Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Az UE4 kapcsán eléggé az volt a probléma, hogy sok erőforrást a motor PC-s leképezőjére nem fordított az Epic. Igazából a deferred leképező még ma sem kap igazán nagy figyelmet, de az új Forward+ megoldás, amit a VR miatt fejlesztettek igen kellemes, 30%-kal gyorsabb a régi deferrednél, plusz ott az MSAA használatának lehetősége. Hosszabb távon rendbe rakják ezt a motort. Igaz ennek főleg a Vulkan mobilon való terjedése és a VR az oka, de végeredményben ebből profitál a PC is. A DX12 leképező sem annyira rossz már, mint egy éve, aminek valószínűleg szintén a Vulkan az oka. Egy kritikus PC-s bug kigyomlálásával pedig legalább 10-15%-ot fog még gyorsulni az év végéig. Most már az eszközök is megvannak a további optimalizáláshoz.

Új hozzászólás Aktív témák