Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  SONY LCD és LED TV-k

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-06-15 12:29:40

LOGOUT.hu

Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46851) johnny82


johnny82
őstag

Hali!

Tudnátok segíteni, hogy hogyan állítsam be a Kodi-t, vagy a pc-met ahhoz, hogy a megosztott mappában lévő filmeket le tudjam játszani? Serviio szerver fel van telepítve, fut is, mappa meg van osztva. Tv gyári videólejátszója látja és le is játssza a filmeket, csak be-be szaggat és nagyon lassú is. Archos látja a médiaszerveren a fájlokat, de egyiket sem játssza le, nem fér hozzájuk, ezt írja: "did not manage to access the file". Kodi-t meg nem tudom hogyan kellene jól beállítani, hogy lássa a megosztott mappámat.

Köszi!

(#46852) lumpika válasza johnny82 (#46851) üzenetére


lumpika
tag

Első körben a munkacsoport neve azonos legyen kodin a számítógépen megadottal

(#46853) icemad válasza johnny82 (#46851) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Plex nem jó?

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#46854) johnny82 válasza lumpika (#46852) üzenetére


johnny82
őstag

PC-n munkacsoport neve WORKGROUP, Kodi-n pedig a beállításoknál az smb kliensnél a munkacsoport szintén WORKGROUP.

(#46853) icemad: azt talán még nem próbáltam

[ Szerkesztve ]

(#46855) Celtis válasza lumpika (#46852) üzenetére


Celtis
veterán

Én még nem használtam Serviio-t, de ha jól értem ez egy sima DLNA kiszolgáló. Kodiban a Videó/Fájlok/Videó Hozzáadása menüben a Tallózás/Upnp eszköz és azon belül jelenik meg a Serviio kiszolgáló.
Videó

A munkacsoport neve lényegtelen, ez nem windows fájlmegosztás.

(#46856) WaterWave válasza Celtis (#46855) üzenetére


WaterWave
veterán

Pontosan.
Én is használom nason, nagyon jó.

• PlayStation 5 • PSN: waterwave0122 • Thinkpad X1 Yoga • LG 48 OLED C1 • Samsung Galaxy S9+ • Tp Link AX6000 • Marantz SR8015 AV Receiver • Synology Nas 718+ 6GB • Klipsch R-28F 7.1.2 Dolby Atmos •

(#46857) icemad válasza johnny82 (#46854) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Plex nagyon egyszerű. Plex server programot telepíted a gépre, amin a filmek vannak. Beállítod, kiválasztod a filmek mappát.
Tv-re (vagy másik eszközre) telepíted a sima plex appot. Beállítod és megy.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#46858) johnny82 válasza Celtis (#46855) üzenetére


johnny82
őstag

Nem lát upnp eszközt, pedig a serviio fut.

(#46859) johnny82 válasza Celtis (#46855) üzenetére


johnny82
őstag

Nem volt engedélyezve az upnp a Kodi beállításoknál. Most már látja a win saját megosztását. A serviio-t nem, érdekes, de mindegy, mert így legalább működik.

Köszi a segítséget nektek!

(#46860) mjani1172


mjani1172
addikt

Elakadtam. Adott egy KD-60xf8305 készülék. Egy öregebb számítógép volt hozzákötve ami nem vitte a 4k filmeket. Lecseréltem de az új gépen nincs Hdmi csatlakozó csak displayport++,és itt nem tudom hogy
-elég lesz egyáltalán 4k adatátvitelehez a display port++?
-milyen hdmi van a tv-n, (1.4 vagy 2.0)?
-A gépen milyen display port van 1.1,vagy más?
Vennék display port - hdmi kábelt de ezeket tudnom kéne, meg azt is hogy egyáltalán kinlódjak vele vagy vigyem vissza?

[ Szerkesztve ]

(#46861) atiska007


atiska007
senior tag

Járt már valaki igy (SONY KD65XF7596)?
Új telekom vásárlás. Hívtam őket, persze azt mondták intézzem Sony gariban.
Hát én a 14 napos elállást választom inkább és berendelem újra. :((( :(((

Kapják be a kislábujjam

[ Szerkesztve ]

Mittudomain!

(#46862) Gombinyó válasza atiska007 (#46861) üzenetére


Gombinyó
őstag

Vásárlástól elállni csak hibátlan termékkel tudsz, nem? Ha hibásan vásároltad, akkor 3 napon belül rögtön cserélnie kellene a kiskernek.

(#46863) atiska007 válasza Gombinyó (#46862) üzenetére


atiska007
senior tag

Nem kiskeres vásárlás, hanem Telekom.. :(

Illetve szerintem a 3 napból kicsúsztam, mert pénteken jött. Ha szemét módon számolnak, akkor az pont tegnap (kedd) este jár le.

Mittudomain!

(#46864) Gombinyó válasza atiska007 (#46863) üzenetére


Gombinyó
őstag

A Telekom kisker, mivel a végfelhasználót szolgálja ki.
Mindenképp érdemes megpróbálni az elállást, kíváncsi vagyok hogyan fognak reagálni.

(#46865) atiska007 válasza Gombinyó (#46864) üzenetére


atiska007
senior tag

harmadjára hívom őket... nagyon szánalmas az ügyfélszolgálat.
Első hívásnál: kell a szerződésszám. nincs, majd telefonálok ha kéznél lesz.
Második hívás: nem állhatok el, mert hibás a termék, és én ezt bemondtam a telefonba.
Harmadik hívás: én ezt nem intézhetem telefonon keresztül...

agyrém

Mittudomain!

(#46866) atiska007 válasza Gombinyó (#46862) üzenetére


atiska007
senior tag

Na elindítottam a 14 napos elállást.
Ezzel párhuzamosan elindítottam egy új megrendelést. Remélem nem akad össze a kettő :D

A garival meg szívjon a Telekom... Majd kirakják a falra valahová reklám tv-nek :)

Minden esetre szomorú, hogy kiengednek egy tv-t ilyen mértékű pixel hibával. Mert ez nem 1-2 pixel, és egy fekete képnél azonnal kibukik. Sony minőségellenőrzés megbukott.

[ Szerkesztve ]

Mittudomain!

(#46867) Quqesz válasza atiska007 (#46863) üzenetére


Quqesz
nagyúr

Vásárlástól számított 3 munkanap. Tehát ma még sztem él a csere. Ne aggódj samunál ez mindennapos(sok megy vissza hibával)

[ Szerkesztve ]

Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro

(#46868) atiska007 válasza Quqesz (#46867) üzenetére


atiska007
senior tag

Pénteken kaptam meg, és beleszámolják a pénteki napot is. Sajna csak tegnap este tettem fel a falra, nem jött meg hétvégén a konzol, talpon meg nem volt lehetőségem kipróbálni előbb.

Szóval a pénteki nappal együtt tegnap este telt le a 3nap :(

Mittudomain!

(#46869) junior19 válasza atiska007 (#46868) üzenetére


junior19
senior tag

Ez nem internetes vásárlás volt? Bementél egy T Pontra, s ott vetted át?
Mert ha, interneten lett intézve, majd kiszállítva, akkor nem 3 nap, hanem 14 nap az elállási idő, ha jó a készülék, ha rossz. Nem is kell megindokolni.

codec project

(#46870) Celtis válasza junior19 (#46869) üzenetére


Celtis
veterán

A 3 napos határidő arra vonatkozik, hogy ezen határidőn belüli meghibásodás esetén a kereskedő köteles a készüléket kicserélni újra. Utána már a szervizhez kell fordulni.

A T arra hivatkozik, hogy a 14 napos elállás csak hibátlan készülék esetén érvényes, de egy kicsit böngészve, úgy tűnik nagyon nincs igazuk. A hibátlanság itt azt jelenti, hogy nem tetted tönkre a készüléket és nem azt, hogy eleve hibás a teljesítés.

[ Szerkesztve ]

(#46871) asipos0228 válasza Celtis (#46835) üzenetére


asipos0228
tag

Szia,

Naa? Sikerült belenézni?

(#46872) Celtis válasza asipos0228 (#46871) üzenetére


Celtis
veterán

Csak a PC-men tudtam még belenézni, de ott is kicsit sötétebbnek látszik a 4K-s. Mondjuk alig-alig.
Ma terveztem a TV-n is megnézni.

(#46873) asipos0228 válasza Celtis (#46872) üzenetére


asipos0228
tag

már nagyon kiváncsi vagyok a véleményedre.
Ezek szerint akkor pont belenyúltam egy retek minőségű 4K-s verzióba....

(#46874) atiska007 válasza Celtis (#46870) üzenetére


atiska007
senior tag

Ez így van.
Nem hibás, működőképes, tönkre nem tettem, csak nem tetszik az a tizenegynéhány dead pixel.

A harmadik hívásra sikerült intéznem a 14 napos elállást.
Hívás:
-Mi az oka az elállásnak?
-Nem szeretném mondani, mert előző hívásomnál pont emiatt nem vették fel a bejelentést.
-De nekünk be kell írni a megjegyzésbe.
-Nem vagyok köteles indokolni, kérem nézze meg a saját weboldalukon, ott is le van írva.
-Ahhhüüühhhmmmgrrrr
-Na jó, ha szeretne beírni valamit, akkor írja, hogy méretprobléma...
bár itt utólag belegondolva benyöghettem volna, hogy nem tetszik a dead pixel halmaz

Eddig nem voltam kapcsolatban a T-vel, de ami ott ügyfélszolgálat néven folyik, az katasztrófa.
A legjobb, amikor a második nekifutásra azt mondta a kishölgy, hogy ezt nem is intézhetem telefonon keresztül :D

De azért kicsit a TV-ről.
Szerintem gyönyörű a képe, sajnos elég későn végeztem a konzollal, pár 4k jutyub videót sikerült megnéznem, de leesett az állam.
A rég LG edge led-jéhez képest ez a direct led valami ultrabrutál.
Sajnos ma összecsomagolom, előkészítem az elszállításhoz, de pénteken jön a 2. szállítmány, bízom benne az nem lesz pixel hibás, és akkor még nyüstölöm kicsit és írok még tapasztalatokat.

[ Szerkesztve ]

Mittudomain!

(#46875) Celtis válasza atiska007 (#46874) üzenetére


Celtis
veterán

Az nem dead hanem stuck green pixelhalom, de mindegy
Így cégen belül el fogják adni valakinek kedvezményes áron, aki kicsit szívni fog, hacsak visszavételnél ki nem próbálják. Viszont igazat kell adjak neked, ha inkorrektül járnak el, akkor neked sem kell az orrukra kötni, hogy pontosan miért álltál el.

(#46876) Celtis válasza asipos0228 (#46873) üzenetére


Celtis
veterán

Már az jelentős különbség, hogy a HD film 16:9-es a 4k-s meg 21:9-es, tehát a fekete sáv is sötétíti a képet.
Kétségtelen, hogy a 4k-s verzió sötétebb hatású, de szerintem pont a HDR miatt, az veszi lejjebb a fényerőt ezeknél a jeleneteknél. A kontrasztja egyébként jó, részletvesztést én nem látok. Nekem a másik fakó inkább. Érdemes a 6:50 körüli részt összehasonlítani, ahol a felhők között kisüt a nap. A HDR verzióban rendesen világít, a másikon pedig egy felhőktől alig elkülönülő fehér paca.

Nekem a 4k-s verzió a jobban tetszik, mozis hatású. Nincs itt semmi gond, főleg nem a TV-vel. A fekete szintet semmiképpen ne állítsd el!

(#46877) asipos0228 válasza Celtis (#46876) üzenetére


asipos0228
tag

köszi, hogy megnézted és kielemezted! Otthon megnézem azt a részt.
A problémám egyébként az volt, hogy a 4szer akkora 4K-s verziótól nem estem hanyatt.
Tehát nem lett SOKKAL szebb, SOKKAL élesebb, satöbbi.
Olyan érzést keltett bennem, hogy halál felesleges megtartanom a 4K-s verziót. És innentől kezdve minden esetben meg fog fordulni a fejemben, hogy vajon a 1080as vagy a 4K-sat töltsem le.. (persze úgyis a 4Ksat fogom, de érted.. a bizonytalansági faktor már kialakult)

Kicsit olyan, mintha ha egy qledes samut vettem volna, és minden film után azon filóznék, hogy vajon milyen részleteket nem láttam az agresszív local dimming miatt?

A feketét csak addig állítottam el, amig a "pillanatállj-olt" képet kivilágosítottam.
Utána egyből vissza defaultra, mert az összes addigi film, és sorozat azzal volt tökéletes. Csak ennél az egy filmnél szaladtam bele ebbe.

Na, megpróbálok túllépni ezen a filmen :)

Mégegyszer köszönöm!!!!

(#46878) atiska007


atiska007
senior tag

n00b kérdés, de hogyan lehet a KD65XF7596-ot update-elni?

betoltam egy fat32-re formázott pendrive-ot, rajta a szükséges .pkg file (semmi más nincs rajta, file a gyökér mappában), de hiába dugom be a pendrive-ot bármelyik usb nyílásba, a tv felől semmi reakció.

Van valami trükkje? Esetleg kecskét kell áldozni közbe? :DDD

[ Szerkesztve ]

Mittudomain!

(#46879) icemad válasza atiska007 (#46878) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Ha androidos, akkor a beállítások között kell megkeresni az újraindítást.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#46880) Celtis válasza atiska007 (#46878) üzenetére


Celtis
veterán

Nem kell semmit csinálni. Elindul magától. Elég egyértelműen le van írva a Sony oldalán a telepítési útmutatóban.
Valószínűleg mégis valami gond van azzal a pendrive-val vagy már a legújabb szoftver van a TV-n.

(#46881) icemad válasza Celtis (#46880) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Ha androidos, akkor biztos, hogy nem. Hiába dugdosod a pendriveot. Kell neki egy rendes kikapcsolás vagy újraindítás.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#46882) Celtis válasza icemad (#46881) üzenetére


Celtis
veterán

Elolvastam újra a Sony hivatalos 65XF9005 (androidos) leírását és valóban említi, hogy ha nem indul magától az upgrade, akkor kell egy restart. Nálam erre nem volt szükség. Szóval az igazság félúton van, és egyébként is RTFM. :D

[ Szerkesztve ]

(#46883) icemad válasza Celtis (#46882) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Vagy csak szerencséd volt. :DDD
Nálam kellett a restart. Anélkül semmit nem csinált.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#46884) Celtis válasza icemad (#46883) üzenetére


Celtis
veterán

Vagy azért viselkedett nálam másként, mert az enyémen már 8-as droid volt.

(#46885) q2w3


q2w3
senior tag

Sziasztok!

Van aki UPC connect box-on keresztül 5Ghz-en csatlakozik a netre a Sony Smart TV-jével? Nekem pár héttel ezelőttig tök jól ment, viszont azóta nem csatlakozik fel (XF9005). Telefon tablet számítógéppel nincs gond. Hívtam Sony szervízt, kaptam új alaplapot, de még mindig rossz. Egyébként TP link routeren keresztül felmegy 5G-re, illetve a szervízes csávó is azt mondta, hogy náluk is UPC connect box van április óta és egy csomó tv nem megy fel 5ghzre. Szerinte ez valami elrontott wifi beállítás a upc-nél. Ti tapasztaltatok hasonlót?

(#46886) dabgergo


dabgergo
őstag

Screen mirroring meg bármilyen kapcsolódás androidos mobilról sony okos tv-re egy ideje nem megy (korábban hibátlanul ment), pedig wifi hálózat ugyan az és semmilyen beállításon nem változtattam. Mi lehet az oka?
Mindig csak ennyit ír ki: There was a problem connecting to KDL-50W755C

(#46887) salapp válasza dabgergo (#46886) üzenetére


salapp
addikt

Ugyanez nálunk is. Pedig nálam direkt ki van kapcsolva az automatikus frissítés. Szóval szerintem nem a tévé szoftver csesződött el, hanem az Android a telefonokon (vagy azokon is).

Cathrine Tate: -Computer says: nooo!

(#46888) bghistvan


bghistvan
senior tag

Sziasztok!

Ezzel a tv-vel szemezgetek,ettől nagyobb méretet sajnos nem tudok elhelyezni,a jelenlegi FHD-m is ekkora.......
A 100Hz ,és a fejhallgató csatlakozó miatt hajlok erre a típusra elsősorban,de nemigazán találok épkézláb dokut a neten arról,vajon tudja-e a készülék az HBO GO app lejátszó felületet?? (asszonynak kell sorozatok miatt)......és az is érdekelne,mennyire jó ez a tv,nyugodt szívvel ajánlanátok,....280 körül újonnan jó vétel?

Köszi :R

(#46889) Celtis válasza bghistvan (#46888) üzenetére


Celtis
veterán

Androidos, van hbo go.

(#46890) PrinceHerceg válasza atiska007 (#46866) üzenetére


PrinceHerceg
őstag

Vannak még bőven másféle anomáliáik is, ne aggódj! Hiába, le vannak már ők is kommerszesedve... ;)

(#46891) sting2 válasza Celtis (#46882) üzenetére


sting2
addikt

Minek van a beépített "frissítés figyelő", ha az User maga kell, hogy megoldja ezen műveletet?
Nem fér a fejembe, hogy lehet mindezt hagyni, végignézni a Sony részéről, azt, hogy a vásárlók zöme manuálisan töltögeti le az éppen aktuális Firmware-t és utána meg megy a "baszakodás", hogy ez nem jó, az sem úgy működik, stb, stb.
Egyáltalán, mikor lesz hivatalos (a TV maga ajánlja fel és húzza le) egy lassan már 4 hónapos Oreo?..

Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation

(#46892) vlevi válasza sting2 (#46891) üzenetére


vlevi
nagyúr

Kétélű a dolog. Ha a TV nem kínálta fel az automatikus frissítést, és te kézzel ráraktad, akkor mondhatná a SONY, hogy azért nem kínálta fel, mert még nem tökéletes. Ahogy W10 frissítés sem megy fel mindenkinek azonnal.
Másik oldalról viszont tudjuk, hogy az utóbbi időben egyáltalán nem kínálta fel a frissítés lehetőségét, nekem konkrétan volt olyan időszak, amikor hibaüzenetet írt, a szerverre nem tudott csatlakozni a frissítés ellenőrzéséhez.

Hivatalos Oreo van, de ahogy az előbb írtam, nem valószínű, hogy valaha is felkínálná az automatikus frissítést. De egy kis mellékszál, hogy ázsiában leállították az Oreo frissítését, mert megint találtak benne valami bizbaszt...
[link]

(#46893) EnterR


EnterR
veterán

Sziasztok! Sokat olvastam vissza XF8505 és 8577 kapcsán, viszont a legtöbb a 49"-os méretre vonatkozik. Amit én kinéztem az 43"-os, viszont IPS panellel, nem VA-val. Ebben az esetben is ugyanúgy ajánlott széria a 8505 és 8577? Látom, hogy ez is valós 10 bit és 120Hz.

[ Szerkesztve ]

PSN ID: marquuard

(#46894) dabgergo válasza salapp (#46887) üzenetére


dabgergo
őstag

Köszi a választ! Akkor erre te sem találtál megoldást?

(#46895) salapp válasza dabgergo (#46894) üzenetére


salapp
addikt

Eddig nem. Fiamnak az új Nokia 9 Preview simán átdobja a képet (Android pie), de az új Moto G7-esek (szintén Pie) nem.
Ez alapján nem a tévé, hanem a telefonok androidja változott ilyen értelemben rossz irányba.
Vagy passz piros.

Cathrine Tate: -Computer says: nooo!

(#46896) pvil


pvil
tag

Most itt a 65xf9005 egész jó áron van : http://www.soncity.hu/content/akcio2

(#46897) Celtis válasza vlevi (#46892) üzenetére


Celtis
veterán

Az automatikus frissítést ütemezik. A manuálist akkor teszed fel amikor akarod.
Érdekes, hogy ázsiában leállították, de itton nem. Valószínűleg a hiba európai környezetben nem jelentkezik.

(#46898) Celtis válasza pvil (#46896) üzenetére


Celtis
veterán

Az emberek meg veszik a samsungot másfélszer annyiért. :)

(#46899) EnterR


EnterR
veterán

Melyik a topik legajánlottabb TV-je 32" Full HD kínálatból? Mondjuk annyira sok azért nincs. WD750B, 757S, 755.

PSN ID: marquuard

(#46900) dabgergo válasza salapp (#46895) üzenetére


dabgergo
őstag

Hmm hát érdekes.
Majd ezeket még megnézem otthon, hátha...

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  SONY LCD és LED TV-k
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.