Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  ASUS notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#12034) kali válasza Mr.Skynet (#12031) üzenetére


kali
legenda

nem védem őket, nekem is csak annyi közöm van hozzájuk, hogy van és volt asus notim!
mellesleg engem sem kényszerítettek, hogy asus notit (is) vagyek, így gondolom mást sem... kockázat minden gyártónál van, tudni kell választani!
az ő dolguk, hogy mi éri meg nekik jobban, számukra elenyésző számú elégedetlen ügyfél, vagy elismert és gyorsan kezelt szériahiba - mondjuk más régióban esetlegesen másként - rugalmasabban - kezelik a hasonló hibákat, de erre már cáloztam korábban!
a memória...stb bővítése igen is lutri, szinte minden notihoz tudok mondani olyan típusú modult, amivel nem megy megfelelően - és ez nem csak asus esetében van így, sőt! az asus ilyen szempontból még toleráns is, sok más gyártó levédi garis matricával még a memória cseréjét/bővíthetőségét is! ja, arra meg pláne nincs garancia, hogy a notiban gyárilag lévő memóriához kell párnak egy másik gyártó mudulja, mert ott még több a hibalehetőség! továbbá az is érdemes megemlíteni, hogy az esetek egy részénél nem a noti hibás hardveresen, hanem szoftveres és/vagy felhasználói hiba okozza a problémát, de a nem hozzáértő tulajdonos viszi szervizbe a notit, mert hallotta, hogy egy szériával gond van - bár néha még azt sem tudja biztosan, hogy melyik szériáról van szó...stb!
lehet cifrázni a dolgot, de ilyen szempontból sajnos a gyártó diktál, a vevő meg eldönti, hogy mit vesz és kitől... én például gyártóban nem tudok csalódni, mert ha egy szériája problémás, attól van még sok más szériája, ami jó! szerviz szintén, mivel az egyik szerződéses szerviz korrekt, amíg a másik nem! jól megnézem, hogy mikor, kitől és mit veszek, és esetlegesen mikor kivel és hol javíttatom!

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  ASUS notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.