Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55401) imi123 válasza Yutani (#55399) üzenetére


imi123
őstag

Sz@r hát,mivel az AMD fejlesztette.Sz@r az RDNA2 is.
Én azért kitartok a kis 6800-am mellett.De nem azért mert jó,hanem mert AMD fanboy vagyok....mert ugye csak azoknak felelhet meg. :DDD

[ Szerkesztve ]

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#55402) Z10N


Z10N
veterán

https://www.youtube.com/watch?v=SUfjtKtkS2U

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#55403) awexco válasza Yutani (#55393) üzenetére


awexco
őstag

Alapvetően jobb az nv megközelitése , hogy jobban terheli a cpu-t . Manapság erős VGA mellé erős procit raknak . a végeredmény több fps .

I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77

(#55404) Alogonomus válasza awexco (#55403) üzenetére


Alogonomus
őstag

Vagyis többnek nem több az fps, csak erős procival legalább nem kevesebb.

(#55405) beef válasza Z10N (#55394) üzenetére


beef
őstag

Nem védeni akarom őket, de ha valakivel szerződésed van X darabra, határidőre, akkor persze hogy azt fogod előbb kiszolgálni. Minden más utána.
Főleg, hogy nem tudsz eleget gyártani.
Bármelyik cég így működik.

(#55406) awexco válasza Alogonomus (#55404) üzenetére


awexco
őstag

Erős procival több fps-t eredményez ez a hozzáállás .

I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77

(#55407) Alogonomus válasza awexco (#55406) üzenetére


Alogonomus
őstag

Nem erős procival hoz több fps-t, hanem elég erős procival nem veszít fps-t egy Geforce egy Radeonhoz képest.

Amíg a CPU maradéktalanul ki tudja szolgálni a GPU-t adattal, addig a két gyártó azonos szintű kártyái, nagyjából azonos erőt is képviselnek.Persze ez az jelenti, hogy az egyik felbontásban/játékban egyik erősebb, másikban másik. Ennél az fps-nél akkor sem tudna többet kiizadni az adott GPU, ha a CPU-t feltekernék 150%-ra folyékony nitrogénnel. Ezt hívják GPU-limitnek, mert az elérhető fps-t a GPU ereje határozza meg.

Amikor a CPU nem tud lépést tartani a GPU igényeivel, akkor a GPU kénytelen addig várakozni az adatra, amíg a CPU nem tud foglalkozni a GPU adatkérésével, addig pedig a GPU üresen vár, addig nem tud újabb képet legenerálni, vagyis leesik az fps, vagy kimarad pár ütemnyi kép, mert több ütemig csak ugyanazta képet tudja a monitorra kiküldeni. Ez az, amikor a képernyőn látszólag eltaláltad a célpontot, de a célpont valójában már arrébb van, ezért mellélőttél. Ezt a helyzetet hívják CPU-limitnek, mert az elérhető fps-t a CPU ereje határozza meg.

A Geforce kártyák nagyjából 20%-kal intenzívebben dolgoztatják a CPU magjait, így annyival is hamarabb érik el a CPU képességeinek a határát, vagyis ütköznek CPU-limitbe.

(#55408) Yutani válasza imi123 (#55401) üzenetére


Yutani
nagyúr

Én is ragaszkodom a 6800-hoz. Van sima, XT és GS. Igaz, 2004-ből, és Nvidia, de akkor is. :DDD

#tarcsad

(#55409) imi123 válasza Yutani (#55408) üzenetére


imi123
őstag

Lassan múzeumban mutogtaják.Sajnos nekem ez a 6800 kimaradt.
Én tegnap a gyerek kori autós kártyám találtam meg.Jobban örültem neki mintha a Battlefield 6 bejelentésnek. :DDD

[ Szerkesztve ]

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#55410) gejala válasza awexco (#55403) üzenetére


gejala
őstag

NV sem direkt csinálja így, hanem mert a Turing előtti szériákon muszáj CPU-n megoldani olyan dolgokat, amihez nincs hardveres támogatásuk, különben sebességet veszítenének a kártyák. De előbb-utóbb elengedik majd a Pascalt és akkor ki lehet venni a CPU-n számoltatós dolgokat.

(#55411) Z10N válasza beef (#55405) üzenetére


Z10N
veterán

Csak itt mindenkinek elsobbsege van, meg a sarki kinai radio shacknek is. Kozben meg megy, hogy mindent a gamerekert.

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#55412) Alogonomus válasza gejala (#55410) üzenetére


Alogonomus
őstag

Csak egy alapjaitól újragondolt driver sok buktatót rejt, amiről az AMD is tudna mesélni az RDNA1 kártyák esetén néhányaknál előforduló hibák kapcsán. Persze az az új megközelítésű driver az AMD kártyáit mára az eredeti konkurensük fölé segítette, de az addig vezető úton számos problémával szembesült az AMD szoftverrészlege. Minden valószínűség szerint az Nvidia útja sem lesz problémamentes, és míg ezt a Turing-éra elején-közepén simán "kimozoghatta" volna a teljesítményelőnyével, addig a mostani head-to-head helyzetben pár itt-ott bugos driver bőven az AMD termékei felé terelhetik a nem elkötelezett vásárlókat.

(#55413) gejala válasza Alogonomus (#55412) üzenetére


gejala
őstag

Turing érában nem tudta volna ezt megcsinálni, mert Pascal/Maxwell komoly sebességet veszített volna, miközben az emberek nagy részének ilyen kártyája volt.
De jövőre már jönnek a next gen játékok, amiknél a Turing/RDNA előtti architektúrák így is, úgy is elvéreznek majd, akkor meg lehet csinálni a driver újraírást.

(#55414) Z10N


Z10N
veterán

https://www.youtube.com/watch?v=TMorJX3Nj6U&ab_channel=UnrealEngine

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#55415) b. válasza Alogonomus (#55412) üzenetére


b.
félisten

te mindent csak így tudsz megközelíteni? Nvidia AMD vs témában? nem fekete fehér semmi. Az hogy kinek/ melyik gyártónak mi okoz gondot és milyen driveresfejlesztések vannak te vagy én itt a PH fórumán nem tudhatod mint ahogy az AMD driveres részlege messze sem tökéletes és az Nvidiáé sem .
Olyan váltás elött áll a GPU piac ami egy teljesen új megközelítést igényel mind driveresen mind hardveresen,ütelmezők terén , a MCM és több GPus dizájn miatt. Rengeteg problémát fog ez okozni, ebben biztos vagyok, mindenkinek, nekünk felhasználóknak is. Ráadásul a Microsoft is össze vissza utakon jár, úgy fejleszt hogy évente kukázzák azokat a dolgokat amiket elötte 2 évig előkészítettek.

A CPU limit pedig nem feltétlenül speciális dolog. A CPU kat a felhasználóknak ugyan úgy hozzá kell méretezni a GPU-k fejlődéséhez. ha csak 40-50 % előrelépés lesz a következő generációban akkor egy mostani felsőkategóriás CPU limitálni fogja mindegyik gyártót . ha az mellé a DLSS és FSR is ott lesz akkor a CPU limit nagyobb problémát fog okozni mindhárom gyártónak és nekünk mind azt gondolnánk.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#55416) Alogonomus válasza gejala (#55413) üzenetére


Alogonomus
őstag

A hírek szerint az ütemezővel van a gond, ami ugyanúgy hiányzott a Turing GPU-ból, de még a mostani Ampere GPU sem tartalmazza, helyettük az Nvidia drivere végzi el az adatok jó időben átküldését, de ehhez a CPU erőforrásait kénytelen használni. A jelenlegi driverre így ugyanúgy támaszkodik a legújabb architektúra, ahogy akár egy Maxwell kártya. Ezért is esik pont ugyanúgy vissza jelentősen egy sok éves Nvidia kártya a gyenge processzor miatt, ahogy egy vadonatúj Nvidia kártya. Eközben egy AMD kártya nagyjából egyenletesen reagál az egyre gyengébb processzorokra.
Amíg az Nvidia a Turing érában egyértelműen legalább egy "célegyenesnyi" előnnyel rendelkezett, addig lett volna lehetőségük egy új drivert nyugalomban kifejleszteni, vagy legalább az Ampere kártyába már beletervezni az ütemezőt. Talán a 4k-8k gaminget is az ütemező miatt erőlteti az Nvidia, mert a tesztek alapján a magasabb felbontásból következő alacsonyabb fps miatt már nem jelent komoly gondot a gyengébb processzor.

A Pascal kártyák még sok évig velünk maradnak, mert a 1070-1080 kártyák FullHD felbontásra még abszolút jók, és az FSR valószínűleg csak még tovább nyújtja majd a használhatóságuk idejét. Legfeljebb nem a legújabb és kevésbé optimalizált játékhoz fogják használni. Ez a játék például majd valamikor 2023 környékén fog valószínűleg megjelenni, de már a mostani alfa állapotában is gond nélkül elfut egy GTX 1080Ti kártyán 4k felbontáson UE 4.26-os motorral.
A Turing/RDNA előtti architektúrák még sokáig a kártyák túlnyomó többségét fogják képviselni, így amelyik játék legalább a Pascal/Vega/Polaris architektúrán nem fut hibátlanul, annak a játéknak nagyon bekorlátozott lesz a piaca.

[ Szerkesztve ]

(#55417) gejala válasza Alogonomus (#55416) üzenetére


gejala
őstag

"amelyik játék legalább a Pascal/Vega/Polaris architektúrán nem fut hibátlanul, annak a játéknak nagyon bekorlátozott lesz a piaca."

Ezt nem mondanám. Jövő év végére sok tízmillió PS5/XSX lesz már játékosoknál, simán elég ahhoz, hogy ne kelljen egy játékot kihozni PS4/X1-re. Onnantól meg PC-n se fog számítani a fejlesztőknek, hogy kinek nem megy a 6+ éves kártyáján.

A te általad linkelt játék PS4 grafikájú, persze hogy menni fog 1080Ti-n. Én ilyen Horizon Forbidden West kategóriás látványra gondolok meg azokra a játékokra, amik csak nextgen konzolokra jönnek.

[ Szerkesztve ]

(#55418) b. válasza Alogonomus (#55416) üzenetére


b.
félisten

Nem hiányzik az ütemező..Szoftveres ütemezőt használnak.. nem az a probléma,de ezt már leírta Abu..

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#55419) b.


b.
félisten

betettem Vs be is de hátha itt is érdekel valakit. A szivárogtatókról egy kis infó és megbízhatóságukról. Adored tv :DDD [link]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#55420) Alogonomus válasza b. (#55418) üzenetére


Alogonomus
őstag

Végül akármi is az oka az Nvidia kártyák jelentős sebességcsökkenésének, az a tesztek alapján az elmúlt bő 5 év architektúráinál egységesen jelen van, így valószínűleg a kezelése is egységes módszerrel történik majd.

(#55421) b. válasza Alogonomus (#55420) üzenetére


b.
félisten

Nem feltétlenül, ha a játékmotorok és a Dx 12 API specifikusságának köszönhető ez . VUlkanon és Linuxon is ez nincs jelen , jobban mondva minkét gyártót egyformán érinti. Lehet nem lesz rá egyértelmű megoldás.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#55422) Jack@l válasza Alogonomus (#55420) üzenetére


Jack@l
veterán

De bazinagy hátrány, hogy 720p-ben, meg 1080-ban ráver 10 fps-t a konkurencia(az only dx12-es játékok felében) :D Manapság már nem 20 éves monitoronkon játszanak high-end kártyákkal. Biztosan 7/24-ben megy a brainstormingolás nv-nél hogy kijavítsák ezt a hibát.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#55423) Jack@l


Jack@l
veterán

UI: azért még lehet emlékezni, mikor kijöttek a vega-k, a ph-n only 4k játékteszt volt a hbm miatt(a kutyának nem volt akkor 4k monitora). Most meg majd lesz only 720p :D

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#55424) Yutani válasza Jack@l (#55423) üzenetére


Yutani
nagyúr

Most röhögsz, de majd sírni fogsz g@có, mert ez így lesz! ;]

#tarcsad

(#55425) sutyi^ válasza Jack@l (#55422) üzenetére


sutyi^
senior tag

Az azért "probléma" mert ha benyomod a DLSS-t vagy esetleg majd az XFR-t, akkor megkapod az alacsonyabb felbontással járó overhead limitet is (ha nem lesz orvosolva).

-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.

(#55426) GeryFlash válasza gejala (#55417) üzenetére


GeryFlash
veterán

Horizon is jon vegul PS4-re... Egyebkent se tunt a 14 perces gameplay alapjan semmennyire next gennek.

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#55427) Z10N


Z10N
veterán

Sapphire Radeon RX 6900 XT LC listed, is this the unreleased RX 6900 XTX?

"The card is listed at 23,530 Brazilian Reals, which is around 4,660 USD."

[ Szerkesztve ]

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#55428) KillerKollar válasza b. (#55419) üzenetére


KillerKollar
senior tag

RedGamingTech-re kíváncsi lennék, egy oldalról Ő volt az aki először beszélt az AMD Infinity Cache-ről ami valóban egy olyan újdonság volt amiről csak akkor tudhatott, hogy ha valóban vannak megbízható forrásai az AMD-nél. Ugyanakkor most Ő nyomja, hogy a csúcs RDNA 3 több mint 2.5x gyorsabb lesz mint a 6900XT és kiemelte, hogy nem a ray-tracingről beszél, ami nekem nagyon sus...

(#55429) GeryFlash válasza KillerKollar (#55428) üzenetére


GeryFlash
veterán

Reméljük nem úgy ahogy a geforceok is ,,tripláztak" TFLOPS-ban :(((

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#55430) Cathulhu válasza b. (#55419) üzenetére


Cathulhu
addikt

Jim a szokasos erettsegevel reagalt a dolgokra. Az az ember vicc, csoda, hogy barki hallgat meg ra.

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#55431) Z10N


Z10N
veterán

(#55432) Z10N


Z10N
veterán

(#55433) GeryFlash válasza Z10N (#55431) üzenetére


GeryFlash
veterán

Az fasza, 2022ig akkor ne varjunk normalis PS5 keszletekre se, mert 2022 Q4ig nem valt 5nm-re az AMD es az oaszes szarjat 7nm TSCM-n fogja :W

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#55434) Yutani válasza Z10N (#55431) üzenetére


Yutani
nagyúr

Nem tanultak a mostani fiaskóból. Bár nekik tele a zsebük, nem fáj semmi. :D

#tarcsad

(#55435) paprobert válasza GeryFlash (#55433) üzenetére


paprobert
senior tag

-

[ Szerkesztve ]

640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

(#55436) hokuszpk válasza GeryFlash (#55433) üzenetére


hokuszpk
nagyúr

az ujakat nem a 6nm nodera viszik ? vagy legalabb a PS5 procit ?

Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...

(#55438) GeryFlash válasza hokuszpk (#55436) üzenetére


GeryFlash
veterán

A PS5 az 6nm-en (is) lesz, de abból egyrészt kevesebb waffer van/lesz másrészt az Intellel fognak közösködni (ők VGA-t gyártanak ott).

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#55439) Z10N


Z10N
veterán

(#55440) KillerKollar válasza Z10N (#55432) üzenetére


KillerKollar
senior tag

PS5-re nem jön? Az is RDNA2...

(#55441) Abu85 válasza KillerKollar (#55440) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

[link]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#55442) KillerKollar válasza Abu85 (#55441) üzenetére


KillerKollar
senior tag

Szóval csak marketingfogás az MS-től. Meglepett volna, ha nem így lenne, tekintettel arra, hogy ugyanarra az architektúrára épül mind a két konzol, ráadásul még NV kártyákkal is kompatibilis lesz az FSR.

(#55443) Abu85 válasza KillerKollar (#55442) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Valamennyit tényleg segít, hogy integrálva van/lesz a GDK-ba, de ha nem lenne, akkor nem ettől szúrnák tökön magukat a fejlesztők, mert eleve GPUOpen a cucc, tehát csak portolni kell, ami ekkora projekteknél minimális tétel a kasszának. Szóval ez nagyobbrészt marketing, annak egyébként elég ügyes. :)

Azt nézd amúgy, hogy ezeknél az effekteknél a nehéz rész a megoldás kigondolása a problémára. Ha az megvan, akkor onnan már egyszerűbb azt implementálni. A GPUOpen sem olyan dolog, ami csak AMD ötleteket használ, hanem vannak benne bizony nagyon sok régebben publikált ötletek is, csak újragondolva.
Például a CACAO alapjaiban az Intel algoritmusa. Az AMD csak fogta az ötletet és átdolgozta úgy, hogy magas minőségű SSAO megoldássá váljon, mert az Intel megoldása egyébként rohadt gyors volt, csak komolyabb dedikált GPU hiányában sose törődtek azzal, hogy jó minőségű legyen az eredmény. Ugyanígy az SSSR sem AMD találmány, hanem egy Frostbite által használt algoritmus ráncfelvarrása. Igazából a Parallel Sort is egy szimpla Radix Sort algoritmus, csak át van rakva SM6.0-ba, így ez most az elérhető leggyorsabb. Ezért van az, hogy a Microsoft sem rakta be a GDK-ba az összes FidelityFX effektet. Csak az kell nekik, amelyek igazán hasznosak, mert például Radix Sort kódot azért bárki tud írni (merik remélni ;] ). Talán nem olyan gyorsat, mint az AMD, de itt mikromásodperces előnyről beszélünk.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#55444) Petykemano válasza Petykemano (#54485) üzenetére


Petykemano
veterán

Ha Abu nem téved, akkor a Navi23 16x PCIE4 csatlakozással rendelkezik - legalábbis fizikailag.
[link]

100W-os TDP-vel 2900Mhz boost órajel nem rossz. Persze nyilván ezt csak pillanatokig tudja tartani.
Kissé szokatlan, hogy a vágott verzió megy a professzionális piacra, de hát ugye nyilván abból gazdálkodunk, ami van.

Ebből kell válogatni a
- Teslának
- A pro piacra
- a mainstream mobil piacra

Vajon a selejt selejtjének még lesz selejtje?
És ha igen, akkor mennyire lesz hulladék? :F

Persze manapság az asztalról leeső morzsákat is becsülni kell. :R

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#55445) Petykemano válasza Petykemano (#55444) üzenetére


Petykemano
veterán

Érdekességképp:
AMD Readies Navi 23 High-End ‘NVIDIA Killer’ GPU
2019-es hír

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#55446) killbull


killbull
aktív tag

AMD Radeon Pro W6600 PCI Express csatoló: x16 PCI Express 4.0
AMD Radeon RX6600 PCI Express csatoló: x8 PCI Express 4.0

:C

(#55447) killbull válasza Petykemano (#55444) üzenetére


killbull
aktív tag

A W6600M PCIe 4.0 x4 es szóval az is lehet hogy még x8 se lesz!

(#55448) Petykemano válasza killbull (#55447) üzenetére


Petykemano
veterán

Nem tudom mire utalsz.
az AMD oldalán is az van, hogy a W6600M 16x PCIe4
[link]

Attól függetlenül nem zárható ki, hogy úgy lesz, ahogy írtad:
RX6600 PCI Express csatoló: x8 PCI Express 4.0

Csak eddig Abu azzal magyarázta a csak 8x széles buszt, hogy azért csak annyi, mert hogy van egy tranzisztorbüdzsé és a mérnökök megnézik, hogy mivel járnak jobban, ha beépítenek még 8x PCIe vezérlőt, vagy ha annak a helyére beépítenek még 1-2 WGP-t és hát a mérnökök úgy találták, hogy utóbbival jobb perf/mm2 eredményt érnek el.

(Persze tudom, hogy ha az asztaliban annyi lesz, mint a mobilban [link] , akkor valószínűleg a tranzisztorbüdzsé helyett az energiatakarékosságra fog hivatkozni: 100W TDP-n belül jobb perf/W eredményt ér el, ha csak 8x PCIe4 csatoló aktív, mintha helyette le kéne tiltani egy WGP-t.)

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#55449) Z10N válasza Petykemano (#55444) üzenetére


Z10N
veterán

32MB-t kifelejtetted...
Ezezenkivul 14Gbps memoria...
100W-tal es 6pinnel nem sokaig fog turbozni.

Viszont a $649 arbol mar lehet derivalni.

W5700 $799
RX5700 $349

W5500 $399
RX5500 $199

W6800 $2249
RX6800 $579

W6600 $649
RX6600 ???

https://videocardz.com/press-release/amd-announces-radeon-pro-w6800-and-w6600-rdna2-workstation-graphics-cards

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#55450) Televan74 válasza Z10N (#55449) üzenetére


Televan74
nagyúr

RX6600 -ra azt mondom, hogy kb. 5600XT (még a bányászat előtti ár) + 30.000 - 40.000 Ft. De ne legyen igazam.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.