-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
Nem Rád gondoltam
, akik itt vagyunk mind a márka szeretet miatt ismerjük egymást. Csak eddig egy újabb Subarus emlékem sincs, akivel legalább a szemkontakt meglett volna.
A jó idő meg mindjárt itt van, lassan kijelölhetünk egy márciusi időpontot a topik tálra.
Hónap második felében? Március 23. vagy 30., szombat? Kinek melyik lenne jobb? Nekem még egyik hétvégére sincs semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
Én is erre tippelek...
Ma reggel együtt autóztam egy új generációs OBK-kel. Az új subarus már nem subarus?
Semmiféle reakciót nem váltottam ki belőle... Úgy vettem észre, hogy kb. korban a mi generációnkkal ér véget a márka ismeret. A múltkor az Október 23. úton a villamos síneken túl vettük észre egymást egy blob eye-os sráccal és intettünk egymásnak. Vagy az M7 kivezetőn egy SG Fori XT-t értem utól, mire mellé értem, már vigyorgott át, pedig korban akár apám is lehetett volna. Akik meg 8 évnél fiatalabb autóval járnak, azok mintha más bolygón élnének.
Amúgy baromi nagynak tűnik a forgalomban az új OBK. Mindig rákívánok, mikor meglátom. Még a lesajnált boxer diesellel is kéne. -
Petester
senior tag
Pont ezen agyalok én is. Gazdaságilag mindenképp bukok valamit, csak az a nem mindegy hogy miből mennyit. Egyelőre arra törekszem, hogy az OBK maragjon.
Ezt az ülést amúgy a Bogárba gondolkodás nélkül megveszem, mert abba ez a legjobb megoldás, még 2 gyerek esetében is. De a Subaruba megvenni se lenne ostobaság, mert másik autóba is átrakható, ha egyszer a PDF-et eladjuk. De hogy használtan kapok e, elég kicsi rá az esély.
Az ötlet amúgy zseniális, de van némi bizonytalanságom a termék felé.
Amúgy kíváncsi lennék, hogy a magyar rendőr mit szólna, ha meglátna 4 gyereket a hátsó ülésen... -
CB
senior tag
válasz
MasterMark #7193 üzenetére
Általában valahol a kesztűtartó mögötti részen szokott lenni a klíma hőcserélő.
-
CB
senior tag
válasz
MasterMark #7191 üzenetére
Keresd meg, hogy a klíma kondenzvíz el tud-e folyni a tálcából. Lehet, hogy van egy dugulásod, vagy valami műanyag cső meg van törve.
Bár nem tudom, hogy mostanában használtad-e auto-n a rendszert.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
No nem múlt el a párásodás.
Most állt pár napot, ahogy bekapcsolom a fűtést azonnal minden tiszta pára lesz benne.
Kb. 1 mp és minden ablak full pára.
Amit fúj azon érzed hogy párás levegő.Pollenszűrő full száraz.
Bárki bármi ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Petester #7188 üzenetére
nincs használtan? igazából ilyen 3 kiló környékén már erősen elgondolkodós, jobban megéri, mint bukni egy csomót a kocsidon, aztán venni egy tribecát, amibe megint belelocsolsz egy csomót, majd végképp soha el nem adod, mert addigra aztán pláne nem vesz senki benzintemetőt.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #7185 üzenetére
UDM típusok csilingelhetnek, de nekem is csak akkor szól, ha gyorsabban megyek, mint 20 km/h és nem vagyok bekötve.
-
MasterMark
titán
Nektek csilingel az autó a kulcsbenthagyás, be nem kötés, ajtónyitás ilyesmire?
Az enyémnek kéne? Csomó külföldi videón látom, hogy csilingel.
Ha nem kötöm be magam, és elindulok, akkor elkezd sipákolni, de eddig csak ezt tudja.
-
Petester
senior tag
A reményhal meg utoljára!
Ugyanitt tető boxot keresek.
Csak kérdés, hogy megér e majd 600k Ft beruházást... -
Qru
MODERÁTOR
Megvillan a következő Subaru Legacy.
-
Nem jó stratégia, mert az ősz papák új, alulmotorizált Forikkal mennek. Akinek régebbi és/vagy erősebb Forija van, az jellemzően fiatal csibész.
Tegnap rakparton egy régi SG XT nem gyári kipuffal tolta végig a pesti rakpartot úgy, hogy százméterenként előzött egyet-egyet a résekben.
Értelme persze semmi, mert a Dráva utcában utolértem krúzolva, de jó hangja volt a gázfröccsöknél.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
outsiders #7178 üzenetére
Amikor vettem a kocsit anno akkor még ment a villogás. Elsőre nem is értettem mit villognak aztán hamar rájöttem. Viszont az utóbbi 5 évben ez teljesen kikopott, bár integetés szokott lenni. Sőt volt, hogy az étterem előtt hosszasan elbeszélgettem egy márkatárssal a parkolóban. Asszony kérdezte is, hogy honnan ismerem a fickót. Mondom sehonnan, most láttam először éltemben.
Aztán a köszöngetésre annyira rászoktam, hogy már a cégesből is integettem a Subarusoknak... azok meg nem értették hogy mit kalimpál ez a Fócwágenes itt.
mod:
Jorus: Ha vissza adják a jogsijukat és eladósorba kerülnek egy régebbi Fori XT-t bevállalnék a turbós 2 literes motorral.
Az olyan 220 lóra simán belőhető, ami elég is lenne nekem.
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
És indexeltek egymásnak ha szembe találkoztok, mint a körúti villamosok.
A Tribeca még belefér ebbe a ligába? Végül is 10 éves, csak usánkában gyártott kicsit luxusdög.
Amúgy hogy derült ki a kapcsolat az egyező ex tulajra?
Amúgy nézegetem még az XC90-eseket is, de nem tudom magam meggyőzni egyik verzió mellett sem. A szívem a Tribeca mellé húz, de 4 millió környékén már vannak Volvok is, némelyik fiatalabb is. Bár zömében D5-ös motorral, nagyon kevés benzines van.
[ Szerkesztve ]
-
ugye legutóbb "lecsúsztam" a szürke ls430-asról (nagyon inogtam, hogy megvegyem, dacára minden amúgy általában jellemző józanságnak), mert mielőtt megnézhettem volna, odaszólt a kocsi egy korábbi tulaja, hogy akkor ő viszi. most derült ki, hogy ez a korábbi tulaj az én (ex)ls400-asom korábbi tulaja.
nem mondhatnám, hogy sok ilyen őrült szaladgál, akik 10-15-20 éves japán luxusdögökkel égetik a benzint.
-
Qru
MODERÁTOR
X-mode:
- Alacsonyabb áttételezést használ folyamatosan a váltó(szoftver)
- Nincs lock-up így gyorsabban tud változtatni a nyomatékosztáson és eleve hátra több nyomatékot juttat
- Érzékenyebb módba állítja az ABS jeladót, hogy előbb észre vegye a kerékkipörgést (ASR)
- Lejtmenet vezérlőt aktíválja
- EDS-t aktiváljaEhhez képest a Dual X-mode a fentieken felül (Deep Snow/Mud opció):
+ megváltoztatja a gázpedál érzékenységét, így jobban adagolható/szabályozható a nyomaték
+ kevesebb kipörgést enged a kerekeknek (érzékenyebb ASR), így sárban/mélyebb hóban nehezebben ássa el magát
+ érzékenyebbre állítja az EDS-t[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Erről az új Dual X-mode-ról van vmi infótok? Forester MY19-ben debütál(t) de nem nagyon találtam róla semmi konkrét írásos anyagot. Videó mondjuk van...
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
Valakinek egy eredeti műszőrt a kocsiba?
[link]
Ahhoz túl drága, hogy poénból megvegyem, de lehetne rajolni vele... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #7169 üzenetére
Nekem Honda kluttyogott így, ott bevált az a metódus.
Igen, ott is csavar kiteker olaj lejön, és feltöltöd szintre. A hátsónál ugyanez, alsót kitekered leereszt, szárazra törlöd a menetet aztán visszateker (ha olajos marad ki tud tekeredni magtól) és a felső csavar helyén feltöltöd addig amíg el nem kezd kifolyni majd szintén szárazra törlöd a menetet vmi nem szöszölős anyaggal (pl papírtörlő) és visszacsavar. A feltöltési mennyiségek benne vannak a kézikönyvében vagy megnézed az olajválasztóban.
Manuálisnál egyszerűbb a dolog amúgy, mert ott a váltó olaja keni az első difit is.
-
MasterMark
titán
válasz
Petester #7167 üzenetére
Értem. Első difinek van nívó pálcája meg leeresztő csavarja gondolom akkor az is szokásos leenged majd csíkig tölt.
Fűtés jónak tűnik, múltkor feltöltöttem a radiátort is teljesen, tágulási tartályban jó szinten áll.
Első utántöltésre előszőr feljött a tetejéig a tágulási tartálynak, aztán elnyelte mindent és tök üres lett.Párásodás nem olyan vészes mint volt.
A hang meg a motorból jön, azon belül honnan azt nem tudom.
[link]
Qru: Kluttyogás is lehet akár.
Megpróbálom majd amit írtál, köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #7166 üzenetére
Motul Gear300 jó a difikbe nekem is az van benne.
Csobog? Úgy érted kluttyog? Levegős lehet a rendszer, egy légtelenítés megoldja. Hideg motornál tekerd le a hűtő sapkát és járasd a motort alapjáraton amíg magától 2x egymás után be nem kapcsol a hűtőventi, úgy kidolgozza a levegőt belőle. Arra figyelj, hogy a fűtés maxon legyen, hogy a(z esetleg) fűtőradiban megrekedt levegőt is kitudja dolgozni magából a rendszer.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #7166 üzenetére
Mert akkor még nem tudtam, hogy a 9,5 literből csak ilyen kevés csorog a markomba...
Ez 2 éve volt.
A leeresztő csavarjához amúgy nem rémlik, hogy kellett csere tömítés, de az Emil Freit hívd fel és kérdezz rá, az a biztos.
Most amúgy megint 10 liter olajam van, mert ha megjön az új citrom, akkor kérek egy teljes olajcserét. Ha már kézben van minden, az akkor egyszerűbb és most Castrol van benne.
A difi a legegyszerűbb. Hátul pl. alsó csavarból kijön a nyál, felsőben visszatölt.Elől talán ugyan ez, de már régen volt, képfoszlányok vannak csak a memóriámban.
Csobog a víz?
De honnan jön a hang? Megy a fűtésed már rendesen? Van a hűtő radiátor sapkája alatt a nyakáig víz?
A párásodásod megszűnt?[ Szerkesztve ]
-
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #7164 üzenetére
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #7162 üzenetére
Pöpec, de ha csak ennyit vettél, az kevés lesz, 7 litert simán benyel és úgy lesz max-on a szint.
Szerk: Hol vetted a 300V-t? És mennyi volt?
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz
Petester #7161 üzenetére
Oké meggyőztél ez is Motul lesz.
Motorolajról életkép:
De valamikor akkor is szerzek olyan fémkannás Subaru ATF-et, mert túl menő hogy ne legyen.
Szerintem most az lesz, hogy lecserélem ami lejön magától, megnézem milyen állapotban van, és ha nem rossz akkor mehet a mosás is. Nem akarok olyat, hogy az átmosás miatt lehaljon a cucc.
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #7160 üzenetére
Igen, itt is azt írja, hogy a 4 sebességesbe, ha más nincs, mehet a Dexron III is.
A MultiATF meg tudja a Subaru specifikációt, amit az 5 sebességesnek írnak: "# KO410Y0700, ATF HP, SKU: SOA868V9241"
[link]
A Transmax J-t meg talán már nem forgalmazzák, legalább is sehol nem találtam meg.Szerk.: Az Emil Freit hívtam már a váltó olaj témában is, ők sem a gyári olajat teszik bele. Talán Mobil1 rémlik, hogy azt használnak, de jövedéki adó miatt utcára nem árulhatják, csak a szervizben használják fel. A szűrőt mindenesetre tőlük vettem meg, 12-13k körül volt. Kaptam kemény 500 Ft kedvezményt a Subaru Klub tagságra...
[ Szerkesztve ]
-
CB
senior tag
Biztos nem az elsőt csinálja.
-
CB
senior tag
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #7154 üzenetére
Igen, ugyan az a váltónk. Motul Multi Atf-et vettem. Ugyan azt a szabványt tudja, mint a gyári olaj. 3600 vagy 3700 Ft volt literje. Fölösleges megvenni a fém kannásat, abban 4 liter van. A Seibiko pl Castrolt önt bele. Az viszont csak a 4 gangos váltóba jó, az ötösbe nem való.
-
MasterMark
titán
válasz
MasterMark #7154 üzenetére
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #7151 üzenetére
Szűrőt én cseréltem, igazából meg sem fordult a fejemben, hogy ne kellene. Meg érdemli a váltó, hogy a szűrő is tiszta legyen.
De megnéztem a Haynes könyvemben, abban is az van, amit említesz. A cseréről is csak annyi van, hogy a csavart kell csak kicsavarni. Ami kifolyik, azt pótolni.[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #7147 üzenetére
Én csináltam. Miért? Alsó csavart ha kitekered, nem jön le csak 3 liter kb. Olajat visszatölteni csak a nivo pálca helyén tudod, olaj szűrő meg az akku mellett a sárvédőben.
-
MasterMark
titán
Csinált már valaki magának váltóolaj cserét?
-
Petester
senior tag
"Jelenleg 21 felhasználó van jelen: 4 regisztrált, 0 rejtett és 17 vendég. (Az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján.)"
Dübörög a subiklub fóruma... -
Petester
senior tag
Semmiképp nem ugrok bele úgy UDM autóba (se), hogy nem néztem bele a veséjéig. Nem kizáró ok nálam, de inkább eu-s modellt szeretnék.
Az a fekete keveset futott nagy álom lett, de mire oda jutok, hogy március környékén beáll egy stabilnak nevezett helyzet, amire tudunk terveket szőni, addigra biztos vagyok benne hogy elviszik. Elkapkodni nem akarom, de ez nagyon beleégett a retinámba, csorgatom rá a nyálam. Ezzel kelek, ezzel fekszek.Vegye már meg valaki, hogy ne fájjon a szívem.
Remélem nem csak egy ilyen ajánlat fut be szökő évente!
-
Qru
MODERÁTOR
Ma megint láttam azt a szürke Lega 3.6R-t a városban amit a minap is. Szép darab, kéne.
-
válasz
Petester #7118 üzenetére
már nincs fent, de nekem rémlik, hogy ezer éve hirdették. és ne tételezz fel semmit, hanem alvázszámot kell kérni, aztán autodna.com. szerencsére usa gépekről van fotó, minden. amerikait én bátran vennék, ha valaki újként hozta be magának usából (az enyém is ilyen). gtk-s feltámasztottat semmi pénzért, hiába húzzák ki a nyúlványait, egy karambolnál az nem fog megvédeni. stb.
-
-
ludsimon
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Petester #7117 üzenetére
Német teszt persze, hogy részrehajlóak a német márkákkal kapcsolatban. Elég ha visszagondolunk a ADAC teszt hamisítási botrányra...
A felsoroltakon kívül semmi hátrány. Motorikusan és egyéb alkatrészekben azonos az EDM-el azt a pár specifikus alkatrészt leszámítva amit írtál (lámpa, km óra skálázás). Mivel ez futott európában is a rádió felokosítható illetve sztem a hőmérő is átállítható celsiusra de ha más nem az EF megmondja. A régiókódra nem tudom van-e megoldás viszont... De jó lenne tudni a valós történetét mert egy vizkárosba nem mernék beleugrani.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Kérlek segítsetek!
Az alábbi 3 Subit néztem, ami egyforma típusú, ha jól látom, apróbb különbségekkel (ködlámpa van/nincs).
[link]
[link]
[link]Nem bírok egyszerűen rájönni ezen a kis listán most ezek melyik Subaruk?
Egyszerűen se a kasztni, se a HP nem stimmel egyiknél sem, viszont a hirdetésben leírtak mindegyik 224HP-t írnak, 2003-as, illetve 2004-es Impreza WRX-ek, 1415kg súlyal.
A kérdés ez most a GD, GG
Subaru - Impreza II - WRX 2.0i 16V (225 Hp) 4WD ?
EJ20-as motor van bennük? Vagy milyen?Nem értem miért van ennyi verzióféle, és ennyire mások.
Azt tudom, hogy a hirdetésben szereplő autót szeretném, de nem tudom a generációját, illetve a motorkódját sem, ennek szeretnék utánajárni, és mielőtt bármit vennék, jól utánaolvasni/utánajárni az autó típushibáinak.
Köszönöm a segítségetek előre is!
-
Petester
senior tag
Tételezzük fel, hogy ez nem vízkáros és nem romjaiból feltámasztott (azt írják, hogy "Unfallfrei", szóval marad a vízkár...).
Mi lehet még hátránya az UDM-nek? A mph és a fahrenheit kijelzésen túl ott van a rádió skálázása és a dvd régiókód is befigyelhet a tető monitornál. Vannak még a lámpák, de az alkatrészek ugyan azok, hiszen egy helyen gyártották, nem volt Japán összeszerelés a Tribecaból.
Azt írják, hogy friss vizsgás, így a vám és áfa már ki lehet fizetve. Ennek ellenére gyanúsan olcsó... -
Petester
senior tag
Mint a cikk is írja, vannak szubjektív elemei is a cikknek, így például azt nem értem, hogy egy főtengely csapágy hiba és egy motorcsere után hogyan végezhet előrébb bármi egy kuplung hibánál. Vagy a repedt dugattyús BMW egy ponttal van a vészvillogó kapcsoló hibát produkáló Yaristól lemaradva... Na mindegy, a végeredmény akkor is végeredmény és lehangoló. Még a "szarakínaiVolvo" is jobban teljesített...
-
CB
senior tag
Ha Ha!
Teljesen más körülmények között használt autókról írni egy tesztet, hát, nem tudom.
Lehet, hogy a Subarut egy hegyoldalban lakó erdész tesztelte, az első helyen végzett Audit pedig ingázásra használták két város között, csak autópályán, kímélve.
Az egyik csak garázsban állt, a másik meg a tengerparton, stb, stb. -
Qru
MODERÁTOR
Autobild megbízhatósági lista 2019: [link]
Subaru XV 2.0D az utolsó.
-
Petester
senior tag
Minden út a Tribecahoz vezet.
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az első számú esélyes.
És Anya is áldását adta rá, pedig ő eddig az S-max pártján volt. A Mazda 3,7es Ford motorja állítólag hajlamos az olaj zabálására, legalább is, amit a GH 6-osba szereltek. És gyanítom, hogy ugyan az került a CX-9-be is.
Remélem az a fekete Ogre, amit a minap linkeltem, megmarad márciusig (nem fog). Hamarabb nem akarom/tudom meglépni. Ha mégsem, akkor is van időm kivárni a következő hasonló ajánlatot.
-
Petester
senior tag
Azért a Camry vagy a Lexus nem is az olcsóbb kategória.
Nem is erre értettem a minőséget vagy a dinamikát. Nekem eddig csak Prius 3-hoz volt szerencsém, ami hibrid Toyota, az nem győzött meg se dinamikára, se minőségre. Ehhez képest a korosabb Outbackünk sokkal jobb érintésre és kényelemre.
Ehhez képest lepett meg, hogy a Rav4 mégis tud dinamikus lenni. Azt gondoltam, hogy ezt a vonalat meghagyják a Lexus családnak. De most néztem, hogy a leköszönő Rav is tudta papíron ugyan azt...
De mindegy is, nem én vagyok a célközönség. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Petester #7107 üzenetére
Általában
radar alatttűréshatár alatt megyek nekem nem érné meg főleg, hogy keveset megyek egy évben.Volt róla hír valóban, de azért az ördög sosem alszik... M2-M3-M5-M7 amit jobban ismerek a többin nem erőltetem a tempózást.
-
válasz
Petester #7104 üzenetére
már rég ott van, hiszen az én rx-em is 2 villanymotoros, összesen 272 lóerős és 2005-ös. de a camry-ba is ezer éve 2,4 literes benzinmotor mellé teszik a villanyt. az anyagminőségével nekem már a generációkkal ezelőtti toyotáknál sem volt gondom (sőt, az outbackben belül volt egy-két silányabb megoldás szerintem).
-
Petester
senior tag
Toyotán nekem volt lézer blokkoló. Nem a Lézer János féle Blinder, csak az olcsóbbik Kiyo. Szuperül tette dolgát.
Ja és 2 km-ről is jelzett!
És akkor még csak a Fáma 3-as lézerek voltak. Az OBK-ra még nem rakattam, pedig sokszor elgondolkodtam rajta. Ugyan is többször pont akkor mentett meg a Toyotával is, amikor pont nem is akartam gyorsan menni. Pl. egy közighatárnál beguruláskor, a tábla után mértek, 70 körül lehettem a tábla vonalánál, egy másik kócos meg előzéskor, mikor egy kocsisor előzésébe vágtam bele.
Pályán amúgy meg már nem mérnek, tavaly adtak ki egy közleményt, hogy közútra és lakott területre koncentrálnak. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Acheron #7105 üzenetére
Jaja, 149-nél vettek ki (20k helyszíni bírság). De a GPS-em legalább pontos mert az 150 km/h-t írt.
Idegen terepen későn vettem észre őket, de mindegy is mert ez a szuper traffi 1 km-ről is simán bemér tiszta időben. Na azóta nem megyek gyorsan idegen terepen csak hazai pályán.
-
Acheron
őstag
Pályán, óra szerinti 150 -el nem fogsz csekket kapni (általánosságban az előírt sebesség + óra szerinti 20 km/h az aranyszabály - az óra csal minimum 5km/h -t felfelé, emellett az előírt sebesség + 100 km/h alatt 3km/h, fölötte 3% a tolerancia határ), kivéve, ha úgy nem jársz, mint Qru (ha utánad megy az elfogó autó, és ő állít le, akkor bukta van...) Erre igen kicsi az esély, de benne van a pakliban.
Azért a 150 fölötti tempó nálam sem gyakori, nagy ritkán helyre kell tenni egy - egy bömbit.[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
A Toyotaval mindig is szimpatizaltam (volt is) és a hibrid, ahogy látom beért végre a dinamikus ligába. De ha az anyag minőség ugyan olyan ergya, mint volt, akkor inkább legyen egy kiherélt összkerék hajtású Forester, amihez ugyan úgy lesz hibrid hajtás.
Viszont papíron szélesnek tűnik az a 185 cm szélessége, de az a hátsó pad kb akkora azon a fotón, mint most nekünk az OBK... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
blasko92 #7102 üzenetére
Nem art idonkent megkergetni.
Nekem az eco vvt vezerles miatt 4000 rpm alatt csak 12V modban megy es 4000 felett valt 16V modba (ezt ugy eri el, hogy az egyik szivoszelep zarva marad 4000 alatt). Viszont ha tartosan nincs hasznalva a masik szivoszelep akkor le tud kormolodni es beeg a szelep.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 2 év garival! -
- BMW egyedi montain bike bicikli 26-os
- Használt Stadler Form hideg párásító ingyenes szállítással
- HONDA Civic 1.5 Lsi. Csere: iPhone 16 pro max, S25 Ultra, Watch Ultra 2
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)