Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#498) Abu85 válasza ricshard444 (#497) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A developer buildeknél ez jellemzően előfordul. A PS4 a szoftveres oldalon messze nincs még kész, míg PC-re egy kész környezetben dolgoztak. Ez eleve a DX wrapperen keresztüli verzió, illetve ebben még nincs is benne a PRT támogatás, ami a motor új verziójában benne lesz. Ennél sokkal jobb minőséget és sebességet kihoznak majd belőle, csak az aktuális motorverzióval még nem lehet. Demonstrációra viszont megfelel, mert most kellenének a licencelők, csak mindenkit a Frostbite 3 és a CryEngine 3.5 érdekel, mert ezekkel olyan játékokat is lehet fejleszteni, amelyekből mehet az Xbox 360 és a PS3 port is. Az Unreal Engine 4-gyel ez lehetetlen.

(#499) ricshard444: Persze ez valóban nagyon fontos, csak most még nem lényeges.
Sokkal komolyabb probléma is van ezzel az UE4-gyel. Gyakorlatilag PC-n, PS4-en és új Xboxon kívül sehova máshova nem alkalmas. Wii U mehetne még, de azt leszavazta az Epic. Ehhez képest a zömében hasonló képességű konkurensek (Frostbite 3 és CryEngine 3.5) sokkal több platformra elkészülnek. Ebből előbb-utóbb egy újratervezés lesz, mert compute shader futószalag nélkül nem fut a megvilágítási fázis.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.