Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Whit3Rav3n

    senior tag

    válasz Loha #569 üzenetére

    Ezzel az elmélettel csak az a baj hogy honnan tudod hogy mikor vagy a munka felénél, a képkocka rajzolása csak egy kis része az egésznek, a vidkarinak elöször 3d-ben ki kell számolni a teljes részt. Szóval emiatt kell egy + késleltetés hogy kell egy pár kiszámolt képkocka hogy ismert legyen az átlag idö ami kell az eltoláshoz. A CF sem párhuzamosan számol 2 képkockát hiszen az lehetetlen, maga az engine egymás után adja a képkockákat és annak is van egy feldolgozási ideje. Ezért is van az hogy ha a cpu-ra kell várni akkor gyakorlatilag nincs mikroszaggatás mert a kártyáknak a cpu-ra kell várni. Szóval a minimális frametime az az idö ami kell a rendszernek a következö képkocka számolásának kiadásához a vga-hoz.

Új hozzászólás Aktív témák