Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Diopapa
addikt
Szia! Új kártyák között 50 alatt most 750Ti-t vennék. Ha nem sürgős, akkor várj ofc.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
szerintem meg nem pont ugyanolyan. A star citizen-es megoldás nálam pont félúton van az ED-s hipertér ugrás és a supercruise között. hipertér ugrás, de irányíthatóbban, és izgalmasabban mint az hogy supercruise-ban belövöm az irányt aztán várok 5-25 percet mire odaér a hajó. Nálam legalábbis ez közelebb van ehhez az élményhez (a videó elején, ezt nagyon szerettem) mint ehhez (amit a leginkább untam az ED-ben)
"Sőt, ugye elvileg naprendszerek között is, csak valószínűleg előbb lelövik a szervereket, mint hogy átjuss a szomszéd rendszerbe.."
Tehát marad az elvileg. Mert ugyan szép dolog hogy pontos mása a galaxisnak, mégsincs semmi értelme az állomsát elhagyva NEM teret ugrani, mert nem fogsz normál térben semmire se menni anélkül.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
SkyS1gn
félisten
1.1.5 kajak kinntvan PTU-ban?
Megéri leszenvedni?
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
a klienst nagyon jól összerakták, most már túl gyorsan is szedi le (a következő verzióba visszateszik a sebesség-lassítást ). De ugye csak egy hétig lesz kb a PTU, ergo neked kell eldönteni hogy vársz-e még a teljesre, vagy kipróbálod Én kétszer is leszedtem, igaz az én netemmel nem tartott sokáig.
- Flight-ready Merlin and Scythe!
- Significant fixes have gone into addressing the freezing issues on ship spawn/destruction.
- Increase to 16 players on Squadron Battles and Battle Royale maps.
- The “Electronic Access” button has replaced the Arena Commander button in the Main Menu.
- Arena Commander and Star Marine icons will be seen in the Electronic Access Menu.
- Arena Commander and Star Marine icons will be grayed out for accounts that do not have access to the respective module.
- Game modes will have a red overlay for accounts that are invited to lobbies which contain game modes they do not have access to.
- Players entering a game from the same Lobby will now always be on the same team.
- Lobby now has music!
Several game balance changes have also been introduced:
- One hit kills have been reduced.
- Reduced CS missile damage.
- Increase health (2x) for all human ships.
- Weapon disparity per sizes increased.
- Rebalanced boost consumption and recharge rates.
- Rebalanced ship thrusters to be in line with ship goals.
- Chaff dispersion has been increased.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Diopapa
addikt
Itt félreértés van. Amit te mutatsz a videóban az a naprendszerek közötti mozgás. Én a naprendszeren belüli mozgásról beszélek.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Ezért mondtam, hogy a normál térből kilépni fun a frameshift hajtóművel, de amikor kijösz a köztes térbe (a naprendszeren belül, de még nem normál térben), az nekem halál unalmas volt, és grafikai megoldás szintjén sem tetszett. Nekem az nem illett oda (mégha amúgy játéktechnikailag teljesen jogos is a léte). Tehát imádtam teret ugrani, és imádtam lelassítani a csillag mellett, de utána elzakatolni ahhoz a bolygóhoz ami körül az állomásom van már nagyon unalmas volt nekem, és az immersionból is kilökött.
Az SC-nél remélem úgy lesz, hogy a normál térből az ED-hez hasonlóan jön majd egy térugrás, csak irányíthatóan várhatóan, de a normál térbe lyukadok ki ha kijövök/kiesek, tehát ez a köztes supercruise rész amit untam, kimarad. Remélem.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Diopapa
addikt
Akkor olvasd el még egyszer amit írtam, majd azt, hogy te meg egészen másról kezdtél el beszélni. Nem értem, hogyan jön ide a rendszerek közötti ugrálás, egész végig az óriásmapokról meg a rendszeren belüli mozgásról volt szó. Ehhez érdemben nem tettél hozzá
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Szőrös
veterán
Sztem félreérted ami Papa írt. Te rendszerek közötti ugrálásról írsz, Ő rendszeren belüliről.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
ttamashu
aktív tag
Várakozásra:
Tegnap ganéztam ki a gariztatós számláim. A HD7750 és az R9 270 vidkarijaim papírját is megtaláltam, meglestem mennyit esett az árat a 7750 1000Ft-tal lett olcsóbb a 270 meg 2000-rel drágább
A 270et is több mint 1 éve vettem.
Úgyhogy mindenki aki hozzám hasonlóan vár gépvásárlással számoljon úgy, hogy nem fog sokkal jobban kijönni :/ Max több pénze gyűlik össze
Tea az élet!
Diopapa
addikt
Persze a forint folyamatosan sz*ródik el, de azért a kártyák ára esni fog, főleg ha jön új generáció 92-ért vettem a 280x-et az SC-hez, SC még a kanyarban sincs és nézd meg, mennyit ér most a kártya
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
vaakuum
addikt
Pedig pont ez az immersion lényege...bármilyen "ŐRÜLTNAGY" vagy "MARHANAGY" sebességű ugrásnak az a lényege, hogy egy olyan egyenesen megy végig, amiben nincs útakadály: csillag, meteor, vagy másik űrhajó... és mondjuk az utolsóból elég sok szokott lenni egy űrállomás környékén, minél közelebb ugranál hozzá, annál valószínűbb, hogy belecsapódsz egy másik járműbe...ugrálni csak olyan térben lehet, ami csillagászati objektumokkal pontosan ismert, és statisztikailag nem ozog ott másik űrhajó, aminek viszont kiszámíthatatlan az ugrás pillanatában a helye, ottléte és mozgási pályája.
[de asszem itt el is magyarázták vagy 30 évvel ezelőtt]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
Lehet akkor félreértettem, de ettül függetlenül leírtam hogy mi az, amit szeretnék ha nem lenne benne az sc-ben. mrfire arról írt, hogy lehetne egy-egy rendszer egy külön óriás map, ami ugyan lehetne (lehet hogy így is lesz megoldva), de ha jól számoltam, 300 m/sec sebességgel kb 1000 km-t lehetne megtenni óránként. márpedig itt milliós távokról beszéltek (1000 óra átrepülni, 41 nap), de a 64 bit (koordinátánként 64 bites float) lehetővé tenne milliárd kilométeres pályákat is mm pontossággal reprezentálni. Ezzel az erővel pedig akár a teljes játéktér is kiférhet, elvégre itt már százezer órás átrepülési távról beszélünk (11 év). Szóval az én felfogásom szerint nem feltétlen szükséges egy-egy óriás pályát megcsinálni egy rendszernek, elég lehet egyetlen igazán óriás pálya is, amik között ugyanúgy térugrással fogunk járkálni.
vaakuum: a térugrás pontosan erre jó... olyan területen megy, ahol nincs akadály. Nem mondtam ennek ellent. Én az ellen vagyok, hogy legyen egy supercruise jellegű terület, ahol cammogva (persze 20-30x fénysebességgel de ettől még nem tűnik gyorsnak) kelljen utazgatni állandó jelleggel. Én olyat szeretnék, hogy normál térből ugrok hipertérbe, ahol a videón látott módon mondjuk manőverezgetek hogy eljussak a célomig, majd kijövök a normál térbe. Tehát mindenképp normál térből normál térbe kerülök, és közte csak a hiperugrás és alagút van.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Szőrös
veterán
Ja szerintem itt nem lesz ilyen. Lesz normál sebesség, kvantum ugrás meg jump pontos vagy mi az.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Diopapa
addikt
Abszolút nem kötekedés, de baromira kiábrándító, hogy el sem olvassátok az ember irományait, csak kommenteltek rá... Pedig ebből még értelmes párbeszéd is lehetett volna
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Kérlek elég távol áll egymástól az hogy "el sem olvassátok", és az hogy munka mellett átfutva félreértettem azt, amire hivatkoztál. Ne bosszants
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
vaakuum
addikt
Nekem a hipertérben manőverezgetés az, ami nonszensznek tűnik... a hipertérbe lépés előtt birtokodban vannak az információk az ilye3tén módon átszelni kívánt térről, rendszerről. Kapsz egy egyenes koordinátát, ami mentén a legnagyobb valószínűséggel épségben odaérsz, ahová szeretnél? Erre akarsz csinálni fénysebességgel egy kanyart? Akkora sebességgel nincs mit manőverezni, a legkisebb elmozdulás katasztrófa. Mi fogja neked jelezni, hogy előtted egy aszteroda van pont, ami felé fénysebességgel száguldasz, ugyan korrigálj már még egy kicsit ?
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
Diopapa
addikt
Muszáj néha áldozni a realitás oltárán. A Frontierben (Elite 2) még teljesen valóságosan lehetett gyorsulni, lassulni a normál térben, a naprendszeren belüli mozgás heteket vett igénybe. Az Elite Dangerous-ban simán lehet kanyarodni 1500x-os fénysebességnél is.
@ Menthirist:
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
A koncepción amit mutattak az látszódott, hogy a hipertér lehetne egy alagút a játékban, amiben elágazások vannak (mint az andromeda-ban a slipstream, vagy a babylon 5-ben a hipertér). A sci-fi elméletek jelentős részében pedig nem valós fénysebességgel mész (mert az fizikailag elvileg nem lehetséges), hanem egy másik térben, fénysebesség alatt (de a valós térhez képest gyorsabban mint a fény).
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Szőrös
veterán
Öööö biztos, hogy az hipertér ? Ezt az alagutas témát a jump pointon való áthaladásnál hozták fel ami nem féreglyuk akar lenni ? Ha igen akkor ott biztos, hogy hipertér van és nem normál ?
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
EFRM
tag
szoval lehet, hogy a frameshift (e:d) utazas ki lesz hagyva, mert pl az osszes CR jatekban nyomtal egy gombot es ment a hajo a kov navpointra.. azert gondolom, hogy itt hasonlo lesz. korabban azt irtam, hogy egy rendszeren belul lesz par publik navpoint es a tobbit a felfedezoknek kell majd bezsakolni...
alapvetoen kb ilyen dolgokat kene tisztazni az 10ftc-kben, ahelyett, hogy -lehetek-e sebesz az orvoshajon, meg hasonlo okossagok
vagy akar le is irhatnak a nagy designdoksiba a weboldalra..
tkondor
tag
abban egyet értek veled, hogy az Eliteben a Supercruise az valóban unalmas...
amúgy van néhány egyébb értelmetlen dolog az Eliteben nekem, amin egyszerűen nem tudom túl rágni magamat, amik mindig ott vannak a fejemben akárhányszor játszom vele:
- mire vannak a NAV Beaconök? mármint mi értelme van annak, hogy random hajók ott kilépjenek a supercruiseból, vagy mi értelme van ott az ISSnek járőrznie? ha hiperugrásnál a csillagokat vesszük célba akkor mihez navigálnak ezek?
- a harcok miért mindig üres térben vannak? gondolok itt a conflict zónákra... ki harcol az üres térért? mármint miért nincsen konfliktus zóna egy állomásnál, vagy egy gazdagabb bányász területen, stb.? ez nagyon értelmetlen számomra
- az egész rendszer forgalom rendszertelen, tehát egy naprendszerben mindenki arra repül amerre akar, nincsenek kijelölt útvonalak/kereskedelmi vonalak/csomópontok, amit az ISSnek könnyebb lenne ellenőriznie, ha meg valaki letérne a kijelölt útról azt kérdőre vonnák (és csak engedéllyel tehetné meg mission/reputation által)....mármint elég gyenge nekem az, hogy az egyetlen dolog amitől egy Wanted személynek félnie kell az egy random ISS scan, ezt a problémát más játékokban az ugró kapukkal jól megoldják, de ha jól tudom akkor azok nem lesznek az SCben? Ha mondjuk legalább csak a központi/fontosabb rendszereknék lenne így, akkor még el is fogadnám
ás ezek csak azok amik most hírtelen eszembe jutnak hírtelen, de még lehetne folytatni, és én most nem szőrszállakat hasogatok, hanem ezek nálam eléggé immersion breaking dolgok, mert számomra ezek eléggé egyértemű dolgok
és az egész nem is zavarna, ha nem mondaná mindenki azt, még a maga a készítők is, hogy a játét a realizmusra törekszik, remélem az SCben ilyen fölösleges hülyeségek nem lesznek
Star Citizen nick: Horus
EFRM
tag
ki van talalva a duma hozza, amit irsz a csillagtol csillagig hiperugrasra jo, az eliteben supercruisevel viszont nem hiperterben vagy, hanem a tavolsag ugy rovidul, hogy a hajo kozvetlen kornyezeteben gorbiti a teret es igy roviditi a tavolsagot (Alcubierre meghajtás cimen)
[ Szerkesztve ]
tkondor
tag
kijött egy másfél órás 10 for the Chairman, sok sikert hozzá gyerekek
10 for the Chairman: Episode 60 (2015.07.20)
Star Citizen nick: Horus
Nathan Boggs
senior tag
Ha megfogalmazzátok ezeket a kérdéseket, akkor beírom 10ft...-be, csak valszeg nem választják ki őket A hülye nostromot utálom, akkora baromságokat kérdez, és aztán mindenki isteníti...
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
duvi
nagyúr
"- mire vannak a NAV Beaconök? mármint mi értelme van annak, hogy random hajók ott kilépjenek a supercruiseból, vagy mi értelme van ott az ISSnek járőrznie? "
Tájékozódási és találkozási pontok egy rendszerben. Pl. kereskedő karavánok itt gyülekeznek és indulnak a közös útjukra. Éppen ezért a kalózok kedvelt célpontja, amiért is szükség van a fokozott ISS jelenlétre.
"- a harcok miért mindig üres térben vannak? gondolok itt a conflict zónákra... ki harcol az üres térért? mármint miért nincsen konfliktus zóna egy állomásnál, vagy egy gazdagabb bányász területen, stb.?"
Nem mindig "üres" térben zajlanak a harcok. Volt már több közösségi quest is, ahol állomás mellett volt konfliktus. Lett is belőle jó kis random event, mivel az állomás meglőtt egy ott parkoló capital shipet amiután elszabadult a pokol. Bányász területeken (RES pontok) állandó a konfliktus.
"- az egész rendszer forgalom rendszertelen, tehát egy naprendszerben mindenki arra repül amerre akar, nincsenek kijelölt útvonalak/kereskedelmi vonalak/csomópontok, amit az ISSnek könnyebb lenne ellenőriznie, ha meg valaki letérne a kijelölt útról azt kérdőre vonnák (és csak engedéllyel tehetné meg mission/reputation által)....mármint elég gyenge nekem az, hogy az egyetlen dolog amitől egy Wanted személynek félnie kell az egy random ISS scan, ezt a problémát más játékokban az ugró kapukkal jól megoldják, de ha jól tudom akkor azok nem lesznek az SCben? Ha mondjuk legalább csak a központi/fontosabb rendszereknék lenne így, akkor még el is fogadnám"
Ez a teljes szabadság ára. Szerintem sokkal rosszabb lenne, ha lekorlátoznák a játékosokat, hogy fix útvonalakon közlekedjenek. Ez persze szubjektív, tehát van akinek tetszik, van akinek nem. "az egyetlen dolog amitől egy Wanted személynek félnie kell az egy random ISS scan" Ez nagyon nem így van. A wanted hajókat a legtöbb fejvadász játékos nagy előszeretettel levadássza, mivel jutalmat kap érte. A nagyobb állomásokat nehezebb megközelítenie, mivel az ott patrolozó ISS hajók kapásból megtámadják.
Nem flamekeltés volt a szándékom! Amennyiben további kérdésed/észrevételed lenne, folytassuk az ED topikban
[ Szerkesztve ]
elképzelhető hogy a kettő különböző, én azt feltételeztem hogy azonosak (ugyanoda jutnak, csak az egyiket tudják ugróhajtómű nélkül is használni, esetleg kevésbé kacskaringós). De majd megtudjuk hogy akkor a kettő különböző-e.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Diopapa
addikt
Ez pl konkrétan már tisztázva lett nem egyszer, csak itt néhányan hajlamosak elfelejteni
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
mrfire
őstag
Ilyen cikkformában kitettem a legutóbbi AtV-t. Csak átfutottam a műsor tartalmát, és megfogalmaztam belőle a lényeget: AtV - 53
tkondor
tag
a Nav Beaconökről a magyarázatod jó tetszik, köszi
a conflict zónákra meg nem a játékosok által közrejátszott random eventekre gondoltam, hanem pl, amikor egy rendszeren belül két npc frakció egymásnak esik, nyílván a játékosok ott kezdeményeznek harcot ahol csak akarnak, nem is erre gondoltam...
de milyen szabadság ? egy rendszerben vagy állomás felé mész, vagy bányászati terület felé, vagy bolygó, csillag felé vagy nav beacon felé, mindig az érkezési pontodtól van egy cél, amit úgyis mindenki nyíl egyenesen tesz meg (ok, néha valaki félre áll egy distress signal miatt) szóval simán van értelme egy kijelölt útnak...nem látom, hogy ez bezavarna a szabadságba, és nem lennél köteles azon járni csak akkor kérdőre vonna az ISS
nem vettem flamelkedésnek, inkább köszönöm a választ
Star Citizen nick: Horus
Flashback
addikt
Amúgy 750Ti-n hogy fut a játék?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
duvi
nagyúr
Flashback
addikt
30fps átlag LOW-ban kicsit elszomorít...
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Drenadar
Topikgazda
720p-n médiumon 60-at ír. az úgy jobb?
én most még tuti nem veszek ehhez a játékhoz kártyát, addig nekem low/médium is elég...
[ Szerkesztve ]
Szőrös
veterán
Naja, én is inkább várok a megjelenésig és akkor csinálok teljes konfig váltást. Addig meg elleszek a mostanival.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Yllgrim
őstag
Very High 980Ti gyari OC-s ugyanugy 30FPS (es meg nem is repultem vele Vanduul Swarm-ot)... Szoval varj meg uj kartyara is meg optimalizalasra is
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
ÁDI
aktív tag
CR régebben hardver témában így nyilatkozott:
- CPU: 4 magos
- VGA: 4 GB
- RAM: 16 GB
- HDD: SSD-re telepítve a játék
Szerintem is, aki teheti, az várjon...
SC: Avenger/P72, JG G3-SG1, 370;SRC MP5-AF 350, CM030 200; Jó Szerencsét, RC 1:18/1:12/1:10 Land Rover
PoeDameron
aktív tag
Köszi szépen a videót és a fordítást srácok!
Mikor jön közénk egy lány? Csajozni akarok!
Drenadar
Topikgazda
Majd ha hozol...
a mostani PTU-ban defaultként ON a vsync, ezért limitál 30 fps-re. konzolból ki lehet lőni.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Jack@l
veterán
Mért nem 60-ra?
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
mrfire
őstag
Meglepi videó: [link] első sorban Duvinak ajánlom.
passz, a vsync csak azt mondja ki, hogy a monitor frekvenciájához limitálja a frissítési gyakoriságot. Az hogy most ez képváltásonként (60 Hz) vagy két képváltásonként (30 Hz) legyen, várhatóan engine build config kérdése (esetleg valami dupla-tripla puffer dologé). Nyomni kell konzolba egy r_VSync 0-t és kész.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Yllgrim
őstag
Haha, mondtam hogy ratyi a cucc De vegul is 10$-ert nem veszes
A pulcsi viszont popec, ha valaki akar majd, akkor olyat vegyen batran, en abban jarok
(#29092) Menthirist : Megnezem majd amint aktualis lesz
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
Drenadar
Topikgazda
ott fent ilyen hideg van most hogy pulcsi kell? jesszus ember!
Nathan Boggs
senior tag
Vagy én nem figyeltem eléggé, vagy a legérdekesebb dolog a mai Meet the devben a videót lezáró városkép volt...
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
Yllgrim
őstag
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
Jack@l
veterán
Az a 30 az frame limit kérdése, nem sok köze van a vsynchez. (buffereknek se)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
és akkor az véletlen hogy a vsync kikapcsolása feloldja ezt a 30 fps-t?
szerk: bár érdekes, most be van kapcsolva, mégis 30+ fps-t kapok, míg az előbb csak akkor volt ennyi ha kikapcsoltam.
szerk 2: közben kidebugoltam. Szóval amikor elsőnek indítottam, a vsync 1 volt, és meg is volt a 30 fps limit. Ha beírtam hogy r_vsync 0, akkor feloldódott, és ment 30+ fps-sel. Kiléptem.
Következő indításnál a vsync-et ugyanúgy 1-nek írta (tehát be volt kapcsolva), de 30+ fps-t tudott... Kézzel beírtam hogy r_vsync 1, belőtte magát 60 fps-re... kiléptem...
Következő indításnál megint ott volt a 30 fps limit, amíg nem írtam be megint hogy r_vsync 0...
Szóval ha egyszer beírtuk hogy r_vsync 0, akkor addig nincs fps limiter, amíg újra be nem írjuk hogy v_sync 1 (akármit is írjon a konzol hogy be van-e kapcsolva vagy sem)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
duvi
nagyúr
Köszi szépen ezt az igen részletes videót! Tényleg kár, hogy ennyire minimalista lett ez a csomag
[ Szerkesztve ]
(#29100) Menthirist válasza Menthirist (#29098) üzenetére
szóval nem mondtam hülyeséget, a vsync kikapcsolása konzolból feloldja az fps limitet, ugyanakkor ezt ugye elmenti, így ha kiléptünk, majd visszalépünk, akár 1-et, akár 0-t ír vsync-re, már fel lesz oldva az fps limit, amíg kézzel be nem írjuk újra hogy vsync 1 (lementődik), és újra nem indítjuk a játékot...
duvi: ennyiért nem is várnék többet
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)