Gyakori, hogy az autógyárak egy-egy napvilágra került hibát gariban (sőt, időnként azon kívül is) intéznek...pl. előfordul a motorvezérlő szoftver, vagy a más egyéb vezérlők szoftverének frissítése...ingyen.
Persze olyanra is lattunk mar peldat, amikor megprobaltak eltusolni, vagy a juzerre haritani a gyarihibat, hadd fizessen csak.
Pl. legelso szeria Renault Magnum, hibas konstrukcio miatt 3x jobban fogytak az elso fekbetetek, mint egy hasonlo kamionon, raadasul 300k km alatt szetrepedt a fektarcsa. Renault szettette a kezet, hogy kopo alkatresz, gari nincs ra.
(Scaniakon 1M km utan meg az eredeti tarcsa szokott fentlenni...)
Ugyanitt emlithetnem a kiserleti szerias fenyszoroit is, amirol 2 eves korara lejott a foncsor, azt is birosagi uton kellett leverni rajtuk.
Sot, fateromnak volt egy hosszu birosagi kore a Volvo Trucks-szal is, mivel a magyar tervezoirodajuk rossz parameterekkel gyartatta le a daruskocsit, es kozuti kozlekedesre alkalmatlan, balesetveszelyes lett a vegeredmeny.
Ott is probaltak hatterben mutyizni, meg szervizben bohockodni...
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?