Hirdetés

2023. február 7., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-02-01 07:53:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19001) gahor72 válasza V/ (#18999) üzenetére


gahor72
aktív tag

Az a poén, hogy semmilyen vissza igazoló emailt nem küldtek a rendelésről. Az ucsó ami velem kapcsolatos levél az a regisztráció megerősítéséről szól. Azóta csak ajánlatok mindennap.
Azért érdeklődöm, hogy nem rontottam-e el vmit.

(#19002) V/ válasza gahor72 (#19001) üzenetére


V/
Topikgazda

Cáfolom, mindig küldenek. Persze le lehet tiltani hogy ne kapj.
Az e-mail tárgya: Thank you for your order 91290989 with Banggood és ezzel indul Your Order has been Generated!
A szállítási meg Shipped Out Successfully! Check Your Order 85742486 Now! és Your Order Now is On Its Way to You!

(#19003) gahor72 válasza V/ (#19002) üzenetére


gahor72
aktív tag

Igaz!
A szolgáltató le spammelte a visszaigazoló levelet.
Akkor várok.
Üdv

(#19004) #27216896 válasza V/ (#18983) üzenetére


#27216896
törölt tag

Ezt írták ma:

Dear Customer,
Thank you for shopping on Banggood.
We have arranged a refund of your order 91430352 as you requested.
Refund amount: full refund
Estimated refund arrival time including the approving time:
PayPal Express Checkout - Within 3 business days
We apologize for the inconvenience caused by this issue.
If you have any questions, please do not hesitate to contact us. We will do our best to assist you.
Best regards,
Molly

Ez most mit jelent?

[ Szerkesztve ]

(#19005) V/ válasza #27216896 (#19004) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt hogy visszakapod a kifizetett pénzt. Ha PayPal-on fizettél akkor pár nap múlva azon a számládon lesz amelyhez tartozik a bankkártyád, ha PayPal egyenlegről ment a pénz akkor meg oda kapod vissza.

(#19006) wocsok válasza V/ (#18932) üzenetére


wocsok
tag

Akkor ez mégis vámolva lesz vajon?

(#19007) V/ válasza wocsok (#19006) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem.

(#19008) Pancsermeste


Pancsermeste
őstag

Sziasztok!
Rendeltem egy szappanadagolót, ezzel kapcsolatban több problémám is van.
1.) Kivételesen mobil appból adtam le a rendelést (mindig asztali gépről szoktam)
A mobilon látszik a rendelés, az asztalin nem. Ez mitől lehet? (A számítógépről megrendelt eddigi cuccaim látszanak mobil appban is.)
2.) A termék nem működik. Mobilról hogy tudom ezt jelezni? Resending & Refund & Repair menüpontot nem találok. Help centernek (elvileg) küldtem egy emailt YT linkkel. Ez elegendő, vagy hogyan jelezzem a problémát? Hogyan tudom megnézni az elküldött levelet? - ezt sem találom..
3.) Mik a kilátásaim? Vissza kell küldenem a terméket? Mire számíthatok ezzel kapcsolatban?

-= Pancsermeste® =-

(#19009) V/ válasza Pancsermeste (#19008) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem mindkét helyen láthatóak a vásárlások.
A mobil app-ban az Account-ra bökj Services rész és ott a Contact Us, ott az Email Us és a Product received with wrong-nál jelezni, képeket meg amit még lehet csatolni és küldés. Közvetlen visszajelzés ahogy a böngészős verziónál sem itt sincs, majd a megoldásról értesítenek.
Ugyanott van a Return/Repair is

[ Szerkesztve ]

(#19010) Pancsermeste válasza V/ (#19009) üzenetére


Pancsermeste
őstag

Igen, ezen az útvonalon haladva küldtem az emailt. Csatoltam a hibáról a video linket. Kíváncsi leszek, mikor és mit válaszolnak.
A Return/Repair pont alatt nincs semmi "no items found"
Nem tudom, milyen bug lehet ez, de már régebben is észrevettem, hogy amit a sztógépen beteszek kosárba azt a mobilon nem feltétlen látom, ill. fordítva is előfordul, igaz csak ritkán.
Ez a mostani szappanadagolót mobilon tettem kosárba, ott rendeltem meg, és csak ott tudtam követni. Most, hogy megérkezett, most is csak ott látom. Számítógépen a rendelésszámra rákeresek, akkor sem találja. :F

-= Pancsermeste® =-

(#19011) Richee11


Richee11
senior tag

Sziasztok!

A mai nap folyamán rendeltem egy Blitzwolf fülest, azonban nem Eu PLine-al, hanem Bangood expressel. Most akkor kell vámot fizetni? Vagy hogy néz ki ez? Soha nem rendeltem még erről az oldalról.

(#19012) V/ válasza Richee11 (#19011) üzenetére


V/
Topikgazda

Mennyit fizettél érte? De nemrég írtam hogy luxemburgi postai azonosítót szokott kapni amit onnan küldenek Mo-ra. Ez még EU-n belüli és erre nincs vám, mert 0% a vámtétele.

[ Szerkesztve ]

(#19013) Richee11 válasza V/ (#19012) üzenetére


Richee11
senior tag

Mindennel együtt 9600 forint.

(#19014) V/ válasza Richee11 (#19013) üzenetére


V/
Topikgazda

12400 Ft-ig nincs fizetnivaló ha EU-n kívülről jön, bár egy kicsit több pénzt használtál el forintban, mert a BG az azért nem kedvezően váltja a $-t.

(#19015) Richee11 válasza V/ (#19014) üzenetére


Richee11
senior tag

Tehát akkor sem áfa sem vám nem lesz rá? Maga a termék 8900 forint volt, csak meg jött rá pár száz forint szállítás.

(#19016) V/ válasza Richee11 (#19015) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt írtam ha EU-n kívülről jön akkor sem és mivel ez az EU-n belülről kerül Magyarországra azért sem. Majd látni fogod a nyomkövetési számból is.

(#19017) ecaddsell


ecaddsell
aktív tag

A Feucht-ben eltűnt (ellopott) csomagom kapcsán 6 napja vettem fel a kapcsolatot a Banggoodal. Mikor érdemes újra rákérdezzek vagy ilyenkor automatikusan jelentkeznek, amikor a DHL beismeri, hogy nem tudják előkeríteni a csomagot? Mennyi idő ez az egész?

(#19018) V/ válasza ecaddsell (#19017) üzenetére


V/
Topikgazda

1-2 hét.

(#19019) Torony 1.


Torony 1.
tag

sziasztok.azt tudja esetleg valaki,hogy meddig tart a pénz nyomós játék az oldalon? folytatódik decemberben is,vagy lejár a hónap végen?sehol nem találtam erre utaló szöveget. :F

(#19020) RAiN91


RAiN91
őstag

Sziasztok
EU Priority line-al rendeltem két telefont November 14-én, LU....LL trackingot kapott, azóta semmi hír, ez az utolsó bejegyzés, November 16-án:
Package has been sterilized and shipped out.
Ez így rendben van, hogy azóta semmi?

[ Szerkesztve ]

(#19021) V/ válasza RAiN91 (#19020) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, mert mivel Kínából küldik és ez a nyomkövetési szám csak az EU-ba történő beérkezés után "éled" fel. Addig egy nagy konténerben utazik és majd Luxemburgban adják postára.

(#19022) RAiN91 válasza V/ (#19021) üzenetére


RAiN91
őstag

Értem, akkor lehet valós az Estimated Delivery: Dec 19. Necces, ajándék lesz :D

(#19023) V/ válasza RAiN91 (#19022) üzenetére


V/
Topikgazda

Az csak egy elméleti határ. Nekem legutóbb 14 nap volt egy ilyen szállítás, október 23-án fizettem ki és november 6-án megkaptam.

(#19024) HELLAFLUSH válasza RAiN91 (#19022) üzenetére


HELLAFLUSH
őstag

én Október 30án rendeltem egy billentyűzetet CN raktárról EU Priority line-al és Nov. 24-én kaptam meg, szóval még akár lehet is belőle valami :))

(#19025) Alu


Alu
senior tag

Sziasztok!

11.11 -én rendeltem egy BlitzWolf BW-SHP6 Pro okos konnektort, azóta semmi hír róla. A rendelés jelenleg szállítás előtti "processing" állapotban van és azt írják, hogy "Estimated to ship before November 30, 2020". Ez most azt jelenti, hogy még fel se adták, de legkésőbb nov. 30-ig fel fogják?!

Köszi előre is!

λŁƯ™

(#19026) dudi6


dudi6
senior tag

Sziasztok!

UK-s raktárból rendelnék egy projectort 190 dollárért, "EU Tracked Shipping"-t ír szállításnak.
Van értelme biztosításnak("Shipping Insurance") ha Paypallal fizetek vagy nyugodtan kivehetem a pipát? CZ az cseh raktár? Azzal szoktak gondok lenni igaz?

[ Szerkesztve ]

(#19027) V/ válasza Alu (#19025) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen azt jelenti.

(#19028) V/ válasza dudi6 (#19026) üzenetére


V/
Topikgazda

Mennyi az a biztosítás? Ha elveszne akkor újból küldik + fizetség nélkül vagy hamarabb refund.
Nem a raktár a probléma hanem a járvány helyzet és az hogy ha német postai azonosítót kap akkor a Feucht-i logisztikai központban lenyúlhatják.

[ Szerkesztve ]

(#19029) dudi6 válasza V/ (#19028) üzenetére


dudi6
senior tag

3,8 dollár lenne a biztosítás. Akkor lehet hagyom,csak gondoltam ha ugyanazt tudja mint a Paypal, felesleges kifizetnem, de akkor úgy látszik nem. Ezen a 3,8 dolláron ne múljon! :)
Akkor lehet marad az UK-s rendelés, árban ugyanaz.

(#19030) V/ válasza dudi6 (#19029) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha jó áron veszed és elveszne akkor az hogy a PayPalon keresztül visszakapod a pénzed nem biztos hogy jó, mert arra amit megvettél gondolom szükséged lenne és esetleg nem tudod ugyanolyan kondíciókkal megvenni. Persze csökkenhet az ára is. Az angol raktárra már csak 3 hétig számolj, mert ha január 1 után esik be a csomag, az már az EU-n kivüli beszerzésnek fog számítani és nem tudni hogy az esetleges trükközésük (EU Priority line ezekre) miként fog működni

(#19031) Alu válasza V/ (#19027) üzenetére


Alu
senior tag

Köszönöm! Kicsit viccesnek tartom ezt a 3 hetes feladási időt...

Lenne lehetőségem ugyan ezt a terméket hasonló árban cseh raktárból rendelni. Annál azt írják, hogy 24 órán belül küldik és 6-8 munkanap a szállítás. Ezt mennyire lehet elhinni? Banggoodról még nem rendeltem, emiatt nincs tapasztalatom a szállítási időkkel viszont nagyon jó lenne, ha legkésőbb december közepéig megérkezne. (Ez volt a terv a kínaival is, de így, hogy csak most fogják feladni -ha egyáltalán feladják nov. 30.-ig- ezt elengedtem.)

λŁƯ™

(#19032) V/ válasza Alu (#19031) üzenetére


V/
Topikgazda

Vagy 6-8 nap, de inkább 2 hét, feltéve ha tényleg valós a raktár készlet információ.

(#19033) gahor72


gahor72
aktív tag

Sziasztok!
Nov. Közepén rendelt cucc eredeti nov 24-i feladását ma módosították dec 6-ra.:((
Úsznak mint sz@r a vízen.
Ez volt az eldő rendelésem kínából, de azt hiszem ezt a témát elengedem.
Üdv

(#19034) gahor72 válasza gahor72 (#19033) üzenetére


gahor72
aktív tag

Első :DDD

(#19035) dudi6 válasza V/ (#19030) üzenetére


dudi6
senior tag

:Y :R Köszi az infót, akkor mégis csak cseh raktár lesz biztosítással...
Nehogy, későn érjen ide, aztán fizessem az áfát + egyebeket.

(#19036) Alu válasza V/ (#19032) üzenetére


Alu
senior tag

Köszönöm!
Ez esetben EU Priority Mailnak szerinted van értelme? Kb. 1400Ft -tal drágább, de 6-8 munkanap helyett 4-6 -ot írnak és elvileg van tracking.

λŁƯ™

(#19037) V/ válasza Alu (#19036) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, de ennél is az lényeg hogy tényleg legyen belőle náluk. Ha ezt jelölöd a feladási idő nem változik?

[ Szerkesztve ]

(#19038) Alu válasza V/ (#19037) üzenetére


Alu
senior tag

Bármelyik szállítási módot választom a 3 közül (EU Standard Shipping, EU Priority Mail, EU Priority Line), mindegyiknél azt írja, hogy 24 órán belül küldik, illetve mindegyik mögött ott van kékkel, hogy "1-week delivery".

λŁƯ™

(#19039) V/ válasza Alu (#19038) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor oké, mert néha akár mindegyiknél eltérőek az adatok. Szerintem ez lenne a jobb most: EU Priority Mail

(#19040) Alu válasza V/ (#19039) üzenetére


Alu
senior tag

Köszönöm, meg is rendeltem.
Kíváncsi leszek, hogy a kínait elküldik-e november 30 -ig vagy kitolják a határidőt. Utóbbi esetén reklamálhatok?

λŁƯ™

(#19041) V/ válasza Alu (#19040) üzenetére


V/
Topikgazda

Visszamondod a megrendelést, mert mást nem igazán lehet tenni.

(#19042) yogibear válasza Alu (#19040) üzenetére


yogibear
őstag

Aminél "estimated" van az sok esetben olyan, mint a kutya vacsorája... naponta tologatják az időpontot, nemrég 2 hét után untam meg a tologatást, sikerült online biodroidot találni, az meg 50 pontra akart rábeszélni, hogy tartsam már még a rendelést... kösz nem pénz vissza... mert alin is rákerestem és már ott sem volt elérhető a termék.
De "in stock" esetén is mellé lehet szaladni, lejátszó, cseh raktár, in stock... aztán egy nap múlva meggondolták magukat és "repurchase" lett... most arra leszek kíváncsi, hány nap alatt utalják vissza a pénzt...

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#19043) tlala


tlala
őstag

Banggoodról október 2-án rendeltem cseh raktárból egy e-inkes órát (Xiaomi Mijia), másnap fel is adták állítólag ("Standard EU shipping").
Viszont a mai napig sem kaptam meg.
Ebben a kovidos időszakban mennyi idő után illik náluk reklamálni?
Köszi.

[ Szerkesztve ]

(#19044) #27216896 válasza tlala (#19043) üzenetére


#27216896
törölt tag

30 nap...vagy amit kiír garantált kézbesítésnek...én dettó így jártam, mint kiderült megrendelték a szállítást, át is adták (a valóságban sosem) papíron, de 30 nap után el kezdtem írkálni nekik és kb. 1 hét múlva kaptam teljes visszatérítést...

(#19045) Csörsz


Csörsz
csendes tag

Sziasztok!
Szeretnék egy 11.11-i rendelést törölni, ami még processing állapotban van. Egy robottal "beszélgetek", szerinte:
"Please click "My order"-"Apply for Refund" to cancel the item/order you want"
De nincs ilyen lehetőség sehol. :W
Az összefoglalót is elolvastam, de a képernyőképeken látszó lehetőségek nekem nincsenek. Talán azért mert még folyamatban van?
Szerintetek hogyan tudom törölni a megrendelést?
Köszi.

(#19046) V/ válasza Csörsz (#19045) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor nálad a vásárlásnál nincs Cancel? My Orders, az Order No: 9999999 számra kattintás utáni képernyőn?
Ha nincs akkor a Kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül kell kérni a törlést, megadva a vásárlás számát és az okot.
Order&tax és bal szélen Cancel order, No longer needed és Email Us a 2. pontnál


(#19047) Csörsz válasza V/ (#19046) üzenetére


Csörsz
csendes tag

Nincs a vásárlásnál cancel. Próbálkoztam azzal amit írsz, de:

A live chat-re jön a robot, a telefont nem veszik fel, face-m nincs.
Más opció ezek szerint nincs. Óriási.
Ötlet?

(#19048) V/ válasza Csörsz (#19047) üzenetére


V/
Topikgazda

Amíg van más elérhetőség akkor az él, tegnap csak e-mail volt.
Oké akkor chat, elindítod és kiválasztod hogy Cancel Item/Order beírod alatta a vásárlás számát és azt hogy please cancel? Mi történik?

[ Szerkesztve ]

(#19049) Csörsz válasza V/ (#19048) üzenetére


Csörsz
csendes tag

Ekkor jön a robot és írja, hogy válasszam a rendelés részleteinél a visszatérítés lehetőségét:

(#19050) V/ válasza Csörsz (#19049) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor válaszd azt ami neked megfelel. Menj végig a folyamaton ha töröltetni akarod, ennél a résznél mi a nem jó?
A cancel order esetén a pénzed visszakapod.

Copyright © 2000-2023 PROHARDVER Informatikai Kft.