Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-06 17:10:11

LOGOUT.hu



Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59701) GalaHU válasza zsozsa74 (#59687) üzenetére


GalaHU
őstag

Tőlem mindig kéri… :F Valószínűleg a cockpit melletti futópadot érzékeli talajszintnek ès ez már túl közeli… de egy csettintés nem a világ! ;)

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#59702) -Rolika- válasza tusi_ (#59700) üzenetére


-Rolika-
senior tag

VD-t használok és tökéletesen működik. Youtubon találtam egy jó videót ahol bemutatja egy srác, hogy mit kell letölteni, beállítani.
Azóta csak addig kell a kontroller amíg Picon elindítom a VD-t. Utána félre is rakom. Igazából én az esetek 99%-ában iRacingezek, de próbáltam vele az ACC-t is és az is gond nélkül indult.

(#59703) tusi_ válasza -Rolika- (#59702) üzenetére


tusi_
addikt

Naja VD. Az nem megy kabelen es nalam szoba nem jon a wifi.

eat, sleep, play, replay

(#59704) zsozsa74 válasza GalaHU (#59701) üzenetére


zsozsa74
senior tag

Biztos? :D

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#59705) Raymond válasza tusi_ (#59700) üzenetére


Raymond
félisten

"Windows Mixed reality-t lehet hasznalni steam alatt, annak az API-jat hasznalva a steame helyett."

Ez nem igy mukodik, azt hasznalod ami be van epitve. A Steam a store, de hogy a jatek hogy mukodik VR-ban az attol fugg mit epitettek bele. Melyik Steam-es jatekban van direkt WMR tamogatas egyebkent is? Marmint az MSFS-en kivul?

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59706) KRoy19 válasza tusi_ (#59692) üzenetére


KRoy19
őstag

A headseten feltetted a legfrissebb rendszer szoftvert? Nekem ez megoldotta a crash-eket.

[ Szerkesztve ]

(#59707) tusi_ válasza KRoy19 (#59706) üzenetére


tusi_
addikt

Igen, feltettem es a pico connectet is updateltem.
PC-n a beta PConnect fut. AVC vel megy frankon, semmi hiba, csak HEVC-vel fagy ki.
Viszont AVC vel eleg ratyi a kep, csunyabb is es nem erem le a 72 fps-t, pedig a vga-m fel gozon megy. Tipikus AMD-s benazas a driverekkel..
Ugyanezert kuldtem vissza anno a Q3-t.

[ Szerkesztve ]

eat, sleep, play, replay

(#59708) KRoy19 válasza Raymond (#59705) üzenetére


KRoy19
őstag

Mester!
Az miért van, hogy ha VD-ben Godlike-ra teszem a felbontást (3120*3120), akkor élesebb a kép, mintha Ultra-ra rakom és utána tolom fel steamVR-ban a felbontást 3120*3120-ra?

Elvileg nem kéne különbségnek lenni és mégis recésebb a kép, tehát olyan mintha alacsonyabb lenne a valós render felbontás hogyha az utóbbi módszert alkalmazom.

Ugyan ez a bajom az új Pico Connect-el is. Hiába tolom fel a VD-s godlike felbontásra a steamVR felbontást, láthatóan recésebb a kép, mint VD-s Godlike beállítással.

[ Szerkesztve ]

(#59709) Raymond válasza KRoy19 (#59708) üzenetére


Raymond
félisten

A VD-nel az encoding resolution a render resolution 2/3-aval megy. Elmeletileg mindegy kene hogy legyen hogyan allitod be azt a felbontast,de ugy latszik lehet hogy nem mindegy? Mert akkor Godlike-nal 2080x2080 az endode resolution szemenkent, Ultranal pedig csak 1824x1824 es igy homalyosabb persze. Nem tudom most megnezni, de ha gondolod nezd meg:

Allitsd a VD-t Ultra-ra, tekered fel SteamVR-ban a 3120x3120-ra a felbontast es indits el valami jatekot. Aztan egy CMD-ben futtasd ezt:

C:\Windows\System32>nvidia-smi.exe encodersessions

Ez mutatja a H Res es V Res oszlopban a felbontast.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59710) macy válasza Raymond (#59705) üzenetére


macy
addikt

"Melyik Steam-es jatekban van direkt WMR tamogatas egyebkent is?"
Gondolom az összes steames vr játékban.

[ Szerkesztve ]

(#59711) mmdms válasza Raymond (#59709) üzenetére


mmdms
addikt

Set the SteamVR render resolution to "Auto". Higher resolutions will have a limited effect, since increasing the resolution here won't increase the resolution of the encoding stream. DenTechs from the Virtual Desktop Discord recommends using "Custom 100%" though, which I haven't tested myself

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#59712) Raymond válasza mmdms (#59711) üzenetére


Raymond
félisten

Akkor az lesz amire tippeltem.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59713) Raymond válasza macy (#59710) üzenetére


Raymond
félisten

De ezt mibol gondolod? Marmint erted mi a kulonbseg a direkt WMR tamogatas kozott es akozott hogy egy SteamVR-t (OpenVR) hasznalo jatek fut WMR HMD-n es ahogy egy Oculus HMD-n is fut?

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59714) mmdms válasza Raymond (#59712) üzenetére


mmdms
addikt

Korábban már próbáltalak egyszer erre rávezetni. És sztem SA meg mégalacsonyabban encodol, tippre ettől is lehet a rohadtalacsony network latency és marhahomályos kép.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#59715) KRoy19 válasza mmdms (#59711) üzenetére


KRoy19
őstag

Jah, így már érthető, köszi.
Viszont most próbálgattam felváltva a VD-t Godlike módban és a Pico connect-et Ultrán mindkettő hevc kodekkel 150mps-el. Még mindig köröket ver képminőségben a VD a Pico Connect-re, szóval nem tudom, hogy te mit látsz, amitől így eldobtad az agyad.

(#59716) mmdms válasza KRoy19 (#59715) üzenetére


mmdms
addikt

Akkor VDt highra állítsd mert úgy vannak majdnem egy felbontáson. 16 pixel difi. Már az autó kijelzőjén lévő számok is sokkal jobbak azonos felbontáson.
Gondolom te nv-vel játszol, hogy megy a hevc. :D

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#59717) Raymond válasza KRoy19 (#59715) üzenetére


Raymond
félisten

Azzal az nvidia-smi parancsal amit lejjebb irtam megnezheted milyen felbontason megy az encode a Pico Connect-nel.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59718) KRoy19 válasza mmdms (#59716) üzenetére


KRoy19
őstag

Ja az lehet, viszont engem csak az elérhető legjobb minőség érdekel és ebben még mindíg sokkal jobb a VD. :DDD

(#59719) KRoy19 válasza Raymond (#59717) üzenetére


KRoy19
őstag

Meg és csak pislogtam, hogy itt valami nem kóser.
Lehet, hogy elbasztam valamit, de a VD godlike 2560x1440-et írt a Pico Connect meg 3820x2176-ot.
Viszont mint írtam képminőségben sokkal jobb volt a VD.

[ Szerkesztve ]

(#59720) Raymond válasza KRoy19 (#59719) üzenetére


Raymond
félisten

A 2560x1440 csak a desktop streaming, akkor nezd amikor valami jatek fut mindkettovel, a VD-nel ezek lesznek ott [link]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59721) mmdms válasza KRoy19 (#59718) üzenetére


mmdms
addikt

Hardverbe nem vagyok ott, 90 fps-hez pont nem elég ez az xt acc-ben, vd-t highon használva is 96-ra le kell vennem a gain resot a játékban hogy ha autók vannak körülöttem akkor se essen be az fps, ami azért egy autóversenyen elég sanszos. :)
72 fps az nagyon szépen megy vd ultrán, de 90 után valahogy olyan furi az egész játék összhatása, inkább kevésbé éles de fluidabb élmény mellett döntöttem.
Nem véletlen kérdeztem van-e 4080 tulaj, és egy kis adatot esetleg tőlük kérni ennek kapcsán. Sztem az az a szint ami kell nekem ehhez a kütyühöz.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#59722) KRoy19 válasza Raymond (#59720) üzenetére


KRoy19
őstag

Jah az volt a baj, hogy kiléptem a játékból és csak utána futtattam a cmd-t. :DDD

Így a VD Godlike 2080x2080 volt a Pico Connect meg 1728x1728.

Amúgy ezeket az encode felbontásokat lehet buzerálni valahol? Kiísérleteznék vele szívesen egy kicsit, hogy meddig lehet felmenni vele.

[ Szerkesztve ]

(#59723) mmdms válasza KRoy19 (#59722) üzenetére


mmdms
addikt

Megnéznéd highon is?

Meg akkor ez most hogy van, ott írja h nincs hatással a növelése a steambe, de a csökkentésével ez is megy arányosan lejjebb? Vagy az encode raso marad addig amig steambe el nem érem ezt az értéket?

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#59724) Raymond válasza KRoy19 (#59722) üzenetére


Raymond
félisten

Van valami config file amit kezzel buheralnak, legalabbis a H264 bitrate-et allitjak feljebb mert a UI-ban 150Mbps a max es az nem eleg. De errol nem tudok reszleteket vagy hogy mi mast lehet meg allitani, valamit biztos talalsz rola mert mar a SA-nel is volt.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59725) KRoy19 válasza mmdms (#59723) üzenetére


KRoy19
őstag

1696x1696 VD High

Én ezt. kb azonos minőségűnek láttam a Pico Connect Ultrával bár a Pico Connectben kicsit mintha élénkebbek lennének a színek. Lehet, hogy azért látod jobbnak.

Ha jól értelmeztem, akkor minden VD beállításhoz (high, ultra, godlike stb.) tartozik egy encode felbontás. A SteamVR-ban render felbontást állítasz, tehát ha például High-ra állítod a VD-t akkor hiába tolod az egekbe a render felbontást SteamVR-ban, az encode felbontásod nem fog változni.

[ Szerkesztve ]

(#59726) mmdms válasza KRoy19 (#59725) üzenetére


mmdms
addikt

Konnyen elofordulhat, mar tobbszor is irtam h a vd nekem fako.
Visszafele erdekelne a dolog, godlikerol lefele huzni. Kozelebb lenne a render az encode resohoz.
Holnap raerek majd kiprobalom.

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#59727) macy válasza Raymond (#59713) üzenetére


macy
addikt

Mondjuk igazad lehet, mert pl. az openvr eszembe se jutott, meg az ETS2-höz is be kell írni az -oculus paramétert.

(#59728) KRoy19 válasza mmdms (#59726) üzenetére


KRoy19
őstag

Ja mondjuk ezt én is ki fogom próbálni, hogy Godlike-ra teszem a VD-t és elkezdem csökkenteni a render felbontást addig, amíg észre nem veszek minőségbeli romlást.

(#59729) Raymond válasza mmdms (#59723) üzenetére


Raymond
félisten

Kiprobaltam most, mindegy hogy merre huzogatod a felbontast a SteamVR-ban, az encode resolution az lesz ami a VD beallitasnak megfelel, tehat Godlike alatt 2080x2080.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59730) fatal` válasza Raymond (#59705) üzenetére


fatal`
titán

MSFS OpenXR.

[ Szerkesztve ]

(#59731) mmdms válasza KRoy19 (#59728) üzenetére


mmdms
addikt

Ha hardverrel birod akkor neked felesleges, ez a gyengebb pckhez lehet egy jo ut ugyanannyi eroforrasbol talan? jobb vegeredmenyt kapni.
kivancsian varom melo utan megnezhessem er-e valamit.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#59732) KRoy19 válasza mmdms (#59731) üzenetére


KRoy19
őstag

Nem felesleges. Ha nem látom a különbséget, akkor minek rendereljen a VGA magasabb felbontáson.

(#59733) Raymond válasza fatal` (#59730) üzenetére


Raymond
félisten

Az, de az is a WMR-on keresztul volt, hogy most mi a helyzet azt nem tudom mert nekem eleve nem Steam-es. Ahogy az ujabb Oculus/Meta jatekok is OpenXR, de a sajat SDK-n keresztul.

Na mindegy, a lenyeg az hogy nem lehet csak ugy "atkapcsolni" egy jatekot, azt hasznal ami bele van epite vagy egyenesen vagy egy wrapperen keresztul mint ahogy az Oculus jatekok mentek/mennek Revive-al. Aztan van meg ahogy a VD csinalja ami nem igazan wrapper, hanem az eredeti parancsokat fogja es a sajat megoldasaval rendereli, ugyanaz mint a Linux allatt Vulkan-al torteno DX12 rendereles.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59734) fatal` válasza Raymond (#59733) üzenetére


fatal`
titán

Ja, hogy így értetted, igen. Elvileg ez az OpenXR lényege, hogy mindenki megcsinálja az implementációját a saját SDK-hoz/API-hoz és így mindenen "natívan" megy.

Inkább csak kiegészítésként írtam a fentit. :)

Lehet, hogy feljebb OpenXR Toolkitre/OpenCompositera gondoltak.

[ Szerkesztve ]

(#59735) Raymond válasza fatal` (#59734) üzenetére


Raymond
félisten

Sajnalatos hogy a Meta, aki az NV-vel egyutt a legtobbet rakott bele most valamit barmol. Legalabbis par honapja volt diskuralva a VD megoldasaval kapcsolatban hogy a Meta/Oculus store jatekok hiaba OpenXR, nem mennek a VD OpenXR megoldasaval mert a Meta nem enged kulso OpenXR renderert hasznalni. Nem kovettem igazan hogy ez megoldodott vagy nem igy nem tudom most mi a helyzet.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59736) fatal` válasza Raymond (#59735) üzenetére


fatal`
titán

Nem tudom én sem. De az Oculus store játékok szerintem Oculus SDK-sok, nem OpenXR, nem? Legalábbis a legtöbbje, mert régiek.

(#59737) Raymond válasza fatal` (#59736) üzenetére


Raymond
félisten

Valtottak valamikor regebben, de en se igazan kovetem mar, csak tudom hogy volt valtas 2-3 eve(?) es volt siras emiatt es akkor mondtak a VD-sek valamikor tavaly hogy van ez a limitacio.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59738) nimfas válasza KRoy19 (#59732) üzenetére


nimfas
addikt

Amiért egyesen egy erősítőhöz is rendelnek 50-100eFt-ért speciális betáp kábelt! Mert ők hallják az eltérést! Most azzal ne foglalkozzunk, hogy 1,5 mm2-es vezeték megy a dugaljig, csak onnan megy a kisujj vastagságú 100x sodrott aranyozott réz vezeték.

(#59739) KRoy19 válasza nimfas (#59738) üzenetére


KRoy19
őstag

Én nem értek annyira a hangtechnikához és nem is mozgat annyira a dolog, de nekem is az az érzésem, hogy a hangtechnikával kapcsolatos dolgok 90%-a scam.

(#59740) tusi_ válasza KRoy19 (#59739) üzenetére


tusi_
addikt

Nem beszelve a 100 oras hangfalkabel bejaratasrol. Ramelegitik az ugyfelre a meregdraga kabelt, ami semmivel sem jobb, mint a sima, azzal a dumaval, hogy meg nyers es majd 100 ora utan jobb lesz. Es ekkor jon a placebo, emberunk elhiszi, hogy sokkal jobb lett, holott csak a fule/agya szokott hozza es hiteti el vele..

[ Szerkesztve ]

eat, sleep, play, replay

(#59741) Raymond válasza tusi_ (#59740) üzenetére


Raymond
félisten

Az en egyik kedvencem a nyilakkal jelolt audio kabel hogy melyik vege megy a hangszoroba es melyik az erositobe hogy jo iranyba menjen a jel :))

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59742) tusi_ válasza Raymond (#59741) üzenetére


tusi_
addikt

Az nagyon fontos, mert a rez reszecskek felveszik a ritmust es abba az irnyba allnak be, amerre a zeneszek huzzak a vonot :D

eat, sleep, play, replay

(#59743) Raymond válasza fatal` (#59736) üzenetére


Raymond
félisten

2022 nyar vegetol van az hogy mar csak OpenXR alapu app van elfogadva mint store submission.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59744) fatal` válasza Raymond (#59743) üzenetére


fatal`
titán

Jah igen, ezt tudom, de a régebbi játékok attól még Oculus SDK-sok maradtak.

Mondjuk nem tudom még mennyi tartalom keletkezik a Rift storeon.

(#59745) Raymond válasza fatal` (#59744) üzenetére


Raymond
félisten

Vannak ott meg jo jatekok, peldaul a Vader immortal PC-s verzioi, Lone Echo 1 es 2, Arktika.1, a The Climb PC-s verzioja.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#59746) nimfas válasza Raymond (#59741) üzenetére


nimfas
addikt

Ha tudnád hányszor döbbenek meg villanyszerelőként, hogy diplomás emberek, ügyvédek vesznek vízóra aknába elektronikus kütyüt, hogy az rezegteti a víz atomokat és így nem lesz vízkő..... meg villanyóra mellé szerelt villógó valami ami be van dugva a dugaljba, mert attól fele lesz a villanyszámla..... de ebből mindjárt 3db kell, mert 3 fázis van a házban!!!
Esküszöm nem értem diplomás embereket hogy tudnak így bepalizni. :Y :W :C

(#59747) speter33 válasza nimfas (#59746) üzenetére


speter33
aktív tag

Úgy hogy a papír megléte egyáltalán nem garancia semmire.

(#59748) tusi_ válasza nimfas (#59746) üzenetére


tusi_
addikt

Vszeg nem elektro mernokok.
Emlexem meg fiatal korombol, volt valami szallagos magnes, amit rakellett kotni a benzin vezetekre es akkor az atomizalta a benzint, ami jobban szet tudodtt bomlani es ez alltal akar 10%-os fogyasztas csokkenest is el lehet erni. El is ertek, mert tudatosan vezettek es azt hitte az a szar hat, pdeig csak jobban vezettek :(

eat, sleep, play, replay

(#59749) KRoy19 válasza KRoy19 (#59728) üzenetére


KRoy19
őstag

Na hát ebből az lett, hogy még lehetne emelni a 3120x3120-as szemenkénti felbontáson is, hogy még jobb legyen a képminőség, csak akkor leolvad a VGA. :DDD

(#59750) PapírVilla


PapírVilla
tag

Sziasztok!
A Q3-hoz a v63 már kijött, csak nem minden régió kapta meg?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.