Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Társadalom, közélet  »  Vallás

Hozzászólások

(#12401) kymco válasza Kezdő vagyok (#12383) üzenetére


kymco
veterán

Válaszolok majd, de most nincs időm rá...

www.refujvaros.hu

(#12402) kymco válasza ErosenZold (#12400) üzenetére


kymco
veterán

Én olyan gyülekezetben élek, ahol 10 éve épült templom... Megnyugtatlak, nem használtuk a pénzedet...
Sőt továbbmegyek... számos olyan templomépítésről tudok, ahol nem használják a pénzedet, te is megnyugodhatsz...
A többi baromságoddal nem foglalkozom,,,

www.refujvaros.hu

(#12403) ErosenZold válasza kymco (#12402) üzenetére


ErosenZold
senior tag

Miért is nem? Mert nem tudsz rájuk logikus értelmes választ adni. Ez a kereszténység... Ha nem tudnak valamire reagálni leszarják mintha nem is lenne.

Mellesleg akkor meséld el kérlek miből épültek fel a cuki kis templomjaitok ha nem állami pénzekből... Kétlem hogy az ADÓMENTES perselypénzből összejött laza 50-60 millió.

Eladó "gamer" pc + monitor olcsón! http://href.hu/x/g6jk

(#12404) D1Rect válasza ErosenZold (#12400) üzenetére


D1Rect
félisten

Pontos számot nem tudok, de ha jól tudom tízmilliárdos nagyságrendről van szó, nem százmilliárdos.

Azért a templom ledózerolása kicsit erős.
Oké, hogy a kötelező egyházi tized nem volt túl korrekt párszáz éven keresztül, de ha már ott van, mint képzőművészeti értéket meg kéne őrizni.

Egyébként a világ számos részén van olyan, hogy a templomokba a turistáktól belépőt szednek, aki kíváncsi rá, az megnézheti és ebből futja az épület megőrzésére.

Az egyházak adóztatása egy sarkalatos kérdés politikai és erkölcsi szempontból is.

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#12405) ErosenZold válasza D1Rect (#12404) üzenetére


ErosenZold
senior tag

Engem nem érdekel az erkölcs mivel nincs olyan hogy erkölcs az az erkölcs amit az adott politikai vezetés annak titulál.

Ha ez az ára a művészetnek, akkor nem kell művészet.