Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Harmadik rész
- bambano: A sor végén
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI
#9468
üzenetére
Az UE4 más játékban is ilyen, szóval a teljesítményprobléma forrása a motor. Ennek a motornak nem az API-val van gondja, hanem azzal, hogy két leképzőt támogat. Egy forward opciót a mobilba és egy temporal deferred alternatívát a DX11-hez. Mivel az UE4-et AAA projektekhez a nagy kiadók már nem licencelik, így a mobil leképző kapja a fókuszt, míg az alternatív leképző optimalizálása egyelőre nagyon rossz. Természetesen az Epicnek is korlátozottak az anyagi erőforrásai, így olyan helyre invesztálnak, amely eladást hoz számukra. A DX12 annyiban jelent könnyítést, hogy az UE4 DX11 kódja meglehetősen limitált, mert a PC kapja a legkisebb fókuszt és ezen belül a legnagyobb probléma, hogy az erőforrásokat hogyan hozzák létre úgy, hogy ne legyen nagyon korlátozott a teljesítmény. Nyilván DX11-ben nem lehetséges a futtatási időben létrehozni azokat, de DX12-ben már igen, és itt pont szereznek annyi előnyt, amennyivel a DX11-es leképző rendkívül gyenge sebességét előremozdíthatják. Ennek persze az lesz a hátránya, hogy a DX11-es kódot már sosem rakják normálisan össze, mert nincs értelme hónapokat eltölteni ennek az optimalizálásával, amikor van DX12, és ott az erőforrás-kreálás sokkal kedvezőbb formában megoldható. Innen egyébként nekik nagyon egyszerű lesz a DX12-vel sebességet hozniuk, mert a DX11 kód hibáit ki tudják ütni. Ezért is lesz érdekes ez a patch, mert ez lesz az első projekt, ahol a low-level váltást nem tökéletesre csiszolt DX11 leképzőkhöz hasonlítjuk, hanem egy olyanhoz, amely meglehetősen rossz optimalizálással rendelkezik.
De az is látszik, hogy még a DX12-ben sem fókusz a PC. Az UE4 csak a kötelezően támogatandó dolgokat kezeli, mint a többszálú parancskreálás és az aszinkron DMA/compute, illetve lesz multiadapter mód, hogy az IGP teljesítménye hozzáadódjon a dGPU-hoz, de sajnos a hagyományos több GPU-s rendszerekre (2-3-4 ugyanolyan VGA) már nem lesz támogatás. Valószínűleg ezt már túl költségesnek érzik, hogy specifikus multiadapter implementációt írjanak rá.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- BMW topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen TV-t vegyek?
- Battlefield 6
- sziku69: Szólánc.
- Autós kamerák
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Gaming OC Vapor-X 20G - Konzolvilág garancia 2027.05.07.
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 5080 MASTER ICE 16GB GDDR7
- ASRock RX 9060 XT 16GB GDDR6 Challenger OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 NITRO+ - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3340
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Strix RTX 2080Ti 11GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- 144 - Lenovo LOQ (15ARP9) - AMD Ryzen 7 7435HS, RTX 4060 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

