Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7143) nyunyu válasza Rover623 (#7135) üzenetére


nyunyu
félisten

Gyakori, hogy az autógyárak egy-egy napvilágra került hibát gariban (sőt, időnként azon kívül is;)) intéznek...pl. előfordul a motorvezérlő szoftver, vagy a más egyéb vezérlők szoftverének frissítése...ingyen.

Persze olyanra is lattunk mar peldat, amikor megprobaltak eltusolni, vagy a juzerre haritani a gyarihibat, hadd fizessen csak.

Pl. legelso szeria Renault Magnum, hibas konstrukcio miatt 3x jobban fogytak az elso fekbetetek, mint egy hasonlo kamionon, raadasul 300k km alatt szetrepedt a fektarcsa. :Y Renault szettette a kezet, hogy kopo alkatresz, gari nincs ra.
(Scaniakon 1M km utan meg az eredeti tarcsa szokott fentlenni...)

Ugyanitt emlithetnem a kiserleti szerias fenyszoroit is, amirol 2 eves korara lejott a foncsor, azt is birosagi uton kellett leverni rajtuk.

Sot, fateromnak volt egy hosszu birosagi kore a Volvo Trucks-szal is, mivel a magyar tervezoirodajuk rossz parameterekkel gyartatta le a daruskocsit, es kozuti kozlekedesre alkalmatlan, balesetveszelyes lett a vegeredmeny.
Ott is probaltak hatterben mutyizni, meg szervizben bohockodni...

[ Szerkesztve ]

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.