- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Doky586: Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- azbest: Type-c 2x HDMI, USB3, PD töltés 4in1 dongle
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #26819 üzenetére
A játékok mennyisége pusztán a Unity és UE Vulkan melletti kiállása miatt fog a Vulkan irányába eltolódni. Mindkét motorban van ugyan DX12 támogatás, de a Vulkan lesz az elsődleges, így a fejlesztőknek sem lesz értelme a DX12-re menniük, ha Unity és UE motort használnak. Ráadásul a Vulkan annak ellenére jobban áll mindkét motorban, hogy a DX12-höz képest jóval később kezdték a beépítését. Ennyit tesz az, hogy a befektetéseknél látják az értelmét az egyik API-ra költeni, míg a másikra nem. A CryEngine is inkább a Vulkan felé fog menni, ahogy a Lumberyard is, illetve az Open Source motorok is mind Vulkan API-ra mennek a DX11-ről. Aki licencelésből él, annak nincs értelme a DX12-t választania. Be fognak építeni egy alapvető DX12 támogatást, mert az pusztán a hibakeresés miatt megéri, de a megrendelők úgyis a Vulkan módot fogják engedélyezni, mert a jóval több befektetett munkaóra miatt az lesz a jobb.
Úgy gondolom, hogy a top stúdióknak megéri a DX12 mellett maradni, mert a Microsoft gyorsabban fogja fejleszteni, illetve a top stúdiók eleve arra álltak/állnak be, hogy GCN optimalizálásokat hozzanak át a konzolról PC-re, amihez valóban egy GCN-hez igazított API a legjobb alap. Májustól ezeknél az optimalizálásoknál nem is kell az AGS4-re építeni, hanem jön a szabványos shader modell 6.0. A nem csőlátásban konzolra fejlesztő rétegnek a Vulkan mindenképpen jobb API. Sokkal általánosabban kezeli a PC-s hardvereket, ezért a tradicionálisan PC-s fejlesztésekhez mindenképpen ez az ideális.
A PC-s felhasználó is jobban jár a Vulkan API-val, mert ha az általános felépítést nézzük, akkor sokkal függetlenebbül kezeli a hardvereket, mint a DX12. Persze nincs bindless, de nem muszáj ilyen kódot írni, bindless módban a DX12 is rendkívül részrehajló, sokkal jobban kezeli a GCN-t és a Gen9-et, mint bármi mást. A Vulkan inkább trükközve oldja meg ezt a problémát. Igazság szerint elég jól, nem mellesleg a jelenlegi modellje kiegészíthető bindlessé, ha szükség lesz rá.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Doky586: Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Formula-1
- Autós topik
- iPhone topik
- Íme az új Android Auto!
- Milyen egeret válasszak?
- Apple iPhone SE (2020) - életképes alternatíva
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 16GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 650W
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 - i7-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3301
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest