- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- perge666: Anbernic kézikonzolok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- stefi68: AnySoft Keyboard (magyarul)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha – bevezető - igényfelmérés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #34573 üzenetére
Semmit nem tudunk arról, hogy a gyártók hogyan implementálják a DXR-t. Ezt ugyanis lehet fallback layeren futtatni, illetve írni rá egy specifikus implementációt. Annyit tudunk, hogy az NV a Volta-hoz ír meghajtót, míg az AMD a GCN-hez, de itt annyi infó még van, hogy a GCN3-tól más lesz az implementáció, mint a GCN3 alatt. Minden más hardver a fallback layert használja.
A teljesítmény szempontjából két tényező van. Lesz ugye maga a számítás. Mivel a DXR is ugyanazt csinálja, mint más raytracing framework, így hasonló lesz itt a teljesítmény, mint mondjuk a Luxmarkban, persze a raszterizáció miatt itt közrejátszik majd az aszinkron compute hatékonysága, hiszen nem csak a sugárkövetést számolják az ALU-k compute shaderben, hanem más feladatot is. A másik tényező például a denoising speciális végrehajtása. Ehhez lehet használni egy rakás implementációt. A Microsoft gyári implementációja egy SAD-re épülő technika, ami a fallback layeren belül működik. Az NV valószínűleg a tensor magokat használja majd itt, míg az AMD valószínűleg a saját dedikált SAD/QSAD/MQSAD utasításait. A Vega 20-ban valószínűleg valami kevert megoldást alkalmaznak majd, hogy hozzájussanak a 4 bites feldolgozás extrém sebességéhez. Szóval ezek a tényezők összességében határozzák meg a végső sebességet.
Az AMD Vulkan-hoz írt implementációja eléggé speciális. A teljesítménynél az a probléma vele, hogy az Anvilt az AMD saját magára írja, tehát tök oké, hogy elvileg működhet gyártófüggetlenül, de annyira magára tudja szabni az egészet az AMD, hogy nem fog annyira gyártófüggetlenül működni. Értsd ezt úgy, hogy amíg a DXR esetében a gyártó önállóan dönthet úgy, hogy bizonyos dolgokat felgyorsít egy gyártói implementációval, amihez ad egy drivert ki és megy, addig a Vulkan-féle sugárkövetésnél az NV-nek és az Intelnek az AMD-t kell megkérni arra, hogy ugyan gyorsítsák már fel rajtuk a sugárkövetést.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Asztalos klub
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- TCL LCD és LED TV-k
- Gumi és felni topik
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fujifilm X
- Tőzsde és gazdaság
- Hivatalosan is részesedést vásárolt az Intelben az USA kormánya
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961)
- Új Acer Predator 16 WQXGA 165Hz G-Sync i9-13900HX 16GB 1TB Nvidia RTX 4070 8GB 140W Win11 Garancia
- Nvidia Quadro M2000/ P2000/ P4000/ RTX 4000/ RTX 5000/ RTX A2000
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- ZTE Blade A31 Plus 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest