Hirdetés
- Alsó-Középkategóriás Gamer konfig, 2024 őszén
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Garasoskodás
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Cybertruck Taipeiben
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9496 üzenetére
De csak az nem kapcsolja ki a riasztót.
mod:
Acheron: Pont így jártam. Mostanában már nem nyitott olyan messziről és sokszor csak másodszorra. Legközelebb ilyenkor egyből cserélem.
Am csak a jegyzőkönyv kedvéért a gyári Panasonic elem bírt 8 évet, azt cseréltem Sony-ra ami 1 évet és 1 hónapot bírt. Most Energizer ment bele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
válasz MasterMark #9496 üzenetére
Gondolom ki lehet nyitni, de ha a távirányító kapcsolja a riasztót...
(#9498) Qru:
Én egyszer már jártam így a Volverrel, szerencsémre nem volt teljesen lemerülve az elem, és a beltérből még kikapcsolta a riasztót - volt pár kellemetlen percem a parkoló közepén[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Lemerült kp-i zár eleme szerencsére egy plázánál így gyorsan tudtam venni új elemet hozzá. Amúgy kénytelen lettem volna ellopni a saját autómat.
#nincsbennetarcsi
-
balage.
tag
Tegnapi autós talin ennyi Subaru volt (később jött egy dízel 2010-es helyi legacy-s srác)
Jót dumáltam a kék STI-s úriemberrel (épp az ajtó mögött bújt). Full gyári STI, kipuff, rendszer, lefújószelep és 300 lóra megírt ECU. Ennyi van benne. Nem külföldről frissen behozott, csak rendszámot cserélt. A középső-szürke impreza jobb kormányosVicces volt nézni az emberek arcát, mikor sasolták a nyitott motorteremet, hogy ez meg mi a szösz ez a Subaru, aztán hirtelen elkapták a tekintetüket, nem értették a H6 feliratot. 1 srác jött oda és kérdezte, hogy ez a 3.6 literes? Neki volt előtte Subaruja, régebbi Impreza.
-
balage.
tag
válasz MasterMark #9486 üzenetére
Az szerintem stabilizátor rúd támasztó, hogy kerék irányba ne vándoroljon, mikor megfeszül az egyik oldal.
Pl. Whiteline is ad ilyet hozzá, azt rá kell szorítani. (arany színű)
Itt egy régebbi Whiteline hasonló bilincses megoldással[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Örömmel látom, hogy az új Forester is benne van az év autója 2020-as versenyben. Bár aligha nyer szegény...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
MasterMark
titán
válasz balage. #9485 üzenetére
[link] Itt van a tarto mellett egy ilyen bilincs a stab rudon. (Nem a bekarikazott resz a lenyeg, csak ilyen kepet talaltam.)
[link] Itt meg nincs semmi mellette.
Nekem ilyen utolagos aba bilincs volt ott belul rajta, nem raktam ra vissza mert csereltem a szilentet. A gyari rajzokon sincs rajta ilyen, es nem is ertem minek van ott.
Switch Tax
-
balage.
tag
válasz MasterMark #9482 üzenetére
Fotózd le légyszi
-
CB
senior tag
válasz Acheron #9478 üzenetére
Az elejében, meg a nem teljesen kerek sárvédőívben van egy kis Toyota RAV4 érzés, a
hátsó lámpákban pedig Renault mittudoménmelyik kombi. Egyébként szerintem dögös.
Megnéztem a képeket, és nem találtam még hasonlót sem. Valahol már láttam hasonló hátsó lámpát.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
MasterMark
titán
Ha valaki a kocsi alatt van, a hatso stabrud rogzitesi pontjarol (ami a kasztni fele van gumi szilent) dobjon mar egy kepet pls. Talaltam ott valamit ami a gyari rajzokon nincs rajta, de netes keresesnel latni, hogy amin van, van amin nincs. Nem tudom eldonteni mire valo. Valami utolagos kendacsnak tunik nekem.
Koszi.
Switch Tax
-
Acheron
őstag
válasz MasterMark #9479 üzenetére
Valamiért nem megy a linkelés. Ez lett volna:
https://hu.motor1.com/news/378019/subaru-levorg-prototype-revealed/
(#9481) MasterMark: Jah,de lehet a telefonom is a végét járja, lemerült az üzenet közben.
(#9462) Parci: Jó áron volt, de nem tudtam volna megmondani, hogy EUR vagy USA modell, a tetőcsomagtartó alapján (amennyire a képeken látszott) akár európai is lehetett, de a hátulján ott díszlet a 3.6R felirat, az pedig az amerikai modellek került (persze az könnyebben áttehető)Linkesítve
[ Módosította: Qru ]
-
Acheron
őstag
Új Levorg.
-
Petester
senior tag
Ezt a kulcstartót kipróbálom. Kell valakinek?
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Még mindig nem gondolom, hogy tárcsa gondom van. De jövő héten okosabb leszek.
Ja még annyi, hogy eddig kétszer lett megbontva. Egyszer tavasszal, amikor betétet cseréltek, meg a dugattyú szorulást piszkálták, meg nemrég a szabályozás után. Mindkétszer jobb lett egy ideig. Aztán fokozatosan elkezdett megint romlani.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #9473 üzenetére
Akkor simán lehet hogy megint megszorult a fékhenger... Nézess rá vmi rendes helyen én nem kísérletezgetnék a fékkel.
Egyenletes fékezésekkel felmelegíted a tárcsát ami fellágyul a hőtől és aztán nagyobb tempóról szintén egyenletes nem túl erős fékezéssel kiegyengeted és hagyod visszahűlni.
Az M6-os ideális terep erre pl, ott nem zavarsz senkit. Nem biztos, hogy segít de egy próbált megér.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Szeretem ha bonyolult az életem...
Azt a vasalást hogy érted?
A kerék centír állandó probléma lenne, de ez, ami nekem van, nem. Kerék csapágy jó, se hangja nincs, se terhelés váltásra nem változik semmi. Rázni meg csak az után ráz, ha blokkolóra fékeztem a kereket és eddig csak autópályán jött elő. Meg persze ha utána még rálépek a fékre, erősebb, rázza is kezemben a kormányt. Majd 5-10 km után megszűnik minden.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #9470 üzenetére
Helyes, ha máséból nem, tanulj a saját hibádból legalább.
Mindig is a világ végére jártam szerelőkhöz szóval én már megszoktam a dolgot.A tárcsa vetemedés nálam is előjött, elvittem felszabályoztatni de azt mondták felesleges, vissza fog jönni a vetemedés pár fékezés után (legalább nem vettek le feleslegesen). Megvasaltuk házilag azzal elég jól visszahoztuk a dolgot de majd ha cserés lesz vmi komolyabb tárcsára lesz szükség.
Menet közben is ráz? Akkor az vagy kerék (centrír) vagy agy lehet. Nekem is volt, hogy 120-nál elkezdett rázni alatta/felette meg semmi.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9468 üzenetére
Nem én csináltam, az érdi szerelőmre bíztam. Jövő héten is hozzá viszem, a fékkel nem szeretek kísérletezni.
A felújító készlet nagy része utángyártott, de csuszkát csak gyáriban találtam, de már nem emlékszek, hogy mi volt a zacskóban. A gumi védő tuti volt benne, de amire balage. hivatkozott, nem emlékszek.Qru: Nagy dolgot már nem bízok rájuk, de alkatrészek miatt hozzájuk járok. Szinte mindig minden van készleten és eddig mindenre jó árat mondtak. Ha meg már ott vagyok, gondoltam a fékhez értenek, nézzenek már rá. Meg ők legalább élhető helyen vannak, a többiek olyan helyen vannak, ahonnan szívás eljutni bárhova, ha otthagyós az autó.
A tárcsa vetemedést mondta Nyírő is, ezért is kérdezte, hogy mikor került bele a mostani, hogy érdemes e szabályozni vagy csere. Így lett szabályozva, de nem hozta az elvárt eredményt (sőt semmilyen változást nem éreztem), így nem tárcsa hibám van. Ha tárcsa hiba lenne, akkor állandóan rázná a kormányt, de nekem csak időszakos és fékezés nélkül is búg, meg ráz 120-130 fölött időnként. Azt is akkor, ha nagyon meg kellett tiporni a féket, majd néhány km után felenged...(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #9467 üzenetére
Ezt a Seibiko-t engedd el szerintem. Szerencsére jó szervizekben nem szenvedünk hiányt. Közismert típushiba, hogy a BL/BP Legáknál vetemedik a tárcsa kizárt, hogy ne tudnának róla... A betét ugyan félre tudja koptatni a tárcsát de csak akkor ha új tárcsa mellé teszel régi betétet.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz Petester #9467 üzenetére
Anélkül a gumi nélkül elég hülyén néz ki az alsó pin. Egy bemélyedés van a végén, mintha hiányozna valami. Úgy raktad volna össze?
Ezt készletben is adják EF-nél?
A dugattyú felújítást te csináltad? Ahhoz is EF-ből vetted a cuccot? Azt is adták egyben?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Petester
senior tag
válasz balage. #9465 üzenetére
A csuszkák újak, gyári, de nem emlékszek, hogy a 26288D számú cucc benne lett volna a készletben. Lehet elgurulok a héten az EF-be, csuszka is volt raktáron, hátha ez is lesz. Köszi a tippet!
Qru: A betéteket már elkoptattam, ujak vannak benne, kb 5000 km van bennük és előtte is volt már az időnként rázós történet. Akkor a Seibikoban azt mondták, hogy a kopott betét okozhatta a rázást, meg szorult kicsit az egyik dugattyú.
De szét szedünk mindent, elpucolunk és úgy rakjuk össze, hátha megszűnik a bajság. Jövő héten otthon vagyok őszi szünet miatt, akkor lesz idő foglalkozni vele, hosszú útra meg nem megyünk addig.(ó\_!_/ó)
-
balage.
tag
válasz Petester #9453 üzenetére
Én megnézném, hogy az a 2 csúszó csap nem-e szorul. Szilikon zsírt kell bele tenni, az alsó csapon van egy gumi cső én cseréltem az enyémen (26288D a képen, asszem 1500 Ft volt darabja), mert kinyúlt és picit ragadt:
Ha esetleg valakinek kellene gyári cikkszám, azt innen éri el:
Alvázszám alapján ez az egy oldal találta meg a kocsimat:
https://catalogs.ssg.asia/subaru/?lang=en -
nagyúr
válasz Petester #9460 üzenetére
Asszem ilyen 160-180-ra jött volna ki munkadíjjal, a gyári OBK szett meg 130k volt - alkatrészárban szentem nincs nagy különbség. STI fék meg 500-ért ment volna fel tavaly.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz outsiders #9456 üzenetére
Jaja, azt javasolta Hári, csak túl sokat kellett várni az adapterre, amivel felment volna a nagyobb tárcsa, így inkább a normál gyári ment fel végül - kb. egy hónap várakozás után.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #9454 üzenetére
Mostanában vonzom a hülyéket, a végén lehet hogy az lesz. De túlzásnak érzem az OBK alá...
Bár Jorusnak ajánlottak valami másik alternatívát, az már nem tudom mi volt.
A 3,6-os OBK-nek néztem a fékét, a tárcsa már a nagyobb, de a nyereg annak is úszó nyerges lenne 2 dugattyúval. Lehet ez is elég lenne és kevesebb az átalakítás?(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #9451 üzenetére
Sok a figyelmetlen mókus. Motorral a telefont nyomkodók jelentenek legnagyobb veszélyt, mert össze vissza mozognak a sávjukban, de az autópálya a másik véglet. Most hétvégén engem is majdnem lenulláztak. Együtt vonatoztam egy Bömbivel, mire egy muki lehúzódik a BMW elől, de utána jön vissza egyből mögé. Részemről kurva nagy satu, duda, villogás és ami ilyenkor az ember száján kiesik. Centiken múlt a baj. Megelőzöm, erre visszadudál rám...
Jah, a fékem elől továbbra is szar, az eset után megint csúnyán rázta a kormányt, kellett neki pár km mire abbahagyta. Gondolom a dugattyú vagy a csúszka szorulhat meg nagyobb terhelésnél. Pedig a betét új, a tárcsa is jó, fel lett szabályozva és még bőven húsos. Lehet ezért kopott el ilyen hamar az Ate betét, mert nem jól dolgozik a nyereg?
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
[link] szegény Bubu
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
Kint is drágák. Csak ez ilyen olcsó. Már gyanús is, hogy nem átverés e. Ezek kb. 4000 euróval többe szoktak menni. De ennyiért még egy kis bukóval is megéri, nincs 100k a regadó, a honosítás így megáll 200k-ban max. Én még 300k-t fizettem csak a regadóra, mert rossz a környezetvédelmi besorolása.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Akciós Acheron tesót valakinek? [link]
(ó\_!_/ó)
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
Okés, köszi, akkor jó lesz a 30-as. Június óta kb. 100 km került bele, de majd a téli túrákhoz előveszem.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
5w30 vagy 40 menjen?
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9433 üzenetére
Igen, az. Csak az a baj vele, hogy ugyan azt kaptam kétszer, pedig aszimmetrikus a búra. És sajnos már kibontottam. De legalább a legrosszabból kaptam kétszer.
(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
Azért ezt a TPMS szenzort jól kitalálták.
1. Meg kell venned a második garnitúrába.
2. Az elemet beleöntik az érzékelőbe azzal a szöveggel, hogy a nedveség elől meg kell védeni. Ezért ha kifogy az elem, újat kell venni.Nekem ne mondják, hogy cserélhető elemmel nem lehetne megoldani, és valami menetes, "O" gyűrűs megoldással letömíteni szerkezetet.
Csak kötelezni kellene valahogy a gyártókat, hogy oldják meg.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
balage.
tag
Jövőhét szerdán (Okt. 23-án) Kecskeméten az M5-ös melletti Auchan parkolóban lesz egy autós találkozó, 76 Garage szervezte facebookon.
Van kedve/ideje valakinek jönni?
Én ott leszek, meg lesz 1 STI-s is elvileg (Végh Imre), aki volt a múltkori Tesco-s összeröffenésen is (szintén Kecskemét, csak a másik vége). -
gyeniko
őstag
Itthon drága, de találtam olcsón gyári azonosítójú nem gyárit.
[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
CB
senior tag
válasz gyeniko #9422 üzenetére
Nem az autóhoz tanítják, hanem a gyári szenzort klónozzák.
Nálam legalább is így csinálták. Utána a kocsi felismerte.
Az érdekes az, hogy a másik garnitúra is fent van a garázs falán, és így is mindig azt a garnitúrát ismeri fel, ami fel van szerelve a kocsira.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
gyeniko
őstag
2016-os OBK-hoz vennék egy garnitúra (4 db) TPMS szenzort (kompletten, szeleppel). A gyári igen drága, esetleg van ötletetek, hol kapnék kedvező áron olyan univerzális szenzort (fém szeleppel), amelyet biztosan hozzá lehet tanítani az az autóhoz? Adnék a téli gumi garnitúrának is felniket, ehhez kellenének a szenzorok.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
CB
senior tag
Mi az a ledes bogyesz kijelző a kormány és a műszerfal fényerő szabályzó között? Nincs vonóhorog az autón.
Parci: rólad most a majdnem főnököm ugrott be. Azért nem vett XT forit a nyáron, mert kiderült, hogy az anyósülés magassága nem állítható.
Persze mikor az első CR-V -mben nem volt automatikus a belső visszapillantó tükör, az nekem is fizikai fájdalmat okozott. A Foresterben ezt megoldottam.
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Petester
senior tag
A JSZP működik még? Nem tudok belőle lekérdezni, mindeféle hibákat dobál, hogy a szolgáltatás nem elérhető, vagy hibás/hiányos adatok, stb...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Én pont a 4 évszakos gumi miatt alkudnék bele leginkább... A mi felhasználási szokásunknak a külön téli, külön nyári felel meg a legjobban, az első lökös hibája meg elenyésző a gumi vásárláshoz képest. A le és felszerelést én is megoldom, a fényezés meg 25k.
Miben van FB25B?
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Igen, jó áron lőtték be. Én is csak azért alkudnék, hogy kevésbé fájjon a PDF-re költött pénz mennyiség hiánya.
Bár amilyen áron mennek a 3. gen OBK-ek H6-tal, akár 2,5 fölött is kitehetném a hahu-ra.
A váltó meg tényleg jó lett, amióta azt a filléres tömítést kicserélték, belement 9000 km és egyszer sem jött a hibajelzés. Most hétvégén meg utánfutóztam is vele és egyik emelkedő sem zökkentette ki. Kb 500 kg súly volt a futón, de a H6-nak meg sem kottyant. Autópályán a besoroláskor nem tartottam fel egyszer sem senkit. Pedig nem is forgattam ki a teljes fordulatszám tartományban.Outsiders:
Igen, és a FL-esek sokkal jobban tetszenek a nagyobb ködlámpával. Meg a navi ezekben már Igo, nem a Kenwood fajta, ami kb nekem is volt az előző generációban. Meg a felszereltsége is jó.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ez egész jó ajánlat: [link]
FL-es, keveset futott, egy kis alkuval bevállalnám. Egy pillanatra meg is remegett a térdem, de nem racionális most nekem autót cserélni.(ó\_!_/ó)
-
-
balage.
tag
válasz balage. #9372 üzenetére
Meg volt a műtét. Váltótartó, motor billenésgátló beszerelve.
Hazafele jövet teszteltem is, nincs már az a bebillenés váltáskor, vagy gázadáskor. Feszesebbnek érzem a hajtásláncot.
Csere kb 1~1,5 óra órát vett igénybe, 1-2 csavar eléggé macerás helyen volt, piciket lehetett csak tekerni rajtuk. Összességében nem volt bonyolult.Kompressziómérés:
Hát nem csodálom, hogy olyan gyertyát raknak bele, ami 100 000 km-ig bírja, mert a kiszerelésük egy rémálom volt. 2~3 órát vett igénybe a művelet. Első váznyúlvány és a motor között kb. van vagy 3 centi (tubeon van videó gyertyacseréről, ott látszik mekkora a hely), össze vissza kaszaboltam a kezem mire végeztem az egésszel.
Hátsó henger (jobb és bal) trafóját elején azt hittem, hogy kiszedni lesz nehéz, de a visszarakás az volt ám a mutatvány (mint egy ördöglakat).
Mire odaértem, hogy kompressziót mérjek kihűlt a motor. Szervizkönyv meleg ( kb. 80°-os hűtővíz) motornál írja elő, így a mérés nem hivatalos, nem is hozta a várt eredményt, sőt, laikus már motorgenerál költségét számolgatná (ajánlott értékek: 185-213 psi, szervizhatár: 164 psi).Legkisebb 151 psi (10,4 bar), legnagyobb 160 psi (11 bar) volt. Hengerenként 2x mértem.
5,6% az eltérés, neten azt olvastam, hogy az a jó, ha 7%-on belül vannak az értékek.Gyertyák 20 000 km-el ezelőtt voltak cserélve (megtaláltam a fotózott feljegyzésed, parci )
Azokat tettem vissza. Nem volt semmi bajuk, se korrózió, se rossz szín, vagy nagy hézag.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Alsó-Középkategóriás Gamer konfig, 2024 őszén
- Kína vezeti az okosórapiacot, a Huawei az első helyen
- Napelem
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Intelesek vs AMD -sek DÜHÖNGŐ
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen videókártyát?
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Vicces képek
- Ekkor és itt mutatkozik be a Galaxy S25
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest