Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4030) hoolio010 válasza deakgyuri (#4029) üzenetére


hoolio010
csendes tag

Vasaroltam egy laptopot a brightoni (Anglia) Sony Centerbe.
Kiallitasi darab volt ebbol a tipusbol nem volt originalt, csak az ami ki volt rakva.
2 hetig semmi hiba majd azt vettem eszre, hogy a laptopom nem tolt, csak ha egy bizonyos pzicioba forgatom a tolto csatlakozojat a gepembe.
Osszahasonlitva baratnom vaio-ja al eszrevettem, hogy egy kis muanyag alkatresz hianyzik a laptopombol.
A kepen lathatjatok:

Felvettem a kapcsolatot a supportal, majd ezt a levelet kaptam:

" Tisztelt Horvath Zoltan !

Köszönjük, hogy felkereste Ügyfélszolgálatunkat!

Elnézést kérjük a késedelemért, az esetet továbbítottuk a technikus kollégáknak, hogy bírálják el azt.

Önnek igaza volt egy műanyag alkatrész valóban hiányzik a töltő csatlakozójából, ami sajnos csak valamilyen sérülés következtében törhetett le.

A készüléken található karcok illetve a "megviselt" billentyűzet és a csatlakozó sérülése sem javítható garanciális kereteken belül mivel egyik hiba sem a készülék gyári hibájára, meghibásodására vezethető vissza.

A VAIO-t természetesen tudjuk szervízelni a következő feltételekkel:
- A javítás költségtérítéses formában történik.
- A készülék szervízbe küldéséhez a szállítás és diagnosztika díját előre meg kell fizetni: £ 55.11
- Ezután a szervízbe érkezést követően diagnosztizálják a készülékét és pontos árajánlatot adnak a javításra.
- Ha Ön elfogadja az ajánlatot, akkor a már befizetett összeg beleszámít a javítási összegbe.
- Ha Ön nem fogadja el az ajánlatot, akkor a készüléket visszaküldik Önnek és a befizetett összeg fedezi a szállítás és diagnosztika díját.

Esetszáma a rendszerben: 5213820

Ha egyéb kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal az alábbi telefonszámon vagy válasz emailben:

Tel.: 06 1 777 91 51

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje: Hétfõtõl-Péntekig 9:00-18:00.

Üdvözlettel,

Deák György

Sony VAIO Link Support Team "

Valaszom:

Tisztelt Holgyem/Uram!

Kerem biraljak el ujra mert ha megnezik a kepet, akkor lathatjak, hogy a tolto csatlakozoja korul, semmilyen karc nincs, vagy barmi, ami arra a kovetkeztetesre, utalna hogy serules tortent.
Nem tudom mi alapjan jutottak erre a kovetkeztetesre!
Valamint az a kis muanyag valami a szamitogep belsejeben van, vagyis ha en nem allok neki egy vesovel, hogy kipiszkaljam azt onnan, akkor nem valoszinu,hogy ki tudom szedni.
Mint irtam a laptopom egy kiallitasi darab volt a helyi sony centerbe.
Az a kis muanyag valami mar megvasarlaskor sem volt a gepemben, viszont hibat ez idaig nem okozott, igy nem is tunt fel, hogy hianyzik.
Kerem mielobbi valaszukat.

Tisztelettel:

Horvath Zoltan

Valaszuk:

" Tisztelt Horvath Zoltan!

Köszönjük, hogy felkereste Ügyfélszolgálatunkat!

Sajnos nem áll módunkban eldönteni, hogy a sérülés hogyan keletkezett, csak azt hogy az adott műanyag elem nincs a helyén és az csak valamilyen erőhatás következtében törhetett le / eshetett le / tünhetett el.

Ha a megvásárláskor sem volt ott az adott darab, akkor kérem vegye fel a kapcsolatot azzal az üzlettel, ahol Ön a készüléket vásárolta.

Mi csak költségtérítéses formában tudjuk a keletkezett hibát kijavítani.

Esetszáma a rendszerben: 5213820

Ha egyéb kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal az alábbi telefonszámon vagy válasz emailben:

Tel.: 06 1 777 91 51

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje: Hétfõtõl-Péntekig 9:00-18:00.

Üdvözlettel,

Deák György

Sony VAIO Link Support Team "

Valaszom:

Tisztelt Holgyem/Uram!

Felvettem a kapcsolatot azzal az uzlettel, ahol vasaroltam, ez volt az elso dolgom.
Azt mondtak, hogy Onoket kell hivnom!!!
Akkor most mit kell tennem!?
Laptopom garancialis idon belul van, serules nem tortent, ahogy a melekelt kepen is lathato, kerem javitsak meg.

Udvozlettel:

Horvath Zoltan

Most varom az ujabb leveluket.
Szerintetek???

Sony Vaio VPCF12M0E/B

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.