Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4101) F-ECT$ válasza NNME (#4093) üzenetére


F-ECT$
titán

Az nem csak motorfék véletlenül?

Tsebacsi: minden segítség off, döntögetés, manuális gáz (jobb), fék (bal).

[ Szerkesztve ]

Dive ever, work never.

(#4102) Tsebacsi válasza F-ECT$ (#4101) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Vannak esetek, hogy megéri lemondani az állandó gáz adta kényelemről? pl? azért kérdezem, hogy jobb legyek, nem kibic akarok lenni :)

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#4103) F-ECT$ válasza Tsebacsi (#4102) üzenetére


F-ECT$
titán

Páran már tesztelték, és a full segítség több másodperc lassulást, míg az enyhe segítség is ~1 másodperc lassulást jelent 1 körön, szóval igen: van értelme lemondani.

Arról nem is beszélve, hogy a Challenge-ek alatt biztosan van segítség nélküli verseny, jó, ha nem akkor kell megszokni ezt.

Dive ever, work never.

(#4104) Unbaised-Ben


Unbaised-Ben
senior tag

én a manuálist gáz/féket azért nem szeretem mert akkor hülyén tartom a telefont, fájnak az ujjaim pár kör után, egyszerűen nem kényelmes

(#4105) NNME válasza Petya25 (#4094) üzenetére


NNME
tag

Játszodtam ~400 órát és most vettem észre és kezdett el zavarni? Itt valami változás van, tuti. :D

(#4106) Tsebacsi válasza F-ECT$ (#4103) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Rendben, köszönöm szépen! :R

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#4107) Pompi válasza Tsebacsi (#4102) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Vannak esetek, hogy megéri lemondani az állandó gáz adta kényelemről? pl?

Vannak kanyarok, ívek amiknél elég elvenni a gázt, nem kell ráfékezni. Az indi ovál pl. tipikusan ilyen, ott sokat lehet vele nyerni.

Feel Good Inc.

(#4108) F-ECT$


F-ECT$
titán

Jók ezek az üzemanyag spórolós kihívások, de pl a 4-ik nap végi (8 kör Spa) olyanra sikerült, hogy teli gázzal is bőven elég a 32 egységnyi cucc...

[ Szerkesztve ]

Dive ever, work never.

(#4109) Tsebacsi válasza Pompi (#4107) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Valóban, este 1 órát nyomtam a régi küldiket az új beállításokkal, amit lehetett kiaranyoztam :) Köszönöm, sokkal jobb feeling, igaz, a nehezebb pályákon még tanulni kell a féktávot pár kanyarnál. :P

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#4110) NNME válasza NNME (#4105) üzenetére


NNME
tag

Áh oké, a kipörgésgátló volt bekapcsolva és az lassított be.

Ausztráliában már kellett volna a második aranyos fejlesztés a Speed Recordnál. Nekem 340 km/h-t kellett elérni a győzelemhez, a sebesség megvolt, de az sehogy sem akart sikerülni, hogy ne csússzak ki a fűre a második hosszú egyenes után.

Pro tipp: Aztán kitaláltam, hogy amint megvan a célsebesség, ráhúzok a falra. Szerencsére elég közel van így a két bal oldali kerék még a pályán maradt viszont bőven lelassított annyira, hogy ne csússzak ki és az autó sem törött össze.

De ma valamikor futnom kell néhány 10 körös LeManst és néhány dolgot fejleszteni kell az autón különben nem fog sikerülni ha lesz még ilyen szívatósabb futam.

[ Szerkesztve ]

(#4111) Petya25 válasza NNME (#4110) üzenetére


Petya25
addikt

Panorama speed record-nál nálam 336 volt a cél, és automata fékkel elsőre 343-at csináltam rajta.
A motoron csak 1 aranyos fejlesztés van.

Inkább a Melbourne 8 kör, 8 lekörözés, ütközés nélkül ami szívatott.
Folyton befékeztek kanyar előtt így mindig rájuk futottam.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#4112) F-ECT$


F-ECT$
titán

Végre egy jó kis challenge: 5-nap, 2-es feladat: Melbourne, 1 kör 1:10-en kívül úgy, hogy első maradsz. Bár kicsit szívatós a feladat, de olyan 4-5 próbából meglett.

Dive ever, work never.

(#4113) Pompi válasza F-ECT$ (#4112) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Jaja, izgi volt, tükörfigyelős :)

Amúgy alapvetően eddig még nem voltak oltári baromságok ebben a challenge-ben, nekem bejönnek a benzinfigyelősök is (igen, Spa-ban annyira nem kellett tartani, én egy 5 egységnyit - több, mint 1 kör - megspóroltam a végére), ez a feltartós is, mondjuk a normál köridőhöz képest ami olyan 50 mp körül van, 20 mp-t feltartani nem kevés, de jó volt.

Feel Good Inc.

(#4114) Pompi válasza NNME (#4110) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

A speed recordnál amúgy a szokott módon párszor utolsóként végezve szépen veszi vissza a megdöntendő sebességeket.

Feel Good Inc.

(#4115) F-ECT$ válasza Pompi (#4114) üzenetére


F-ECT$
titán

Nekem nem okozott kézi gázzal gondot a 340 elérése. (2 adag tuning van a kocsin.)

Dive ever, work never.

(#4116) Pompi válasza F-ECT$ (#4115) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Nekem mindenen csak az első körös tuning van. Ezzel így nem megy.

Feel Good Inc.

(#4117) Kronok válasza Pompi (#4116) üzenetére


Kronok
aktív tag

nagyon sokadik kísérletre egyszer csak 333 lett a legnagyobb sebességhatár, így már sikerült, a hosszú egyenes előtt kikapcsoltam a fékrásegítést mikor meglett a 334 pause gyors visszakapcsol és amit bírt a kijelző annyira nyomtam a féket és nem csúsztam ki

ez a benzinkannás futam néha idegesítő is tud lenni, mount-nál pl 9L lazán megmarad, előző körben meg a 8. körben elfogyott a 10 körös versenynél

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#4118) kgymac


kgymac
őstag

Sziasztok,

A le mans event-ben van napi feladat limit? Vagy lehet tolni egymás után, mint pl. az újonnan beépített Marquis (maserati) sorozatban? Belekezdenék az 500-as astonos mellett, ha nincs napi határ. Köszönöm előre is.

(#4119) Petya25 válasza kgymac (#4118) üzenetére


Petya25
addikt

Nincs, tolhatod ahogy tetszik.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#4120) kgymac válasza Petya25 (#4119) üzenetére


kgymac
őstag

Köszi.
A Melbourne engem is szivatott, kb. 20-ra lett meg. Nagyon más, hogy a kocsira is vigyázni kell, ráadásul csak a 4. körben értem utol az utolsót. Bezzeg az st5/1-ben sokkal lassabbak voltak...
A feltartóst először rosszul értelmeztem, csak a második futamban sikerült. Biztos a sok nagybetű zavart be :). Sokat nem kellett küzdenem, a 2. helyezett 1:14-et ment :)

(#4121) Pompi


Pompi
MODERÁTOR

Van némi humorérzékük azért... :DDD

Feel Good Inc.

(#4122) Gyurma_13


Gyurma_13
aktív tag

Elkezdtem én is az 500-as eventet. Aki végzett már vele, az írja már meg, hogy meddig kell tuningolni.
Gondolom az első R$-es kör az alap. Az első kör goldos fejlesztésből mindegyik kell?

(#4123) Pompi válasza Gyurma_13 (#4122) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Fura lenne ha valaki végzett volna már vele ...

[ Szerkesztve ]

Feel Good Inc.

(#4124) Kronok válasza Gyurma_13 (#4122) üzenetére


Kronok
aktív tag

eddig az első kör pénzes van meg, megy vele a verseny, de lehet lesz majd szívatós rész

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#4125) Pompi válasza F-ECT$ (#4108) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Ezen a mai mount panoramás 8 körösön se nagyon kellett spórolni a benyával ...

Feel Good Inc.

(#4126) Sordoran válasza Kronok (#4124) üzenetére


Sordoran
addikt

Eddig nem igazán volt szívatós kihívás, de még csak a 6. napnál jár többség, és ahogy olvashattad a speed recordnál egyeseknek már probléma lett elérni. A direkt vesztünk és így gyengül ellenfél trükk itt még megy, későbbiekben lehet olyan ahova nem elég, én biztos ami biztos most motor, váltó és karosszériára rátoltam tier2 goldos fejlesztést és már pörög rájuk a tier3 pénzes is. Ami többnyire problémás az speed record, speed snap és drag race, ezek meg pont ezeket igénylik a sebességet és gyorsulást, remélem többire nem lesz szükség, így is 138 goldba került, amiből lejön végül is 80 gold nyeremény. ;]
De az autó eredeti 720 goldos árához képest ez is semmiség, lehet rátolom maradék tier2-őt is, hogy biztosra menjek.

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#4127) npeter


npeter
csendes tag

Nekem sikerült alap autóval megnyerni a Mount Panorama speed recordot. Addig indítgattam, újra amíg az első helyezett sebessége 326,5 lett, ennyi volt az összes autóé. Én pedig tudtam menni 327-et igy első lettem.

(#4128) Pepi6


Pepi6
tag

Na lehet kezdeni aggódni :D 6. nap - Indianapolis oval. Speed Record 342 km/h illetve egy Hunter. 417m-rel kell nyerni, 340el tudok manuális gázzal (minden segitség OFF).

(#4129) Pompi válasza Pepi6 (#4128) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Párszor vesztessz és már meg is van (elméletben).

Eddig én is mindig tuningoltam vadul a verdát a challengek alatt, de van abban igazság, hogy a gép hozzád igazítja a kihívást, szóval ha maxra tolod a verdát, akkor nőnek az elvárások is.

Szóval nem tudom mi a jó irány, de jó lenne tudni, mert nem szeretném az utolsó 2 napon belülre halasztani a fejlesztést ha mégis szükséges lenne.

Feel Good Inc.

(#4130) Pepi6


Pepi6
tag

Első körös pénzes fejlesztés van rajta, illetve a 2.körös aranyosból a motor és a váltó. I

gen, ismerem a vesztek és kisebb lesz az elvárás", de a Hunternél nekem nem akart működni. Speed Recordnál még nem próbáltam, mert javitani kell a kocsit.

(#4131) l4ci válasza Pompi (#4129) üzenetére


l4ci
senior tag

Ebben nagy igazság van. Most az újrakezdés után a Lexus LFA-t fullra tuningoltam, hogy minél hamarabb átléphessem a szériáját, hát volt olyan verseny, ahol elsőre 5. lettem csak (pedig csak nagyon kicsiket hibáztam), pedig tényleg fullra van húzva minden. Mondjuk ez a Lexus egy fos, még fullosan is úgy csúszkál, mintha jégen mennél vele...

(#4132) kgymac válasza l4ci (#4131) üzenetére


kgymac
őstag

Akkor is visszavesz az IA-ból, ha csak kicsit vered meg. 100m alatti nyerésnél már visszavesz (fame függő lehet, mert kevés fame-et adó futam esetén sok futam kell hozzá).
De a leromlott állapotú kocsis futam többet csökkent. Akár nyerhető is, bár ehhez elég sok futam szükséges.
TT 5-12 mp várakozással vagy leromlott kocsival is sokat lendít lefelé.

(#4133) oz82 válasza Pepi6 (#4128) üzenetére


oz82
senior tag

Èn ki szoktam forgatni, az ellent. Bár mèg nem kezdtem el a challenget, szal nem tudom lehet e sèrülès vagy sem.

Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!

(#4134) Pepi6 válasza oz82 (#4133) üzenetére


Pepi6
tag

Speed Recordnál és Hunternél elég nehezen kivitelezhető :D de közben már sikerült mindkettő szerencsére

(#4135) oz82 válasza Pepi6 (#4134) üzenetére


oz82
senior tag

Hunternél miért? Bár vannak helyzetek amikor nehezen, megy mert általában nagy a sebebsség különbség (asszem Nissan az ellenfél ált.) és ha lelassítasz akkor oda lesz a z előny.

Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!

(#4136) Petya25 válasza Pompi (#4129) üzenetére


Petya25
addikt

Ja, előre nem tudni mennyit kell beletolni a gépbe. :(((
Az lesz a szopás, ha a végén kevés lesz a gép és nem lehet értelmesen tuningolni.
A 3. kör motor 120 arany! :Y 8 tized PR-ért... (most nem látom de kb ennyi)

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#4137) Sordoran válasza Petya25 (#4136) üzenetére


Sordoran
addikt

Full tier2 goldos 305 arany, utána full tier3 pénzes, de 2 nap fejlesztési idő. Ennél többet nem kell költeni rá szerintem, kérdés mennyivel kevesebb elég. Aki biztosra akar menni, rátolja ezeket végig, aztán ha kifog rajta valami akkor butíttatja az AI-t, vagy gyakorolj ami skillt igényel.

[ Szerkesztve ]

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#4138) kgymac válasza Sordoran (#4137) üzenetére


kgymac
őstag

A következő kör pénzes, majd utána 260 vagy 270 gold (szerencsére most nem látom :) ). A szériájában biztos kell majd a PR miatt, de itt azért túlzás. A 120-ast azért rátettem (tellett rá a 919-es stage12 után :R),
brutális előnyt adott a nyerj 18m-en belül feladatnál.

(#4139) F-ECT$ válasza Pepi6 (#4128) üzenetére


F-ECT$
titán

Speed record (2 kör tuning), 342.2 kellett, 342.88 lett :D

Dive ever, work never.

(#4140) Kronok válasza F-ECT$ (#4139) üzenetére


Kronok
aktív tag

nálam 345-ről indult, mentem 5 kört 120-al max és a 6. alaklomra már 329 volt a legnagyobb sebesség amit teljesíteni kellett

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#4141) Pepi6


Pepi6
tag

A mai nap sem volt vészes szerintem...már nem sok van hátra ;)

(#4142) Petya25 válasza Pepi6 (#4141) üzenetére


Petya25
addikt

Ezek a 8-10-12 körös futamok már fárasztók, főleg amikor egy pályaelhagyás = DNF.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#4143) Sordoran válasza Petya25 (#4142) üzenetére


Sordoran
addikt

Főleg hogy nálam még mindig előjön ez a hirtelen beakad amit csinálok dolog (nem hajlandó fékezni, vagy fékezést nem akarja abbahagyni, vagy a kanyarodást folytatja hiába fordítom vissza telefont). Szerencsére csak egyszer jön elő egy futamon, de ha buktam miatta, akkor következőre ismét előjön, és csak a szerencsében bízhatok, hogy tudom korrigálni.

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#4144) F-ECT$ válasza Sordoran (#4143) üzenetére


F-ECT$
titán

Ez érdekes hiba, még sosem találkoztam ilyennel.

Dive ever, work never.

(#4145) kgymac válasza F-ECT$ (#4144) üzenetére


kgymac
őstag

Nálam 2-3 alkalommal volt eddig, csak az 500-as eventben. Wifi éppen be volt kapcsolva (futam előtt kikapcs, majd a vége előtt 5-10mp-vel be, hogy legyen mit logolni) + töltöttem is. Telcsi újraindítás után egy időre megszűnt / de tényleg elég ritka volt a jelenség /.

(#4146) #40359168


#40359168
törölt tag

Na, megvan a nagy szívatás az 500-as event-ben, utolsó előtti nap, egy kör Monza, lépd át a célvonalat pontosan 205 Mph (330 km/h) sebességgel. Az egy dolog, hogy nehéz pontosan eltalálni, de az én autóm egyszerűen nem gyorsul fel ekkora tempóra a kanyartól a célegyenesben, szóval fejleszteni kell. Teljes pénzes első kör plusz három gold-os rajta van, nem elég. :/

(#4147) Petya25 válasza #40359168 (#4146) üzenetére


Petya25
addikt

Pont most akartam beírni.
Nekem 17 fejlesztés van rajta és 322 amit ki tud tolni.
Szerintem szkippes lesz, az 45 arany, a motor 5 tized PR-je ami semmit nem ér, az meg 120 lenne.

[ Szerkesztve ]

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#4148) Pompi válasza Petya25 (#4147) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

F@sza :(
épp most toltam rá egy kalap fejlesztést, de akkor ezek szerint kevés lesz, inkább a skippre tartottam volna az aranyat :O

Mondjuk egyelőre a 3 körös benzinspórolós oválon leragadtam...

[ Szerkesztve ]

Feel Good Inc.

(#4149) F-ECT$ válasza Pompi (#4148) üzenetére


F-ECT$
titán

Az nekem is csak másodikra lett meg, elsőre olyan ellenfeleket kaptam, hogy az elsőt még végig gázzal sem értem utol.

Dive ever, work never.

(#4150) #40359168 válasza F-ECT$ (#4149) üzenetére


#40359168
törölt tag

Az nekem sima volt elsőre, meg is lepődtem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.