Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4013) hobizoli válasza rbalint88 (#4010) üzenetére


hobizoli
nagyúr

156-nal a GTA-ét vagy a V6-ét neznem meg, hogy az nem rajabb-e gyarilag

amugy a hatsot is erdemes cserelni, ha van mire
Bravo-nal azt szoktak csinalni, hogy tavtartokkal a gyaribol tesznek fel egymas fole kettot

egy ismi mondta, hogy Bravo HGT-nel neki a 9J szeles ET25-s felnivel beleert a kanyarban a hatso gumi a sarvedobe, amiota ketto stabrud van fent hatul mar nem er bele, mert annyival csokkenti a bode billegesi hajlamat ez
egy masik Marea-nal is megcsinaltak ugyanezt a hatsoval, akikkel en rakattam fel, mondtak is, hogy szezzek egy hatsot is, mert ugy lesz igazan fasza
akkor neztem csak utana jobban, hogy az Eibach-nak van is hozza cucca

a kaszni billegeset lehet csokkenteni a rugokkal meg a lengescsillapitokkal, de akkor ugy a rugozasi komfort is csokken tole, egy ido mulva mar az arnyekokon is doccen a kaszni
viszont ha a stabrud az erosebb, akkor ehhez nem kell betonkemenysegu lengescsillapito, mert a stabrud elvegzi ezt a dolgot, es a rugozas maradhat komfortos

több drón kell ;P

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.