Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Abu85 #32900 üzenetére

    "És a Doomban a +40-50% az intrinsics függvényektől az mióta kevés a csíkokra nézve?"

    A szám nem kevés, de ez csak egy játék. a +40-50%-ot hozó játék darabszáma kevés. Tehát egy ilyen példa nem fogja jobb helyzetbe hozni az AMD-t (ez pedig a verseny és a jó árak miatt érdekes és fontos a közösségnek)

    "Miért gond az, ha a shader modell 6-tal ennek az iránynak az általános, és nem csak AMD-specifikus alkalmazását propagálom? Ez a sebesség mindenkinek jár. Vagy ha nem ennyi, akkor kevesebb, de mindenképpen extra tempót lesz belőle."

    Azzal nincs gond, ha az SM6-tal általános és nem AMD specifikus irányát propagálod. Valószínűleg tényleg jobb az általános, mint a gyártó-specifikus.
    A "gond" az általánossal az, hogy általános. hogy az nem fog változtatni az erőviszonyokon.
    (Ennek megfelelően a közösség jelenleg jobban örülne egy gyártó-specifikus megoldásnak, amitől az AMD hardver megtáltosodik, mégha ez nem szabványos, egyedi, szakmailag rossz megoldásokból is ered.)
    De erről Te nem tehetsz. Amiről viszont igen, az az, hogy ha egy újfajta általános megoldás, vagy általánássá váló azzá kinövő megoldás az AMD hardvernek esetleg jobban fekszik (mint most az a compute culling a primitive shader helyett), akkor nem csak a megoldás előnyeit emeled ki, hanem hozzáteszed azt is, hogy a teljes kép(kocka) tekintetében annak a méltóságot parancsoló 100-1000-10000x-es előrelépésnek pontosan mekkora szerepe is van. Erre gbors is mindig rákérdez. Meg most én is ezt igyekeztem belőled kihúzni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés