Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #6717 üzenetére
H6 egyeduralom van, lesz!
Gratula, sok balesetmentes kilométert hozzá! Majd jöhetnek az élménybeszámolók!
Ha javasolhatok, a váltóba ne engedj senkinek belenyúlni, amíg nem biztos a diagnózis! Nekem a Seibikoban élből a citromra nyomtak egy csomó hibát, amiből a kis remegés nem jött be, ami alacsony sebességről történő kigyorsításkor volt. Ott a féltengelyek voltak megkopva (elsőből mind a külső, mind a belső fel lett újítva), azóta már az is megszűnt.
A váltóban lévő olajat is nézd meg, mennyire öreg, 5 év vagy 60k km a csereperiódus. Ki tudja mikor cserélték neked is utoljára. Én a Motul Multi ATF olaját vettem, az tudja a gyári specifikációt. A Castrolt van aki szerint csak a 4 sebességesbe illik beletenni. Az 5 sebességesnek más az igénye.Itthon vetted? Ez az ami 2M körül volt fent? Ezüst? Most néztem, a hahuról ez tűnt el, , meg valaki megvehette a CsontiCar-os pezsgő OBK-et, mert az is lekerült. Remélem nem fürdik be vele az új tulaj. Bár nem volt rossz autó, a volt tulajával volt 1-2 levél váltás, még a klub fórumába írt a remegéssel kapcsolatban ő is, de végül hengerfejes tünetekkel hirdette a végén. Kérdés, hogy megcsináltatták e vagy így került el a Csontiék kereskedésébe.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz MasterMark #6717 üzenetére
Karaj! Jöhetnek majd a képek.
Láttam vhol mostanában egy kék H6-os Legát is eladóba.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6717 üzenetére
Az jó lesz, finom szerkezet.
Tisztelt Felhasználó! Tájékoztatjuk, hogy 2019. januártól a Jármű Szolgáltató Platform szolgáltatás keretében díjmentesen, elektronikus úton is lekérdezhető többek között az adott jármű eredetiségvizsgálati képi dokumentációja, a káreseménnyel érintettségének ténye, a jármű alapvető műszaki adatai, forgalmazási korlátozási adatai, valamint a járműnyilvántartásban szereplő kilométer-óra adatai.
Lekérdezted már? Itt a gépjármű lekérdezésre katt és meg tudod nézni ha van ügyfélkapud (ha nincs írd meg a frsz-t és lekérem neked).
Még csak tesztüzem de már elég jól működik.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6725 üzenetére
Szilent lehet, hidegben kollégámé is nyöszörög melegben meg nem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6727 üzenetére
Pedig jól fogja az utat de nyilván költségesebb mint egy egyszerű csatolt lengőkaros megoldás.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #6724 üzenetére
Van valamilyen szerviz múltja az autónak?
Seibiko talán nem mossa a váltót, ők 8 litert cserélnek, ha leveszik az alsó kartelt, a maradék marad a citromban. HaceCar tudtommal vállal mosást. 9,8 liter olaj a teljes kapacitás amúgy. Meg valamennyit felvesz a szűrő is. Ez fent van az akku mellett, a sárvédőben - van itt valahol egy külső olajhűtője is a váltónak, ezért került oda a szűrő.Szerk.: Mindkét szerviz elfogad hozott alkatrészt is, nem húzzák a szájukat érte.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
válasz MasterMark #6745 üzenetére
A csavarokon, ami összeszedi az olajból a Subaru forgácsokat.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6745 üzenetére
Azok szedik össze a váltóban/ból a fémkopadékokat. Érdemes megpucolni időnként, mert ahogy egyre több fémrészecske tapad rá egyre kevesebb felület marad ami megkötné a kopadékokat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz MasterMark #6750 üzenetére
Nem fog passzolni.
Itt egy EZ30-hoz való kit pl. Genuine Subaru Timing Chains / Water Pump Kit fits 3.0 H6
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6750 üzenetére
Ezt olvasd el, itt össze van foglalva jól amit a tiédről tudni kell első körben: [link]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MasterMark #6755 üzenetére
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz MasterMark #6759 üzenetére
Jaja, őt láttam hirdetve, nagyon jó kiállású autó ez.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
CB
senior tag
válasz MasterMark #6759 üzenetére
Baró!
Majd villantok, ha szembe jössz. 🚘40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #6759 üzenetére
gratula, tényleg pazar, a gyönyörű kék színért dupla pont jár!
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6766 üzenetére
Ideális ismerkedési időt fogtál ki ebben a jó kis hóesésben.
#awd4ever
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6768 üzenetére
A valtoban csereltess olajat az egy sarokpont automatanal.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MasterMark #6777 üzenetére
Miert olyan, mintha ulne a hatulja? Lehet leultettek direkt? Vagy ez gyarilag all igy?
Meg kell nézni, gyári-e a lengéscsillapító/rugó, gyárilag nem ül a feneke.
Bal oldalt a kormany mellett van valami futes kapcsolo, az mit fut? Ablaktorlo? Azt hol? (Minek es hogy kell hasznalni?)
A szélvédőben alul fűtőszálak vannak gyárilag, a lapátok alatt fűti az üveget, fagyban jól jön indulás előtt.
A valtobot mellett balra felul mi az a fekete gombszeru cucc? Nem csinal semmit hiaba nyomkodom.
Ha vontatni kellene, de nem tudod beindítani és így nem tudod kivenni P-ből, azzal a gombbal tudod kilockolni a váltót.
Hatulra kene-e futenie az ules alatt?
Szentem nem.
Megoldhato-e a navigacio?
Utólagosan bármi jó, ami befér a gyári helyre, Peti szerelt be ilyen egységet, majd megírja mi merre.
Ki milyen mobiltartot hasznal?
Szélvédőre cuppantós, középre lógatós, 90 fokban elfordíthatóst. Minnyá lefotózom.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
válasz MasterMark #6777 üzenetére
Amire tudtam írtam
- Popsi ülése valószínűleg hátsó lengéscsillapító fáradása miatt van, szedan esetében nem tudom, hogy szintszabályozós-e, ha igen akkor elég drága lehet a csere.
- Fűtés kapcsoló az ablaktörlőnél lévő fűtőcsíkot és a tükröt melengeti.
- Fűtés automata, amíg nem elég meleg a víz addig nem szereti fújni a delejt értelemszerűen.
- Párásodásra első körben pollenszűrő csere, egyébként könnyen be lehet lihegni mindent én induláskor belső keringtetést szoktam 1-2 percig, utána külső és a páramentesítős állásra rakom a kapcsolót (ez klímát is kapcsol automatikusan).
- Nekem hátulra az első ülés alatt fúj levegőt, nem tudom a Legában van-e ilyen.
- Szürke rendszám az vonóhorgos bicajtartó miatt van valószínűleg, arra lehet aggatni tudtommal.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #6777 üzenetére
Miert olyan, mintha ulne a hatulja? Lehet leultettek direkt? Vagy ez gyarilag all igy?
Szerintem sem gyári így, lehet a gátló adta meg magát vagy a legrosszabb eset, ha a rugó tört el vagy felső rugótányér adta meg magát.Ablakfoso molyadek ilyen impotensen jon, azzal mit lehet csinalni?
Valszeg elkoszolódott a spricni, vagy veszel újat vagy valahogy kitakarítod a meglévőt. Kompresszorral megfújás nekem már nem egyszer segített.Alapjaraton nemigazan fut a kocsi (AC kikapcsolva), ez miert lehet? Ahogy megyunk rogton megindul a futes is.
Én automatán használom mindig a klímát, sose volt gondom se párával, se hőmérséklettel télen. Nyáron sem, ott inkább a huzatot nem szeretem.Elegge parasodunk mindenhol, ezzel mit lehet csinalni, es miert van? Beazna valahol az auto?
Cserélj pollen szűrőt (tudok adni, ha kell, van pár darabom otthon ). Meg ha automatán használod a klímát, akkor első körben mindig lábra és szélvédőre fúj, hogy pára mentesítsen.Honnan tudom, hogy van-e benne riaszto?
Van visszajelző valahova betéve? Ha vonóhorgos, akkor is van egy index visszajelző. Gyárilag nem szerelték riasztóval.Hatulra kene-e futenie az ules alatt?
OBK-ben van, szerintem Lega nem tér el ettől. Első ülés alatt van a hátsó lábra levegő nyílása.Van egy szurke rendszamom is, meg egy ilyen nemet betus, de olyan mint a magyar, de az feher. Az mire valo?
Bringa tartó rendszáma.Megoldhato-e a navigacio?
Meg, ha a gyári dvd-st akarod lecserélni. Ha Magyarország térképes lemez kell, azt is tudok adni.
Ha utólagost szeretnél, van a Kenwoog KNA-G520, ami részben kompatibilis a bent lévő kijelzővel (azért részben mert a hang miatt kell kicsit mókolni), de én letettem róla, mert oda is lejárt már a termék támogatása, 2015-ös az utolsó frissítés. Végül kínából rendeltem egy egy WinCE alapú Kenwood kompatibilis kártyás navi boxot, ami teljesen plug and play volt. Lett így igo is és kedves kis bónuszként videó lejátszó is, ami nem egyszer hozott boldogabb perceket a dugóban.AUX port / Bluetooth hogy?
Grom Audio talán ami kompatibilis a Subaru cd tár csatijával. Ha visszakeresel, már említettem a típust is. Én kihangosítót szeretnék, ami majd telefonról is játszik le zenét. Nekem az elég lesz, de még nem szántam rá magam. Hangszóró cserével szeretném egybe kötni, mert ami gyárilag benne van, az elég cingár...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6777 üzenetére
Szellőzőrácsra rakható van ([link]), azért szeretem mért nyáron így tudom hűteni a telefont a klímával és nem olvad el a telefon navigálás közben.
Nekem a könyöklőben van AUX bemenet nem tudom a tiédben van-e... A többire meg válaszoltak előttem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
válasz MasterMark #6777 üzenetére
Alapjaraton nemigazan fut a kocsi (AC kikapcsolva), ez miert lehet? Ahogy megyunk rogton megindul a futes is.
Elegge parasodunk mindenhol, ezzel mit lehet csinalni, es miert van? Beazna valahol az auto?
Erre a két kérdésre nekem is van két kérdésem:
-a ventilátor rendesen fúj a kocsidban?
-hátul valahol van egy levegő kiáramlás "szelep" a kasztni oldalában elrejtve (valamelyik sárvédő mögött) gumi lamellákkal. Ez nincs valamivel leragasztva, eltorlaszolva, megszüntetve?Olyan, mintha nem lenne meg a szükséges légáramlat a kocsidban ezeknek a kezeléséhez. Lehet, hogy tényleg csak a pollenszűrő az oka.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
dethroner
veterán
válasz MasterMark #6784 üzenetére
Nem tudom méretben mennyire egyezik meg a te autódban a fej és az én volt foresteremben, én ezt vettem bele. Minden jó volt, ahogy kell, vazze stb Csatlakozó is tökéletesen jó a kábelkorbácson, úgy látszik a Nissan és a Subaru egyforma.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #6784 üzenetére
"Az alapjáraton nem fűt dolgot úgy értettem, hogy megyek vele sokáig be van melegedve, de megállok visszaesik alapjáratra, és pár perc múlva már hideget fúj."
Ez így elég sok minden miatt lehet. Akár el lehet már koszolódva a fűtő radiátor is, így alapjáraton nem forgat annyi vizet a szivattyú, hogy melegen tartsa a radiátort. De ez csak kósza gondolatmenet, lehet badarság. Mennyi idő után fúj hideget?A hátsó gátló csak az OBK-ben volt szintezős. A gátló szárán van a cimke, amin rajta van a gyártó, esetleg annak típusa is.
A pollenszűrő miatt nem kell sokat bontani. A műszerfal oldalát kell lepattintani, akkor ki lehet akasztani a kesztyűtartó ajtaját, a kis fiókot a navi dvd mellett megint ki lehet pattintani és mögötte van a pollenszűrő doboza. Az egész cserével vissza művelettel nem volt több 5 percnél.
"Magam alatt érzem, hogy fúj, de jobb oldalt nem érzem átnyúlva. Pontosabban nem annyira."
Mi fúj és hol?"Kompresszorral hova kéne fújni a fúvokába bele visszafele? Tegnap 100 km alatt szerintem ellocsoltam 5 litert, pedig alig jott belöle. Lehet hogy ereszt valahol?"
Én a gumi csőbe szoktam fújni, ami még az ajtóra megy fel. OBK-t még nem piszkáltam, Toyotán játszottam így, eddig mindig sikerrel. Amennyi folyadékot lehet, benne hagyok a csőbe és úgy küldöm meg levegővel. De mindig kifelé, ne menjen semmi vissza a tartályba."Bónuszkérdés: Milyen difi van ebben? "
Ha ugyan az, mint az OBK, akkor viszkós sper van hátul. Megemelve, ha a megforgatod az egyik hátsó kereket és a túl oldalt ellentétesen fordul meg a kerék, akkor ugyan az van a Legában is."A szürke rendszám tudom, hogy biciklis (vagy bármi ami takarja). A kérdés, hogy a fehér mire való. "
Fotózd már le, mert én nem értem...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6784 üzenetére
Elöl/hátul nyitott difi van (csak a Spec B-ben van sperr meg az OBK-ban), középen meg egy hidraulikus elven működő részlegesen önzáró difi (a manuális verziókban meg viszkókuplungos megoldás van). Ennek élttartam olajozása van, nincs is gyári leeresztője, csak ha leszereled és teljesen szétbontod akkor lehet(ne) benne olajat cserélni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz MasterMark #6811 üzenetére
Prelix ALU12+ ment bele végül, ez foszfát- és szilikátmentes. Valószínűleg ezért volt gond a fűtéssel is szerintem. A minimum alatt volt a szint.
Amúgy ilyen gyári Subaru Coolant-ot honnan érdemes venni?
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6809 üzenetére
Látom a porvédő már elengedte alul a lengéscsillapítót kicsit. Meg a 23. képen jól látom, hogy az egyik oldalon nincs porvédő? Vagy csak a fényképezési szög miatt látszik úgy? A tárcsán a bemarás az csak felületi amit közelről fotóztál?
A lengőkarokon van egy kis felületi rozsda az nem para, sajnos típus betegség.
A kidörrentő viszont meglepően jó kondiban van, az enyémben kevesebb a méter de az sincs jobb kondiban.
Sajnos nem tudom mi a gyári hűtőfolyadék, de vmi prémium cucc az fix, mert a kezelési 200k km vagy 11 év után írja az első cserét nekem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6814 üzenetére
Jó akkor csak csalt a szemem.
Kavics lehetett, úgy már én is jártam. Egy parkolóban forgáskor szedtem össze és amíg el nem kopott és ki nem esett borzalmas hangja volt.
Akkor az jó, az enyém nem ír márkát csak csereciklust. Most megnéztem, első csere 220k km vagy 132 hónap, további csere 120k km vagy 72 hónap. Mondjuk én maradok a Motulnál váltóba is Gear300 ment meg a difikbe az ment és sokat javult a váltás érzet tőle (manuálisnál a váltóolaj keni az első difit is).
Motul Inguel Optimal#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6816 üzenetére
Az enyémnek nincs tényleg az
egyenlőtlenegyenlő szárú leömlő miatt tök steril. 4000-nél tolóüzemben egy kicsit ércesen hörög de amúgy csendben van. Kéne egy egyenlőszárú leömlő és akkor lenne szép boxerhang.Akkor oké, nincs vele gond. Ha meg lenne úgyis éreznéd menet közben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MasterMark #6820 üzenetére
Városban 13-14, pályán kímélőben 10. Eddigi 2 éves átlagban 11 lityi. H6.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #6820 üzenetére
Nekem (szintén H6) mostanában 13-14,5 körül van, sokat városozok. Az autó ehhez képest 5-6 dl-t csal lefele. Nyáron kevesebbet, akkor csak 4 deciket téved.
Autópályán, közúton Érd-Szerencs távon, nem meghajtva, 2 felnőtt, két fikás, tele csomagtartó, 140-150 tempomattal 10 körül elvan.Szerk: Volt ilyen is.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz MasterMark #6820 üzenetére
18-hoz azért rendesen tiporni kell - az enyémet legalábbis
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
-
nagyúr
válasz MasterMark #6837 üzenetére
Viszkozitás manual alapján, típusra én is és az előző tulaj is Motul 300v-t csurgatott bele, 10k-nként cserélve.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #6842 üzenetére
Én eddig Motult tettem bele. Volt már 300V is benne, meg 8100 X-cess vagy clean. Már nem emlékszek.
De ha bármelyik Subarust megkérdezel, midenki Motult fog mondani. A fanatikok még a fűnyíróba is azt tesznek.
Az olajat meg eddig vagy Unixban vagy a Motul márkaboltban vettem (a Moszkva..., bocs, Szél Kálmán térhez közel ). Utóbbi helyen kapásból kaptam törzsvásárlói kedvezményt, így annyiért adják, mint az Unix a szerelői kedvezménnyel.(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
válasz MasterMark #6842 üzenetére
Én jobban félek a szervízben beletöltött hordós olajtól.
Szakálmetál-eneos hivatalos forgalmazó.
Én is mindig eneos olajat veszek. Flakon szája a kupak alatt leragasztva.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6842 üzenetére
Motul-t használok, szűrőből meg Mann vagy Bosch. De a Castrol is jó amit néztél. Ha nagyon jót akarsz akkor Shell, nekik van a legjobb alapolajuk most.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6939 üzenetére
Csak nem hagyott nyugodni, hogy mitől ül az autód feneke. Konzultáltam autószerlő haverral aki a következőket mondta (általánosságban, nem Subaru specifikusan):
Ha meg van ülve a kocsi fara és a lengéscsillapító jó akkor azt rugótörés okozhatja még. Jellemző hiba, hogy a rugótányérban megül a por/sár ami miatt nem szárad ki a rugótányér és az állandóan nedves közegben a rugó végéből a korrózió hatására letörik egy pár centis darab. Ekkor még a rugózás érzésre rendben van de már nem tudja kellően kiemelni az autó farát.
Esetleg érdemes lenne neked is ránézned erre a dologra.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6976 üzenetére
Akkor mákod van, hogy nem szintszabályozós van benne mert az eszméletlen drága.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #7003 üzenetére
Jég. A képre nagyítva látszik is, csúnyán elverte. Motortér ajtó szerintem cserés, a teje meg nem látszik annyira.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #7029 üzenetére
Az a lényege a nyitott difinek, hogy egymástól független sebesség esetén is tudjuk hajtani a két kereket. [link]
mod:
Petester: A Mazdától sem félnék motorikusan, mert szögegyszerű, ha más nem Mazdamester vagy egy Ford szerviz tud segíteni ha van vmi. Lévén hogy a B9 és ez is kb fehér holló azt venném amelyikből jobb állapotút találsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #7032 üzenetére
Igen, ezért kell a (részlegesen)önzáró difi aka sperr, mert az erő "lusta" és a könnyebb utat választja. Ennek megoldására született olcsóbb megoldás az EDS (nem kell hozzá drága és nehéz hardver), ami az elforgó kerék fékezésével operálva szimulálja a tapadást, ha az elpörgő keréken nagyobb a tapadás (amit a fékhasználattal ér el) akkor a talajon lévő kerék kapja a nyomatékot.
Akkor ezek szerint sperr difid van hátul.
mod:
A következő olajcserekor én is megforgatom az enyémet most már.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #7085 üzenetére
bárhova, amint beleül a család...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #7147 üzenetére
Én csináltam. Miért? Alsó csavart ha kitekered, nem jön le csak 3 liter kb. Olajat visszatölteni csak a nivo pálca helyén tudod, olaj szűrő meg az akku mellett a sárvédőben.
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Politika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Synology NAS
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Revolut
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen