Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29101) Jack@l válasza Menthirist (#29098) üzenetére


Jack@l
veterán

Ki tudja mit gányoltak össze a háttérben, bele se merek gondolni.
Mindenesetre jól be van védekezve a játék, nem írkálhatsz csak úgy be holmi cryengine-es commandokat, vagy config file mókolást...

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#29102) mrfire válasza Menthirist (#29100) üzenetére


mrfire
őstag

De Eyesisnek is mondtam, hogy az, hogy mit nyomtatnak a lapokra nem pénz kérdése, márpedig olcsó húzás volt ugyanazokat a képeket rájuk tenni. Bár nem tudom, mikor tervezték meg, és lehet akkoriban még nem volt elég hajó.

[ Szerkesztve ]

(#29103) Menthirist válasza Jack@l (#29101) üzenetére


Menthirist
veterán

teljesen szabvványos cryengine parancsokat lehet kiadni, de természetesen mint minden motorban (azaz hát játékban) van egy whitelist hogy a parancsok közül miket lehet kiadni. A release buildben ez értelemszerűen más mint a debug buildben nekik.

Konfig mókolást meg eddig is lehetett, bár igaz most épp nem próbáltam, de nem gondolnám hogy most nem lehet.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29104) Emirates777


Emirates777
tag

Pár órája került fel!
[link]

(#29105) Menthirist válasza Emirates777 (#29104) üzenetére


Menthirist
veterán

https://www.youtube.com/watch?v=qBhEkmTJOxE

nagyon tetszik ahogy bejön a vanduul majd a normál hud :) mondhatni k***rva nagy :D
A beszálló anim is bejövős :) Jól ki lett találva :)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29106) tkondor


tkondor
tag

(#29107) Emirates777 válasza Menthirist (#29105) üzenetére


Emirates777
tag

Szerintem is állati! ;)

(#29108) Yllgrim válasza Menthirist (#29105) üzenetére


Yllgrim
őstag

Nekem nem tetszenek a Vanduul hajok hala a jo egnek :) Loni jo lesz oket majd ;]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#29109) Jack@l válasza Menthirist (#29103) üzenetére


Jack@l
veterán

Nerkem egy csóró AA állítást se engedett anno...

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#29110) Nathan Boggs válasza Yllgrim (#29108) üzenetére


Nathan Boggs
senior tag

Mintha összefújta volna a "szél" az űrszemetet :D Amúgy baromi kényelmetlen lehet előre nézni a hajóban, az a fejtartás... :D Még szerencse, hogy a gép előtt nem úgy kell ülni...

1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF

(#29111) Menthirist válasza Jack@l (#29109) üzenetére


Menthirist
veterán

Az hogy az AA nem megy (mert nem megy) egy dolog. Ettől még más megy. gamma, motion blur állítás, ssdo, bloom...

sőt, csak user.cfg-ből lehet pl beállítani a r_multigpu = 1-t.

pl ezeket állítgatták mások benne:
Con_Restricted = 0
r_MotionBlur = 0
g_radialBlur = 0
e_ShadowsMaxTexRes = 256
r_FogShadows = 0
r_SSReflections = 0
sys_spec_shadows = 1
r_TexMaxAnisotropy = 16
r_TexMinAnisotropy = 16
cl_fov = 80
e_ParticlesMotionBlur = 0
i_Mouse_Accel = 0.0
i_Mouse_Smooth = 0.0
e_ParticlesShadows = 0
sys_spec_texture = 4
sys_spec_sound = 2
r_SSAO = 3
r_ssdo = 1

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29112) mrfire válasza Nathan Boggs (#29110) üzenetére


mrfire
őstag

Nem csak előre, hát még felfelé :D

(#29113) TESCO-Zsömle válasza Menthirist (#29105) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

(#29114) Yllgrim válasza TESCO-Zsömle (#29113) üzenetére


Yllgrim
őstag

:C Ja, azert erdekes kis harcok lesznek, remelem sikerul majd elvezetesre osszehozni, azt hiszem sok alkatreszt fogok felstokizni a Vangi-hoz, mar ha sikerul egybe hazavinni :)

Kozben eszembe jutott hogy nagyon nem kell izgulnom a vasarok miatt, majd upgradelek egyszer es csoki :)

[ Szerkesztve ]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#29115) Menthirist válasza Menthirist (#29111) üzenetére


Menthirist
veterán

majd összeszedem egyszer mi minden állítható cfg-ből. Hirtelen a FOV-ot állítottam hogy kipróbáljam, az ment (140 fokos fov->predator vision :D). Szóval van egy command subset amit ingame lehet ellőni, de cfg-ből kb bármit lehet, csak max van ami bugos vagy nem működik, pl az AA.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29116) Jack@l válasza Menthirist (#29115) üzenetére


Jack@l
veterán

Azt megköszönném, de félek hogy nem túl sok fontos dolgot engedtek.
r_DisplayInfo = 1 megy már? (elvileg az fps-t meg pár grafikás cumót ír ki)

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#29117) Menthirist válasza Jack@l (#29116) üzenetére


Menthirist
veterán

kérdés kinek mi a fontos. Mert én konkrétan ilyen több tucat állítható dolgot láttam. ha az AA hiányzik, az persze szar dolog (vagy ha nem működik), de nem feltétlen számít túl soknak.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29118) Nathan Boggs


Nathan Boggs
senior tag

Megjelent az FPS modul, hogy senkinek nincs ideje írni?

1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF

(#29119) SkyS1gn válasza Nathan Boggs (#29118) üzenetére


SkyS1gn
félisten

Miről írjunk ha nincs semmi új? :D

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#29120) Yllgrim válasza SkyS1gn (#29119) üzenetére


Yllgrim
őstag

A masfel oras interju megvan, CR jo hogy megjelent es megint o a kozponti arc, Ben olyan semmilyen mint mondig, unta is ahogy elneztem, de ezt ki kellett mar hozniuk, volt egy kis nyomas rajtuk. En eddig sem idegeskedtem most meg minden oke reszemrol.

Oszre majd eleg jol fel fognak porogni, ahogy jonnek majd a modulok, ugy fog egyre inkabb jonni az hogy wow :)

Fanyalgok akkor is lesznek de azokat meg lesz@rom :) :C

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#29121) TESCO-Zsömle válasza Yllgrim (#29120) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Chris-szel az a baj, hogy kéne belőle vagy 50... :DDD

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#29122) 77.PX_Drebil


77.PX_Drebil
aktív tag

"Ja ja egyre jobbak vagytok srácok, gratulálok és köszönöm."

Ezt akartam beírni a harmadik videóhoz a starcitizen.hu-ra de nem engedi valami hiba miatt.

"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)

(#29123) Diopapa válasza Yllgrim (#29120) üzenetére


Diopapa
addikt

Ha végignézted, mondott valami számunkra érdekeset?

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#29124) Yllgrim válasza Diopapa (#29123) üzenetére


Yllgrim
őstag

Hat kb ugyanazt amit eddig is hallottunk, csak most o osszefoglalja az egeszet a maga stilusaban:

Az elejen az SQ 42-rol beszel, a forgatasrol, hogy milyen jol haladtak vele... 600 oldalas volt a forgatokonyv amit megcsinaltak.

- Star Marine, sokat dolgoznak rajta, o is dolgozik a kodon, a nemet iroda dobott sokat a fejlesztesen mert olyan emberek dolgoznak ott akik reszt vettek a Cry Engine letrehozasaban es fejleszteseben. Sok munka van, a GamesCon-on lesz jo par bejelentes meg bemutato, fejlesztik hogy minel tobben tudjanak jatszani, most 8 fo, de nemsokara 16 aztan 32 es igy tovabb, dolgoznak azon hogy a cloud technologiaval minel jobban fel tudjak skalazni. Beszelt arrol hogyan lesznek kidolgozva a mozgas kozbeni lovesek, mit lehet, mit nem, mi realisztikus mi nem. A jatek meretei is szoba kerultek, hatalmas, de ez meg csak az elso lepcso, meg sokkal hatalmasabb teruletek lesznek amiket akar napokig fog tartani keresztul repulni tobb millioszor tobb millio km-es palyak...
- Kapcsolattartas az irodaval amig tavol volt, kidolgoztak egy zart online rendszert amin keresztul nem csak a levelezes megoldott hanem a projekt anyagokat is tudjak mozgatni gyorsan es biztonsagosan. Napi 500-1000 email az atlag ami bejott, mindet elolvassa.
- Volt sok cucc amit a nep csak akkor latott amikor Lando altal kikerult, ez miert van? Erre annyit mondott hogy sok anyag SQ42-el kapcsolatos, es nem akarjak leloni a poenokat a jatekbol, mert akkor nem lenne olyan izgalmas, ezert is nem nagyon kommentaljak ezeket, igyekeznek csak annyit megosztani, ami meg nem fedi fel a sztori esemenyeit.
- kontroller kiegyensulyozas: ez mindig kerdes es mindig az is lesz, folyamatosan dolgoznak rajta...
- mi a tortenet a fejlesztoi joves-menesrol az irodaban? Semmi extra, ez normalis, 255 fos a CIG az osszes irodat beszamolva, egy ekkora projektnel teljesen normalis a vandorlas, azert tunik kicsit szokatlannak, vagy szemelyesnek mert itt egeszen kozeli a fejlesztes, barmikor lehet csinalni par filmkockat a fejlesztesrol, fejlesztokrol, az irodarol, LA iroda eleg nagy es ok sok filmet is csinalnak ezert ismerjuk mi oket jobban ezert is feltunobb ha ott van "joves-menes".
- Sok concept sale-s hajo azert nem jatszhato mert a hajok nagyon komplexek, osszetettek, raadasul folyamatosan dolgozzak at oket, van olyan hajo amin 5-6ember is dolgozik es meg sok munka van vele (Idris) es keves a grafikus (van felvetel!) Folyamatosan fognak bekerulni, raadasul van egy kitapasztalt eljarasuk amivel a hajokat csinaljak, elegge zart, nem tudjak outsource-olni. Ha kesz a vazlat megy Q&A-re, ott eldontik hogy jo-e vagy megy vissza...
- Lesznek meg concept salek, tobb oka is van, eloszor is termeli a zsetont amivel egyre komolyabb fejlesztesek, szakemberek, technikai hatter, megoldasok valnak elerhetove, masodreszt folyamatosan nezik a forumokat hogy az emberek miket szeretnenek csinalni a jatekban, ezert van/lesz sok polgari hajo, igy tudjak minel valtozatosabba tenni a jatekot aminek nagyon orulnek.
- A jatek indulasakor olyan 2-4m $-rt gondoltak osszeszedni es olyan 10-et egyeni befektetoktol, ez mara mar elegge megvaltozott ezaltal a jatek meretei, az elkepzelesek is jelentosen megnottek. Ez jo, mert igy tenyleg egy nagyon komoly jatek lesz, a kezdeti elkepzeles az SQ42 es egy multiplayeres lovolde volt (urharc) ebbol lett az hogy MMO tobb mint 100 rendszerrel, rengeteg forradalmi megoldassal. Jatekmechanikaban bevezetik a zonakat, mint a matrioska baba, lesz egy bolygo ami egy zona, akorul egy urallomas ami egy zona ezen belul a hajok korullotte idetartoznak, az allomason belul a kulonbozo helysegek is zonak, ezek mind hatnak egymasra, de ez nekik sokban segit megosztani a feladatokat a szerverek kozott. kezelhetobb mereteket adnak...
- A jatekot befejezni nem lehetetlen hanem nagyon is megvalosithato. Az egesz egy nagy projekt sok kis projektet magaba foglalva, nagyon orulnek es koszonik nekunk hogy mi tamogatjuk a jatekot mert igy nincs kiado aki folyamatosan hajtana oket elore a hataridore, vagna ki dolgokat ami tul eroforras vagy idoigenyes. O addig nem fog nyugodni amig a leheto legjobb jatekot ki nem adja a kezei kozul, utana meg jon a kovetkezo lepes, a folyamatos fejlesztes, tartalmak...
- nemsokara 10 for the Chairman a mi kerdeseinkkel.

A gepelesi hibakat igyekeztem kiszurni... :)

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#29125) Diopapa válasza Yllgrim (#29124) üzenetére


Diopapa
addikt

Nagyon köszi, hogy ezt mind leírtad nekünk! :R :C

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#29126) mrfire válasza Yllgrim (#29124) üzenetére


mrfire
őstag

Igen, köszi! :R :R :R

(#29127) tkondor válasza Yllgrim (#29120) üzenetére


tkondor
tag

jó, hát Bennek nyílván azért volt unalmas, mert ezeket a válaszokat már tudta...

én is végig néztem amikor kijött, de nem emlékszem olyan infóra amit máshol/korábban nem tudtam volna, ez inkább az egyre gyűlő ellenszenv miatt volt, hogy kicsit lenyugtassák az embereket, mármint a racionális felét :P

Star Citizen nick: Horus

(#29128) Menthirist válasza tkondor (#29127) üzenetére


Menthirist
veterán

nyilván ugyanazt mondták el amit már többször is, de hátha ha a "nagyember" mondja, jobban odafigyelnek arra amit mond :) Meg ugye lelkesebben is tud róla beszélni, Ben azért elég nagy szembeszéllel kellett szembenézzen az utóbbi hónapokban, nem csoda ha kicsit beleroggyant :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29129) Menthirist


Menthirist
veterán

új ptu launcher zene

sajna a launcher 2.0 nem lesz része majd az éles 1.1.5-ös patch-nek, mivel csak akkor lesz 2.0-s launcherre lépve, amikor beletették mindazt amit az emberek kértek (sebességlimiter, stb)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29130) mrfire válasza tkondor (#29127) üzenetére


mrfire
őstag

Hát, Chris mellett nem nagyon lehet szóhoz jutni ezt már észrevehettük. Korábban is volt rész, ami Bennel csinált, de ha kamera előtt van, akkor nagyon bele tud lendülni a beszédbe, és ez vele nem úgy működik, mint a korábbi 10 For the részekben, pedig Ben is tudott volna beszélni erről. Sz'al ha már ott van, akkor valahogy úgy kellett volna ezt megszervezni, hogy kettőjük közt is legyen beszélgetés, ne csak dísznek legyen ott jóformán.

(#29129) Menthirist
Köszi, jó kis zene. Akár meg is lehetne osztani az sc.hu-n, de majd kiteszem, ha addig nem akarsz megelőzni vele :) Most ilyen tartalmakat is ki szeretnék tenni, képeket, videókat stb. Később meg rendszerezném őket az új oldalon.

(#29124) Yllgrim
Neked is még egyszer köszi, hogy összegezted Chris beszédét. Ma délután akartam írni róla, de majd inkább a tiédet osztanám meg, ha nem probléma, csak átjavítgatom, átrendezem kicsit ha kell, de legalább nem kell az angol szöveg alapján elkészítenem 0-ról. Így több időm lesz az oldalkészítésre. :R

(#29131) Menthirist válasza mrfire (#29130) üzenetére


Menthirist
veterán

az hogy így tud beszélni chris a játékáról remek dolog. Addig van esély hogy jó játék lesz, amíg CR-ben lobog ez a tűz...

A zenét meg nem fogom kitenni az oldalra, nyugodtan kiteheted te :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29132) Yllgrim


Yllgrim
őstag

Pontosan ezt akartam en is irni, hogy sokan jonnek CR, meg segg, meg fej meg ilyenek, de! Ahogy o beszel a jatekarol, ahogy megfogalmazza amit mondani akar az teszi nekem hitelesse az egeszet. Innen tudom hogy amig ez megvan addig mindent meg fog tenni hogy ez a jatek ugy valosuljon meg ahogy velunk lattatja.

Itt nyugaton az emberek baromira el vannak kenyeztetve, ezert is van az a sok siras, nem baj, le fognak errol szokni szerintem hamarosan.

Reszemrol meg maximalisan rendben van ez a jatek, a fejlesztes menete, nem akarok mindig mindenrol tudni, csak ami ramtartozik, az meg hogy kesik nem gond, van eleg dolgom, majd ha kijon akkor foglalkozom vele.

Szoval no para, lesz meg 2 nagy event, GamesCom meg CitizenCon, szerintem orulunk majd.

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#29133) tkondor válasza Yllgrim (#29132) üzenetére


tkondor
tag

szerintem a sírás azért van, mert általában ha hallanak egy játékról az 2 éven belül kijön, ha nem lenne nyílvános a fejlesztés akkor valószínüleg a Kickstarter óta nem is hallottunk volna róla sokat, az emberek elfelejtik, hogy egy komolyabb mmo készítése 5-7 éves folyamat, minimum....

Star Citizen nick: Horus

(#29134) Menthirist válasza tkondor (#29133) üzenetére


Menthirist
veterán

meg azért mert régóta nem volt új tartalom, és ahogy egyre többen vagyunk, úgy egyre többen várnak folyamatos tartalomra. CR is elmondta, hogy az fps miatt (mivel úgy gondolták hogy ki tudják adni) kissé háttérbe szorult az AC patchelése, emiatt nem is volt vagy 3 hónapig semmi. Az emberek pedig folyamatos kipróbálható tartalom-csorgásra vágynak. Szóval túl sokáig volt csönd és és túl sokáig nem volt új letölthető tartalom, ezért is erősödtek fel a hangok. Majd tompulnak ha jön az fps, azt is patchelgetik, meg jön a nagy pálya, az AC 2.0, stb.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29135) Diopapa válasza Menthirist (#29134) üzenetére


Diopapa
addikt

Ha lenne normális patch rendszer, akkor lehetne néhány hetente kiadni valami apróságot (pl javított balanceot vagy valamit, amit amúgy is tuti megcsináltak már) és egyből nem lenne sírás, hogy hónapokig nincs semmi változás.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#29136) mrfire


mrfire
őstag

Belefutottam a Starliner koncepciós vásár elemzésébe. Baromi keveset kerestek vele:

De így is 1842 eladás volt, ami elég jó. Mármint ha ez volt a kevés, akkor számíthatunk rá, így is, hogy fogunk látni pár ilyen hajót munkában, nem beszélve az NPC-k által birtokoltakról. A sikeres vásárok hajói meg ennél is többen lesznek. Szépen fel lesz töltve az univerzum nagy dögökkel már az elején is. :)

(#29137) Menthirist válasza Diopapa (#29135) üzenetére


Menthirist
veterán

persze, ugyanakkor azt is figyelembe kell venni hogy mekkora extra erőforrás QA-zni és legyártani, kipublikálni egy-egy új patch-et. Ha nem kevés, akkor lehet hogy többet tudnak így a játékkal foglalkozni, mint állandóan patcheket kidobálni.
De persze egy egészséges középutat kellene megtalálni. Jöjjön is új patch, de őket se hátráltassa.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29138) TESCO-Zsömle válasza mrfire (#29136) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Azt se felejtsd el, hogy minél később jön egy hajó, annál kisebb az esélye, hogy pénzért vegyék. Egyre többen vannak úgy, hogy vesznek egy hajót, ami tetszik, és ha jön amit leginkább akarnak, akkor olvasztanak. Abból viszont nincs pénze a CIG-nek. Sokan voltak, akik Reclaimer-t olvasztottak már Orion-ra is. Mellesleg a Genesis az egy nagyon civil hajó. Kb a 890 Jump kategória, csak ez nem volt limitált meg luxus.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#29139) _Gugu_ válasza tkondor (#29133) üzenetére


_Gugu_
tag

Inkább az a baj (vagy nem is baj, mert nekem tetszik az ötlet) hogy modul rendszer, a backerek folyamatossan a megkapják az uj tartalmat stb. Szóval az emberek jogossan várják a fejlesztéseket.

Ha csak simán fejlesztenének mint minden "normális" studió, akkor bőven elég lenne (még sok is) a heti videós kérdez felek, beszámolók stb.

(#29140) TESCO-Zsömle válasza _Gugu_ (#29139) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Viszont a sima fejlesztéshez meg nagyon sok pénz kell, ami nem jött volna össze, ha nem adnának a támogatóknak modulokat...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#29141) Yllgrim válasza Menthirist (#29137) üzenetére


Yllgrim
őstag

Egy kicsit mas de a folyamat kb ugyanaz:

Hat csak azt nezem, amikor SCCM csomagokat csinalnak a fiuk (erdekes dolog, eltanulom majd toluk :) ) az mi szopas, van egy progid, megnezed hogyan telepul, beallitgatod hogy szeretned telepiteni utana csinalsz egy teszt telepitest. Ha jo akkor kiprobalod VM-en, VDI-on, live gepen, ha lemegy becsomagolod (jo par ora) utana ujra teszteled, ha mindenhol oke, a csomag megy UAT tesztre egy hetre teszt userekkel, barhol elhasal akkor vissza az elejere es megkeresni a hibat ami eltart neha napokig (volt tobb hetes hibam is!), UAT azert izgis mert ott minden fele gepre megy a proba telepites, azok mar megkaptak a korabbi verziot vagy ha uj akkor a mar meglevo rendszerbe kell beleilleszteni a meglevo szoftver kornyezetbe :)

Minel tobb minden van mar keszen es minel bonyolultabb a rendszer annal tovabb tud tartani, raadasul barhol belepiszkalhatsz az borithatja az egeszet, akkor jon a hiba kereses, ujracsomagoltatas... :) Ez csak egy dolog amivel nap mint nap szivok... :)

Szoval ez a Q&A az egyik legszivatosabb dolog tud lenni, foleg ha mellette tolljak rad a BAU melokat, mas projekteket, jon valaki hogy segits neki, menj meetingre, csinald ezt, csinald azt... A legszarabb hogy mindent le kell adminisztralni hogy fedezd a popsid :)

Most keresem mi az IT vilag legnyugisabb resze, oda akarok atmenni :)

[ Szerkesztve ]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#29142) Diopapa válasza Menthirist (#29137) üzenetére


Diopapa
addikt

Nem állandóan, két hetente egyszer. Szomorú, ha 250+ embernek ez nem fér bele, f*s pár fős indie fejlesztőknél belefér.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#29143) Menthirist válasza Diopapa (#29142) üzenetére


Menthirist
veterán

abban remélem azért egyetértünk hogy egy indie fejlesztőnek kinyomni egy patchet a kis játékához, vagy átzavarni a teljes build farmon a megfelelően összeállított patch-et (mert sc-ben minden külön branchekben van, minden darab, minden resource és modell), majd a google CDN-jével kipublikálni globálisan, nem egészen ugyanaz a kaliberű dolog. Én a mi programunkból tudok fordítani egy verziót 2 perc alatt, míg a mellettem lévő fejlesztőnek build szerveren át kb 6 óra a teljes build. És mi még nem is tartozunk a nagyok közé.
Illetve a 250 főből azért nem 250 üresen pörgő programozó van, akinek a dolga lenne összeszedni hogy mi menjen ki és le is gyártani a patch-et. És persze a QA csapatnak illik bevizsgálnia, elvégre azért van, ilyen a kis indie csapatoknál nincsenek is. A QA csapat meg mást is csekkol állandóan. Mindehez persze kell a megfelelő szerver-backend-verzió is, azt is publisholni kell, stb.

Szóval maradjunk annyiban hogy egy 5 fős indie csapatnak kiadni egy patchet az eary access játékához kissé más kategória mint itt.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29144) Diopapa válasza Menthirist (#29143) üzenetére


Diopapa
addikt

Maradjunk annyiban, hogy fogalmad sincs, mennyi melójába kerül a CIG-nek, mint ahogy nekem sem. Lehet pont úgy aránylik a meló nagysága, ahogy a cég mérete. Lehet, hogy nem. Ahogy neked unalmas olvasni a folyamatos kritikákat, nekem meg a folyamatos CIG mentegetéseket. ;) Szerintem egy ilyen crow funding projektnél jogos elvárás, hogy legyen valami folyamatos, látható, tapintható fejlődés (a fix heti / havi leveleken / írásokon kívül), addig szerinted nem. Utálom folyton előhozni, de pl ED-ben sem volt gond ezt megoldani. Mondjuk annyi a csalás benne, hogy érzésem szerint a fejlesztés jóval későbbi fázisában kaptunk ott bármilyen kézzel fogható dolgot mint itt. Meg nyilván a játék is jóval egyszerűbb.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#29145) Menthirist válasza Diopapa (#29144) üzenetére


Menthirist
veterán

fogalmam sincs, de a saját magam és a cégnél tapasztaltakból azért van egy bizonyos szintű rálátásom hogy hogy megy egy kisebb és hogy egy nagyobb projekt release-elése. Amikor a labsnál voltam, ott a mi kis programunkat kellett release-elgetni, az kb 40-50 perc volt mindennel együtt. Most ahogy a terméken dolgozom és folyamatos integráció van, melyik modulból (van vagy 20) melyik branch-éből kell a jenkinsnek fordítania egy verziót, most a default konfig buildje kb 4-5 óra, úgy hogy a szerverek alatt ssd-k vannak. Abból hogy mi az a két szint amit én tapasztaltam, úgy gondolom csak lineárisan kivetítve hogy mi lehet egy több millió soros motornál, rendszernél, ahol nem 80 megás, hanem 20 gigás appok keletkeznek, meg merem kockáztatni hogy ott a jóval nagyobb szerver infrastruktúrával nézve is vagy 6-8 óra biztos van egy build. Erre pedig még jön a QA idő mint mondtam, ahogy nálunk is.

"Ahogy neked unalmas olvasni a folyamatos kritikákat, nekem meg a folyamatos CIG mentegetéseket"
Itt azért van különbség annak megfelelően hogy milyen információkon alapul a kritika és a mentegetés. Itt sem mentegeti őket mindenki mindenből, én sem. Ugyanakkor vannak kritikák amik jogosak, vannak amik nem, és vannak amik ugyan jogosak, de nem olyan könnyű tenni ellene.

Mint ahogy mindig mondtam, én is több frissítést szeretnék. Gyakoribbat, nagyobbat. Ezt várnám egy játéktól, ugyanakkor pontosan ez ellen harcolunk a cégnél, hogy ne kelljen már havonta release-elni egy-egy újabb változatot, mikor egy sprint két hét, tehát két sprintnyi anyagonként végigszopni a release folyamatot. Szóval szeretném azt tőlük, amiket nem szeretem hogy tőlünk kérnek.

" addig szerinted nem"
Ilyet sem mondtam. Abban különbözünk, hogy te kéthetente szeretnél új tartalmat, én meg úgy vagyok hogy 1-1,5 havonta belefér. Az nekem sem tetszett hogy most sokáig nem kaptunk újat, de ha tényleg jelentős core változtatásokat sikerült befejezni a motoron, akkor el tudom fogadni.

Nem mondom hogy a CIG mindent jobban csinál mint a Frontier. Sőt azt sem, hogy lenne konkrétan bármi. Más játék, más scope, más összetettség, más forrásmennyiség, más munkaszervezés, más látláthatóság... Más az egész. Ha jól olvastam, mostanában jön/már van/lesz a close quarter combat, ezt egyfajta fps-nek feltételezem, amennyiben elérhető lesz számomra is (nem extra ráfizetéssel), akkor kipróbálom. De eddig tudtommal még emberek, npc-k sem voltak, csak hajók (de nem követem az ED fejlesztését már)

szerk: jól látom hogy a cqc is hajókkal fog menni, nem emberekkel? És hogy első körben a pc-sek felejtsék el, mert konzolra jön tesztelni?

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29146) tkondor válasza Diopapa (#29144) üzenetére


tkondor
tag

szerintem a fix heti jelentések bőven elegek, a telhetelenséged nem a CIG sara, és még te is mondod hogy az EDben a sokkal később kaptunk alphát, tehát akkor mi a gond? hogy várhatod el egy fejlesztés alatt lévő mmotól, hogy 1-2 hetente rendszeresen valami újat dobjanak ki? legjobban az Old Republicból tudok példázni mert azzal a béta óta együtt vagyok, és ott sem volt 1-2 hetes rendszereséggel update, majd most a Skyforge bétájában vagyok benne, és itt sincsen olyan gyakran update...az ED sem heti rendszerességgel frissít...szóval nem tudom, honnan veszed, hogy ennek így kéne lennie... kisebb fixeknek, optinalizálásnak meg még nincsen értelme, mert ott még nem vagyunk, hajókat meg folyamatosan nem győznek kiadni, mivel ahogy mondták kb. 30 artist állás nyitott, annyira kevesen vannak....az meg, hogy a Star Marine miatt nem voltak updatek az ACben érthető, hiszen ők is arra számítottak, hogy ilyenkor az már kint lesz....

és kisebb indiek megtehetik a rendszeres updateket, mert nálunk nincsen Q&A, nekik ezt az odlalt Early Access játékosok biztosítják...

én itt nem vakon mentegetem őket, de eddig nem adtak okot a kétkedésre, fejlesztés alatt történik valami váratlan ami miatt csúsznak hát akkor már megszegték a szavukat vagy mi? racionális embernek tartom magam, amíg nem adnak okot a kétkedésre addig nincsen okom kétkedni

Star Citizen nick: Horus

(#29147) mrfire


mrfire
őstag

10 For the Chairman - 60. rész Kiegészítettem Yillgrim írását itt-ott bővebben, máshol kevésbé.

(#29148) Diopapa válasza Menthirist (#29145) üzenetére


Diopapa
addikt

Nem feltétlen az új content sem hiányzik (már amennyiben ezalatt az új hajókat / pályákat / fegyvereket értjük), de pl tök jó lenne, ha ezekben a nem létező kisebb patchekben javítanának olyan dolgokat, amik sok embert idegesítenek és elég valószínű, hogy már rég javítva van cégen belül. Pl amikor fordítva van a fejeden a sisak, vagy a rakétáktól kifagy a játék stb.. Bármi apróság érted. Lehet marhaság, de ED és SC között már a launcherben durva különbség van. ED-ben egy tök egyszerű állókép, viszont a kezdetektől tud bydiff patchelést pl. Az SC az első pillanattól kezdve zenél / mozog stb, de nem tölt le megfelelő sávszéllel, béna a patchelési metódus stb.. Jah és +30 wattot zabál a konnektorból csak az, hogy el van indítva.. :D :DDD Nem tudom érted-e mit akarok mondani vele. Tudom ostobaság a launcher alapján bármiféle következtetést levonni, de azért vicces. :) Mindkét játékot nagyon várom és szeretem, de jelenleg a Frontier szemléletmódja jobban tetszik.

@ (#29146) tkondor: "kisebb fixeknek, optinalizálásnak meg még nincsen értelme, mert ott még nem vagyunk"

Ezt nem te döntöd el. Szerinted nincs értelme, szerintem van. Amikor hónapokig szív az egész community néhány elengedett rakéta miatt, akkor szerintem marhaság amit mondasz.

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#29149) Menthirist válasza Diopapa (#29148) üzenetére


Menthirist
veterán

Értem én, illetve azt is, hogy én is újabb bugreportot írtam, mert olyan dolgok romlottak el, amik eddig jók voltak (pl már nincs eltörve a kezem a graycat-be beülve, mivel konkrétan feláll az emberünk a székben, áttörve az alját, és lefelé nézve :D) Ezek azok a fizikai motor szülte problémák, amikből minden komoly fizikával rendelkező játék szenved. A rakéta más dolog persze, de ott is a más komplexitásból adódik várhatóan a több probléma.

a patchert én is alig várom hogy végre jó legyen, ez a 2.0 már nagyon jó volt, kár hogy csak később jön live-ban. Bár most az SC gyorsabban töltött mint amire az ED valaha képes volt, gondolom azért mert az SC a google szervereit használja, az ED meg a sajátjait, kisebb sávszéllel. A bydiff patchelésnek is gondolom megvan az oka hogy miért nem jön.

Szíved joga hogy a Frontier megoldása jobban tetszen, nekem is jobban tetszett a kiadott produktumaiknak a technikai minősége mint a CIG esetén, de itt véget is ért számomra az előny. De ez én vagyok. Nem feltétllen lennék boldogabb, ha kéthetente jönne egy-egy patch, ami a balance-on alakítgat. Ahhoz még keveset játszok, mert a dogfight alapvetően kevésbé köt le. Lehet ezért tudok türelmesebb is lenni. No meg az életemben most van bőven izgalom, nem kell a játék iránt is még több :)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29150) mrfire


mrfire
őstag

Most jött a mail, hogy kiküldték az utazóbögrét. :))

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.