Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 9 – Az impulzusvásárlás is lehet tudatos
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
A látottak alapján számomra elég egyértelmű, hogy mi a különbség CF és SLI közöt, meg hogy mit csinál a gyakorlatban a 2 rendszer.
~13ms alatt végez az egyik képkockával a CF (ami annyi idő amit egy szóló kártya tud), aztán szinte azonnal (0ms) ott a következő, aztán 13ms múlva jön megint egy, aztán szinte instant (0ms) megint egy. Hogy lehetséges ez amikor tudjuk egy szóló kártyánnak kb. 13ms kell egy képkockához az adott játékban?
Ebből én arra következtetek, hogy a 2 VGA párhuzamosan dolgozik, amit úgy értek, hogy egyszerre kezdik el számolnia köv. képkockát. Az 1-es számú VGA számolja a soron következő képet, a 2-es számú pedig az utána következőt, és mivel egyszerre kezdték, kb. egyszerre fognak végezni is, ezért megy ki egyszerre a 2 képkocka, ilyenkor látjuk a grafikonon, hogy a második kép szinte 0ms alatt ott van az első mögött. Utána mindkét VGA nekiáll a következő képkocka számításának, ami pont ugyan annyi időbe telik mint egy szóló GPU esetén, ilyenkor látjuk a 13ms körüli késleltetést az ábrán.
Mit csinál ezzel szemben az SLI? Mivel a késleltetések kiegyensúlyozottak, és kb. fele annyi ideig tartanak mint egy szóló VGA esetén, én ebből csak arra tudok következtetni, hogy a 2. VGA fél képkocka eltolással dolgozik. Tehát az 1-es VGA számolja a soron következő képet, aztán amikor a munka feléhez ér, a 2-es számú VGA nekiáll az utána következő kép számolásának, így nem egyszerre fognak végezni, hanem a 2. VGA fél képkockányi idővel később, így a képkockák kb. fele annyi idő alatt követik egymást mint egy szóló VGA esetében.
Az AMD jelenlegi megoldásának az a hátránya, hogy ha azonnal követi egymást 2 képkocka akkor vmelyik egyáltalán nem vagy csak alig fog látszani a monitoron a játékos számára.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Windows 11
- Linux Mint
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3454, 94% Akkumulátor
- Lenovo ThinkPad X13 Gen 2 i5-1145G7 16GB 512GB FHD+ 100% sRGB - 1 év garancia
- AKCIÓ! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 16 Pro Max Natural Titanium Titán dizájn, Pro kamera 5 zoommal,120 Hz ProMotion,100%
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

