Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bozont

    veterán

    válasz huskydog17 #48342 üzenetére

    Sajnos a shimering az a kis ppi miatt van, az éleknél, vékony vonalaknál pont a recésség miatt.
    És az is sajnos, hogy manapság már csak ilyen post process AA létezik a játékokban mint pl a TAA, ami agyon mossa az egészet. Tök homályos az egész. Persze lehet élesítést kapcsolni (mint ahogy a DLSS/FSR is használ), de az elveszett részleteket nem hossza vissza. A felskálázók ugyan jobb eredmény adnak ez miatt, de azok is homályosak számomra.
    A legjobb eredményt tényleg a minél nagyobb ppi adná. Persze az optimális az minden embernél más, már csak a látás milyensége miatt is. Ezelőtt néhány évig úgy látszott ebbe az irányba haladunk, aztán már ott tartunk lassan hogy 1440p hez is csúcskártya kell felskálázás mellett, miközben a grafikai látvány meg nem indokolná. :(

    "Tehát attól, hogy te utálod, másnak sem lehet jó? Hm...érdekes gondolat. Szerencsére a játék és VGA ipar nem így gondolkodik."
    Pedig így gondolkodik, csak pont fordítva. Az újabb játékokban nem nagyon lehet kikapcsolni a TAA-t, pedig engem a shimmering kevésbé zavar mint a homályosság. Nincs választási lehetőség. :(((
    Itt találtam egy YT videót ahol jól bemutatja a "problémát". És nem, sajnos nem csak az állóképeken látszódik. Én legalább is mozgás közben is.

Új hozzászólás Aktív témák