- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Aquaphor Modern víztisztító
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
bozont
veterán
válasz
huskydog17 #48342 üzenetére
Sajnos a shimering az a kis ppi miatt van, az éleknél, vékony vonalaknál pont a recésség miatt.
És az is sajnos, hogy manapság már csak ilyen post process AA létezik a játékokban mint pl a TAA, ami agyon mossa az egészet. Tök homályos az egész. Persze lehet élesítést kapcsolni (mint ahogy a DLSS/FSR is használ), de az elveszett részleteket nem hossza vissza. A felskálázók ugyan jobb eredmény adnak ez miatt, de azok is homályosak számomra.
A legjobb eredményt tényleg a minél nagyobb ppi adná. Persze az optimális az minden embernél más, már csak a látás milyensége miatt is. Ezelőtt néhány évig úgy látszott ebbe az irányba haladunk, aztán már ott tartunk lassan hogy 1440p hez is csúcskártya kell felskálázás mellett, miközben a grafikai látvány meg nem indokolná."Tehát attól, hogy te utálod, másnak sem lehet jó? Hm...érdekes gondolat. Szerencsére a játék és VGA ipar nem így gondolkodik."
Pedig így gondolkodik, csak pont fordítva. Az újabb játékokban nem nagyon lehet kikapcsolni a TAA-t, pedig engem a shimmering kevésbé zavar mint a homályosság. Nincs választási lehetőség.
Itt találtam egy YT videót ahol jól bemutatja a "problémát". És nem, sajnos nem csak az állóképeken látszódik. Én legalább is mozgás közben is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest