Azt, hogy nem az eredeti MIUI féle ROM, hanem a miuandroid.hu lelkes és segítőkész ROM főzőinek magyarított kiadása.
Feel Good Inc.
Azt, hogy nem az eredeti MIUI féle ROM, hanem a miuandroid.hu lelkes és segítőkész ROM főzőinek magyarított kiadása.
Feel Good Inc.
Kronok, Pompi köszi.
Kezdem almásként úgy érezni magam mint az egyszerű amerikai sofőr aki csak automata váltós autót tud vezetni. És kiröhögik amikor európába kerül és véletlenül kéziváltós autót bérel ki magának és azt se tudja mi merre hány méter.
[ Szerkesztve ]
Valószínű! Nálam a multival prímán működik, míg a MIUIHU rommal vagy fekete a képernyő vagy folyamatosan tölt az oldal.
A magyarított rom, azt takarja, hogy csomó minden "szemét" ki van gyomlálva a romból (pl. amivel egy Samsung vagy Sony tele van) és a Magyarországon ténylegesen működő alkalmazások vannak előtérbe helyezve. Kvázi jobban lokalizálva van a teló. Nem olyan tucat termék. Gyári root+buhera minden mennyiségben.
Tudtommal amcsiban külön kategória az automata és manuális váltós járgány, így ha csak automatára van jogsija, nem is vezethet manuális váltós autót.
Itthon is van "csak automata" jogsi.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Sőt, motorra is. Pl. aki CVT-n csinálja a B125-öt, váltós motort nem vezethet.
Lirion, Petya25, DigitXT: Ezek szerint elszaladt mellettem a világ...
Vagy "elgurult" melletted a világ... Automata váltóval, mint a játékban,
ami persze mindig a legrosszabb pillanatban dobja vissza, a kanyarban.
Amúgy azt nem tudja valaki, hogy ilyet miért csak elsőre lehet csinálni?
Ha az első kört elrontom, és Retire, majd Retry, akkor két dolog történik:
1) kicsivel nagyobb kezdősebességgel indul az autó (néhány századnyi)
2) hiába futok jó időt, csak rögzíti a listába, de nem adja meg a bónuszt!
Még ha valóban javítottam is annyit, hogy feljöttem mondjuk 7. helyről.
Máskor meg eleve mondjuk harmadik vagyok, de nem csak 2 "egységet"
ad meg, hanem mondjuk (a mellékelt ábra szerint) mindenkire, aki indult.
Gondolom valami olyasmi lehet, hogy azokra adja be, akikkel szemben
még nem indultam, tehát korábbi időm volt még a listában, akár még az
előző "életemből". Van egy-kettő, ami bosszantó, mert egy full aranyos
tuning autót nehéz megfogni, bár mostanában tipikusan nem fullosokkal
mentem, a régebbi szériákban. (Mindenhol meglegyen az "A" + 1. hely.)
Ui: ha nem adom fel (míg egy darabban látsz), akkor megadja később is
amikor javítom az időt Retry után. (Úgy vettem észre a Retire "bezavar".)
Én iOS-en játszom, 95 autó, 204-es szint, nem csaltam soha, egyedül a régi Charger-es endurance bug-ot használtam ki, amíg volt (az azért nem volt rossz, hogy pl. a Huayra-t meg a a Veyron-t egy futam díjából megvettem napi bónusszal, menedzserrel, de meg is dolgoztam értük, több óra volt egy verseny), nem is szeretnék különösebben trükközni, tekintve, hogy egy- két nap alatt simán összeszedhető 50-100 arany vagy 500.000-1.000.000 R$.
Megjött a frissítés!
Én imádom ezt a versenysorozatot szóval örömmel kezdem el a challengeket azonnal!
Látom vérszemet kaptál! Köszi a 4 tizedet: adtam vissza 8-at!
Kár volt a falkoccért, nekem meg a megcsúszásért: persze még
csak B csoport volt/a kocsi sem fullos, de elég az A csoporthoz.
(Ki tudja mikor futottam B-s időt, uis megint kiikszelt mindenkit.)
Szerk: ezt most nem a BMW-shez, hanem a kihíváshoz 30 perce.
[ Szerkesztve ]
Én is bírom a Nascar-t szóval jó lett ez az update. A Richmond-i pálya is klassz, az autóban a "majomfogó" lebegése pedig egyenesen zseniális...
érdekes, hogy a legelejére rakták be, még a amateur szint elé a nascar szériát, de ahhoz hogy el tudjam kezdeni a nascar academy-t, a sokkal későbbi marquis (maserati) kihívást is teljesíteni kell... amit anno 1x megcsináltam, amikor még új volt, de mióta újra berakták, el sem kezdtem, és kedvem sincs sok hozzá.
a chevrolet ss kihívást kezdtem el, hát jó drágák az upgrade-ek (első szint 100 ropi körül...).
ezzel a Marquis dologgal nem vagy egyedül, nem nagyon örültem neki, most elkezdtem megcsinálni azt...
a 10 körös verseny azért nem volt olyan könnyű a szakasz végén
4 csapat közül kellett egyet választani, akkor ezek szerint 4 héten keresztül lesz mivel játszani + a Lamborghini amihez október 13. ír, h elérhető
3.6 verzió tényleg kisebb lett, 855 mb de a download all assets-re kattintva kicsivel több mint 1 gb akar még lecuppantani, ugyan ott vagyunk szinte
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
De jó hogy nem rég befejeztem a Marquist (ugye másodszor is). Volt ott egy pont ahol elakadtam és nem akartam további goldot tolni bele. Aztán csak meglett és így ez már nem akadály.
Droidon már közel 3 GB a foglalása.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Egyelőre csak csinálom a feladatokat és nem csinálok visszavágót amíg nem érem el a 100%-ot.
Utána jönnek az időfutamok és endurace versenyek újrajátszásai
Jó ez a Nascar, de a 4 óra javítást soknak találom.
Néha a műszerfalon az sebességmérő óra elkezd pirosan világítani. Annak mi a jelentősége?
(Bocs a duplázásért)
[ Szerkesztve ]
elképesztő mennyi helyet foglal, én most már hogy közel 100%-os a profilom ki is töröltem a játék adatokat, és csak azt engedem letölteni neki amit használok is
Az a fordulatszámmérő amikor eléri a 10.000-es tartományt.
Közben rájöttem én is
Csak bezavart a negyven valahány induló a 10 körös versenyen
Vajon ezt a 3 GB-ot mennyire lehetne lecsökkenteni, ha csak egy választott grafikai minőséghez szedné le a dolgokat. Ez már azért durva, hogy 8 GB-os tárhelyű telón nem fér el rajta kívül más játék, csak néhány app.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
Nektek is elfelejti a napi progresst ha csak úgy kilövitek a játékot? Ma játszodtam 2 órát, a napi challengeek nagyrésze is megvolt és a NASCAR-os szériában is lenyomtam jó sok versenyt erre megszokásból home gomb majd kilőttem az appot. Ekkor eszméltem rá, hogy nem így kellett volna, lépek újra és tényleg visszaállt minden a délutáni helyzetre.
Én csak verseny vége felé szoktam néha így kilőni a játékot, ha már biztosan látom, hogy nem nyerem meg, de mindig csak az adott verseny előtti állapotra ugrik vissza, challenge-állást még soha nem buktam így. Egyébként ez a Nascar nem nyűgözött le annyira, nekem halálunalmas, de ez szigorúan magánvélemény. Valami driftes állatságnak jobban örültem volna.
vki elmagyarázná nekem ezt a drafting dolgot? ez lenne a szélárnyék?
tehát amikor ilyen narancssárgás színűre vált a sebességmérő, akkor vagyok szélárnyékban és javul a gyorsulás?
a másik, amit észrevettem a 2. napi feladatok teljesítése során, hogy az Indy ovális pályán érdemes más taktikát folytatni mint korábban. eddig mindig belső íven előztem, mert ha kívülre kerültem, többnyire fel lettem nyomva a falra... de a nascar versenyeknél ez vhogy nem így van, a gépi ellenfelek nem mennek ki a külső ívre a kanyarok végén. illetve ami még feltűnt, hogy az 1,14-re tuningolt tapadás mellett/ellenére akár 300-zal is be lehet venni a kanyarokat - más 1,14g körüli autóknál ez baromira nem így ment.
világéletemben nem voltam oda a nascar-ért, szóval nem ez lesz a kedvencem. a drága tuningok, (talán még drágább mint az F1 Ferrari-kra) sem segít ebben...
Indianapolis-ban 328-cal is mennek a kanyarok...
Egyik válasz az 5019 hsz. Nincs köze a szélárnyékhoz.
És szerintem továbbra is a belső ív a legjobb, elég ha az egyik oldal fentvan az aszfalton, vagyis kb picivel több mint az autó képzeletbeli középvonala és simán elmész a többiek mellett.
Skitter: úgy van ahogy mondod, gázelvétel nélkül körbe lehet menni
[ Szerkesztve ]
Akkor az 5019-es hsz rossz infót adott vagy keveritek a két mérőt, a narancssárga sebességmérés a szélárnyékot mutatja, nem azt, hogy 10000 fölé ért a fordulatszámmérő. A sebesség számláló elszíneződése mellett a kamera is elnyúlik kicsit (legalábbis külső nézetben).
(#5024) rumos14
Igen, az a szélárnyék, ami nem csak akkor működik, ha előtted halad egy autó, hanem akkor is, ha mögötted halad és mind a két autó megkapja a bónuszt. Nem túl reális, de ezt már megszoktuk ettől a játéktól..
Azt én is néztem, hogy 300-zal simán kanyarodik az ovális pályákon a gép, elég vicces. Amúgy elég gyenge update szerintem a mostani. Kapunk új kocsikat, amik csak a saját szériájukban versenyezhetnek, kapunk új pályát, amin csak az új autók mehetnek, kaptunk új mechanizmust (szélárnyék), ami csak az új versenyeken aktív jah és kaptunk új replay kamerákat is, ki nem találjátok, szintén csak az új szériában működik. Aki szereti a nascart, az el lesz vele, de én már most unom a folyamatos balra kanyarodást...
[ Szerkesztve ]
köszi, én is így olvastam [link]
holnap Suzuka-ba utazunk végre nem csak bal kanyarok
amin meglepődtem, és sajnálok,hogy a versenyeken nincsenek nincsenek tömegbalesetek leginkább ezért szerettem a többi szériában az Indy pályát.
Igazatok van, kevertem a szezont a fazonnal
A narancssárga km/h az a szélárnyék, míg a piros fordulatszámmérő az a 10.000-es fordulatszámot mutatja színekben.
Valaki húzta már maxra valamelyik nascar autót? Kíváncsi vagyok, hogy egy ilyen kocsival is megy-e a padlógáz Indy-ben, mert lebutítva simán.
[ Szerkesztve ]
a tegnapi frissítés óta egy darab free gold nem jött, még a feliratot sem látom
viszont úgy tűnik, a Ford Fusion-t bagóért maximumra lehet fejleszteni, az utolsó engine upgrade nélkül 17 gold [link]. ez azért fontos, mert ennek az elő-szériának a teljesítése (bár vszleg nem 100%-ra) szükséges a 4 rendes Nascar szériához.
de előtte még a marqui kihívást megint meg kell csinálni
A Free gold az nálam is eltünt.
Szerintem egyelőre kinyírták amig lehet a challange alatt is aranyat nyerni.
Vagy végleg a napi bónusz goldok miatt, bár a reklámbevétel miatt ezt nem hiszem, hogy meglépik.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
A 4 Nascar szériához a 4 challenge is kell. A Pre-season-t megcsináltam 100%-ra és nem oldotta fel az utána következőket, el is kezdtem a Toyota-val, 2 napon túl vagyok, a fejlesztések marhadrágák, a szervíz 4 óra... A challenge maga viszont eddig könnyű.
BikaGT: a Fusion-t kimaxoltam, azzal vettem tőgázzal, 328-cal az Indianapolis-i kanyarokat. Amikor viszont mondjuk Suzuka-n megyek, simán megcsúszik 130-nál olyan helyeken, ahol pl. a 918-as 160-nal rongyol. Ki kell ismerni ezeket is, mint a Forma1-es Ferrari-kat.
[ Szerkesztve ]
én is így értettem.
viszont ez a marquis újra végignyomása dolog frusztrál pöttyet. akkor sem volt a kedvencem, emlékszem, a defektes kormány, jobbra/balra húz az autó feladatnál a hajamat téptem és vhol szkippeltem is.
Én pont a múlt héten nyomtam le a marquist. Korábban se szerettem a catalunya-t, de azóta rettenetesen megutáltam. Viszont a challanget tuning nélkül végig lehet nyomni, csak megfelelően le kell butítani a botokat, amire szerencsére van lehetőség bőven az elimination és endurance versenyeken. Egyedül a 10. nap első versenye volt komolyan nehéz.
De ez most épp reális, mivel a NASCAR autóknál a szélárnyék az első autóra is hat, ha szorosan mögötte is jön egy autó. Akit jobban érdekel, nézze meg ezt a videót: https://www.youtube.com/watch?v=70s1Zycr_x0
Az autók tapadása pedig azért lehet ennyire jó mert itt is slick gumik vannak az autón, mint a Forma 1-ben.
[ Szerkesztve ]
Ez tetszett, köszi.
A vége fele lévő endurance jól megizzasztott, mert volt olyan barát aki 16,8-at ment és ugye csak a gold kupa az elfogadható helyezés.
És a két utolsó a 20 körös és a utolsó indy 10 körös sem mondható könnyűnek.
Jó sokszor kellett nekifutni, hogy sikerüljön.
Idők: 20 körös - 06:38.338, 10 körös - 07:34.930
negyvenszer tuti nekirugaszkottam mire meglett
A szélárnyék nem hat az első autóra, ezt még a videóban is elmondják. Az első autó azért tud gyorsabban menni, mert a mögötte haladó folyamatosan lökdösi hátulról, az elől haladó pedig mindig magára húzza a hátul lévőt, miután az előrébb lökte, így ketten együtt gyorsabban tudnak menni, mint egyedül. A sebesség növekedése lökdösés hatására eddig is működött, alacsony tuningos autóval hosszú egyenesekben mindig beállok a botok elé, ha közel vannak és simán fel tud tolni/lökdösni akár a max sebességen túlra is (pl. mt panorámán vagy le mansban).
A játékban viszont nem így néz ki a dolog, hanem simán kapod a bonuszt méterekkel a mögötted lévővel is.
Megváltozik a járműszerelvény eredő légellenállása.
Mit nem lehet ezen érteni? (A lökdösés az extra dolog.)
De hát ezt is elmondják a videóban... Sőt, le is rajzolják,
a gyengébbek kedvéért... A leszakadó örvények, azaz a
turbulens áramlás fékező hatását csökenti picit az első
autón a hátsó: együtt gyorsabbak lehetnek 1-2 mph-val,
mindenféle lökdösődés nélkül. Persze a játékban simán
eltúlozhatták ezt is, ahogy minden mást, az nem kérdés.
[ Szerkesztve ]
Igaz, először elértettem, amit mondott.
Nekem nem kellett újra tolni a Marquis-t. :-O
A 2. nap eléggé pite volt. Javítás nélkül ment a 4 futam.
Kíváncsi vagyok mennyire fog durvulni, mert a fejlesztések nagyon elszálltak.
A pénzesek rajta vannak, de goldot nem akarok tolni bele.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
a 3. nap sem nehéz, egy szerviz agent-tel letolható egyben.
Érdekes, nekem az utolsó napra megint 30-at ír?!
Egyébként baromira bejön ez a nascar-os téma. Végre valami új. Motorháztető nézetben tolom. Kurva jó. A többi autót felülnézetből vagy belülről szoktam.
[ Szerkesztve ]
szint függő, h mennyi
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
ja, nem, most, hogy elkezdtem a nascart már nekem is 50, tegnap előtt még 30at írt.
Ezt hol tudod megnézni? mert lejjebb irták, hogy nem mindenkinek egyforma a reward.
Bemutató Real Racing 3 - Freemium csoda