Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Victoryus: Rapoo VT9Pro egér
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
addikt
Srácok, mi a szerepe egy tdi motoron a folytószelepnek?
Seger: én alufelnitisztítóval fogom befújni, remélem nem rongál meg semmit. De még nem próbáltam, úgyhogy nem merem javasolni, csak megemlítettem, ha már itt vagyok.
-
seger
addikt
Sziasztok!
Kicsit átmosnám a hűtőt az autóban, eléggé tele van kosszal és bogarakkal.
Hogyan csináljam? Tudom, nem sterimóval, csak slag és kisebb sugárral áztatni, de mivel lenne érdemes előtte befújni? -
Ununqatrium
aktív tag
Sziasztok.
Van otthon egy 93-as Honda Concerto, ami az utóbbi másfél hónapban fura tünetet produkál. Olykor hideg motorral indulva, az első percekben induláskor, valamint váltáskor kettesből, alacsony fordulaton, gázadásra rángatni kezd az autó. Nem bírok megindulni, kuplungot kinyomva az alapjárat szép, így nagyobb gázfröccsöt adva tudok tovább haladni. Az út végéig innen megszűnik a hiba, de pl. az első sorompó előtt lelassítva elég kellemetlen, vagy épp kereszteződésből elindulva, mikor ''fulldokláshoz'' lát. A gyújtásra gyanakodtam. Kicseréltem a gyújtógyertyákat (egyébként a benne lévők szépek voltak), aztán kapott új elosztót és rotort. Néhány napra megszűnt a hiba, aztán ismét előjött, így elvileg csupán véletlen egybeesés volt. A kábelek is szépek, a kontaktok teljesen újszerűek. Nem szeretném vakon cserélgetni az alkatrészeket, így gondoltam, ide fordulok tanácsért. A környékünkön hozzáértő szerviz nincs, olyan hamarább, ahol több kárt csinálnak, mint hasznot. Egy helyen meg akartam nézetni, ugye a hiba pont akkor nem jelentkezik, mikor kéne. Azt mondták minden jónak tűnik, de próbáljak meg benzinszűrőt és hőgombát cserélni. Előbbi nekem logikátlannak tűnik, hisz a szűrő egy éves. Légszűrő új, a termosztát tökéletesen nyit-zár, a motor két perc alatt normál üzemképes. Van valakinek tippje? Nem vagyon nagy szakértő. Hőgomba a motoron okozhat ilyet?
-
7Sony7
addikt
Tdci motor befecskendezők úgy vannak befogatva, minta torx csavar fogná, és a csavarfejeken rajta maradt volna egy bitfej (mindegyiken), amibe imbuszkulcs való. Ez miért van így?
-
LK
addikt
Sziasztok!
Opel Zafira 2003, 1.6 benzin
Hazafelé elszállt a szervó, minden elektromos. Néha felvillant a műszerfal (később jöttem rá, hogy 2000 fordulat felett kapott töltést csak a rendszer és ezért volt). Motor járt, ezért hazavergődtünk még. Rámértem, és az akksi lemerült. Feltöltve az akksit, minden oké volt. Aztán indítás után égett az akku check lámpa. Mentem egy kört, és észrevettem, hogy csak 2000 fordulat felett tölt a generátor. Hosszbordás szíj rendben volt és rámérve 2000 fordulat alatt 10.5 voltot produkál a generátor, gázt adva, kissé erősödik. Jól gondolom, hogy ebből generátor csere, vagy felújítás lesz? Válaszokat előre is köszi -
Ez annyiban változott, hogy abszerviz után már hidegen, melegen is rángat, és random átmegy traktorba a hangja alapján. Ilyenkor életveszélyesen rángat, dudálnak mögöttem, h menjek már, stb.
Mivel csak gyertyacsere volt, így arra kezdek tippelni, hogy valami kontakthiba van.
Szerintetek hova kéne vinnem, ahol van elég türelem, vagy tapasztalat az ilyenek felderítésére?Kössz!
(#990) alpenwetter: Sajna, nincs donornak hely; 10 emeletes panelben lakom, ahol mindenkinek egy autója lehet a parkolóban.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
válasz
molnarpeter #985 üzenetére
Köszi szépen!
Van még egy probléma, ami leginkább zavar: A motor (néha kicsit, néha nagyon) rángat közepes hőmérségleten, és ilyenkor néha nem indul be.
A szervízben kicseréltek mindent próbaképpen, végül semmi nem oldotta meg a problémát, gyertyákat is cseréltek, az sem.
A szerelő computerre gyanakszik, de ez csak gyanú.
Azt, hogy hőmérséklet függő, eléggé jó biztonsággal ki merném jelenteni, persze nem száz.Mire tippelnétek?
Vagy hova érdemes vinnem az ilyen rejtőzködő hibával, ahol nem kérik el az összes pénzt a világon? -
7Sony7
addikt
Műanyag elemeket (váltókulissza, váltónál a gömbfej) milyen zsírral lehet kenni? Grafitos, tavatta, ptfe?
-
molnarpeter
nagyúr
Lengéscsillapító: Kárászy, Raj, Lindor foglalkozik pl felújítással, a legolcsóbb utángyártott árából kb meg is van, korrekt minőségben. Egy kérdést megérhet.
Kipu: Janó dob szokott csinálni ilyesmi mentőakciókat tudtommal, hátha tudnak segíteni (Renault topikban új palástot csináltak pl valakinek).
-
Sziasztok!
Peugeot 306-tal jártam szervízben.
Két költséges dolog merült fel, amit szeretnék olcsóbban megúszni:
- Lengéscsillapítók elöl, hátul: 65+munkadíjra jött ki sachs+japanparts akatrészekkel.
Nekem neten sokkal alacsonyabb alkatrészár jött ki, de már nem emlékszem, hogy hol.
- Kipufogó dobok tövénél szét van rohadva, és egyben csak 100k felett cserélhető. Erre javasolták, hogy valami spéci kipufogóssal javíttatsam meg.Tudtok javasolni kipufogós szakit, aki jól dolgozik, és megmenti, amit lehet, illetve alkatrész webshop-ot lengéscsillapítókhoz?
Bp-en 3. kerületben vagyok, de elviszem bárhova értelmes keretek között. :)
Köszi!
-
8
senior tag
Szerintetek minőségben van érdemi különbség ezen három akksi között?
Melyiket érdemes választani? (most a 20A különbségtől eltekintve, mert az szerintem betudható marketingnek + mérési hibának)
Exide Premium 77Ah 760A
Varta Silver Dynamic E44 77Ah 780A
Bosch S5 Silver Plus 77Ah 780A -
7Sony7
addikt
Megtörtént a váltójavítás, akkumulátor kivétellel. Első indításkor egy másodpercig csattogós szelephang. Ennek lehet köze az akku kivételhez?
Amúgy az volt a hiba, hogy a bowdenvég ahova rögzítve van, kijött a helyéből. Mit gondoltok, régebbi hanyag szerelés lehet az oka, vagy ez csak úgy ki tud jönni? Mikor helyreraktam, kattanó hangot hallottam, és kifele nem is tudtam húzni. -
7Sony7
addikt
Köszönöm a kimerítő választ, és a videót is. Átgondolom még, hogy nekiállok-e. Már csak azért is, mert megvan a mai program. Csak a 2-est veszi az autó, a váltókar nem mozog oldalirányban, az egyes helyén meg üres van. Ezzel kell most kezdenem valamit.
De ha nekiállok, a leírtak alapján próbálom csinálni. -
UFO1
senior tag
Csak úgy megjegyzésként ha mindent nagyon tisztának akarsz akkor a szelepfedelet is le kéne venni mert oda is be tud rakodni az olajsár + a kartergáz fedelet. Nem tudom mekkora meló mert igazán ha ott is van lerakodás az idővel le fog kerülni alulra ezért is mondtam hagynám a fenébe. A motoröblítő lehoz valamit hacsak nem nagyon vastag a felrakodás és ha nem csináltál hasonlót nem is kéne erőltetni. Mindenesetre ha belekezdesz petróleum (+ kis ecset) nem árt ha van az mindent lehoz plusz egy kis brigéciol (az oldószeres a jó) mert az meg a petróleumot hozza le meg a gyengébb lerakodásokat. A brigéciolt vízzel kell lemosni. Ja és a tömítések mert oda kell tenni! Én azt is vékonyan meg szoktam pasztázni a lent leírt zsírtalanítás után.
Az összerakáshoz meg jó ha van benzin én speciel foltbenzint (amiben nincs aceton) szoktam használni mert nagyon gyorsan szárad és folt mentesre.Még egy tanács ha mégis le akarod szedni a deknit először motor öblítő x km és utána melegen kell leengedni az olajat de ha egyből leveszed az olajteknőt egy órán át fog csöpögni a képedbe a főtengelyről az olaj és nem is tudod majd teljesen zsírmentesre törölni a peremet pedig az a lényeg, hogy ne szivárogjon. Ezért ésszerű lenne előző este megjáratni leengedni és másnap leszedni az olajteknőt de mindenképp pár órát állni kéne hagyni. Utána beindítani már tilos! Így viszonylag száraz lesz a belseje.
Itt van egy videó a középsőt nézd meg igaz Opel de kb. így kéne csinálni. Ha sikeresen lekapartál minden régi pasztát ami nem lesz könnyű ha jól volt feltéve. Arra vigyázz, hogy éles tárggyal ne karcold össze se a blokk alját se a dekni peremét mert nem fog tömíteni. A deknit lehetőleg ne fémmel kapard le mert megsérülhet a festés rajta!
Ha minden le van kaparva ahogy a videó mutatja (tapétavágó pengével) egy 200-400-as polírpapírral nem csiszolóval átcsiszolhatod a blokk alját. A deknit nem szabad mert az le van festve arról könnyebben le is fog jönni e miatt. Ha rozsdás (nem jellemző) akkor rozsdamaró és fényes vagy matt hőálló fessékkel át kell fújni mert a rozsdán át fog szivárogni az olaj.
Utána jön a zsírtalanítás sokszor lehetőleg világos ronggyal először simán utána folt benzinnel többször és mikor azt látod már tiszta akkor még kétszer! Érdemes előtte a blokk belső falát is áttörölni, hogy onnan ne tudjon olaj lefolyni a peremre.A videón látható módon nyomd rá a pasztát ne kend szét. A közepén elvileg van egy kis mélyedés oda kell nyomni a csavaroknál körbe. Kb. 15 perced van erre mert utána kezd el bőrösödni a paszta. A csavarokat ugyan úgy el kell mosni petróleumban törlés és folt benzin legalább 2x mikor már tiszta a benzin mert különben ott fog ereszteni.
Felszerelésnél készíts oda mindent mert ha el kezd kötni a paszta nem fog egyletesen elterülni és szivárogni fog az olaj! A videón nem tudom mennyit várt a fickó de én azt javaslom 24 órát hagyd száradni és csak utána öntsd fel olajjal igaz a szerelők nem várnak ennyit de én már szívtam meg e miatt és pár hónap után kezdhettem mindent előröl.
-
UFO1
senior tag
Valóban nincs csak paszta. Én rákérdeznék egy ismerős autósboltban milyennel érdemes összerakni, hogy biztos jól tömítsen. Mindenesetre egy motoröblítővel feltölteném, hogy leoldjon mindent mindenhonnan mielőtt leveszed a deknit.
Valószínű hogy kinyomó csapágy én 2-3 hónapot mentem így mert nem jöttem rá mi ez a hang. Menni tudsz vele de én minél előbb cseréltetném mert ha szétmegy a csapágy nem lesz kuplung többet és abban a sebességben tudsz csak menni miben maradt (ill. motor leállítás után tudsz váltani csak ugye sebességben indítózni ...
) és imádkozol, hogy nem kapj piros lámpát. Ez úgy kis forgalomban még csak csak de pl. egy belvárosi dugóban …? Persze ha van aki bármikor haza tud vontatni akkor nincs gond!
Leszedés után a szerelő meg tudja állapítani, hogy maga a szerkezet, ill. a tárcsa mennyire használható és akkor csak a munkadíjat fizeted meg azt a pár ezrest amennyibe a csapágy kerül, ha viszont hidraulikus kinyomó na az nem olcsó! (Viszonylag barátságos árak!) Általában együtt szokták cserélni az egészet és ha jó – jobb minőséget veszel előbb megy tönkre a szerkezet, ill. kopik el a tárcsa mint hogy a csapágy persze ez nagyban függ a vezetési szokásaidtól. Sok kuplungozás, kuplunggal állítom meg az autót a lejtőn vagy azon pihentettem a lábam. Ezek mind csökkentik az élettartamát mivel a csapágy csak akkor kopik ha ki van nyomva a kuplung.
Valószínű hogy a szerkezet lamellái fáradtak el (középen az a sok kis lemez) vagy el is tört pár belőle. Valószínű nehezebb is kinyomni. Mielőbb csere mert te is kuplung nélkül maradsz mint fentebb írtam!
-
dond
csendes tag
Sziasztok!
..ha már kuplung, nekem (Polo9N) ilyen nyekergő (ropogó) hangot ad ki a kuplung, de csak miután átmelegedett üzem melegre a blokk/váltó, hidegen semmi hangja és egyébként tökéletesen működik. Nem az alsó munkahenger az, azt már leteszteltem, viszont a helyén kézzel jól érezni rajta a nyekergés vibrációját, amit gondolom a kiemelő villa közöl..ha lenne tipp erre köszönöm! -
8
senior tag
Kuplung kinyomócsapágy hibájával meddig lehet közlekedni?
Kuplung felengedett közeli állapotában súrlódó hang van, kinyomásközben és felengedés közben is, főleg hidegen, pedálon is érezhető, nagyjából azon az egy-két centin pedálmozgatáskor. Melegen nincs hangja, csak a pedálon érezhető kicsit. Szerelő azt mondta kinyomócsapágy lehet, ugyanúgy szét kell hozzá szedni a kuplungot mint a kuplungcseréhez, így azzal egybekötve végezné el a javítást.
Namost, ha halaszthatom a javítást akkor közlekednék még így, mert egyébként a kuplung még jó, fogáspontja megfelelő. Kettőstömegű is OK. Bár futásteljesítmény alapján valamikor majd várható a cseréjük, de ki tudja mikor és jellemzően elég kuplungkímélően közlekedem.
Tényleg nem gazdaságos csak a kinyomócsapágyat cserélni?
Meddig járhatok ilyen súrlódó hangú kinyomócsapággyal?Mert ha mondjuk jellemzően még 1-2000km-t bír ki és utána hirtelen útközben megszűnik létezni a kuplung, akkor jöjjön a javítás, de ha mondjuk valószínűleg még 50.000km-t elmegy így, akkor ha zavar is a hang, de még beleraknék pár km-t a nagyjavításig.
A totális katasztrófa előtt erősödik a hang vagy van-e valami jellemző erősödő hiba, vagy váratlanul hirtelen szűnik meg létezni a kuplungolás a kinyomócsapágy miatt?
köszi bármilyen infót
(dízel 7.gen honda accord) -
7Sony7
addikt
Szia. Köszi a választ. Az autó C-max, 1.6 Tdci Dpf, 109 le.
Tudtommal nincs normál tömítése.
307000km-rel került hozzánk, most van benne 317000. Az a baj, hogy ezen pici a leeresztő furat, nem fér be még a kisujjom sem. A turbó védelme miatt szedném le a kartert, megnézni az olajfelszívó kosarat. Meg olyan kialakítású a karter, hogy mindenképp marad benne olaj, mert a leeresztő nem lefele van, hanem befelé áll kicsit, ha érthető mire gondolok. Amúgy is le akartam venni olajcserekor a dpf-et kimosatni, ezért gondoltam leszedni, és átnézni a kartert. -
UFO1
senior tag
Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyen féktárcsával?
Érdemes megvenni? Az érdekelne legfőképp persze a fékhatáson kívül hogy hajlamos e a hullámosodásra meg e tud repedni, ill. mennyivel eszi jobban a betétet.Szia. Normál tömítés nincs hozzá (van olyan típus amihez 2 db kell) mert az lenne az igazi és azt felpasztázni de én speciel csak ilyet használok. A többi himi humival általában megszívtam.
Én megkérdeznék egy autósboltot pl. ahova jársz, hogy mit javasol.
Különben minek leszedni (akkor szokták leszedni ha szivárog!) igaz nem tudom milyen autó és mióta van nálad de ha belenyúlsz a leeresztőn van olajsár. Ha nem vészes van olyan hogy motor öblítő azt kell beletenni pár km-el az olajcsere előtt az leold mindent, ill. van olyan hogy belső mosó olaj ha még van (nem brigéciol!!! azt véletlenül se öntsd bele) vagy veszel egy 5l-t a legolcsóbb tecsos olajból és leeresztés után még a régi olajszűrövél járatod 5 percig vagy mész vele pár km-ert. Különben amit javasoltam pasztát annak 24 óra a teljes kikeményedése persze függ a vastagságtól és a hőmérséklettől általában minimum 20 fokon. Addig nem érheti semmi se olaj se víz.Ami tanácsolható 8000 km-enként cserélj olajat pláne ha városban jársz inkább. Az ilyen 20-30.000 km-es cseréket felejtsd el azt semelyik olaj nem bírja és ilyenkor keletkezik olajsár.
-
7Sony7
addikt
Srácok, gondoltam olajcserekor ki kellene takarítani az olajteknőt is. Vettem is pasztát a majdani visszarakáshoz, de sehol nem találok útmutatót.
-Milyen vastagon kell kenni?
-A belső peremtől kell elhagyni valamennyit?
-Rákenés után kell várni, vagy azonnal mehet fel és meg is lehet húzni?
-Mehet bele az olaj egyből?
-indítással kell várni?A paszta 2FAI szilikon, a motor 1.6 tdci.
-
7Sony7
addikt
válasz
gyáliSanyi #967 üzenetére
Na, erre nem gondoltam, köszi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #968 üzenetére
Kapufa. :D
-
7Sony7
addikt
Srácok, úgy általában: főtengely szimmering cserekor a végén lévő vezérműszíj tárcsa csavarját hogy kell levenni? Úgy értem, ha csak rátenném a kulcsot, és elkezdeném tekerni, gondolom forgatnám a főtengelyt.?
-
raven12
senior tag
Sziasztok!
Yaris II-m beadta a check engine-t, P0420 hibakóddal (Catalyst system efficiency below threshold (Bank 1)).
Nézegettem videókat, hogy 90%, hogy a lambda szenzor a ludas, találtam mindenféle hack-et, hogy lehet megbuherálni, hogy jó legyen, de aztán találtam videót arra is, hogy mi lehet a gyökérok: valami tömítettségi hiba (lyuk) a levegőmérő és a hengerek között valszeg szívja a levegőt, ettől bolondul meg a szenzor.Van valakinek ezzel tapasztalata? Illetve azt láttam egy videón, hogy úgy lehet megtalálni a lyukat, ha van, hogy PB palackkal kéne gázt nyomni a motortérben a csövekre stb., és ahol az alapjárati fordulatszám elkezd ingani ettől, ott a lyuk. Hol lehet venni valami olcsó kézi PB palackot ilyen célra?
-
7Sony7
addikt
Más: turbó nyomás szabályzó mágnesszelep, 1.6 tdci. Viszonylag könnyen lehúzhatóak a vákuumcsövek.
Lehet erre kapni valami szorítót, vagy nem számít annyira vitt a tömítés? -
7Sony7
addikt
Üdv. Valahol szivárog a motorolaj a vezérlés környékén, és olajos lett a szíj is. Nem mondanám, hogy tocsog, de úgy látom van kívül-belül rajta.
Úgy hallottam, hogy a vezérműszíj nem olajálló. Igaz ez?
Ha igaz, van tapasztalat, hogy kb mennyi időm van lecseréltetni a szíjat, és megszüntetni a szivárgást?
Tc4EE1 1.7 tdi. Gates szíj. -
8
senior tag
www.autoalkatreszek24.hu oldalon most -40% van fékbetétekre, úgy nézem valóban rátesznek még kedvezményt a szokásos/állandó """-25%""" akcióikra
-
O.Tomika
friss újonc
Sziasztok!
Nekem van egy golf 3 1.4 benzines autóm. Első autó.
És az a problémám, hogy az anyós oldali részen az ajtók nem záródnak le (cenzrálzáras) és a hangszórók sem szólnak, pedig működnek.
És olyan kérdésem lenne, hogy mi lehet a hiba?Biztos vagyok benne, hogy valami elektronikus baja van de nem tudom, hogy hol keressem.
Ebben szeretném kérni a segítségeteket, hát hogyha jutok valamire.
A válaszokat köszönöm! -
geckowize
őstag
Sziasztok,
Van egy 2004-es Toyota Yaris 1.4 D-4D autóm, amelynek lemerült az akksija, de bebikázva se indult be. Vettem új akksit a Varta hivatalos oldalán erre a pontos típusra keresve és sajnos a 3 közül amit ajánlott a legolcsóbbat megvéve kiderült, hogy jobb+-os, annak ellenére, hogy ebbe a típusba bal+-os való. De nem volt akkora probléma, némi kábelrendezgetés után rá lett csiptetve helyesen a 2 kábel, de sajnos úgy sem indul. Motor fordul egyet, aztán vészvillogó bekapcsol kb fél percig.
Kétféle szolgáltatásra lenne szükségem, egy Toyotákhoz hozzáértő autószerelőre és egy autómentőre, a legjobb lenne, ha találnék egy olyan céget ami mindkettőt vállalja és nem horror áron.
Tud valaki esetleg ilyet? Ha nem, akkor mit ajánlotok külön-külön autómentésre és Toyotához értő szerelőre?
Márkaszervizet mellőzném, mivel erre az autóra már nem szeretnék annyit költeni.Előre is köszönöm a válaszokat!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #953 üzenetére
PHEV állandóan járatja a kompresszort, mert azzal hűti az akku pakkot. Elvileg szíj hajtja, csak sokkal többet megy, mint egy átlag klíma.
-
molnarpeter
nagyúr
-
GIJoe
addikt
Bocsánat h totál hozzá nem értőként kommentelek, de nézegettem újabb családi járgányt V60 PHEV-t Hollandiából, és ott a kapcsolódó cikkben írnak gyári klíma baklövésről, nem e lehet az?
Sziasztok, amit én kérdeznék a szakemberektől:
van 1 kicsi Nissan Pixo-m (gyak. suzuzi alto) lassan gyertya cserés lesz
érdemes e drágább iridium-at rakni bele, tényleg beleszólhat h takarékosabb legyen?
Minden dl számítHa igen akkor, mi a difi a DENSO (ZXU20PR11) 6.569 Ft és a DENSO (VXU20) Gyújtógyertya Iridium 10.696 Ft között? Megéri e, és vagy érdemes e külföldről rendelni?
köszönöm, szép estét...
-
válasz
molnarpeter #950 üzenetére
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- BIOS frissítés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fotók, videók mobillal
- Tesla topik
- Jóárasítja két Arrow Lake-S CPU-ját az Intel
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Társasjáték topic
- További aktív témák...
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009
- ÚJ, BONTATLAN Bespoke AI Jet Ultra álló porszívó 400 W - GYÁRTÓI garanciával
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max - White Titanium - Használt, karcmentes
- Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Zöld / Normál állapotban / 100 % AKKUMULÁTORRAL / 12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest