Hirdetés
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Garasoskodás
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Cybertruck Taipeiben
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
válasz Papa-Het #7999 üzenetére
Üdv itt Én ugyancsak szolnoki gyökerekkel rendelkezem, havi kétszer járok haza.
Az ilyen régi típusoknál szerintem zsákbamacskát veszel a nyakadba, bármennyire is vagy körültekintő, pillanatok alatt gazdasági totálkár lehet egy drágább kopóalkatrész miatt. Egy sima vezérléscsere is 200k magassága rendes alkatrészekből megoldva, ha rendesen karban akarod tartani akkor ez nem a tankolom és megyek vele típusú kocsi lesz. 2.5 blokkot kerülném egyedül, H6 azért jobb konstrukció. Turbós fori nem rossz, megbízható a blokk is, de azért nem egy EJ20 szívó Az örök, mint a nyomorúság, de cserébe 2006 előtt elég gyenge a kasztnihoz képest, főleg ha automata váltó van mellé.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Papa-Het
aktív tag
Sziasztok,
Még nem vagyok tulaj, de szeretnék az lenni. Első autónak nézek Subaru-t. Nagyon izgat a keret nélküli ablak, a boxer és AWD. Outback - Forester - Legacy vonalon nézelődök, második gen outbacket 2001 környékéről, Forester szintén, és legacy is. Nagyon csábító az AWD illetve kényelem szempontjából az autómata váltó lenne a jobb, viszont olvastam hogy elég lusta. Nem versenyautót keresek amúgy sem. Azért inkább a nagyobb testű Outback/Forester lenne az ideális, mert néha nem csak műúton mennék és szerintem a Legacy ebből a szempontból nagyon alacsony illetve jobban pakolhatók.
Szóval, ültem már Subiban, egy 2004-es H6 Legacy-ban... hát igen, megy mint a rakéta viszont alig tudtam kiszállni belőle mert nekem alacsony volt. Igazából típushibák érdekelnének, főleg motor terén. Nézelődtem HaHun, és van fent 2001-ből Outback 3 literes H6 közel 380k-val (580e), amerikai VDC modell. Pár rozsda pötty van rajta, de ez korából adódóan nem akkora gond. Sokkal inkább motorikusan fontos nekem hogy jó legyen. Amiket tudok a H6-ről hogy láncos, általában nem kell cserélni normál használat mellett, örökélet, viszont ha csörög - mint bármely más láncos vezérlés - akkor cserés. Ha jól tudom, ezekre jellemző a melegedés és az ez által okozott hengerfej tömítés hiba, aztán annyi a motornak, és ez ugyanúgy jellemző a 2.5-ös boxerre is. Egyik 210 ló, másik 156. Írják külföldi tesztekben, beszámolókban hogy a 6 hengeres jobb, megbízhatóbb és kevesebb gond van vele. Viszont ugyanúgy melegedési gondjai tudnak lenni. Van fent Legacy is 2.5 automata (800e), illetve egy '99-es szintén automata 2 literes forester 1,2m körül. A Foresteren kívül mindnek lekérdeztem a rendszámát és nem csavargatott egyik sem, annyi hogy mivel az outback USA modell, 232k mérföld van az adatbázisban, ami 370k kilóméternek felel meg, tehát pontos.
Őszinte legyek, annyira nem izgat a fogyasztás és a megtett km sem, hiszen lehet egy autó sokat futott ha végig karban volt/van tartva. Amúgy is inkább tankolom mintsem szervizbe hordom mert mindig van valami baja. Vezérlés csere, és gyertya csere mennyire macerás? Seibiko vagy Emil Frey-ről van valakinek tapasztalata? Szolnoki vagyok egyébként, az sem gond ha esetleg itt a környéken van szerviz vagy megbízható szerelő aki ért is hozzá és nem kócolja össze.
Közel 2 hónapja bújom a világhálót hogy a típusra jellemző hibákat (elektromos vagy motorikus) kiderítsem, vagy motorkódok alapján utána nézni hogy az adott motorra mik jellemzők, és meg kell mondja eddig nem sok hibát találtam, de ha ki tudnátok segíteni, jó lenne.
Milyen dolgokat kell megnézni rajtuk, milyen buktatók lehetnek, és mire kell figyelni bennük? Turbó Forester esetében mennyire jellemző hogy lehal a turbó és cserélni kell? Ott van pl a gyári benzin-gáz üzem, korral járó buktatói lehetnek?
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!
-
Qru
MODERÁTOR
-
carr
őstag
lejárt a szerk. asszem volt a check engine lámpa villogás száma, amit talán levideóztam
https://drive.google.com/open?id=1Cx3Vmz9Sb5Fig8zX6g9EuEqDYCP9kQPM360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
válasz Petester #7991 üzenetére
Köszi a linket. Meg is lesem holnap.
Egy fékfolyadékos váltómosást ennél is megcsinálnék....
Az kitakarítja a lerakódott cuccokat, leoldja az égett részt, és az alján összegyűlik.
Valami minőségi japán roncs címen találtam anno egy ilyen megoldást, ha az olajos rész inkább olajsáros, mondjuk motorban írta... de gondolom olajsár az olajsár.
Fékfolyadékot betöltöd a meglévő olajhoz, mész vele pár 10-40 km.-t. leengeded, aztán feltöltöd új olajjal, (valami ócsóval) aztán 2000km után csere minőségire.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Petester
senior tag
Részben igen, de leginkább nem! Ugyanis nagyon élem a magasságát és kényelmét, egy Lega ettől minden esetben sportosabb, talán nem is baj, kellett egy kényelmesen autózható csapatszállító, ahol nem kell figyelni a padka magasságra parkoláskor és átléphetünk vele bármit. Hiányzik a manuális váltó amúgy, de nem csak én használom, így talán a legjobb kompromisszum került a fenekünk alá!
Tegnap amúgy megnéztem tüzetesebben egy Acheron féle OBK-et a Seibikonál. Nem értem. Centire alig van eltérés a hátsó ülésünk között, de belülről sokkal szellősebbnek tűnik...Olajcsere meg nekem már sok volt az elmúlt 1 évben. 2 teljes tuti, meg az az 1-2 liter, ami egyes megbontások során pótolni kellett. Ja és ment bele 15k km is ezalatt, ha oldható lenne a piszok, már ki kellett volna jönnie.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Hogy beszámoljak egy kis előrehaladásról, tegnap visszakaptam a váltósoktól az autót. Maradt a diagnózis, hogy az olajnyomás nem épül fel rendesen a citromban. Ez a hibaforrás elsődleges okozója, de nem a fordulatszám eltérésre dobja a hibát, hanem az olaj magasabb hőmérsékletére. 115 fok a tűréshatár és a váltóban állandóan közel van hozzá. Ha jön az emelkedő vagy nagyobb a terhelés és jobban csúszik, emelkedik néhány fokot az olajhő és már dobja is a hibát.
Azt azonban nem tudják teljes bizonyossággal megmondani, hogy miért és hol csökken le az olajnyomás. Odáig szűkítették a lehetőségeket, hogy vagy a vezérlőtömbben van valami, ami akadályozza a teljes nyomás felépülést vagy a váltón belül van egy tömítetlenségi hiba, ahol elszökik a nyomás. Ez utóbbi a legdrágább hiba (200k), mert szét kell borítani az egész váltót és az összes tömítést ki kell cserélni, ill ebben benne van a vezérlő tömb kitakarítása is. Ha csak a vezérlő tömböt kell kiszedni és kitakarítani, az csak 50k Ft. Én ez utóbbira tippelek (Nyírő is, csak ő más miatt), mert azóta van a hiba, miután hozzányúltak a citromhoz. Vagy ebből került ki kosz vagy a beszereléskor került a rendszerbe valami légypiszok vagy a benne lévő speckó olaj, amivel feltöltötték oldott ki valamit a váltón belül.
Mindenesetre remélem ezzel véget ér az autó szívatása, mert bizisten én próbálom szeretni és törődni vele, de a kis genya valamin besértődött...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
-
nagyúr
Küldök egy privátot! Lőttem pár képet a programról, miket tudok megnézni.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Az nem frankó... Ha valamikor erre jársz, (Tápióbicske) akkor bármikor ha itthon vagyok ránézünk.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
carr
őstag
válasz Petester #7981 üzenetére
Boári? Nemtom. Megkérdem.
Bár ugye ő sem mobil.Hívtam. Jól gondoltam....
Vigyem át az autót. :/[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
válasz Petester #7979 üzenetére
Sztem nem.
Anno kb 2 éve próbáltuk, ahogy írtam fentebb.
nem biztos, de a felület így vagy hasonlóan nézett ki.
Ott csak wrx sti 2.0-t hozott a rendszer leolvashatóság szempontjából.
Nem is beszélgetett a kocsim a vassal.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
nagyúr
Igen az.
Scania R470, P380, Passat, Xsara picasso, Focus mk 1.5-ön tökéletesen ment.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Oké jó!
Egy Passatban a hengerekben a nyomást is diagrammoztam vele! Amúgy tényleg jó cuc!
Ha egyszer, jövőre vagy két év múlva nekem is meg lesz a kis bubikám, akkor talira el is viszem majd a lapost meg az olvasót!
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
-
nagyúr
-
carr
őstag
Köszi.
Még nem kaptam 98as impihez való olvasót... :-(
Lehet jönni az északi oldalra örömködni. Bodonyban megtaláltok. Egy jó erős feketére a vendégem lesz aki jön. :-)
A számom 205127121.[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Acheron
őstag
Biztosan tudunk rá sort keríteni
Mostanában mi is tervezünk a Mátráéba egy kanyart (igaz, csak Mátrafüredig) és bár a Mondit használjuk, amíg lehet, azért gondolkodom, hogy oda a Subival kellene menni. Máig meglep, mennyire stabil a kanyarokban, nyoma sincs a "nagyautós" dülöngélésnek.
Remélem, vasárnap nem lesz esős napunk, autó nagytakarítást + bőrápolást tervezek, no meg fel kellene dobnom már a nyári papucsokat, eddig sajnos minden hétvége olyan sűrű volt, hogy tolódott ez a program[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Petester #7958 üzenetére
Azért a Litván csodákkal óvatosan, az eddig olvasottak alapján könnyen lehet összekalapált roncs - szegény.
De egy eyesight -es újabb példányt nagyon kipróbálnék, bár tartok tőle, végzetes lenne - anyagilag
Egyébként épp most nosztalgiáztam kicsit, pár nappal múlt egy éve, hogy hozzám került ez a csodagép. Valamivel több, mint 15 ezer kilométer után továbbra is azt kell mondjam, hogy ez egy nagyon jó autó, kicsit sem bántam meg, hogy végül mellette döntöttem. Nagy, kényelmes, ha kell, megy (nagyon), és télen igazi élmény a négykerék hajtás a havas, csúszós szakaszokon. Remélem lesz alkalmam elvinni egy talira - Qrunál is van restanciám, és Parcinak is tartozom a (azóta is nehezen felejthető) próbakörért
(#7961) Petester: Nyamm... De mikor lesz ennyi zsém -
Petester
senior tag
Ezt linkeltem a múltkor: [link]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Már kicsúsztam a szerkesztésből, ez az: [link]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Alapjárata finomodott, legalább is nekem úgy tűnt. Persze lehet, hogy én képzelem bele...
Egy H6 Baja-t bevállalnék, de nem sok értelme lenne, inkább akkor már egy SVX. De félő, hogy válóok lenne.
Ha megoldódik a váltó mizériám, tuti lelocsolom egy nagy üveg pezsgővel az autót és táncot járok körülötte...
(#7944) MasterMark
Tegnap este megnéztem az első részt, de kb a felénél bealudtam, így nem tudom megítélni milyen sori, de valóban ott a Lega, meg van benne pár Impreza is.(#7954) Acheron
Nemrég majdnem elcsábultam, napokig néztem egy német 3,6-os OBK-et. Meg most is van egy litván, már faceliftes UDM OBK is, nagyon jól áll neki a karakteresebb arc! Meg van benne Eyesight is![ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Én annyiban vettem észre a 98-as előnyét, hogy a városi fogyasztásom csökkent (gondolom az alul jelentkező nyomaték többletnek köszönhetően), meg a járása mintha simább lenne a motornak.
Más, most jelentkezett Nyírő (ma vitték el a PDF-et az automata váltós szakikhoz diagnosztikára), hogy olajnyomás problémára leszűkült a hibám. Állandó 400-500 fordulat különbség van a citrom előtt és után, nem tud sose teljesen össze zárni (ezzel össze vág, hogy a hiba óta kb 10%-kal nőtt a fogyasztásom). 3 dolog okozhatja. Egyik olajpumpa, ami kizárható, mert az máshol is gondot okozhat, de nincs ebből eredő hiba máshol. A másik a szolenoid hibája, ami javítható, de babás, így munkaidő igényes, a harmadikra nem emlékszek, de azt meg nem ad külön a Subaru, csak komplett vezérléssel. Ez utóbbi viszont elvileg a Hyundai által használttal ugyan az, onnan meg külön is berendelhető. Megérzésem szerint a középső lesz a probléma forrása, de ez holnap kiderül, amikor folytatják a tesztet.
Így igazából nem feltétlen volt rossz a felújított wandler, de elképzelhető, hogy kosz kerülhetett ki belőle vagy a benne lévő olaj oldhatott ki valamit a a váltóból.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7953 üzenetére
Ránézek, így fejből nem tudom. Mondjuk az olaj nyomás még nem az jelenti, hogy van is rendes kenés mindenhol de ha van nyomás az már megnyugtatna. Nem tudom az enyém hajtása milyen, van ahol felezik a főtengely fordulatát a pumpa hajtásához.
Acheron: Olyan erős autónál már nem érzel meg annyira kicsit növekedést amit a jobb benzin adhat. Ott inkább csak a jobb motortisztító hatás ami igazából profit.
Az a 9,4 parádés fogyi nagyon attól a behemóttól.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
Alkalomadtán megnézem azt az ominózus kutat (vélhetően gyakrabban járok arra ), én is tervezek egy 98 -as kipróbálást. Igaz, a múltkori Shell -es 100 -assal nem vettem észre különbséget.
Az utóbbi időben egyébként kicsit odafigyelve, de nem óvatoskodva jártam (a pályán többnyire csak óra szerint 130 -al, máshol maradt max az óra szerinti, előírt + 20 km/h) Így a műszer szerint 9,6 , a tankolás alapján számolva 9,4 literes fogyasztás jött ki legutóbb (suli idő van, így akadt benne reggeli dugózás is). Most, egy másik tank vége felé 9,4 -en áll az óra, pedig most többször volt pályán megugrás is. Sokat számít a melegedő idő
Egyszer (de szigorúan csak egyszer ) csak meg kellene néznem, mennyire lehet leszorítani egy teli tankos etapot[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
-
outsiders
aktív tag
Én csorgásnál szoktam ilyen alacsony fordulaton menni ötösben, tipikusan 60-70es táblánál forgalom ritmusát tartva, kellő követési távolsággal. Gyorsítani kell akkor visszadobom 1-2 fokozatot úgyis. Persze csak akkor, ha már megyek egy 10 perce nagyjából, akkor már bemelegedett. Nem hiszem hogy üzemmeleg motor és kenőanyag mellett ártanál neki.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7949 üzenetére
Nekem is fura, csak azon a kúton nincs 98-as ahol tankoltál. Egyelőre kap még egy adagot, aztán meglátom.
2000 alatt sokkal használhatóbb csak eddig nem annyira tűnt fel mert ott eleve nem használtam (pont azért mert 1800-nál mér kicsit erőlködött a motor). Most meg 1600-nál is elviszi a bódét erőlködés nélkül és még szolidan gyorsulni is képes. Bár kérdés, hogy vajon az olajpumpa ott már szállít-e elég olajat... Mert ha nem többet vesztek a vámon mint a réven. A gyári váltási pontok meg nem tudom mihez vannak belőve... Az optimális kenéshez vajon?
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Nekem az a fura, hogy a honlapjukon semmi infó nincs erről a Smart benyáról.
Mégis maradsz a 98-as mellett, hogy reméled, nem vezetik ki? Vegig lapoztam a Pest megyei kútjait, mindenhol volt 98-as. Én már a robogóba is azt tankolom. Adok még Spuri adalékot is hozzá és még repülni is fog... Úgy fogok járni vele, mint a Taxi 1 bevezetőjében Daniel.(ó\_!_/ó)
-
blasko92
őstag
Jaja, jövő héten valamelyik délután elvileg fel is mennem a hátsók is.
Egyébként már így is sokkal érezhetőbb a fékhatás, nem olyan “nyúlós”, ha beletaposok.
Plusz a váltó rudazatban a perselyek is cserélve lettek, már nem lötyög úgy a kar, és az is pontosabb lett. Ahhoz danamitból esztergáltam az alkatrészeket.Plusz az első és hátsó stabrúd cserétől sokkal sportosabb lett a futómű, amellett hogy nem lett keményebb.
Sokkal jobban reagál a kormánymozdatokra, és a kanyarokban is milliószor jobban fekszik. Az az upgrade is megérte -
MasterMark
titán
Nézte valaki a Fortitude című sorozatot? Láttátok, hogy 4.gen Legacy kombik a rendőrautók? Nagyon menő.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7942 üzenetére
Nem ér annyit,attól még maradna a Sokol minőség. Kormiban jól szól cucc de ott is inkább csak cd-t hallgatok (muszáj vmivel elnyomni a kerepelését).
Látod, áttérek végre a 98-ra erre kivonják a kínálatból. Bár a másik Miskolci kútjukon van 98-as.
Akkor ez a Smart egy adagolt 95-ös lesz sztem. Remélem csak helyi "akció" és marad a 98 és csak ott vezették ki mert nem volt kereslet rá... Majd kiderül.Tükörre ránézek, kell vmi olcsóbb megoldás mert az amerikai webshopban pár apróságot bedobtam a kosárba és már 430$-nál járt a számláló. Megvan a gyári cikkszám ez alapján ebay-en is lesz sztem hozzá való.
mod:
blasko92: Akkor gyorsan meg lesz.
Carr: Sikerült már diagolnod a gépet?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Cserélj fejet és tudsz majd mást is hallgatni, bár sokkal előrébb nem leszel, szarabbnál szarabb a kínálat. Ahol még hallgatható zene lenne, ott a reggeli műsorok értékelhetetlenek, így most ha kocsival jövök, akkor a Jazzy szól, ott legalább vannak értelmes beszélgetések...
A 98-ast szerintem idővel kilövik, a miskolci északi kútra már nem is írják a 98-as árat: [link]
Meg az összes kútfej már át volt cimkézve az új üzemanyag jelülésre. Hiába a vad kelet beelőzi a nyugatot...
Amúgy a kúton ki volt plakátolva, hogy a smart benya miben jó, de ott nem részletezték az oktán számot. A leírás meg olyan volt, amit a prémium nyálakhoz szoktak írni.A tükörre szerintem bőven elég az Ali/Ebay forrás, ha tönkre is megy az is évek és veszel tized áron megint egy újat. A kínai csoda navim is még mindig teszi a dolgát, pedig az bonyolultabb szerkezet, mint egy tükör.
Én a tolatókamerás verziót néztem, azok se drágábbak 60-70 dodónál.(ó\_!_/ó)
-
carr
őstag
Lassan ott tartunk, hogy a benzin betöltő es piztoly vége háromszög, a dízel meg négyszög lesz. Azt nehogy beletedd egyiket a másikba..
Music FM miatt szintén. +1 Talán most még retro amiben van némi műsor is nem csak kormány propaganda....
A többi elesett.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7938 üzenetére
A Music fm-et sajnálom, azon kevés rádió adók egyike volt amit hallgatni tudtam.
Ez sztem 98-as lesz, ha smart D az okos dízel akkor az okosbenyó a 98-as kéne, hogy legyen.
Néztem gyári fényre sötétedő belső tükröt 148$ + 53$ postaköltség helyben, plusz amíg hazaér... Kicsit drága mulatság lenne. Marad az ebay. Tudom előbb alufelni legyen már...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
blasko92
őstag
Na, nekem meg ma derült ki, hogy hátulra nem plug/n/play a wrx nyereg, hanem konzol kell hozzá. Az elsők addig felkerültek, holnap tesztelem is.
-
Petester
senior tag
Tegnap Miskolcon tankoltam, de már nem volt 98-as azon a kúton, hanem Smart benzin volt helyette. De ahogy nézem az Auchan honlapját, nem általános, nincs minden kúton. Én balga meg nem kérdeztem meg ott helyben, hogy milyen oktán számú, abban bíztam, fent lesz a honlapon, de nem. A kútfejen se volt kiírva.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Auchan 98: Most, hogy kicsit többet mentem a városban azt kell mondanom, hogy 2000 rpm alatt határozottan nyomatékosabb lett a motor (ami eddig nem tűnt fel mert ott nem használtam a gépet, pont azért mert ott már erőlködött). Ez azt jelenti, hogy az eddig 1800 helyett már 1600-nál is terhelhető úgy, hogy nem rángat a motor (kérdés ott van-e már rendes olajnyomás... ). Meglátjuk, hogy alakul a fogyi, még nem tankoltam de így a mutató alapján kb annyi lesz mint 95-el.
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz blasko92 #7916 üzenetére
Igen, Brembo azért nem két fillér.....
Carr: takarítást szeretném még megpróbálni mindenképp rajta, állítólag baromi nehéz szétszedni a hátsó diffit, azért szoktak cserélni inkább, ha már zajos
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
carr
őstag
válasz outsiders #7912 üzenetére
Szelepfedel meg hengerfej tömítés majdnem mindegy h gyári vagy sem, ha nem megfelelő vastagságú... Egyik ismi pina járt így. Majdnem kukázta a szarul választott vastagsága miatt a gen1 impreza wrx motort... És szaki csinálta... Subarus szerelő..
A hátsó diffire lehet csak egy petroleumos mosás megoldaná a hangot... Meg olajcsere is sokat számít.
Vagy a kettő együtt... Veszel bontottat meg megcsinálod a takarítást+olajcserét, és ha nem válik be, mehet a bontott.
Aztan vagy egyik vagy másik eladó lesz.
Bár én szeretek szerelni otthon, lehet neked nem opció. :-)
Alig várom a Nissanon is az olajcserét...[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
outsiders
aktív tag
Amennyit én fékezek, gyorsan nem kopik el a betét ami 2 éve felkerült. Majdnem mindig visszaváltogatok és motorfékkel oldom meg a dolgokat, ha kiszámítható a manőver előre. Jó is a hangja nagyon visszaváltáskor Szelepfedél tömítéseket mondta hogy cserések, mivel van kis olajszivárgás mellettük. Abból csak gyári, mert bármi más nem sokat ér, szivárog az újjal is igen gyorsan.
Hátsó diffim javasolta cserélni egy bontottra, az megoldaná a vinnyogós hang bajomat mivel az a ludas, kérdés az milyen költségű mutatvány lenne...Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Megkérdeztem a nagyobb féket is Viktortól, hogy mit gondol róla. Álláspontja szerint wrx fék nem hoz sokat az úszónyergeshez képest, ami érdemi előrelépés az az arany Brembo. Úgy érzem maradok gyári féknél EBC betétekkel és tárcsával legközelebbi cserekor, plusz Motul fékfolyadék.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Sziasztok, kocsit elhoztam, összesen 200k volt az alábbi lista:
Vezérlés szett csere: 130000
Gyertyacsere NGK: 25000
Hosszbordás szíjak: 8000
gyári szíjvezető görgő: 7500
Aisin Vízpumpa (turbósé került fel) : 22000
Fagyálló: 8000Szimpatikus korrekt srác, elég rugalmas időpontban is. Szerintem szerelőt váltok...
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7906 üzenetére
Persze van az a pénz... de Tribeca is irtó nagy bukta volt itt az EU-ban. A 2.4 turbó fogyasztása sok az átlagos európai polgárnak. Nem érdemes bevezetni szerintem, meglepődnék ha mégis piacra dobnák itt a jelenlegi formában.
Igen városon kívül kvázi csak holt súly az akksi (igaz gyorsításkor ott is besegít a villany) de valóban városban jön ki az előnye.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Minden csak árazás kérdése. Veszteni valója se lenne a Subarunak vele, mert nem hiszem, hogy nagyon reszelni kéne az Ascenten, hogy EU szabályozásnak megfeleljen. Ha elenyésző haszonnal is adják, azért biztos többet adnának el belőle, mint a megosztó Tribecából anno. És azt is megvették.
A plugin hibrid se minden esetben elegendő. Az a 40 km ( BP agglomerációból nekünk pont nem elég egy egész napra), amit a cikk említ, gondolom reklám szöveg, a legjobb lehetőséget mutatja, ami messze van a napi valóságtól, valószínűleg klíma és fűtés nélkül csigatempóban jön ki. Ha meg hosszabb távra mész vele, akkor a hibrid hajtás csak nehezék az autóban. Mondom ezt úgy, hogy nincs semmilyen tapasztalatom ilyen hajtással, de nem hiszem, hogy nagyon elrugaszkodtam a valóságtól.
Ha ennyi pénzem lenne, inkább vennék egyAscentetOutbacket, a napi járósnak meg vennék egy használt Priust a különbözetből, lekoccolni parkoláskor, meg tönkre tenni belülről pont elegendő.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Fú, olvastam, gondoltam is rá, hogy hátha kedvet kap a Subaru is és nem csak USA only lesz az Ascent! Nem tartana nekik semmiből. A 2,4-es turbós motort szerintem behozzák a Legaval az EU-ba, így nem lenne lényegesen több munka mellé papírozni azt a lótojást is...
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
ezt figyeld, petester!
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Ausonia 220 szeletelőgép, új állapotban. (olasz)
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest