- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fr0z3n
őstag
válasz
roseane2004 #4699 üzenetére
Persze, gyárilag az lenne. Ott a csatlakozás elől, áram is van benne. Csak érteni kéne hozzá.
Megszerelek mindent, de az elektronikához hülye voltam mindig is. Pedig 2 évig tanultam, csak nem vizsgáztam le.... Lehet inkább eladom aztán próbálkozom normális állapotút szerezni.
Amúgy ha egy aksiban 16,6 voltot mérek akkor az gondolom kuka -
roseane2004
csendes tag
válasz
rbalint88 #4696 üzenetére
Vizzel kimosod, es egyben utana megszaritod, mi baja lenne?
Teny nem szakszeru mosas, ez affela kiserlet.
A masik kabelek, saruk, 10en eves autokon zoldeky rozsdasak, kopottak. Ez a kis viz nem szamit neki, raadasul nem az a tipus vagyok aki elektronikat ha lat, hagyja tonkre menni.
WD40, kis reszelo, papir.Es egyesevel. Egy vizpara se volt a mosas utan a buran egy 10perc utan.
Ha meglennek elegedve a fenyerejevel, es nem idegesitene hogy csak kodlampaval erzem biztonsagosnak az orszagutat este, akkor a lampaim siman eveket elmenne jelen ,,felujitott,, allapotban.Nem hiszem, ezzel valakit rosszra buzditanak, hogy vizzel mostam a lampaim.
Valoszinu a melegitesnel, 10en eves burak elobb olvadnanak meg, mig szetnyilna, sajnos.(Lampacsere lesz mindenkepp, eddig nem mertem utananezni az ujnak, bontottak 10en ezrek, de ha lehet kapni ujannon 20korul, akkor egyertelmu ,mi a teendom
)
Mindenesetre , megprobaltam, mert porosnak tunt a nagyitoja a tompitottnak.
-
Fr0z3n
őstag
válasz
roseane2004 #4691 üzenetére
-
rbalint88
addikt
válasz
roseane2004 #4695 üzenetére
kérlek a hülyeséget ne terjesszük. vízzel így nem tisztítunk lámpát. szét kell melegíteni és úgy kimosni. az elektromos csatlakozókat, kábeleket tök jól lehet így korrodálni. egyébként tessék ÚJ lámpát venni, nem másik bontott fost. 15-20ezer bele egy új fényszóró, azzal jó lesz a fénye.
-
roseane2004
csendes tag
válasz
Directors #4693 üzenetére
Szia, nos mar mult hetvegen, rajottem hogy ezek az olaszok, szeretnek neheziteni minden munkan, igy elso sorben lekell a lokharito felet bontani, hogy mindket lampa kijojjon, masikat is lehet, de nekem pl. lokharito also csavarjai, se nyomatekkal, se kezzel nem ment. Igy kifurtam sajnos.. de utolag nem zorog lotyog, de ha fent akadnek egy magas padkan lehet megereznem..Majd a nyaron uj csavarokkal valahogy potlom, vagy uj menetet.vagatok, haa lesz ep lemez.
Nos a lampa kijott..
Szetszedni valszeg melegitessel menne, de nincs hozza ragasztom.
Igy kivettem minden izzot, majd az izzoknal befolyattam a kerticsap altal a vizet, majd kioblogettem, es egy jo parszor csurig raktam.
Ahogy szaradt, minden izzo helyen,amit ertem (clin ablakpucolo habszorofejjel)
telefujtam hagytam azni.
Majd ismet kioblogettem.
Lecseppegtettem fejjel lefele.
Van digit kijelzos 75-500fokos holegfuvom szukitofejjel..
80fokon minden foglalatnal par percig hagytam, es csont szaraz lett, szep lett. De nem valtozott a tompitott fenyereje ,(az a nagyito uveg valahogy legyengiti a fenyt..) Lampacsere lesz, de felek egy bontott lampaval is igy jarnek.Ha nincs, holegfuvod vagy napra tedd ki, vagy hajszarito minimum 10cmre a foglalatoktol, amit elbir a kezed. 100fok felett siman megolvad a burad.
Nos ennyi lenne a sztorim
-
Cseri0058
őstag
válasz
Luck Dragon #4674 üzenetére
Jobban megnézve nekem bőven elég az 1.3 as 90lovas verzió. Lényegesen olcsóbb is mint az 1.4 vagy 1.9 es. Ez is ugyan olyan jó?
800k körül kéne majd kifogni egyet -
Directors
senior tag
válasz
roseane2004 #4692 üzenetére
Szia!
Belülről hogyan mostad ki a lámpát ?
-
roseane2004
csendes tag
Sziasztok, Punto mk2 1.9jtd 82le.
Nem reg lett vasarolva.
Egy lampabura kulso-belso mosas volt a mai programom
Mire leooperaltam a lokharitot, feltunt ez a ,,kis,,hiba:
Erdemes kivagni, es par mm-el vastagabb viz,vagy vas csot rahegeszteni, es vagy lemezt vagni, es rahegeszteni?
Ugy tudom, diesel motornal nem kell akkora ,,folytas,,.
Visszont azert, ezzel a lyukkal erezheto, hogy 100tol nem nagyon huzz igy utolag.Koszonom elore is.
-
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Alfa 159 2.2 JTS 16V motorról mit lehet tudni? Bevállalható vagy felejtős? Vezérlés csere hány 1000km után esedékes? Mire kell ügyelni vásárlásnál, ha nem akarok szarba nyúlni? Abból már volt elég.
-
Fr0z3n
őstag
válasz
roseane2004 #4682 üzenetére
Remek lenne
-
Mágus2
Közösségépítő
Urak, 1.6 stilonak mekkora az üzemanyag tankja? félig volt, amikor 36liter belement és 6,8- as átlaggal 955km-t mutat hátralévőnek.
-
rbalint88
addikt
válasz
j.bravo #4680 üzenetére
tudod, volt a pasaréti 2.4-es drága, GQ kombi a fakormánnyal. picit megűzve nagyon kellett szorítani, ugye nincs semmi csillapítása, kátyúknál jól odaver a kezedre, izzaszt, télen nagyon hideg. ez 10 perc vezetés tapasztalata + elmondásból (hogy qvahideg). szóval ne sírj utána
-
rbalint88
addikt
tekerős ablak, csúnya felni, más kivetnivalót nem találok benne az áráért. képek alapján nem rossz az állapota, a méter is őszinte lehet. (gépre kell dugni, aztán kiderül)
alját át kell nézni, meg a tornyoknál szedd ki a zajcsillapító szivacsot, hogy alatta mennyire van megindulva a lemez. a fakormány nagyon jampi, de kényelmetlen, kesztyűajánlottkell hozzá.
a 156 SW annyira kombi, hogy az asszonynak elő lehessen adni, hogy "de hát anyukám ez praktikus, hiszen kombi!". egyébként meg erősen tetrisezni kell, 360 liter a csomagtartó, ami egy 5 ajtós golf-focus-akármi méret, ergo nem nagy. nem is merték kombinak hívni, csak sportwagonnak -
Nordik
őstag
Mi a véleményetek erről az autóról? [link]
-
Cartmenn
aktív tag
válasz
Integrale #4672 üzenetére
Fiat Bravo 2007 Tjet tapasztalatok :
Cartmenn
(kvázi-tag)Próbálom összeszedni az előforduló hibákat amit az index fórumon olvastam-tapasztaltam(ott mondjuk a legtöbb benzines) ha már előfordult legalább 2embernél és jól is emlékszem rá
: A ködfényszóró foncsor belső-alsó része idővel bebarnul-----a motorháztető elejének a belső(alsó) peremének a rozsdásodása-----hűtővíz szivárgás-----az enyémmel együtt már volt 180e környékén vagy 3 turbócsere-----előfordul olajfogyasztás-----a motor elindulása után rövid ideig egyenetlen,dadogó alapjárat-----a környezetvédelmi tálca, a motor alatt ha van könnyen leér-----a bőrkormányon,bőrváltókaron,bőrkézifék karon szétmállik a bőr----klímaterelő hiba,a terelőmotorok közdarab törése----kézifékkar burkolat törés----hátsó üléseknél zörgés-----hátsó ajtónyitó embléma beázás,kifakulás-------hátsó lámpák párásodása belül----- hátsó ablaktörlőkar rögzítésénél törés-----távirányítóval nem mindig nyit a központizár------váltó csapágy gondok-------féltengely kopás---Én behozott autót nem vennék mert nem mondom hogy biztos rossz,de tekergetik vissza az órákat és így ugye többet fizetsz érte mint amennyi a valós km-ért fizetnél amúgy,kereskedésben árultakat se néztem (mikor a hahun ott van hogy "járművek ugyan itt"
) mikor vettem, mert azok végképp nem tudnak semmit arról amit árulnak. Akkor az enyémről : 247ezerel vettem 20ezret hejtottam bele idáig---mikor vettem akkor volt ugye vezérlés csere (kb 60ezer volt benne) inkább cseréltettem,aztán 6év után cserélem kb. megint mert sok kilómétert addig nem megyek vele( nem márkaszervízben 50alatt volt a csere) Akkor műszakiztattam is, csak két szilent csere volt anyaggal 10ért,utána a következő műszakin( 16e km-el arrébb
) is csak egy trapéz gömbfej csere volt kb 8ért.Hátsó kipufogót most cseréltem ,utángyártott 26e ért kicsit alakítani kellett!! De végén kiderült nem is ott eresztett a rendszer,amúgy ennyi idő után elég csúnya tud lenni kívülről a hátsó dob,de ez csak optikailag csúnya,úgy se látszik,és nem lyukas!!!Nálam is lesz majd terelőmotor csere lassan,ott ugye a közdarab törik az állítómotor végállás hiánya miatt,így azt is cserélni kell) csak ugye le kell szedni az egész műszerfalat--de van a fórumon egy tag ami ilyen javítást vállal.Nálam volt már turbó csere 190ezernél,én inkább ezt a 27-30ezres betartott olajcserére fogom--én 10ezrenként cserélem.Nálam csipegeti az olajat kb 2deci ezresenként--zavar mert a régi bravom semmit nem evett igaz 130ezer volt benne,próbáltam vagy 3féle olajat(ennyi csere volt már) egyikkel se lett kevesebb.Nekem féltengely cserére se lesz gondom,és generátorra se mert cserélték valamikor.Fékeket már én cseréltettem de az ugye kopó alkatrész.Kormányt n is bőrözték már (amúgy kb 25ért csinálják)16ért vettem pótkereket(virsli)+szerszám , mert ez defekt javítós volt.Én 1.6mill. vettem téli kerék garnitúrával 3 éve--azzal szoktam az árát javítani
hogy az kb. egy 100as
Amúgy az a Sport vátozat 18as kerekekkel,xenonnal(ez alig van) nagyon jól megy,ha nem nyomod 6.5 körül eszik átlagban kevés városival persze--én amúgy mikor vettem 8as átlag volt benne.Amúgy sokat autópályázott az előző tulaj.Én még mindig megvenném!!-----és csak a turbósat
És amit írtam hibákat összesítve ugye nem mindenkinél jött elő ám
Ami biztos hogy volt vagy lesz:bőrkormány,klíma terelő,talán még a turbósoknál a nagyobb nyomaték miatt a féltengelyhiba.Ha kinéznél valamit a facén is rá lehet kérdezni a tagokra, mi a vélemény segíteni fognak lehet hogy ismerik is a kocsit,vagy az indexen----- http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9155884&la=134294440 ------- Face: Fiat Bravo 2 Club HUNGARY
1. A ködfényszóró foncsor belső-alsó része idővel bebarnul -> van erre megoldás vagy csere?
2. a motorháztető elejének a belső(alsó) peremének a rozsdásodása
3. hűtővíz szivárgás -> megelőzhető valamilyen elemnek cseréjével?
4. az enyémmel együtt már volt 180e környékén vagy 3 turbócsere -> sajnos a turbo kopó alkatrész. Mennyibe kerül a turbo csere? Felújítani nem lehet?
5. előfordul olajfogyasztás -> tudni mi az oka?
6. a motor elindulása után rövid ideig egyenetlen,dadogó alapjárat ->megoldás?
7. a környezetvédelmi tálca, a motor alatt ha van könnyen leér -> úgy érted sok helyen felakadhat az autó?
8. a bőrkormányon,bőrváltókaron,bőrkézifék karon szétmállik a bőr-> bőrápolózás sem segít?
9. klímaterelő hiba,a terelőmotorok közdarab törése -> erről tudok, egyik indexes fórumtárs ha jól emlékszem 75 ezer Ft-ért megcsinálja
10. kézifékkar burkolat törés
11. hátsó üléseknél zörgés
12. hátsó ajtónyitó embléma beázás,kifakulás
13. hátsó lámpák párásodása belül
14. hátsó ablaktörlőkar rögzítésénél törés
15. távirányítóval nem mindig nyit a központizár
16. váltó csapágy gondok-> ajjajj, ugye nem a General Motors féle M32-es váltó van, mely a 159-esekben is van? Azon fel kellett újítanom.
17. féltengely kopás
Cartmenn
(kvázi-tag)Amint írtam ezek sa hibák nem mindenkinél fordulnak elő és nem is biztos hogy előjönnek.Nekem ugye 3 éve van meg akkora nagy tapasztalat nincs,a hibák összegzését is az index fórumon a bravo 2007 hozzászólások elolvasása után összesítettem,tehát ott vannak tapasztaltabb tulajok,főleg aki újként vette.Ezekből a hibákből is ami szerintem a lényeges, a turbó,féltengely ,klíma terelők,meg a váltó.Ami majdnem mindenkinél előjött csak max a kormánybőr,és a klíma terelő hiba vagy fog előjönni
meg talán a turbósoknál a féltengely kopás.1. ködfény cserélhető,de az csak esztétika,attól még jó---------2.motorháztető rozsda csak 2nél emlékszem velem együtt mivel alul van én javítottam--------3.a hűtővízet inkább a laza bilincsek engedték,lyukadás nem volt.--------4.turbó az volt teljes csere 180e pénzért,de volt csak forgórész cserés 90ért,és kb 180ezer futásteljesítmény után fordult elő.--------5.olaj fogyasztás azt nem tudom mitől,írtak másik fórumon hogy a mai motorokat kissebb palástnyomású gyűrűkkel gyártják,így könnyebben is bejuthat az olaj az égéstérbe,nekem 267ezerrel kb 2decit eszik ezresenként--------6.Az egyenetlen alapjárat ami a hideg indítás után fordulhat elő pár másodpercig, nálam meg szünt mikor a MOL neot tankolom(ilyen kút van nálunk) max néha van apró alig észrevehető megtorpanás------7.a tálcára igen figyelni kell,középen öklömnyi magasságot(sportnál 10centi) már nem jó megközölni,már surlódhat,a sport meg ha jól tudom 2centivel tán ültetett-------8.bőrkormány,váltógomb-nekem bőrözve volt én már ápolom
valakinél még az se jött elő,amúgy 25körül csinálják--------9.terelő motorok fórumon 30ért csinálja valaki meg +amit cserélni kell kb.15ezer a motorok darabja-------10.kézifékkar burkolat,kevés embernél,tán meg lehet fordítani és nem látszik utána-------11.hátsó ulés zörgés inkább rossz úton,berezonál általában a jobb hátsó támla,alul,még most tesztelünk egy javítási formát
(üléstámla csavar alátétje alá kissebb felületű alátét) --------12.Az embléma csere a hátsó mikrokapcsolós kb 14e,de ha a plexi nem törött karcos akkor szétszedhető,belülröl festhető,és összeragasztható ha valaki kreatív.------13.A hátsó lámpák főként inkább mosáskor párásodhatnak,nekem is max akkor,a régi bravom is ilyen volt
---------14.a hátsó ablaktörlő kar inkább cserés ha előjön egyáltalán,én 2 alátét közé szorítottam,hibátlan
--------15.--3év alatt a távirányító max ha 3X nem nyitott,kulcsal igen,ez ilyen-------16.a váltó az sajnos az,arról,a jelenségéről akkor többet tudsz,az is pár tulajnál jött elő.-------17.a fétengely hibát a nagyobb nyomatéknak tulajdonítom,meg ha a tulaj nem veszi észre a gumiharang hibát,vagy hogy nem szorít rendesen a bilincse és kiveri a grafitos zsírt--nálam 240ezer környékén volt a 2. csere,de az előző tulajnál még,előtte kidobta az összes zsírt mert a szervíz után én takarítottam le.Tehát lehetett a csere oka az.
Cartmenn
(kvázi-tag)50e ft vezérlés csere+anyag--16e ft pótkerékkészlet---25e ft hátsófékcsere+anyag---55e ft elsőfékcser+anyag--26e ft kipufogó ezt én cseréltem,de így is még 6e alakítás miatt hogy jól áljon,meg a szaladgálás--40e ft olajcsere+ anyag ez a 3csere ára----50e ft kétgumi----14e ft hátsóembléma----20e ft 2szilent+trapézgömbfej+ munkadíj---- műszaki 2 is volt Kb ennyi ment rá 3 év alatt(a terelő motor az lesz kb min 70ezer(anyag,munka,meghogy 250kmre kell mennem Herceghalomra) amennyiért te akarsz meg ugye kevés kilóméterrel max ezek közül csak a vezérlés kell meg olajcsere ha nem volt---- Ja és az ülések,szerintem az embere válogatja kinek mi a jó,az anyaga az biztos strapabíró,nekem is így 267ezer után csak a vezető ülés ülőlapjának bal oldali párnáján van gyűrődési csík jobban nem tudom leírni.Futóműben sem vagyok akkora jellemzést adó szakértő,én nem találom a 18-225/40es gumikkal se rázósnak a 16-205/55 téli gumi után se ,vagy a régi 1.6os bravomhoz viszonyítva,De mint írtam ha ez mellett döntesz,kérj még ki véleményt a Facén a Fiat Bravo 2 Club HUNGARY csoport tagjaitól,vagy amit épp kinéztél --vagy az indexen: Fiat Bravo 2007 itt ,valaki mindkettőn fent van.Ha közelben van tag akkor csak kipróbálhatod viszonyításképp.
Cartmenn
(kvázi-tag)Amennyiért te akarsz,és km-el annyiért már egy fórumtárs szerint is jót lehet kapni,a kormányt az látod,víz és olaj szintet ellenőrizhetsz,még nézném a féltengelyt,a klímát hogy működik,a váltót hibajelenségét meg csak ismered,én őróla olvastam itt: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/04/07/autovasarlokat_ment_a_sajat_hulyeseguktol/ az idexen is a legtöbb tulajnak tjet van azok szívócső befecskendezősök tán nem annyira problémás ez mint a multiair. Nekem ugye a 150es sport van kb 2300felett (ekkor adja le a legnagyobb 206Nm nyomatékot, a sport gombal 230Nm) húz igazán,turbósom még nem volt de gyorsan nyom szerintem a turbója .A lámpára néha panaszkodnak tényleg ,sokan emelt fényerejűt használnak,a régi bravónál is panaszkodtak a lámpákra de nekem nem volt gondom velük--kinek mi a jó
Most ugye gyári xenonos azzal meg nincs gond
de ugye a 80-90 eladóból max ha 2 olyan.Az enyém is Blue & Me -s ami ugye játsza az mp3-at (fat32) nekem a hangzással nincs gondom,kicsit több mély lehetne de nem vészes,van ugye gyári mélynyomós de az is ritka,valaki már rakott bele utólag--de nekem annyira most nem hiányzik,a régi bravomba viszont én is raktam az annyira keveset adott.Tempomatom van azt is szeretem,esőérzékelő,lejtmenet elindulás.Ja és a BT-on kommunikál pesze telefonálással csak. A motor kb 2500öt pörög 6.ban 100km/h-nál ----3000et pörög 120nál
-
Fr0z3n
őstag
válasz
roseane2004 #4675 üzenetére
Gyárilag ködlámpás lenne, de nem az volt benne, így vettem olyat. Csak nincs benne egy deka kábel, foglalat vagy bármi. Egy képet kérnék minek hol kéne legyen ködlámpa környékén. Tompított, index, helyzetjelző rendben. Csak a ködlámpa ami miatt vettem, nem jó :/
-
válasz
Cseri0058 #4673 üzenetére
Egyszer írtam a milyen autót vegyünk topicba,
Céges grande punto 1.3-Multijet volt, 430-ezer volt benne ,hajtotta boldog-boldogtalan míg össze nem törték már teljesen. Így mondhatni egy igazi túlélő,sokat tűrő autónak mondanám.
Jó kocsi, könnyű kormány,főleg ha van benne City, puha kuplung és váltó.
Amit szeret a kipufogó rendszer elkorrodálni 6 éven belül. Így az fogyó eszköznek tekinthető. A műszer fal berezonálni egy bizonyos fordulatnál. Kesztyűtartó ajtó elállni a műszerfal síkjától. Az ajtó zsanér hangosan elkezd kattogni, főleg az anyós oldali. De gépolaj egyhetes áztató kurzus után orvosolható. Kormány nagyfokú kifényesedése.Ami pozitívum, kategóriájában mondhatni csendes, magas ülőfelület ,kényelmes . Nagy kopás ellenállósága van.
Kis szerviz igény , kis költségből fen tartható, viszonylag mindig készleten lévő alkatrész ellátás.
Kulturált beltér.
Olajban mindig a gyári Selénia kapta, soha nem volt vele gond, nem ette, semmi baj nem volt. -
Cseri0058
őstag
Sziasztok
Elkezdtem kocsikat nézegetni magamnak. A legfőbb kiszemeltem egy grande punto lenne 1.4tjet vagy 1.9jtd motorral. Mik a tapasztalatok erről a gépről?
Első kocsim lenne -
Cartmenn
aktív tag
válasz
Luck Dragon #4653 üzenetére
Én tjet-et vennék
Nálam tatásan minimális várossal 6.5 az átlag télen azért 7felé, amúgy 8as átlaggal,sok autópályás használattal vettem a kocsit 3 éve--268ezernél tartok--tjet sport---ha kell neked is küldök egy teljes összegzést( egy korábbi beszélgetés
) amit a facéról vagy az indexről szedtem össze az előforduló hibákról ,ami vásárláskor előny
-
Fr0z3n
őstag
Nincs valakinek véletlen ködlámpás 2es puntoja?
-
-
@swixx
Részemről +1 rbalint88 és Integrale felvetéseire.
Múlt év decemberében vettem a magam Alfa GT-jét, beletettem ~2000 km-t és ehhez, vagy emellett, a rendbehozás eddigi végösszege 1.2M. Jelenleg is le van adva fék, lengéscsillapító cserére, illetve a klíma beüzemelésére (idáig el voltam nélküle)...még ~200k.
...és még vannak terveim, sok is; van, amelyik szükségszerű, mások szubjektívek.
Ráadásként külön kálvária volt eljutni egy olyan szerelőhöz, akinél 'érdemes' is költeni; pár oldallal előbb elolvashatod, jó pár gondolatot szenteltem annak, hogy mekkor szop@s a használt Alfa és miért.
Btw, a szerelőért még egyszer köszi, Bálint.
Ennek ellenére szerintem vegyél Alfát, akár 159-est, ha az tetszik...ugyanis egy élmény. Ugyanakkor számolj azzal, hogy rövid szerelem lesz, ha a szülői apanázs nem fedezi az árnyékból orvul, spontán előugró járulékos költségeket. Amik lehet, hogy nem is lesznek...legyünk pozitívak.
Egyébként a 'digó' életérzéshez talán elég lehet egy T-Jet Grande Punto is, első generációsból 1.5M-ért már tudsz válogatni; szerintem utána már csak rontottak rajta, legalábbis a külcsín tekintetében.
Kissé hosszú lett, de ha eddig elolvastad, akkor még egy zárógondolat: én pont úgy vettem Alfát, ahogy most te is hozzá állsz, t.i. rájöttem, hogy szeretnék egyet. Vagy GTV-t (esetleg Spider-t) vagy GT-t. Pont. Nem jártam utána, nem kérdezősködtem...csak megvettem a legelsőt, ami szembejött és egyben tetszett. Te máris egy lépéssel többett tettél azzal, hogy előzetesen érdeklődsz. Ugyanakkor büdzsétervezéskor a vételár többszörösét írtam fel a virtuális 'kockáspapírra'.
Ugyanis itt is, mint máshol, három úton rendezheted a problémákat:
- Elnézed / ignorálod (megbosszúlja magát, illetve ehhez én borderline OCD-s vagyok, már a legkisebb ciripelés is kikészít...egy ilyennek használt olasz..pff)
- Megcsinálod magad (ehhez se készségem, se alkalmatosságom nincs)
- Addig dobálod felé a pénzt, amíg bele nem fullad (a fenti kettő kiesésével nekem csak ez maradt) -
alázógyík
addikt
válasz
Luck Dragon #4661 üzenetére
Márkaszervizben rengeteg....
Van mind a kettőre bejáratott szerviz/szerelő.
A klímaterelő mocik cseréje 40-50K, a féltengelyekre 80-100K-t kell félre tenni.Pont ilyen az enyém :
Fogyija 7 és 9,5 között mozog, szinte csak gázzal járok.
Ha kell sok-sok info, jelentkezz ide : Fiat Bravo 2 Club 2007-
-
válasz
.:Kristian:. #4662 üzenetére
Az a baj hogy 150-variáns a piacon szinte nincs is.
De még körbejárom a témát.
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Luck Dragon #4661 üzenetére
A 18-as is gyári méret, a sport azzal jött ki. Szerintem nem bánod meg ha turbo benzin mellett fogsz dönteni.
-
Hoppá mennyi barovó tulaj lett itt kérem szépen.
.ristian:.
Én gyári állapot mániás vagyok, gondolom azok 16-17" kerekekkel van ellátva. ha 6,5-7 a fogyi akkor nekem bőven jó. Nem vagyok egy sportos vezető, de nyugger sem.Majd kipróbáláskor kiderül.
Integrale
120 és a 150 lovas, az a T-Jet, a 140 pedig Multiair.Ez a Multiair ez mivel másabb mint egy T-jet? Jobb vagy rosszabb konstrukció?
alázógyík
Az általad írt klímaterelő moci, és féltengely javítása milyen összeget emészt fel a kötelezőkön kívül?
És neked mennyi az átlag fogyid ,mert ahogy írtad neked 120-as kivitelű van. -
alázógyík
addikt
válasz
Luck Dragon #4653 üzenetére
Szia!
Nekem is 1.4 T-Jet Bravo, 120-as, + LPG.
Nagyon jó gép, imádom.Félre kell tenni klímaterelő moci, és féltengely javításra, ez 100%.
A többi nem vészes. -
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #4657 üzenetére
120 és a 150 lovas, az a T-Jet, a 140 pedig Multiair.
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Luck Dragon #4653 üzenetére
Egyik legjobb motor az 1.4 T-jet. Nekem 150 lovas sportom van, nem az 5 literből eljárok kategória, viszont ha odalépsz neki akkor szépen szedi a lábát.
Benzinből nálam 8-8.5L a fogyi, LPG-ből +1L, 18-as felnikkel. Kisebb felnivel volt, hogy eljártam 7literrel is, ha meg öregurasan vezetsz kijön a 6.5 is. -
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #4655 üzenetére
Melyik Suzuki? Suzukinak saját fejlesztésű a motorja (kivéve a dízel, az valóban Fiat), és tudtommal azok közvetlen befecskendezésűek, ráadásul kisebb és könnyebb a kaszni.
Azt nézd, hogy te hol használod többet, spritmonitort nézve 7,9 az átlaga a 120 lovasnak és 8,0 a 150-nek.
-
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #4653 üzenetére
Én 1.4 T-jettel venném, ha nyomod éhes, meg egyébként is van egy minimális többlete a konkurencia közvetlen befecskendezéses motorjaival szemben, de ugye tudjuk annak a hátrányát.
1.4 T kevesebb huncutságot tartogat, mint a dízelek. -
Fiat bravókkal szemezgetek , van valakinek vele tapasztalata? Ugyan úgy egy Fiatott váltana le.
Nézegettem az 1.4T- állítólag igen éhes természete van. Még a hatsebességes váltóval is.
Így az 1.6/120-1.9/150 dízliket is nézegetem. -
Integrale
veterán
Mennyi a keret? Abból kiindulva, hogy otthon 407-van, aminek a piaci értéke a 159 alatt van, de legjobb esetben is egál, és a szüleid ilyet vennének neked, akkor kb 1,5 millió lehet rá, annyiért éppen nincs jó 159.
A jót úgy értsd, hogy azért adják el (az ilyen korú, állapotú autókat, legyen az Passat, Avensis bármi) ennyiért, mert most esedékesebb egy nagyobb szervizelés, ami ennél drágább, annál vagy megcsinálták már, vagy alapvetően jobb állapotú, kevesebbet futott stb.
Te akarod fizetni a jó állapotra hozást úgy, hogy 1,5 milla a keret? Van további fél? az alapvető dolgok cseréjére?
Akár 4 (egyébként 8) gumi megvétele, ha külön felnin a téli nyári, akkor az is, vezérlés, folyadékok, fékrendszer, és akkor ezek csak az alapok, amiket minden esetben át kell nézned, cserélned kell, akár az egészet, akár részben (pl csak fékpofát). És akkor még semmi váratlan nem adódott, arról nem is beszélve, hogy átírás, eredetvizsga, biztosítás stb stbHa van 1,5 milliód (khm.. szüleidnek), akkor annak a feléért vegyél autót, mivel nincs fix, állandó, nagyobb összegű bevételed, hogy egyedül tartsd fent, tehát kell egy puffer.
Tehát, ha van ennyid autóra, akkor a feléért vegyél egy jó 156-ot, szigorúan V6-tal, akár FL utánit is találsz, szerintem dögösebb mint a 159, ráadásul sokkal nagyobb a rajfaktor a suliban, hiszen V6, szép, Alfa.
Marad pénzed arra, hogy felhozd nagyon jó állapotra. rbalint88 is ezt csinálta.Ne legyél tipikus magyar vásárló, takaró végéig, vagy azon túl nyújtózkodást értem itt. 1,5 millióból max 1-ért veszünk autót, 159 nincs ennyiért, de még 1,5 ért sincs, mert az 1,5 milliós 159-hez hiányzik a zsebedből még közel egy millió.
Csak ésszel!
-
swixx
tag
válasz
rbalint88 #4647 üzenetére
Köszönöm szépen a hosszú és részletes választ!
A célom nem az, hogy én legyek a kampusz faszagyereke (de ez is benne van na, legyünk őszinték), hanem olyan autót vezetni, amit ha bármikor meglátok elönt a boldogság. A 159 elejének a szépsége szvsz. 5-10 év múlva is orgazmust okozhat.
Nem versenyautót és városi vagánykodást akarok,ugyanis most Peugeot 407, 2007, 120le 1.6 hdi-t vezetek most és bőven elég mindenre. Vezettem egy 406-ost is, de hónaponta szinte szervízben ült, ezért inkább távol tartom magam a franciától, igaz, a 407-essel 3-4 hónaponta van probléma.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- VoLTE/VoWiFi
- Ukrajnai háború
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Spórolós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Subaru topik
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- ÁRCSÖKKENTÉS Jura Impressa C5 fehér kávégép eladó
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W dokkoló (3TR87AA)
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest