Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Router gondok (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-04-10 12:39:33

LOGOUT.hu

Router gondok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25051) w333 válasza kali (#25050) üzenetére


w333
félisten

+1 mindenben igazad volt ! :R

Megvettem a WR1043 V2.1 és annyi történt hogy a WR740 -el mért 86MB (WAN-LAN) megnőtt 94MB-ra, ez ugye nem is lenne gond, ugyan is a Wifi maradt 25/45 szóval WR740 -hez képest semmi nem változott :(

Sőt a régi kis olcsó WR740 -től picivel gyengébb a hatósugara, bejárati ajtónál WR740 -el (36RSI) míg WR1043 -al (48RSI) szóval ezt is vegyétek figyelembe !

Még mielőtt valaki azt gondolná hogy laikus vagyok, elárulom hogy pl. több különböző helyre is helyeztem a routert (semmi változás) aztán 1-től 13 -ig az összes csatornát megnéztem (semmi változás) drivereket frissítettem Notebook (HP Elitebook intel Wifi link 5300, ami ugye 3X3 Mimo képes) szintén semmi változás, Speed boster bekapcs. kikapcs. titkosítés stb. szóval semmi :(((

Holnap viszem is vissza elállok a vásárlástól aztán WDR 3600 / 4300 lesz ! :D

Akik hasonló cipőben járnak (új router vásárlás előtt) pl. panel lakásba, én mindenképp ajánlom a dualband -s routert mivel annyira telített a 2.4GHZ hálózat, hogy egyszerűen lehetetlen átvinni a wifi sebességet ! :)

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#25052) Shingen válasza w333 (#25051) üzenetére


Shingen
addikt

Köszi, hogy megosztottad, ez igazán tanulságos volt. :B

風林火山

(#25053) w333 válasza Shingen (#25052) üzenetére


w333
félisten

Nincs mit ... hátha valaki majd pont olvassa illetve hasonló problémája lesz (hirtelen gyenge wifi) így nem kell lefutni a fölösleges köröket, egyből dual-band routert kell venni és kész :)