5. nap is sokkal könnyebb mint volt.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Kronok
aktív tag
túlságosan is könnyű lett, fogalmazzunk úgy, az összes top akárhányas feladatban az első voltam a 2.-3. körben már, az első szériában éppen, h a top megadotton belülre kerültem az 5. kör végére
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
Sordoran
addikt
Én még csak 4. napnál járok, de a csapattársaddal együtt előzd le a harmadik versenyzőt feladat meglett elsőre úgy, hogy simán elmentünk mellette utolsó kanyar után. Múlt héten meg még cselezgetni kellett, meg kilökni. Nem is baj az ha könnyebbek, nincs kedvem még egyszer végigszenvedni, csak gyorsan ledarálni. Szenvedtem már velük egyszer.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
485
aktív tag
Persze, én sem akarom újra végig szenvedni, de azért az vicc, hogy az első autóval volt olyan verseny, amikor kb 10-re sikerült, most a másodikkal meg szerviz nélkül kört verek rájuk. Ha lehetne választani inkább az elsőt. a 3. autónál megpróbálom szűzen, tuning nélkül.
Sordoran
addikt
Elsőre full pénzes tuningot rávertem, majd a 6. napnál 3 goldosat és azokat követő pénzeseket még, most csak tier1-es 7 tuning van rajta, és még így is könnyebb. Szerintem tuning nélkül is teljesíthető, mivel az AI skálázódik, vagy ha erősebb is, butítható.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
SkyLaci
őstag
viszont a CHAMPION CUP(ok)ban a vége felé vannak olyan versenyek amik eléggé nehezek (bár az első kétharmada meg olyan hogy teljesen leharcolt autóval is lehet nyerni)
485
aktív tag
Annyira ideges vagyok, véletlenül belekezdtem egy új versenybe és bedobta a soron következő r18 etron szart 20% akcióban. Persze csak 2milkóm volt így nem tudtam megvenni. Kiléptem. Most várhatok a 40-es akcióra, vagy volt már, tudja valaki?
Pompi
MODERÁTOR
Biztos, hogy volt már, de ez nem zárja ki, hogy nem lesz még, volt már párszor, hogy egy autó többször volt heti akciós.
Feel Good Inc.
kgymac
őstag
Én eleget butítottam a botokat, de az utolsó nap benzin spórolós futamában a toyotát PR50,4 mellett is simán otthagyják az egyenesekben az ellenfelek. Skipelnem kellett, mert a tevenyál 4 kör alatt elfogy és még csak a 7-8. helyezett vagyok (Eddig az első körön vagyok túl, a lányom profiljával, most a 2. kör 4. napjának van vége, egy kicsit könnyebb lett, de újra a benzin spórolós futam lesz a mérce) Ezt az egy versenyt leszámítva simán hozható a sorozat, bár eddig sem volt kedvencem az "oszd be a benzint" típusú futam.
Számomra a túlmelegedéses futamokban is van némi furcsaság: az elsőben, ha nem vagyok szélárnyékban, simán lehűl a motor, míg a másodikban továbbra is melegszik, csak a lassulástól hűl egy kicsit.
kgymac
őstag
Ha van korábbi mentésed (1-2 versennyel korábbról), a visszaállítás után újra fel fogja adni a 20%-os akciós vételt. Visszaállítás esetén minden azóta futott versenyt újra teljesíteni kell.
DigitXT
félisten
Ezeket manuális gázzal kell. Ha nem nyomod, nem fogyaszt és le is hűl.
kgymac
őstag
Az elsőben akkor is hűl, ha nem megyek szélárnyékban.
A manuális gáz nekem nem jött be
DigitXT
félisten
Nekem sem, de ezekben (különösen a benzinspórolás) az kell.
(Van amikor be is állítja magától, hogy másképp nem is lehet.)
Ui: motorhűtősben az elsőben majdnem hideg lett a végére.
Kronok
aktív tag
benzin spóroláson is rendesen könnyítettek, nem fogy annyira a benzin mint annak idején (3 kör alatt akkor elfogyott, fokozottan óvatos használat mellett)
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
Pompi
MODERÁTOR
Én egy ideje rávettem magam a manuális gázra, azt hiszem az májusi LMP-s challenge miatt és azóta azzal megyek. Nem mondom, hogy mindig mindenhol jobb vagyok vele, de sok esetben jópofa, hogy gázelvétellel elég manipulálni, itt a nascaros oválokon is jól jön.
Feel Good Inc.
Lirion
addikt
Én azon semmi könnyítést nem vettem észre. Ha draftelsz, akkor sokkal lassabban fogy a benya, lehet, hogy most többet tudtál szélárnyékban autózni, mint először.
Ellenben az utolsó verseny nálam sokkal nehezebb volt, mint első körben, pedig mindkét alkalommal stock járgánnyal toltam végig. 3-jára lett meg csak, az is úgy, hogy butítani kellett a botokat, korábban meg elsőre megnyertem..
Petya25
addikt
Én most vagyok a 6/5-nél, nem lett könnyebb az első szériához képest.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Gyurma_13
aktív tag
Petya25
addikt
Ez a gugli belépés nyomd meg nyugodtan,
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Petya25
addikt
Tegnap átköltöztem egy iPadre.
Jéé, ez ilyen szép és akadásmentes is lehet?
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Lirion
addikt
Eddig miről nyomtad?
Petya25
addikt
Egy 7 colos alap tabletről, időnként nagyon darabos volt a kép.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Lirion
addikt
Ez a játék igényli az erős vasat
l4ci
senior tag
Nálam még erős vason is akad időnként. De ezt betudom annak, hogy a Sony Tablet melegedése miatt csökken a teljesítmény és megy át diavetítésbe a játék...
[ Szerkesztve ]
Pepi6
tag
A Nascar-os szériákban a szponzoros történetre megéri ráfeküdni? vagy sokkal több aranyat kell rákölteni, hogy sikerüljön?
Kronok
aktív tag
ahogy csinálod a futamokat úgy kapod a pontokat, aranyért venni pontokat felesleges szerintem
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
rumos14
nagyúr
és x pont utánad y aranyat? ez kiváltja a más szériákban lévő 25-50-75-100% teljesítés után járó bónuszokat?
elkezdtem harmadszorra is a kihívást, csodálkozom a türelmemen
Pepi6
tag
persze, nem arra gondoltam,hogy aranyért venni. Csak szerintem ez úgy van kitalálva, hogy muszáj legyen aranyos fejlesztést beletolni, és csak akkor tudod megszerezni a végén az 50 aranyat nem?
Lirion
addikt
A NASCAR Pre-Season Rumbleben %-os teljesítés után adott aranyat és r$-t és a szponzorok megszerzése után is megkaptam a 250k r$-t. Ebből arra következtetek, hogy a másik 4 szériában is így lehet, de azokban még nem versenyeztem.
Amúgy a szponzoros nascar szériákban kb. 636 goldot kéne beletolni az autókba a 100%-hoz, cserébe kb. 150 gold jönne a teljesítésekért, ez kb. 1100 goldos befektetés.. Ki-ki döntse el, megéri-e.
[ Szerkesztve ]
Kronok
aktív tag
- a szisztémát nem tudom, de random módon ahogy meg van egy futam kapok pontot, de van amikor nem
- Endurance dolgot 4x teljesítettem, 3x adott pontot (és nem mindig más színűt)
- 25% 50% 75% 100%-ra adja rendesen a megfelelő aranyat, pénzt a pontoktól függetlenül
- 50 aranyat akkor ad ha megvan az összes pont
[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
BikaGT
tag
A Nascar Pre-season rumble utolsó Indy-s futamán kinek mi a taktikája? Akárhányszor próbálom képtelen vagyok megcsinálni. A Ford maxra van húzva de ha szélárnyékkal próbálkozom akkor nem jutok elég gyorsan túl a mezőnyön. Ha meg elmegyek a lehető legtöbb autó mellett kb. szélárnyék nélkül az első egy-két körben akkor kb. az ötödik helyig jutok. Innen aztán legfeljebb harmadik helyig tudom feltornázni magam, de az elsőt még csak nem is látom.
DigitXT
félisten
Féktelenül... Szélárnyékkal felgyorsulni, rögtön kivágni, nem lassulni:
330 fölé lehet menni asszem szélárnyékban, s egy darabig tudod tartani is.
[ Szerkesztve ]
Kronok
aktív tag
elég érdekes egy futam...
volt amikor 20.-nál feljebb nem tudtam jönni, a legjobb 3. hely volt, de a legérdekesebb az volt amikor mindegyik kanyarban volt egy tömegbaleset és egy-kettő kocsi csak úgy ott maradt az úton, és körönként okoztak ezzel torlódást
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
Gyurma_13
aktív tag
Egyből ki szélre a belső ívre, a bal oldali kerekek a kanyarban lelóghatnak az aszfaltról, fékezni nem kell, amíg nagy a tömeg max. néha egy icipici gázelvétel a kanyarban, a második kőr után kb csuma gáz végig. Belső íven szinte csak a jobb kerék van a pályán
Ha jól emlékszem 7:34 kellett az első helyhez
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Ezt azzal egészíteném ki vagy foglalnám össze, hogy nem kell befosni.
Igen, elfordul 323-mal... a belső íven, a külső íven, sőt, még ívváltáskor IS
ha a lekörözés megkívánja! Csak a szélárnyékon keresztbe csapatva kell
vigyázni, ne induljon meg a fara. Olyankor jól jönne a gázelvétel. De mivel
annyira nincs szükség rá/fékre sem ezekkel az autókkal nem használom.
Egyébként meglepően készséges az AI a Nascar szériában: kilökni max.
véletlenül: szándékosan kb. sosem/inkább szeretne beállni "vonatozni"...
(Nem ken fel a falra, ha külső íven előzöd, míg más szériákban az=halál!)
Ui: 7:34 az elég jó idő, azért annyi nem "kell" az első helyhez. Nekem pl.
elsőre nem lett meg, pedig csak 7:45-öt ment az AI. Másodikra meg egy
7:37-es összidővel, nagyon lazán megvolt. A második 7:50-et ment csak.
Nemrég meg lefutottam "visszavágónak": úgy tűnt, nehéz lesz, de a 7:35
bőven elég lett, mert a végén csak 7:47 lett a második idő: a lekörözések
zavartak be neki. Amúgy sokára sikerült utolérnem, 44.998-at is ment.
Igaz, én meg 43.618-at, de az nyilván csak szélárnyékkal meghúzott idő.
Olyannyira, hogy a másodiktól lefele jobbak a legjobb körök. (44,6, 44,4),
de nyilván az üdvösséghez kevés volt szegénykéknek az a néhány jó kör.
kgymac
őstag
A második sorozatban már elsőre sikerült a benzin spórolós futam. Plusz maradt a tankban még 1 egységnyi üzemanyag is. Látványosra sikerült az első sorozat óta bevezetett korrekció: az ellenfelek ebben a körben már úgy viselkedtek, ahogy a sorozat többi versenyében is - nem hagytak ott az egyenesben. Az első sorozatban ez volt az, ami igazán zavart.
Sok szélárnyékot használtam (második/harmadik helyről), szinte nem is kellett fékezni (csak a végén, a célvonal előtt, hogy ne legyen 100m-nél több előnyöm, az SS PR51 felett volt kicsivel)
A 6/6 most is elsőre sikerült, 5 kör előnyt kellett eladnom a célvonalnál. Persze nem én vagyok ennyire jó
(a 100m-nél kisebb előnnyel nyerés taktika hatása).
A sorozaton belül a retry is gyengíti az ellenfeleket, ez legjobban az endurance futam alatt látszik. Más a futam indulásakor az ellenfelek eredménye, mint a végén , így szerencsére fokozatosan gyengülnek...
Lirion
addikt
A sorozaton belül a retry is gyengíti az ellenfeleket
Igen, mivel retry alkalmával is kiírja, hogy "goal failed" és ezt úgy veszi, mintha vesztettél volna, míg a hagyományos szériákban simán diszkvalikifáltnak vesz.
kgymac
őstag
Nem szoktam megszakítani, végig viszem az endurance-ot, így simán nyolcadik leszek. Retry-re jön a gyengébb ellenfél. A hagyományos szériákban is így működik, bár a futam elején az induló lista szerint nem gyengülnek az ellenfelek / AI.
Gyurma_13
aktív tag
DigitXT
félisten
Na, azt nem csodálom, hogy erősnek érezted, viszont akkor cáfolom a TT-s
dolgot, mert nem mentél űridőt (1 tizedre vagyok), és nekem nem ilyen erős
az ellenfél. Vagy persze, ha az 1 tized már pont űridő kategória, bármi lehet.
Szerk: megnéztem, még a Top200-on kívül van. Azért nem kéne "büntetnie".
Megjegyzem lehet, hogy egyszer csinál ilyet, de vajon második nekifutásra?
Gondolom ha egyszer nem jön össze, kezdődik a butulás, amit mindenki jól
ismer, de fordítva, hogy hogyan/mennyire erősödik vissza azt nem tudjuk.
[ Szerkesztve ]
Gyurma_13
aktív tag
Akkor még top100-ban voltam vele.
A verseny meg nem elsőnek lett meg, jó pár retry volt. Szóval ez már a "buta" mezőny
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Jó hát buta pályához buta mezőny... Összejön, LOL.
(Megjegyzem, ilyen tapadás mellett nem nehéz "erős"
AI-t csinálni: sehol máshol nem kanyarodnak elég jól!
Ráadásul "bagóért" ki lehetett maxolni az autót - nem
csoda, hogy a Top idők ezredmásodperceken jönnek:
kicsit is technikásabb pályákon ilyen nem sűrün van.)
Petya25
addikt
Nem unalmas már a 3. kör.....?
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Lirion
addikt
De igen és még egy hét hátra van... Utána nálam parkoló pályára kerül a nascar széria, tököm fog vele szarozni és még több száz goldot is beletolni. A pre-season rumblet érdemes megcsinálni, a többit abszolút nem. Szériánként még vagy 55 verseny végig balra kanyarodva, kösz nem. Eddigi legrosszabb update nálam.
Pepi6
tag
Már az első is az volt
rumos14
nagyúr
3. nap a suzuka endurance-nél lebutítod a botokat és így a következő napok nagyon könnyűek lesznek, nem kell goldot beleölni.
Lirion
addikt
Arra a 4 szériára gondoltam, amik a karrieres nascarban vannak. A 7 naposat endurance-es butítással csinálom.
Aladdin
senior tag
Basszus, sikerult ugy lebutitanom az ellenfeleket, h azok tolatva mennek vegig a palyan )
Nulla tuninggal, teljesen lepukkanva szarra verem oket...
Lirion
addikt
Azt azért csinálják, mert volt vhol egy tömegkarambol és ott meghülyültek a botok. A butítás kizárólag a kanyarodási sebességet csökkenti, semmi mást.
Bemutató Real Racing 3 - Freemium csoda