Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Egy korszak vége
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- Digitális Állampolgárság Program
- Karácsonyi pofára esés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
addikt
Üdv! A vízumpának van valami jellegzetes hangja, mielőtt beadja a kulcsot? Valami olyan hangot hallok az ékszíjak felől valahonnan, mint egy szárazon vinnyogó csapágy.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
félisten
Ez ugyan nem fekete, de tavasszal úgyis megy rá a fényezés... a gyártó ezt ajánlja autókra:
Hammerite Rozsdagátló Alapozó SprayVagy inkább egy selyemfényűt?
Hammerite Selyemfényű Spray, vagy fényeset?[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
félisten
válasz molnarpeter #590 üzenetére
Ja, ez lenne a cél.
Konkrét márkát, anyagot tudnál ajánlani?"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
félisten
Üdv!
Ma a kapkodásomnak köszönhetően az autóm (Focus kombi 2006) barátságot kötött a mélygarázs egy oszlopával, íme az eredmény:
Március környékén vinném szerelőhöz egy nagyobb szervizre, majd akkor - ha lehet - kikalapáltatnám, illetve lefényeztetném, de addig is kellene valami rá, hogy a rozsda ne kezdje el enni a lemezt... igen, ott ahol olyan szépen szétvált a törésnél.
Sajna nincs garázsom, utcán tárolom, így fokozottan ki van téve az időjárás viszontagságainak.Ti mit tudnátok ajánlani?
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
7Sony7
addikt
Halló. Új téma: Opel Astra F. Elvileg az első futóműnél csak összetartás állítható. Viszont nem beállítható, mert a jobb oldali +1-2 fokot befelé dől. Alul minden ok. a toronycsapágy és a felfogatása környékén lehet olyan hiba, ami ezt okozhatja?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
addikt
Új infó. Az utólagos kütyü működik, csak a szarakodó gyújtáskapcsoló miatt nem ment. ( Pár napja vacakol, menet közben elveszi a villanyt a rádióról, és annak a villanyára van kötve a kütyü is.)
Viszont rámértem, 14,6v amikor stabil, viszont mikor ugrál, felmegy 16-18V ra is. Fesz szabályzó tönkrement?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
addikt
Üdv. Megint itt. A reggeli téma nagyjából rendberakva, beállítottam az alapjáratot. Bár még mindig nem tudom, mitől állítódott el. Viszont:
Most, hogy belőttem az alapjáratot, arra lettem figyelmes, hogy fogyasztó nélkül (kivételesen le volt kapcsolva a ventillátor is) az alapjárat fülre stabil, de fordulatszámmérő szerint ugrál 900-1200 között!
A fűtőventillátor bekapcsolásával stabilizálódott, kikapcsolásával megint elkezdett ugrálni.Van még egy csavar a dologban:
Évekkel ezelőtt beépítettem egy két ledes vackot, ami piros/zöld mutatja az akku feszültségét. Kapcsolóra volt kötve, hogy ne menjen mindig. Ez most nem működik. Nem tudom összefügg-e?Ötlet?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
addikt
Igen, vissza. Vettem is vissza rajta, de most, hogy mondod, az igencsak a hideg alajárati csavar volt. 2-3mm -t is kellett csavarnom rajta, hogy beálljon 1000 re.
Most reggel indítottam (-7c), és 7-800 f/p indult be, aztán szépen felment kb 1100 ig. Nem tudtam megvárni, míg bemelegszik, úgyhogy most ennyit tudok.Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
addikt
Üdv. Astra f 1.7 tdi Isuzu, bosch ve mech. adagoló viaszos hidegalapjárat emelő.
Most egy lámpánál megálláskor kb 1300 ig esett visza az alapjárat, a szokásos kb 900 helyett. Üzemmeleg motornál. Többszöri megállás után sem változott, egyébként kb ugyanolyan a gép, jól húz, stb. Mi lehet az oka?Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
jjohn
aktív tag
válasz kalmanchris #576 üzenetére
Köszi! A híddal semmi gond. A tengelycsonkot lehet cserélni kell amire a fékdob megy.
-
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni? Citroen zx hátsó kerék agy tengelycsonk cserélhető e? Vagy csak teljes híd csere?
Köszi! -
e=mc²
őstag
Belinkelem ide is, hatha tud valaki informacioval szolgalni.
Ambulimax Provider
-
-Solt-
veterán
-
bitpork
nagyúr
Amikor már lerakódott, nem számít mennyit mész pályán: a két nyomásszenzor között minimális lesz a különbség amit mér, ezért nem indítja be fordulaton. De amikor álló helyzetből indítasz nem fog annyit nyomni ami átmegy a DPF-en.
Milyen autó ez?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-Solt-
veterán
Tudom, hogy ő dönti el mikor kezd bele, pont ez a bajom! Nincs rövidtávú használat... a legkevesebb amit megyek vele egy huzamban az 65km, amiből kb 30 km autópálya két részletben, ráadásul a táv közepén.
Munka eszköz, tehát 90%-ban neki kell alkalmazkodnia hozzám, de a maradék 10%-ban próbálnék a kedvében járni. Ezért gondoltam arra, hogy időnként kényszeríteném a regenerálásra mondjuk az autópálya menet megkezdésekor.
Eleve jó lenne időnként kiolvasni a szűrő állapotát anélkül, hogy szerelőhöz kéne vinni, amire csak pénz kiesés útján van mód. Tehát nem a szerelő a drága, hanem az, hogy addig nem dolgozik...
Egy obd2 olvasót már vettem hozza, de amit eddig próbáltam app, az nem olvassa ki a szűrő értékeit, pedig a program elvileg tudná.
www.smart-bus.hu
-
bitpork
nagyúr
Nem a felhasználó dönti el h mikor, hanem a gép. Azért a városban kezd mert a rövid távok alatt a fojtást már nem bírja leküzdeni csak a kinti nagyobb tempó sebességénél keletkező nagyobb nyomású gázzal csak. Ha ez sokszor előfordul akkor kell egy nagyon hosszú szakasz a pályán (100+ km nagy tempóval) vagy egy kényszerített regeneráció. De ez sem jelent semmit, mert ebben a stádiumban már nagyon teli szokott lenni a DPF vag vonalon. Le kell szedni takarítani vagy ha engedi a pénztárca cserélni.
Így viszont ne járj vele, mert kinyírja a turbót és akár a teljes motor is megfeküdhet miatta!Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-Solt-
veterán
válasz molnarpeter #566 üzenetére
Soha nem akkor kezd bele a regenerálásba amikor "kéne"... megyek 30 km-t a pályán semmi, beérek a városba erre belekezd akkor amikor araszolok a dugóban és nem tudom normálisan pörgetni.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Létezik olyan applikáció (OBD2 adapterhez) amivel "kényszeríthető" a részecskeszűrő regenerációja? Ha nem, akkor valami emberi árú diagnosztikai kütyü / szoftver ami tudja ezt?
www.smart-bus.hu
-
Predator2
addikt
Helló
Hobbi célra de mégis normális krokodil emelőt szeretnék vásárolni. Kértem ajánlatot a Bárditól és az Unixtól is.
Ezt írtam nekik:
Tisztelt címzett!
A segítségüket kérném, hobbi célra szeretnék egy krokodil emelőt vásárolni, Renault Thalia autómhoz.
1.5T verzió nekem elég lenne. Hosszú évekre tervezek vele, de árban ne legyen elszállva. A sok garancia előny. 20.000Ft-nál nem szánnék rá többet.
Mely gyártót és azon belül mely terméket ajánlanák nekem?Köszönöm a segítséget előre is.
Melyiket vennétek, vagy esetleg mást?
THX>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
vadalma65
tag
Sziasztok! Balaton déli parton keresek automata váltó javításában, wandler felújításban jártas szakembert. Köszönöm.
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok
Szeged vagy vonzáskörzetében tudtok bmw-hez valóban értő szerelőt aki meg is csinálja becsületesen a munkát?
-
félisten
válasz molnarpeter #554 üzenetére
Koszi!
Arat azert nem mondtam, mert nem ertek hozza, es eddig tobb karosszerias mondta azt, hogy nem vallalja, igy nem akartam meg ezzel is szukiteni.
Meg fogom kerdezni a felsoroltakat.
A Balassagyarmati muhely adatai is johetnek, egyszerubb egyben vegighivni oket.Koszonom!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Tudtok kifejezetten megbizhato karosszerialakatost?
Egy '99-es Nissan Almeraval kellene csodat tenni.Kossz!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest