Mert bugos fos.
Feel Good Inc.
Mert bugos fos.
Feel Good Inc.
Csak az a baj vele, hogy a heti tizen x ezer bevételre jó lenne, de így egy "elrontott" verseny után visszaveszi a bónuszpénzt...
az 237es atlagos endurance szopatos volt elegge, pont a kanyargos reszen ertem utol a mezony "javat" azt meg meg is csinaltam, de az ido lejarta utolso tizedmasodpercben esett le 236 ra az atlag.. de megvan, varom a 2 orat az utolso 2 feladatra..de legalabb eleg sok penzt es fame pontot adnak a 7.napi versenyek
Van egy piros maseratim de nem emlékszem hogy vettem volna mert még nem járok ott ahol ilyen kocsikat lehet venni, de az se rémlik hogy nyertem ilyen eseményen mert még egy eseményt se vittem végig. Hogy is van ez?
Illetve régen,nagyon régen, aszem ez volt az első esemény amivel találkoztam ahol audi r8 spydert lehetett nyerni. Ezt az eseményt most is eltudom indítani az elit részlegen belül. Hogy is van ez?
[ Szerkesztve ]
Vannak események, amik bekerültek a karrier módba, de a legtöbb csak egy adott időkeretben játszható, utána eltűnik. Az audis mellett a road to le mans, a maseratis vagy két f1-es eseménysorozat is elérhető a karrier módban és lehet, a jövőben bekerül még pár olyan, amin túl vagyunk és már nem elérhető.
Jó lenne, a Lamborghini-ről lecsúsztam... A McLaren amúgy a vége felé elég zúzós volt (az LMP1-esek elleni 6 körös, 3. kör végére legalább 5. helyezésre gondolok főleg), de megvan. Jó kis autó, és a szervizideje is csak 2 óra, ezt külön értékelem.
Szevasztok
Hogyan méri az időt a játék, meddig lehet befejezni a McLarenes feladatokat? Nem akarok lekésni, épp 1 szakasz van még hátra
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
Hoppá , bocs, épp átváltott, órákra lebontva. 23 óra van még a végéig.
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
ugye nem a limitalt race-spec maseratira gondolsz? azt megvettem aranyert, de ha az event meg megvan, akkor kb feleslegesen..
Born for Victory
Stage 07
Goal 1: 1 lap Cup - Circuit des 24 Heures
Goal 2: Endurance - Circuit des 24 Heures - 237kph átlag, nem szabad ütközni és pályát elhagyni
Goal 3: 2 lap Cup - Circuit des 24 Heures
Goal 4: 6 lap Cup - Circuit des 24 Heures - az utolsó 3 körre az első ötbe kerülni
Goal 5: 4 lap Cup - Circuit des 24 Heures - nem szabad ütközni
Goal 6: 1 lap Cup - Circuit des 24 Heures
Jutalom: 15 arany - McLaren P1 GTR
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
ma reggelre változott a feladat, a verseny végére kell 5. helyre érni.
most pont itt tartok és egyelőre nem igazán megy csak pénzzel tuningolt autóval, 6. helyre érek fel, de az 5. elhúz.
nekem az egesz sorozat 0 tuningos autova sikerult szerencsere.
a le mans pályán a k. hosszú egyeneseken egyszerűen nincs mit tenni, elhúznak az LMP-k.
de akkor ezek szerint a bot butítás ezen is segít.
nálam pont fordítva volt, 5. helyen voltam a mögöttem lévővel harcoltam, h ne előzzön meg
esetleg egy tipp: cél előtti utolsó 2 kanyart én levágtam fékrásegítés kikapcsolt állapotában, aztán fékrásegítés vissza
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
Ha te is erre gondolsz, akkor igen, erre gondolok.
(#5457) skitter
Én még csak ma fejeztem be a 4. napot, szal le vagyok maradva. Eddig nagyon könnyű a széria, csak a 4/4-ben szívtam egyet, mert azt hittem, a 2. körben a 5-nél jobb helyezés kell és simán 4-ként átmentem a rajtvonalon, aztán meg pislogtam, hogy miért failed.
[ Szerkesztve ]
Ha sikerül felmenni 4-5. helyre, bármikor megelőznének, ki kell forgatni a seggüket, hadd szálljanak bele a falba. Úgyis olyan darálás megy a legelején, igazán megérdemlik.
eddig csak egyszer futottam neki, az volt a baj, hogy ketten-hárman utolértek a hosszú egyenesekben, ott meg aztán már gondban voltam, hogy kit is tartsak fel. közben az ötödik előnye csak nőtt és nőtt.
a dupla sikán levágása meg rizikós, sajnos volt már hogy elqrtam...
" Érdemes minél többet menni, mert az idő lejárta után szabadon guruló, lassuló autó sebességét is beleszámolja még az átlagba, és nyilván ha több időt töltött az ember a versenyben, jól megküldött sikánokkal, ez kevésbé problémás."
Minden bizonnyal ez is egy jó megoldás, de én egyszerűen lefékeztem mikor lejárt az idő. 12km-et mentem, a Porsche kanyaroknál lett vége, az akkor egy ideje előttem menő autót már nem előztem meg, nem akartam plusz időt. Majd mielőtt lejár az idő satu. 245km/h körül lett a vége.
Feel Good Inc.
ezt a feladatot elsőre buktam, mert nem nyomtam satut a végére és a már kezelhetetlen autó persze pont nekiment a porschés jobb-balra egyikében az előttem kolbászolóba... fail...
másodikra miután elértem a 250-es átlagot, beálltam az előttem álló mögé, várva, hogy leteljen az idő, de közben meg csökkent az átlagsebességem... 238 lett a vége
Jaja
Az utolsó másodpercben satu és az alig ront az átlagon, nem volt probléma.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Annyi, hogy a hosszú futammal több zsét meg pontot ad, ami nálam szempont volt. Elég kevés aranyam volt, és úgy voltam vele, ha szintet lépek, kapok 35-öt, ami pont elég egy skip-hez (anno az Aston-t úgy buktam, hogy nem volt keret se fejlesztésre, se skip-re, és lejárt az időm).
Ez mindenkinél más, én 3 napja kezdtem, még van 4 napom.
Annyi napod van rá ahány napos az esemény. Emiatt érdemes adott napon minél később kezdeni. Hogy miért?
7 napos esemény esetén, ha elkezded hétfő reggel, akkor vasárnap megkapod utolsó napi feladatokat, de csak másnap reggelig van időd megcsinálni. Ha viszont hétfő késő este kezded el (még éjfél előtt) akkor is vasárnap kapod meg utolsó napi feladatokat, de még hétfőn is tudod csinálni ha megcsúsznál velük.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
Goal 4ben lehetek első vagy 5. nek kell cérba érni? Elsö kanyar után az első vagyok...
Első ötben kell végezni. Tehát lehetsz első is akár. Én második lettem.
Feel Good Inc.
a limited versenyvaltozatra gondolok. de vegulis annyira nem gaz mert abban az eventben elegge adjak majd az aranyat ahogy latom a cikkben. egyebkent valaki innen tagja valamilyen csapatnak? milyen a csapatverseny modja a jateknak? erdemes jatszani vele, vagy televan cheaterrel mint a time trial es online versenyek?!
[ Szerkesztve ]
Ez egész jó nap volt.
Meglett a P1 GTR, megnyílt vele két széria (az is ami a hiányos spirit miatt volt zárva) és jött egy egyszeri bónusz a RSR 2015-re is, ami be is pattant a garázsba. Sajna annyi aranyam nem volt hogy a szintén egyszeri offal feloldott F1 GTR is meglegyen. Sebaj az ráér csak abban a szériában kell míg a 2015 háromban is.
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
a McLaren generations csak akkor nyílik meg, ha a Racing Spirit-ben 34 trófea van, nem?
én még el sem kezdtem azt, egy autóm sincs meg belőle a Renault elég gyengusznak tűnik, a Vantage GTE-ről lemaradtam anno, azt kéne most vszleg 20% kedvezménnyel megvenni. az RSR 2015 ennyi aranyért nem igazán villanyoz fel, rókabőr a köbön.
jó Neked, én múlt héten teljes áron vettem meg, gondolván, h nem rég került a listába úgysem lesz kedvezmény rá mostanában...
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
Nekem nem adta be a 2015-ös Porschét, pedig lecsaptam volna rá.
Múlt héten adta be hosszú hosszú autós akció nélküli időszak után a Spada Barchettát egy 35% offal, azt bezsákoltam mert nem volt még meg, annyira hitvány, hogy sajnáltam rá az aranyat
Mindent összevetve az utóbbi időszak egyik legjobb challenge-je volt ez a McLarenes szerintem. Ugyan mindenkinél más és más a nehézségi szint, én nem trükköztem semmivel, volt is ami megizzasztott, de hát az a jó ha van kihívás. A 6/4 volt az ahol kénytelen voltam egy goldos tuningot is rátenni, anélkül nem tudtam tartani a lépést a másik P1-gyel.
Feel Good Inc.
Nekem eddig azt írta, hogy a Spiritben hiányzik még 4 trófea (azóta se toltam bele aranyat hogy legalább az a 4 meglegyen) és addig zárva lesz. De most hogy a P1 GTR meglett, kinyitotta és alá még egy High-Tech Legends is nyílt, ami szerintem eddig nem volt ott (vagy csak nem emlékszem).
Az RSR-re tök váratlanul rátolta az egyszeri offot, ez ugye az amiről már egy korábbi felodláskor is megvolt csak nem tudtam vele élni. Érdekes, hogy most mégegyszer volt rá 20% off, ahogy az F1 GTR-re is azonnal lett volna 20% off, csak annyim nem volt.
Ja és tök érdekes, hogy lelkesen adott egy egyedi ajánlatot is 50 euro / 619 aranyra amit persze nem kértem, ez 30% off. Mivel ennyi összejön magától is kb 2 hét alatt, nekem nem ér pénzt.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Akkor adja be ha elkezded a High-Tech Legends-et és odaérsz (pedig ugye egyszer már fel lett oldva).
Valahol egészen az elején a szériának.
A Mekis kihívás tényleg jó volt és még lesz a Corvette Stingray Z51 / McLaren 650S GT3 is hamarosan...
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Egyet??? Én beleöltem most vagy 200 goldot, de így se megy.
Mondjuk minden kilövés után eggyel hülyébb botot ad: türelem!
Vagy csak jobban kéne vezetnem. Vagy rosszabbul kellett volna
korábban, amikor még "sétagalopp" volt csak pénzes tuninggal?
Szerk: SpeedyParkins már majdnem elég hülye volt nekem is.
(Viszont amikor összekoccoltam vele merevre fagyott a proggi.)
[ Szerkesztve ]
"Eraser" már ment volna, de falba csapódtam. Így "The Raven" már könnyű volt.
Kérdés: az utolsó kihívást egészen komolyan gondolták? (1:40-es kör, amikor már
1:24-ekkel szórakoztatott korábban? A kiegyensúlyozottságon dolgozhatnának...)
Ui: az utolsó futamnak (megint) kétszer volt vége. (Egyszer eljátszotta korábban,
hogy nyertem, manager miatt maradt a kocsi, majd újra vége lett és elromlott.)
[ Szerkesztve ]
Jó a Renault.
Nekem ez volt az első kocsi amit ingyen nyertem és semmit költöttem rá. Jó persze le voltam maradva két nappal mert beletörődtem, hogy úgy se lesz meg és kénytelen voltam gyorsszervízt csinálnom meg volt 2 faladat ami skippeltem is. 80gold így is el ment rá a tudatlanságom végett de még se 900
Mindenképp érdemes kibulizni ezeket a free autókat, még ha bele is kerül némi goldba, mert valóban több száz goldot lehet vele spórolni, hogy nem kell később megvenni.
Feel Good Inc.
Én akkor dobtam le majdnem a hajam, amikor láttam, hogy a sz*ros NASCAR-os
kocsik is 750+ goldba kerültek volna, ha nem challengen nyerem meg őket: röhej!
Én lemaradtam róluk, de nem is veszem meg egyiket se, az tuti. A leggagyibb széria, akkor már inkább Agera R, Zonda R, vagy valami egyéb értelmes autó ennyiért.
[ Szerkesztve ]
Hát annyiért biztos... Amúgy vannak benne jó versenyek, de összességében
rém unalmas, köszönhetően az ismétlődésnek, és hogy a 4 autó tkp. ugyanaz.
Emellett felháborítóan kevés gold jár a széria X%-ra való teljesítéséért: legutóbb
ugye írtam, hogy a 75%-hoz kellett komolyabb mennyiségű goldot rálocsolni az
elbaltázott PR feltételek miatt, erre kaptam cserébe 19-et a teljesítésért. Gáz...
biztos jó, csak éppen a szériában szereplő többi autóhoz képest a számok alapján gyenge.
Csak pénzes fejlesztésekkel simán elviszed vele 50%-ig a szériát.
Na igen, kell vagy 650 gold a 100%-hoz, cserébe a teljesítésért a szponzorokkal és a 25%-os jutalmakkal együtt kapsz kb. 150 goldot. Ha csak egy széria lenne, benne a 4 autóval és elég lenne egyet feltolni, akkor azt mondom, legyen, de így, hogy tök ugyanaz kb. az összes, még az autók is, ez így rablás. Hozzá se kezdtem a szériákhoz és nem is fogok. Nem hiányzik ez a dög unalmas nascarozás...
Én letoltam mindet 77%-ig, és annyi. Sajnos tényleg ugyanaz.
Egyetlen izgalmasabb verseny volt benne, amikor Endurance-ban
valami 28 km-t ment egyik kolléga, én meg nagyon nem értettem,
hogy hogyan: gyanakodtam, hogy kevés a tuning! Végül rájöttem:
vagy bug, vagy nemt'om mi miatt, adott tuningszint után bedobált
sokkal lassabb autókat is, akik egyrészt adták a bónusz 10 mp-t,
másrészt feltartották a gyorsabb botokat, így több kört is minimál
időveszteséggel le lehetett tolni, így végül futottam vagy 30 km-t...
Korábban ezeknek a lassabb botoknak nyoma sem volt és 20 km
is szenvedősen ment, ami ugye kevés volt az üdvösséghez: gáz...
(Egy-két Nascar versenyt is élveztem amúgy, de ahogy írod, ebből
bőven elég lett volna egy széria a "4" "különböző" autóval is.)
Meg pár izzasztós Suzuka. Nekem azok tetszettek, mert sosem sikerült elsőre, se másodikra, se harmadikra, se...
Nekem is volt velük némi gondom az elején, de mire odáig jutottam,
hogy szükség lenne a kiszámolt, és Petya25 által szidott, ~4:55-ös
össz-időre, már visszabutították úgy, hogy elég volt a laza 5 perc is.
Bántam is, meg nem is. (Korábban már kiélveztem 5-6 körön, LOL.)
Hiába lett meg a P1 GTR, az új HI TECH szériához meg kellene venni a Renault-t, ami 20% kedvezménnyel is több, mint másfél milla és kell a francnak. Jópofa : )
Nem olyan nehéz összeszedni azt a 1,5 millát. Napi R$ bónusz amikor legalább 150% + a manager és egy F50 vagy LMP-s futam, kb. 400e - 800e-ig is hozhatnak/futam. ( lehet picit felfelé kerekítettem )
[ Szerkesztve ]
Bemutató Real Racing 3 - Freemium csoda