Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5151) rumos14


rumos14
nagyúr

5. nap is sokkal könnyebb mint volt.

(#5152) Kronok válasza rumos14 (#5151) üzenetére


Kronok
aktív tag

túlságosan is könnyű lett, fogalmazzunk úgy, az összes top akárhányas feladatban az első voltam a 2.-3. körben már, az első szériában éppen, h a top megadotton belülre kerültem az 5. kör végére

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#5153) Sordoran válasza Kronok (#5152) üzenetére


Sordoran
addikt

Én még csak 4. napnál járok, de a csapattársaddal együtt előzd le a harmadik versenyzőt feladat meglett elsőre úgy, hogy simán elmentünk mellette utolsó kanyar után. Múlt héten meg még cselezgetni kellett, meg kilökni. Nem is baj az ha könnyebbek, nincs kedvem még egyszer végigszenvedni, csak gyorsan ledarálni. Szenvedtem már velük egyszer. :DDD

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#5154) 485 válasza Sordoran (#5153) üzenetére


485
aktív tag

Persze, én sem akarom újra végig szenvedni, de azért az vicc, hogy az első autóval volt olyan verseny, amikor kb 10-re sikerült, most a másodikkal meg szerviz nélkül kört verek rájuk. Ha lehetne választani inkább az elsőt. a 3. autónál megpróbálom szűzen, tuning nélkül.

(#5155) Sordoran válasza 485 (#5154) üzenetére


Sordoran
addikt

Elsőre full pénzes tuningot rávertem, majd a 6. napnál 3 goldosat és azokat követő pénzeseket még, most csak tier1-es 7 tuning van rajta, és még így is könnyebb. Szerintem tuning nélkül is teljesíthető, mivel az AI skálázódik, vagy ha erősebb is, butítható.

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#5156) SkyLaci


SkyLaci
őstag

viszont a CHAMPION CUP(ok)ban a vége felé vannak olyan versenyek amik eléggé nehezek (bár az első kétharmada meg olyan hogy teljesen leharcolt autóval is lehet nyerni)

(#5157) 485


485
aktív tag

Annyira ideges vagyok, véletlenül belekezdtem egy új versenybe és bedobta a soron következő r18 etron szart 20% akcióban. Persze csak 2milkóm volt így nem tudtam megvenni. Kiléptem. Most várhatok a 40-es akcióra, vagy volt már, tudja valaki?

(#5158) Pompi válasza 485 (#5157) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Biztos, hogy volt már, de ez nem zárja ki, hogy nem lesz még, volt már párszor, hogy egy autó többször volt heti akciós.

Feel Good Inc.

(#5159) kgymac válasza Sordoran (#5155) üzenetére


kgymac
őstag

Én eleget butítottam a botokat, de az utolsó nap benzin spórolós futamában a toyotát PR50,4 mellett is simán otthagyják az egyenesekben az ellenfelek. Skipelnem kellett, mert a tevenyál 4 kör alatt elfogy és még csak a 7-8. helyezett vagyok :( (Eddig az első körön vagyok túl, a lányom profiljával, most a 2. kör 4. napjának van vége, egy kicsit könnyebb lett, de újra a benzin spórolós futam lesz a mérce) Ezt az egy versenyt leszámítva simán hozható a sorozat, bár eddig sem volt kedvencem az "oszd be a benzint" típusú futam.

Számomra a túlmelegedéses futamokban is van némi furcsaság: az elsőben, ha nem vagyok szélárnyékban, simán lehűl a motor, míg a másodikban továbbra is melegszik, csak a lassulástól hűl egy kicsit.

(#5160) kgymac válasza 485 (#5157) üzenetére


kgymac
őstag

Ha van korábbi mentésed (1-2 versennyel korábbról), a visszaállítás után újra fel fogja adni a 20%-os akciós vételt. Visszaállítás esetén minden azóta futott versenyt újra teljesíteni kell.

(#5161) DigitXT válasza kgymac (#5159) üzenetére


DigitXT
félisten

Ezeket manuális gázzal kell. Ha nem nyomod, nem fogyaszt és le is hűl.:)

(#5162) kgymac válasza DigitXT (#5161) üzenetére


kgymac
őstag

Az elsőben akkor is hűl, ha nem megyek szélárnyékban.
A manuális gáz nekem nem jött be :(

(#5163) DigitXT válasza kgymac (#5162) üzenetére


DigitXT
félisten

Nekem sem, de ezekben (különösen a benzinspórolás) az kell.
(Van amikor be is állítja magától, hogy másképp nem is lehet.)

Ui: motorhűtősben az elsőben majdnem hideg lett a végére.:DDD

(#5164) Kronok válasza kgymac (#5159) üzenetére


Kronok
aktív tag

benzin spóroláson is rendesen könnyítettek, nem fogy annyira a benzin mint annak idején (3 kör alatt akkor elfogyott, fokozottan óvatos használat mellett)

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#5165) Pompi válasza DigitXT (#5163) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Én egy ideje rávettem magam a manuális gázra, azt hiszem az májusi LMP-s challenge miatt és azóta azzal megyek. Nem mondom, hogy mindig mindenhol jobb vagyok vele, de sok esetben jópofa, hogy gázelvétellel elég manipulálni, itt a nascaros oválokon is jól jön.

Feel Good Inc.

(#5166) Lirion válasza Kronok (#5164) üzenetére


Lirion
addikt

Én azon semmi könnyítést nem vettem észre. Ha draftelsz, akkor sokkal lassabban fogy a benya, lehet, hogy most többet tudtál szélárnyékban autózni, mint először.
Ellenben az utolsó verseny nálam sokkal nehezebb volt, mint első körben, pedig mindkét alkalommal stock járgánnyal toltam végig. 3-jára lett meg csak, az is úgy, hogy butítani kellett a botokat, korábban meg elsőre megnyertem..

(#5167) Petya25 válasza Lirion (#5166) üzenetére


Petya25
addikt

Én most vagyok a 6/5-nél, nem lett könnyebb az első szériához képest.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#5168) Gyurma_13


Gyurma_13
aktív tag

A harmadik a Google+ volt még nemrég. Másnál is ez a kontroller látszik helyette? Vagy ez az, csak más ikont kapott?

[ Szerkesztve ]

(#5169) Petya25 válasza Gyurma_13 (#5168) üzenetére


Petya25
addikt

Ez a gugli belépés nyomd meg nyugodtan,

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#5170) Petya25


Petya25
addikt

Tegnap átköltöztem egy iPadre.
Jéé, ez ilyen szép és akadásmentes is lehet? :B

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#5171) Lirion válasza Petya25 (#5170) üzenetére


Lirion
addikt

Eddig miről nyomtad?

(#5172) Petya25 válasza Lirion (#5171) üzenetére


Petya25
addikt

Egy 7 colos alap tabletről, időnként nagyon darabos volt a kép.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#5173) Lirion válasza Petya25 (#5172) üzenetére


Lirion
addikt

Ez a játék igényli az erős vasat :)

(#5174) l4ci válasza Lirion (#5173) üzenetére


l4ci
senior tag

Nálam még erős vason is akad időnként. De ezt betudom annak, hogy a Sony Tablet melegedése miatt csökken a teljesítmény és megy át diavetítésbe a játék...

[ Szerkesztve ]

(#5175) Pepi6


Pepi6
tag

A Nascar-os szériákban a szponzoros történetre megéri ráfeküdni? vagy sokkal több aranyat kell rákölteni, hogy sikerüljön?

(#5176) Kronok válasza Pepi6 (#5175) üzenetére


Kronok
aktív tag

ahogy csinálod a futamokat úgy kapod a pontokat, aranyért venni pontokat felesleges szerintem

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#5177) rumos14 válasza Kronok (#5176) üzenetére


rumos14
nagyúr

és x pont utánad y aranyat? ez kiváltja a más szériákban lévő 25-50-75-100% teljesítés után járó bónuszokat?

elkezdtem harmadszorra is a kihívást, csodálkozom a türelmemen :)

(#5178) Pepi6 válasza Kronok (#5176) üzenetére


Pepi6
tag

persze, nem arra gondoltam,hogy aranyért venni. Csak szerintem ez úgy van kitalálva, hogy muszáj legyen aranyos fejlesztést beletolni, és csak akkor tudod megszerezni a végén az 50 aranyat nem?

(#5179) Lirion válasza rumos14 (#5177) üzenetére


Lirion
addikt

A NASCAR Pre-Season Rumbleben %-os teljesítés után adott aranyat és r$-t és a szponzorok megszerzése után is megkaptam a 250k r$-t. Ebből arra következtetek, hogy a másik 4 szériában is így lehet, de azokban még nem versenyeztem.

Amúgy a szponzoros nascar szériákban kb. 636 goldot kéne beletolni az autókba a 100%-hoz, cserébe kb. 150 gold jönne a teljesítésekért, ez kb. 1100 goldos befektetés.. Ki-ki döntse el, megéri-e. :)

[ Szerkesztve ]

(#5180) Kronok válasza Pepi6 (#5178) üzenetére


Kronok
aktív tag

- a szisztémát nem tudom, de random módon ahogy meg van egy futam kapok pontot, de van amikor nem
- Endurance dolgot 4x teljesítettem, 3x adott pontot (és nem mindig más színűt)
- 25% 50% 75% 100%-ra adja rendesen a megfelelő aranyat, pénzt a pontoktól függetlenül
- 50 aranyat akkor ad ha megvan az összes pont

[ Szerkesztve ]

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#5181) BikaGT


BikaGT
tag

A Nascar Pre-season rumble utolsó Indy-s futamán kinek mi a taktikája? Akárhányszor próbálom képtelen vagyok megcsinálni. A Ford maxra van húzva de ha szélárnyékkal próbálkozom akkor nem jutok elég gyorsan túl a mezőnyön. Ha meg elmegyek a lehető legtöbb autó mellett kb. szélárnyék nélkül az első egy-két körben akkor kb. az ötödik helyig jutok. Innen aztán legfeljebb harmadik helyig tudom feltornázni magam, de az elsőt még csak nem is látom.

(#5182) DigitXT válasza BikaGT (#5181) üzenetére


DigitXT
félisten

Féktelenül...:)) Szélárnyékkal felgyorsulni, rögtön kivágni, nem lassulni:
330 fölé lehet menni asszem szélárnyékban, s egy darabig tudod tartani is.:K

[ Szerkesztve ]

(#5183) Kronok válasza BikaGT (#5181) üzenetére


Kronok
aktív tag

elég érdekes egy futam...
volt amikor 20.-nál feljebb nem tudtam jönni, a legjobb 3. hely volt, de a legérdekesebb az volt amikor mindegyik kanyarban volt egy tömegbaleset és egy-kettő kocsi csak úgy ott maradt az úton, és körönként okoztak ezzel torlódást

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#5184) Gyurma_13 válasza BikaGT (#5181) üzenetére


Gyurma_13
aktív tag

Egyből ki szélre a belső ívre, a bal oldali kerekek a kanyarban lelóghatnak az aszfaltról, fékezni nem kell, amíg nagy a tömeg max. néha egy icipici gázelvétel a kanyarban, a második kőr után kb csuma gáz végig. Belső íven szinte csak a jobb kerék van a pályán
Ha jól emlékszem 7:34 kellett az első helyhez

[ Szerkesztve ]

(#5185) DigitXT válasza Gyurma_13 (#5184) üzenetére


DigitXT
félisten

Ezt azzal egészíteném ki vagy foglalnám össze, hogy nem kell befosni.:D
Igen, elfordul 323-mal... a belső íven, a külső íven, sőt, még ívváltáskor IS
ha a lekörözés megkívánja! Csak a szélárnyékon keresztbe csapatva kell
vigyázni, ne induljon meg a fara. Olyankor jól jönne a gázelvétel. De mivel
annyira nincs szükség rá/fékre sem ezekkel az autókkal nem használom.

Egyébként meglepően készséges az AI a Nascar szériában: kilökni max.
véletlenül: szándékosan kb. sosem/inkább szeretne beállni "vonatozni"...
(Nem ken fel a falra, ha külső íven előzöd, míg más szériákban az=halál!)

Ui: 7:34 az elég jó idő, azért annyi nem "kell" az első helyhez. Nekem pl.
elsőre nem lett meg, pedig csak 7:45-öt ment az AI. Másodikra meg egy
7:37-es összidővel, nagyon lazán megvolt. A második 7:50-et ment csak.

Nemrég meg lefutottam "visszavágónak": úgy tűnt, nehéz lesz, de a 7:35
bőven elég lett, mert a végén csak 7:47 lett a második idő: a lekörözések
zavartak be neki. Amúgy sokára sikerült utolérnem, 44.998-at is ment.:K
Igaz, én meg 43.618-at, de az nyilván csak szélárnyékkal meghúzott idő.
Olyannyira, hogy a másodiktól lefele jobbak a legjobb körök. (44,6, 44,4),
de nyilván az üdvösséghez kevés volt szegénykéknek az a néhány jó kör.

(#5186) kgymac válasza DigitXT (#5163) üzenetére


kgymac
őstag

A második sorozatban már elsőre sikerült a benzin spórolós futam. Plusz maradt a tankban még 1 egységnyi üzemanyag is. Látványosra sikerült az első sorozat óta bevezetett korrekció: az ellenfelek ebben a körben már úgy viselkedtek, ahogy a sorozat többi versenyében is - nem hagytak ott az egyenesben. Az első sorozatban ez volt az, ami igazán zavart.
Sok szélárnyékot használtam (második/harmadik helyről), szinte nem is kellett fékezni (csak a végén, a célvonal előtt, hogy ne legyen 100m-nél több előnyöm, az SS PR51 felett volt kicsivel)

A 6/6 most is elsőre sikerült, 5 kör előnyt kellett eladnom a célvonalnál. Persze nem én vagyok ennyire jó :B
(a 100m-nél kisebb előnnyel nyerés taktika hatása).

A sorozaton belül a retry is gyengíti az ellenfeleket, ez legjobban az endurance futam alatt látszik. Más a futam indulásakor az ellenfelek eredménye, mint a végén :Y , így szerencsére fokozatosan gyengülnek...

(#5187) Lirion válasza kgymac (#5186) üzenetére


Lirion
addikt

A sorozaton belül a retry is gyengíti az ellenfeleket

Igen, mivel retry alkalmával is kiírja, hogy "goal failed" és ezt úgy veszi, mintha vesztettél volna, míg a hagyományos szériákban simán diszkvalikifáltnak vesz.

(#5188) kgymac válasza Lirion (#5187) üzenetére


kgymac
őstag

Nem szoktam megszakítani, végig viszem az endurance-ot, így simán nyolcadik leszek. Retry-re jön a gyengébb ellenfél. A hagyományos szériákban is így működik, bár a futam elején az induló lista szerint nem gyengülnek az ellenfelek / AI.

(#5189) Gyurma_13 válasza DigitXT (#5185) üzenetére


Gyurma_13
aktív tag

Nálam kemények az ellenfelek :)
Azért is kérdeztem múltkor, hogy számít-e a TT idő, mert nagyon erősnek éreztem a mezőny elejét.

[ Szerkesztve ]

(#5190) DigitXT válasza Gyurma_13 (#5189) üzenetére


DigitXT
félisten

Na, azt nem csodálom, hogy erősnek érezted, viszont akkor cáfolom a TT-s
dolgot, mert nem mentél űridőt (1 tizedre vagyok), és nekem nem ilyen erős
az ellenfél. Vagy persze, ha az 1 tized már pont űridő kategória, bármi lehet.

Szerk: megnéztem, még a Top200-on kívül van. Azért nem kéne "büntetnie".
Megjegyzem lehet, hogy egyszer csinál ilyet, de vajon második nekifutásra?
Gondolom ha egyszer nem jön össze, kezdődik a butulás, amit mindenki jól
ismer, de fordítva, hogy hogyan/mennyire erősödik vissza azt nem tudjuk.:D

[ Szerkesztve ]

(#5191) Gyurma_13 válasza DigitXT (#5190) üzenetére


Gyurma_13
aktív tag

Akkor még top100-ban voltam vele.
A verseny meg nem elsőnek lett meg, jó pár retry volt. Szóval ez már a "buta" mezőny :DDD

[ Szerkesztve ]

(#5192) DigitXT válasza Gyurma_13 (#5191) üzenetére


DigitXT
félisten

Jó hát buta pályához buta mezőny...:D Összejön, LOL.
(Megjegyzem, ilyen tapadás mellett nem nehéz "erős"
AI-t csinálni: sehol máshol nem kanyarodnak elég jól!
Ráadásul "bagóért" ki lehetett maxolni az autót - nem
csoda, hogy a Top idők ezredmásodperceken jönnek:
kicsit is technikásabb pályákon ilyen nem sűrün van.)

(#5193) Petya25


Petya25
addikt

Nem unalmas már a 3. kör.....?

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#5194) Lirion válasza Petya25 (#5193) üzenetére


Lirion
addikt

De igen és még egy hét hátra van... Utána nálam parkoló pályára kerül a nascar széria, tököm fog vele szarozni és még több száz goldot is beletolni. A pre-season rumblet érdemes megcsinálni, a többit abszolút nem. Szériánként még vagy 55 verseny végig balra kanyarodva, kösz nem. Eddigi legrosszabb update nálam.

(#5195) Pepi6 válasza Petya25 (#5193) üzenetére


Pepi6
tag

Már az első is az volt :DDD

(#5196) rumos14 válasza Lirion (#5194) üzenetére


rumos14
nagyúr

3. nap a suzuka endurance-nél lebutítod a botokat és így a következő napok nagyon könnyűek lesznek, nem kell goldot beleölni.

(#5197) Lirion válasza rumos14 (#5196) üzenetére


Lirion
addikt

Arra a 4 szériára gondoltam, amik a karrieres nascarban vannak. A 7 naposat endurance-es butítással csinálom. :)

(#5198) Aladdin válasza rumos14 (#5196) üzenetére


Aladdin
senior tag

Basszus, sikerult ugy lebutitanom az ellenfeleket, h azok tolatva mennek vegig a palyan :)))
Nulla tuninggal, teljesen lepukkanva szarra verem oket...

(#5199) Lirion válasza Aladdin (#5198) üzenetére


Lirion
addikt

Azt azért csinálják, mert volt vhol egy tömegkarambol és ott meghülyültek a botok. A butítás kizárólag a kanyarodási sebességet csökkenti, semmi mást.

(#5200) Aladdin válasza Lirion (#5199) üzenetére


Aladdin
senior tag

Csak egy laza poen volt, nem kell komolyan venni...:)
Nagyon belassultak, na.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.