A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [N€T0X|N:] Soyes XS16 mini, Droidos minifon
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [mustang08:] MÁV
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/abu85.gif)
Abu85
HÁZIGAZDA
És mi alapján "bütykölik meg"? Ki kell azt is deríteni, hogy miért nem fut jól, és erre szükségesek olyan fejlesztőeszközök, amelyek elég sok információt elárulnak. Xboxon ez megvan, AMD-n is le lehet ásni mélyre az RGP-vel, de NV-n mire fog alapozni? Van disassembler? Nincs, de még ha lenne, akkor sincs dokumentáció, hogy használhasd. Egyszerűen az NVIDIA felkínált profilozói nem elég alacsony szintűek egy csomó dolog kiderítéséhez. Például ezeket sokáig használta az Epic Games. Aztán Radeonra váltottak a Vulkan miatt, és leprofilozták az Unreal Engine-t RGP-vel. Nyertek általánosan (még a GeForce-okra is) +15%-ot DirectX 11-ben, mert olyan hibák váltak láthatóvá, amit az NV profilozója nem mutatott.
Problémát csak úgy lehet orvosolni, ha az látszik, ez kritikus szempont. És ezen a 85%-os részesedés nem segít, ha a másik cég profilozója mutatja meg, hogy itt meg ott van pár bug a kódban.
#54853 morgyi : A D3D12 programoknál a GeForce-ok nagyobb overheadje akkor lesz igazán gond, amikor terjednek az általános felskálázó eljárások. Ott számítani fog, hogy 1440p-s képet raksz ki, de csak 720p-s képet számolsz. Nyilván ez a számítás szintjén is 720p-s igény marad. A Full HD is gond, de nem akkora, de azért pont elég nagy a különbség, hogy erre figyeljenek.
A gond inkább az, hogy ennek a problémának nincs egyszerű megoldása. Nagyon másképp működik az NV meghajtója, mint amilyen optimalizálással a játékok jönnek át Xboxról. Túl sok dolgot emulál a CPU-n a régi hardverek miatt, de eközben újraírni a D3D12 implementációt azért hülyeség, mert 2 évig minimum eltartana, és az átállás aranykorában viszel bele a rendszerbe egy rakás bugot. Nem mellesleg ez a változás a már kiadott D3D12 programokra vonatkozóan nem sokat érne. Nyilván valamelyik kezébe idővel majd beleharap az NV, csak egyelőre nem látszik, hogy melyikbe érdemes. Én a helyükben kivárnék. Reagálni már úgyis késő, és később jobban lehet dönteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Téma tudnivalók
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lian Li Lancool III ARGB fekete új garanciával
- Dobozos új Asus ROG Zephyrus M14/RYZEN 7-6800HS/16GB Ram/1 TB SSD/AMD RADEON RX 6700S 8GB/WQXGA/GARI
- Arozzi Vernazza Soft Fabric Gamer Szék - Világos Szürke
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával