA Warehouse-ból de ilyen TN-el nem találkoztam, azért is kérdeztem.

Köszi a linket, majd lesem! :R

iPhone 13 Pro Max

(#10033) Groim15


Groim15
lelkes újonc

Még mindig csak lerázzák az embert. A 06.12.-i rendelesemmel kapcsolatban, 3 hete keresem őket. Eddig minden heten a sablon jött”várjak 1 hetet”, 2 napja igy nem mailt hanem chatet hasznaltam. Kedves is volt az ügyintéző, azt mondta továbbítja az illetékeseknek es 24 oran belul vissza jelez, ez tegnap reggel jart le. Ma reggel ujra chateltem egy masikkal, tole annyi jutott, nem tudja hol a csomag, DE! Ha UPS megkapja a csomagot latni fogom a frissülést.

Kosszi.. 😬😬

(#10034) Bencq


Bencq
csendes újonc

Sziasztok!

Én már korábban kezdeményeztem a Paypayl-os eljárást. Most írt a Paypal, hogy a Banggood azt a tájékoztatást adta, hogy a csomagot 2019. augusztus 13-én feladták. Ez már egy új üzenet volt, elsőre csak annyit írtak, hogy feladták és ott a követés. Július 20. előtt jelentettem be a Paypal-nál az esetet. Lehet, hogy félre lett fordítva, hogy feladják, de mindegy is mert Banggood nem írt nekem semmit. Leírtam újra mindent a Paypal-nek, kíváncsi vagyok mit reagálnak. Mondanmom sem kell, hogy a csomag nem érkezett meg és a követés sem frissült feladás június 1., Longdon július 1., Nysa július 20., új feladási dátum pedig július 26.

(#10035) V/ válasza Groim15 (#10033) üzenetére


V/
Topikgazda

Tényleg nehéz azt elhinni ha egy webshop átadja szállításra a megvett terméket, akkor semmit sem fog tudni a csomaghelyzetéről?
Nem ő szállítja, aha a szállítónak van csomagkövetési lehetősége ők is csak azt tudják megnézni amit mi is látunk, nem lesz neki + információja. Természetes hogy nem tudják hogy hol tart. FOGADJÁTOK MÁR EL A TÉNYT!
Nem is tudják befolyásolni a szállítási folyamatot ami már pár ezer km-el arrébb tart.
Az ügyfélszolgálat azt sem látja hogy a raktárakban. a logisztikán mi a helyzet.
Neked írom, de ez mindenkire vonatkozik. Teljesen értelmetlen őket zaklatni. Amit nem tudhatnak, arról nem tudnak nyilatkozni.

Ha nem érkezik meg az Expected Delivery Date-ig akkor reklamálni náluk a meg nem érkezést, visszakérni a pénzt, ha nem adnák vissza, akkor meg PayPal-on dispute.

(#10036) V/ válasza Bencq (#10034) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi a várható érkezés dátuma? (Expected delivery date) Ahhoz számolgass.
Azt gondoltam hogy látva az itteni hozzászólásokat egyértelmű, hogy nagyon nem az a lényeg hogy mikor vetted, mikor lett elküldve.
Mit szeretnél? Pénzt is visszakapni, meg a telefont is? Szerinted miit fognak válaszolnia arra hogy a BG azt adta meg hogy szállítani fogják, szállítva van? Küldik vissza a vételárat és aztán ha meg kapod a telefont akkor tedd zsebre mert a szállítási probléma miatt ez kárpótlásként jár neked?

[ Szerkesztve ]

(#10037) dave0825 válasza V/ (#10035) üzenetére


dave0825
őstag

Ez igaz, viszont mivel szerződésben vannak velük (gondolom), illene valami elérhetőségről tudniuk, hogy 1-1 csomag után tudjanak érdeklődni adott esetben. :F Nem hiszem, hogy úgy működik, mint amikor én föladok a postán egy csomagot idegennek, és egy másik idegen viszi tovább, aztán jár, ahol jár a csomag. Csak van valami szerződés, akkor meg illene lennie néhány elérhetőségnek köztük, ami nem arról szól, hogy napokat várnak, hogy válasz érkezzen. E-mail, telefon, pár óra, és utánanéztek. De nem.

[ Szerkesztve ]

Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99

(#10038) V/ válasza dave0825 (#10037) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem így működik a rendszer, no de mindegy.
A szállítónak van nyomkövető oldala azt nézik, nem fognak mindig a szállítónak telefonálni aki szintén megnézi a nyomkövetési oldalán hogy hol jár a csomag. De megnézi is visszaszól vagy válaszol hogy úton van. Ezt te is tudod. Előbb vagy utóbb a kezedbe nyomja a futár.
Én arra utaltam volna hogy ez teljesen fölösleges időtöltés, de ha téged megnyugtat, hogy semmi érdemlegest nem tudsz meg, hát akkor lehet őket nyaggatni.

[ Szerkesztve ]

(#10039) Bencq válasza V/ (#10036) üzenetére


Bencq
csendes újonc

Most már augusztus 18. a végső dátum de ez ugye közben változott. elsőre nem ez volt, hanem június valamennyi, augusztus 1-én tellt le a 60 nap. Gondolom ez egy beszélgetős fórum, így a Banggood-nál vásárolt termékekkel kapcsolatban is beszélgetünk és gyanítom mindenki leírja a tapasztalatait. Szerintem ha eddig nem érkezett meg a csomag jogosan várja az ember, hogy kapja vissza a pénzét. De magát a hangnemet nem teljesen értem V/ tőled. Többször látni, hogy ilyen "hangnemben" írsz, mert ugye nem hallani de azért ki lehet találni hogyan is szólhat ez a valóságban. Mi zavar pontosan? Nem mindenki olvas vissza több oldalt, persze el lehetne várni mielőtt ír az ember. De én részemről ez egy friss info volt amit írt a Paypal és ezen belül pedig a Banggood, nem tudom ki találkozott már ezzel, hogy azt mondják a jövőben adták fel a csomagot. Meg sem látod már mit ír az ember csak osztod, mint a helyi serif...

(#10040) V/ válasza Bencq (#10039) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd nem csak azt írtad hogy válaszolt a PayPal.
Van egy várható érkezési idő azt nem vetted figyelembe.
A 60 napos dolgot nem fogják alkalmazni, mert ők elküldték azt amit megvettél és szállítják, az hogy valahol vámolás miatt megakadt arra nem vonatkozik ez a kitétel.
Vannak olyan témák amelyek már túlhaladnak az új tapasztalat, új információ határon teljesen értelmetlenül.
Nincs hangnem.
Türelmetlenek vagytok amikor a Banggood, a szállító és a PayPal is azt írja, kéri hogy türelem, megfogod kapni. 2 nap múlva megint itt panasz hogy még mindig nem érkezett meg.
Elismerték a hibát és türelmedet kérik.
De ha már említed a tapasztalatokat azt köszönettel vennénk ha megosztanád hogy akkor most mi a PayPal dispute állapota. Élő még vagy lezárták?

(#10041) Groim15


Groim15
lelkes újonc

Első rendelésem volt, igy azt hittem ha van nyomonkovetesi rendszer mint Aliexpress, Wish, eBay. Az azt jelenti 15-20 naponta frissül. Az pedig igenis a forgalmazó cégnek a kötelessége, hogy a vásárlót tájékoztassa, ha erdeklodik. Nekem kozom sincs hozza kivel szállít, a szerzodes a forgalmazó es a vevő kozott jon letre. Nekik mas a szerződésük a fuvarozoval. Termeszetesen nekem pedig varni kell 60 nap utan reklamálok, eddig sem ezt tettem csak tudni akarom hol a csomagom. Dolgoztam ügyfélszolgálaton, ilyenkor bekerjuk a csomag helyzetet es 2-3 nap megirjuk ugyfelnek.

(#10042) Bencq válasza V/ (#10040) üzenetére


Bencq
csendes újonc

Paypal még nincs lezárva, tegnap kértek tőlem újra reakciót. Amire én leírtam, hogy nem tudom értelmezni, hogy adják fel 2019. augusztus 13. napján, ez teljesen értelmezhetetlen egyik időponthoz sem tudom hozzátenni, ha mondjuk elírás vagy fordítási hiba lenne. Ha erre reagáltak, akkor írok újra. Most azt írja a rendszer, hogy augusztus 16. a vita várható lezárása.

(#10043) MittuDomain_ válasza MittuDomain_ (#10008) üzenetére


MittuDomain_
őstag

Feladták, még nyomkövetést is kapott az ingyen postás cucc. Remélem szerencsés lesz a többség.

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#10044) walakyb válasza V/ (#10040) üzenetére


walakyb
aktív tag

Szerintem teljesen ertheto dolog, ha valaki izgul, hogy mi lesz a csomagjaval/penzevel, foleg amikor elegge erdekes valaszokat kap... Raadasul azert messze nem mindenkinek tartozik a zseppenz kategoriaba a 100k, vagy afolotti kifizetett osszeg.
Azt irod, hogy turelmetlenek vagyunk, de mi csak korrekt tajekoztatast, a hiba elismereset, es a vallalt dolgok betartasat szeretnenk.
Azt ugye mar kiveseztuk, hogy longdonban van a vamolas. Kerdem en, ha juli 20-an elindult longdonbol a csomag a borzaszto tavolsagban levo nysaba, akkor hogy nem ert meg oda? Gyalog is mar majdnem hazaerne a szallito... (A kerdes koltoi volt).
De csak meg egy adalek. Mar az elobbi update is, es a mostani is a royal shipmentstol szarmazik. Tegnap azt irta a support, hogy a royal shipmentsnel van a csomag. Ehhez kepes szinten tegnap jott level a royal shipmentstol, hogy ok nem kaptak meg a csomagot... Nem tudom, hogy melyik, de az egyik hazudik...
En eszkalaltam mar PP-n az ugyet, azt irtak, hogy 18-an fognak erdemben jelentkezni (a vegso dontest valami szeptember elejer irta a rendszer). A banggod a nyitas ota egyetlen sort sem irt...

(#10045) V/ válasza walakyb (#10044) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez azért történik folyamatosan: de mi csak korrekt tajekoztatast, a hiba elismereset, es a vallalt dolgok betartasat szeretnenk.
Elismerték a hibát. Itt írták már többen.
Folyamatosan megkapják a vásárlók a megvett dolgot, lasan de betartják a vállalt dolgokat, de a lassúság nem az ő hibájuk, lásd az itteni visszajelzéseket
A korrekt tájékoztatás már megvalósul, ha amit tudnak leírják. Ha nekik hazudnak, az nem az ő hibájuk.

Már írtam., de akkor még egyszer. Én azt nem értem, hogy amikor már a harmadik félnél, a szállítónál van aki konkrétan végzi ezt a tevékenységet, ő tudja hogy helyileg épp merre van azt miért gondoljátok hogy a Banggood ügyfélszolgálat is pontosan tudja? Kérdezed azt írja hohügy szállító ezt mondta, tovább adja az információt.
Neked a szállító azt mondja hogy nincs nála.
Ez a hazugság, mert a Banggood raktárból már egy olyannak aki szállítást végzi odaadták, mert nem HK-ra vagy CN-re mutatnak az adatok. A teljes szállítási lánc engem mint webshop egyáltalán nem érdekel, megbíztam hogy juttasson el egy telefont a magyarországi vevőmnek, hogy miként teszi rá van bízva. Ha nem tudja megtenni akkor értesítsen és az októl függően egyezkedem a vevőmvel, de amíg azt válaszolja minden megkeresésemre hogy hamarosan leszállítja akkor mit is kell tenni?

[ Szerkesztve ]

(#10046) walakyb válasza V/ (#10045) üzenetére


walakyb
aktív tag

Bocs, de ezek nagyon nagy resze nem igy van...
Azt irod, hogy a szallito ceg informalta oket. Tobbszor kertem oket, hogy erre mutassanak barmifele bizonyitekot, sose sikerult nekik, sot 1 alkalommal azt mondta az ugyintezo, hogy az egyetlen bizonyitek a TN, nezzem meg nyugodtan mit mutat. 2 alkalommal is kaptam igeretet arra, hogy rakerdeznek a szallitonal, hogy mi a helyzet a csomagommal, es 2-3 napon belul megirjak. Egyik alkalommal se kaptam semmit. Remelem nem akarod azt mondani, hogy biztos megkerdeztek oket, de nem kaptak valaszt... Ertelemszeruen nem azt varom az ugyfelszolgalattol, hogy azonnal meg tudjak mondani, hogy hol a csomag, de azt viszont teljes joggal, hogy ha az ido is igazolja a kerest, akkor igenis kerdezzenek ra, hogy mi van, hol a csomag, mi ez a keslekedes. A szallitonak pedig kotelessege tajekozatast adni.
Azt meg, higy igy konkretan irod, hogy a royal shipments hazudik. Nem egy szallitasi mod van, ahol legalabb 2 ceg intezi a szallitast, honnan tudod, hogy nem az elso (de lehet tobb ceg is bevonva) ceggel van gond?
1 hazugsag egyertelmu ebben a helyzetben, amikor a support nekem a 61. Napon azt irta, hogy kell varnom meg 6 orat (utc-2-ben legyen masnap), utana jelentkezzek megint, es nyomjak a cancelt, es a refundot. 9 oraval kesobb pedig hirtelen meg 18 napot kell varni, meg kulonbenis nem fognak refundolni...
Az egyeb rendeleseket valoban en is megkaptam (2 telefon es egy wowstick) kb 2-2 het alatt, viszont az ugyben erintettek kozul ahogy neztem osszesen 2 ember volt (innen a forumrol), akinek 30-an bekerult az outgoing manifest generated a TN-be, ok valoban megkaptak ra par napra. Azota pedig ismet semmi. Senkinel...
Egyebkent meg mar leirtam, hogy mi lenne a korrekt. 61 nap utan, ha az ember keri, kapja vissza a penzet. Ertelemszeruen, ha megerkezik a csomag, akkor, vagy ujra kifizetni, vagy pedig visszakuldeni...

A TN-re meg annyit reagalnek meg, hogy szerintem te is ismersz jonehany olyan TN tipust, amin mar sokak altal tudottan fake az osszes bejegyzes. Ennek tudataban, a teljes ismeretlenseg mellet tenyleg biztos vagy benne, hogy ezek a bejegyzesek valosak?

[ Szerkesztve ]

(#10047) solor


solor
tag

(#10048) qqzs


qqzs
őstag

Hatha ez meg valakinek nem vilagos. Az elso kontener eltunt elloptak felrobbant elsullyedt lezuhant vagy ezek permutacioja. Nagy reszt a szuper uj lengyel szallitoceg a hibas. Ezutan ujra elkuldtek a cuccot. Igy jartunk. Varjatok. Ennyi

Eladó: GTS450

(#10049) V/ válasza walakyb (#10046) üzenetére


V/
Topikgazda

Részemről lezártam a témát, az igazságoddal nem tudok vitázni. Te így látod, ez van. Nem vagy türelmetlen, csak eleged van a várakozásból.

[ Szerkesztve ]

(#10050) walakyb válasza V/ (#10049) üzenetére


walakyb
aktív tag

Latomy irhatok en barmit, ugyis en leszek a hulye :)

Copyright © 2000-2023 PROHARDVER Informatikai Kft.