Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9001) Aladdin válasza Terapeuta (#8999) üzenetére


Aladdin
senior tag

Nem voltak ennyire agresszivak. Megyek a McLarennel, a botokak lebutitottam, erre ugy belemjon hatulrol, h szanaszet torik az autom. Eddig szepen lefekeztek, es libasorban ott jottek mogottem, de az, h teljes sebesseggel belemjojjenek, ilyen nem volt.

(#9002) nexus6 válasza Terapeuta (#8999) üzenetére


nexus6
aktív tag

én is pont tegnap éjjel akartam még írni, hogy az england pályás versenyre a csapatunknak (tesómmal) akartam pár kört menni. eszméletlen ütközések, letolások voltak és volt csomó verseny, ahol nem tudtam 7-8. helynél előrébb kerülni...

Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)

(#9003) Petya25


Petya25
addikt

Végre befejeztem a fos Nissan szériáját. Nem volt valami nagy élmény az elkúrt aszisztokkal.
Az ellenfelek letúrnak, kilöknek, kiforgatnak, nagyon ellenszenves lett a játék,
Fészen tényleg tagadják, hogy belenyúltak volna, de azért majd jön a javítás.... aha korrekt.
Amúgy az aszisztok butítása nem gond, csak nem így kellett volna tálalni.
A fék off tanulható, egyre gyakrabban van rá szükség, a kipörgésgátlót már korábban offoltam az is védhető. De itt érzésre változott a fizika, egy pillanat alatt kicsapja a seggét a gép, és ezt random teszi, valamikor mp-ekig lehet íven driftelni, van hogy keresztben a gép mire visszarántanád. Ütközéskor kb mindig a ló rossz végére kerülsz, egy pillanat alatt a falban vagy és vége. Ha így marad sokáig, sokan dobni fogják a gémet.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9004) l4ci válasza Petya25 (#9003) üzenetére


l4ci
senior tag

Én most elkezdtem mindenhol fék off-al menni, tényleg tanulni kell a féktávokat, de még így is sokkal gyorsabb vagyok, mint az elkúrt low assittal. A kormányt be low-ra raktam - az nemtom, hogy most mi lehet, ha a high lett a low - és 2-3-as érzékenység mellett használható, ahogy régebben is volt. Ha megtanultam manual fékkel menni, akkor meg megpróbálom kikapcsolni a kormányt is, kicsit nagyobb érzékenységgel.

Mondjuk a LeMans továbbra is nehéz, mert az agresszív botok mindenhol kilölnek, kiforgatnak, ha közel kerülök hozzájuk...

(#9005) Petya25 válasza l4ci (#9004) üzenetére


Petya25
addikt

Én mindent off-ra tettem és a kormányt 10-esre. Érzésre így a kormányzás már nem annyira gáz a korábbihoz képest. Csak a gép seggére kell jobban figyelni, könnyen átmegy lágyabb íveknél is túlkormányzottba, lehet 9-8-7-re próbálni.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9006) ntglaci


ntglaci
tag

Közel 2 éve játszok az rr3-mal és most úgy érzem, megérett a játék hogy abbahagyjam! Ezzel a frissítéssel agyonvágták a játékélmény! A Limited szériához a 13. tierig volt türelmem, és inkább kétszázvalahány goldért befejeztem a szériát. Ilyen még soha nem volt, hogy feladjam egy szériát a 2/3-nál! De ehhez már nincs idegzetem. Egy kimondottan jó játékot ennyire tönkrevágni... Csak gratulálni tudok hozzá! Remélem valamikor visszaállítják a régebbi szintet, mert így nincs kedvem játszani ezzel a szarral!

(#9007) cuebler válasza ntglaci (#9006) üzenetére


cuebler
senior tag

én csináltam biztonsági mentést a profilról frissítés előtt... fogtam, töröltem, újra telepítettem a 4.6-ot és addig is vígan nyomom. előbb-utóbb a 675lt is le lesz árazva...

"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."

(#9008) Sordoran válasza ntglaci (#9006) üzenetére


Sordoran
addikt

Nekem nem volt nagy gondom vele, a wiki oldalról tudni lehetett mennyi PR kell a befejezéséhez, sőt, kommentek között az is meg volt miket kell rátolni, hogy legolcsóbban kijöjjön (egész pontosan második legolcsóbb és legolcsóbb aranyat tekintve, mivel előbbi bár több gold, de kevesebb R$ és rövidebb idő). Ahogy meglett a PR 66, akár totál károsan is végig lehetett tolni, amennyiben az ember sose nyert nagy előnnyel, illetve butított, amikor szükség volt rá. Nekem így nem okozott gondot ez a széria, de akik nem figyelnek, vagy alkalmaznak ilyen trükköket, azok tényleg eléggé szenvednek most, sok verseny és alig van idő adva.

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#9009) Aladdin válasza Sordoran (#9008) üzenetére


Aladdin
senior tag

Ez a negy nap most tul szuk volt nekem. Radobtam a penzes fejleszteseket, elmentem 50 %-ig. Most 355 aranyert letudhatnam, de inkabb gyujtogetek.

(#9010) ntglaci válasza Sordoran (#9008) üzenetére


ntglaci
tag

Nem a goldról van szó! Fullos az autó, de így sem ér semmit! Az a bajom, hogy bármilyen autóval megyek bármilyen pályán, kínlódás az egész, szar az irányítás, szar a fizika, idegesítő a bot-ok szemétsége stb. Eddig szórakoztatott a játék, most idegesít! Sajnos én nem csináltam mentést. Ha visszaraknám a régebbi verziót, működne a mostani felhő mentés restore-val?

(#9011) DigitXT válasza ntglaci (#9010) üzenetére


DigitXT
félisten

Mi a baj a fizikával?:F Semmi lényegeset nem veszek észre.
Nem lehet, hogy az irányítás bug a ludas mindenben? Nekem
az imént pl. kiakadtak a szenzorok, újra kellett indítanom.:R
Viszont azóta is tökéletes. Nekem nem változott semmit: fexik
az autó az ívenken, ahogy kell... TT időt is sikerült megfutnom
amit pl. Petya25 az előző verzióban futott: nem lehet nagy baj.

(#9012) DigitXT


DigitXT
félisten

MP4X: végre egy autó, amin VAN FÉK!:))

(#9013) Bubaaa


Bubaaa
aktív tag

Na ne máár,lenyomtam a 3 versenyt az MP4-X el,a kocsi pirosban van,és nem enged belépni,hogy javítsam.. Miért csak holnap?

(#9014) Aladdin válasza Bubaaa (#9013) üzenetére


Aladdin
senior tag

Ezeknél a napi egy versenyeknél ez mindig így működött, ha az uccsó verseny után elfelejtetted szervizbe küldeni, akkor buktad, kezdheted a következő napot a várással :)

(#9015) l4ci válasza ntglaci (#9010) üzenetére


l4ci
senior tag

Na akkor most elmesélem, hogy mi a baj a játékkal! A frissítés óta ugye elcseszték az assistokat! Ezért éreztem úgy, hogy az új McLaren még low assisttal is csúszkál, mintha taknyon csúszna. De mivel ennyire gáz lett a fék assist, kikapcsoltam, high-ról low-ra tettem a kormányt, 2-es érzékenységgel, és azóta így nyomok minden versenyt, ha oda kell figyelni!

LeMans-on látom, hogy van még hova fejlődni, mert most még csak 2:46-2:47 időket tudok menni kikapcsolt fékkel, low assisttal megvolt a 2:40 is, de ez is nagy haladás, mert kezdem érezni a féktávokat, ha végre rendesen be tudom lőni, akkor tudni fogom hozni a régi időmet is.

Viszont a McLaren széria végét is assist nélkül fejeztem be, és azt kell, hogy mondjam, hogy így sokkal élvezetesebb vezetni az autót, kevésbe csúszkál, mint assisttal! Ha már 2 éve játszol vele, akkor nagyjából tudnod kell már a féktávokat, hogy hol fékez a low assist, na ezeket kell kipróbálni, egy kicsit kitolni és máris ott vagy, ahol régen, sőt hamarasan még előrébb is.

Összességében most már örülök, hogy elcseszték az irányítást assistokat, mert rákényszerített, hogy kapcsoljam ki őket és menjek végre érzésből. Annyi a hátránya, hogy ha most assist nélkül játszom, akkor nem lehet közben tv-t nézni, legalábbis nem olyan műsort, amire oda kell figyelni, mert hallani kell az autót, a motorhangot, a fékcsikorgást, szóval több odafigyelést igényel már egy LeMans is... :D

(#9016) Bubaaa válasza Aladdin (#9014) üzenetére


Bubaaa
aktív tag

Nem tudtam. Eddig sosem kezdtem el első nap,így tudtam egyszerre többet csinálni. Nem elfelejtettem,hanem meg akartam nézni a következő pályát,leamortizált motorral :) Akkor tanultam belőle :) Holnap reggel megnézem így,aztán a meló közben majd szervízelem:)

(#9017) l4ci válasza Bubaaa (#9016) üzenetére


l4ci
senior tag

El tudod kezdeni a következő napot akár ma is, ha időzónát váltasz.

(#9018) Fez69


Fez69
csendes tag

Az új McLaren tanulmányautós szériahoz úgy tűnik kell majd kb 4-5 milla R$ és vagy 1000 arany, így számomra felejtős, hisz a töredéke sincs egyikből se 😕. Pedig nem rossz a gép. A full tuning kb 6500000 R$ és 1600 gold a Wiki szerint. Szép.

(#9019) Bubaaa


Bubaaa
aktív tag

Mindenből az első fejlesztést elindítottam,12óra,és kb 1 millába került... A továbbiakkal bajban leszek mert 300 ezer RS maradt..

(#9020) Petya25 válasza Fez69 (#9018) üzenetére


Petya25
addikt

És a mostani LT szériája?
70-es PR a követelmény az uccsó futamon, totál feleslegesen.
Szinte full tuning kell hozzá.
Az MP4-X is bekerült a exclusive szériába, szerinted.....
Kihúzzák az aranyakat akiből csak lehet .

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9021) zozika2 válasza Bubaaa (#9019) üzenetére


zozika2
tag

Á egyetlen autóra hülyeség ennyit költeni, nekem 9 millám van, de erre nem fogok költeni semmit.

(#9022) Kronok válasza Petya25 (#9020) üzenetére


Kronok
aktív tag

a 70 PR mellbe vágott engem is, azt gondoltam megelégszenek azzal ha 66-ig feltolja az ember de 70...

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#9023) Sordoran válasza ntglaci (#9010) üzenetére


Sordoran
addikt

Ahogy előttem írták, ez sokaknak okozott problémát, akik eddig bármilyen assistot használtak, akár low-on is. Én szerencsére jó ideje átálltam assist nélküli vezetésre, így nekem fel se tűnt a dolog, ha nem írják mások, nem is tudnék róla. Javaslom te is próbálj assist nélkül gyakorolni, sokkal jobb szerintem így vezetni, csak meg kell szokni.

Amúgy a most indult McLarenes event az első szerintem amit már vártam, de még várok pár órát, este kezdem el, így lesz majdnem +1 napom rá. Valóban iszonyat drága a tuning hozzá, de ez várható volt. Szerencsére R$ az van rá, 12 millión állok most, és arany is van 2200 kb., erre rááldozok amennyit kell, mert jól néz ki, és nagyon gyors.

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#9024) Petya25


Petya25
addikt

A Regera exclusive nem volt egy egyszerű eset, de készen van, ez volt az uccsó a régiek közül.
Más nem szívott a Speedway-en?

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9025) l4ci válasza Petya25 (#9024) üzenetére


l4ci
senior tag

A Speedway volt az egyedüli szivatós a Regeránál, azt végül offline sikerült megcsinálni, mert ha online voltam, akkor olyan TSM-eket dobott be, hogy esélytelen volt utolérni az elejét. A többi sztem könnyű volt...

(#9026) ntglaci


ntglaci
tag

DigitXT: Neked jár a 2 pont! Jó meglátás volt, hogy indítsuk úja a mobilt! Azóta jobb! Nekem 5-ösön van az érzékenység, rá kellene szánni az időt kitapasztalni, melyik jönne be legjobban 5 colos mobil esetén. Nagyot nem tudok fordítani a mobilon, ahhoz fakezű vagyok. Ezért nekem a steering low helyett az off... kiváncsi leszek rá. A brake is low, na ezt lehetne újratanulni, ahogy l4ci is írta, ez való igaz.
Tudom szentségtörés, de high steering, low brake-kel is megyek 2:42 végét az LMP-s Toyota-val LeMans 10 körön és így is kap 7-9 km-t Auralpad! :-) Igaz így elég láblógatós, ahogy itt többen fogalmaztak.

(#9027) l4ci válasza ntglaci (#9026) üzenetére


l4ci
senior tag

Egészen a múlt hétig én is láblógatva mentem low fékkel 2:42-es időket LeMans-ban, most kikapcsoltam, mert különben lenyomnak a botok féktávokon meg kanyarokban. Egész jól megyek azóta a többi pályán is, nagyjából megvan, hogy hol kell fékezni. Bár tegnap az Audival az Exclusive szériában eléggé elmértem, néha sokkal hamarabb fékeztem, mert nem tudtam, hogy ilyen jó fék az autón! Azóta kevésbé is csúszkálok velük, nem tudom mit mókoltak a fizikával, de assistokkal sokkal nyúlósabb lett minden, anélkül meg tök jól megyek.
Kíváncsi leszek majd a wttt-re, hogy ott is tudok-e esetleg javulni így... :)

Apropó, az Audi Exclusive TT-k között van egy Indianapolis Speedway, itt elvileg végig lehet menni fékezés nélkül, nekem még nem sikerült hibátlanul, mert a 3. kanyarban mindig megcsúsztam, de ha megtalálod az ideális ívet, akkor az is menne. Csak ugye itt is sokat ad hozzá a végén random. De ez nem Daytona, ahol nem csúszik az autó, itt kanyarodni is kell, ti mennyit mentek itt? :)

(#9028) Petya25 válasza l4ci (#9027) üzenetére


Petya25
addikt

Én tegnap az új Grand szériában a Ferrari TT-ben mentem egy "A" top 60-as időt. Nem reménytelen asziszt nélkül, csak eddig kényelmes volt.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9029) DigitXT válasza l4ci (#9027) üzenetére


DigitXT
félisten

Kíváncsi leszek majd a wttt-re, hogy ott is tudok-e esetleg javulni így...
Én biztos vagyok benne, hogy igen, annak ellenére, hogy állítottad, hogy nem,
merthogy a segítség "gyorsít" szerinted. Nem, nem tesz ilyet, csak "segít".:)
(Ami adott esetben lassítás. Más esetben meg hatalmas könnyítés is lehet...)
Szóval én tartom magam ehhez: "Nem erősebb. Csak könnyebben járható!";]

Petya25: naugyehogyugye.:R

[ Szerkesztve ]

(#9030) l4ci válasza DigitXT (#9029) üzenetére


l4ci
senior tag

Nem azt mondtam, hogy gyorsít, hanem azt, hogy a kormány assist nem lassít! :)
A kettő azért nagyon nem ugyanaz. Most nagyjából ugyanott vagyok, ahol régen, de a féket még tanulnom kell, meg ugye nagyon autófüggő, hogy mivel hol kell fékezni. Sok esetben hátrány az androidos kütyü, mert a gagyi grafika miatt nem mindig látom jól a táblákat, a tereptárgyakat meg ugye szintén tanulni kell.
Azért a többi évnyi játék és a pályaismeret sokat segít a féktávokatnál.

Még korábban (több hete) volt, hogy valamelyik gyors kocsival mentem Suzuka GP-n, és az elején tökjól lehagytam mindenkit, majd még a visszafordító előtt elszálltam a jobbos kanyarban. Ezt többször is megcsináltam, mire rájöttem, hogy ki volt kapcsolva a fék assist és egészen addig a kanyarig észre sem vettem, mert ismertem már a kanyarokat. Régen ugye itt farmoltam sokat a BMW-vel, nagyon ismerem már a pályát.

Amúgy meg tényleg nagy segítség a kormány assist, de könnyen le lehet jönni a szerről, csak kicsit több odafigyelést igényel. Tegnap éjjel már TV nézés közben is tudtam menni jó LM-es időket! :D

(#9031) Terapeuta válasza l4ci (#9030) üzenetére


Terapeuta
őstag

TV nézés közben is tudtam menni jó LM-es időket!

Felháborítod a kezdő felhasználókat :DDD

[ Szerkesztve ]

Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...

(#9032) Petya25 válasza l4ci (#9030) üzenetére


Petya25
addikt

Rápróbáltam a HIGH+10-re és az is jól működik (nekem).

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#9033) l4ci válasza Terapeuta (#9031) üzenetére


l4ci
senior tag

Jó, ez nálunk már ilyen családi "hagyomány", hogy mindig megy vmi háttérzaj, aludni is TV mellett szoktunk időzített kikapcsolással. :)

Konkrétan volt olyan, hogy ment a TV és mindhárman a nappali-konyha 3 különböző pontján vacsoráztunk, miközben mindenkinél volt egy kütyü még pluszban. Rossz példát tanul a gyerek, de hát ez van, nálunk mindenki kütyüfüggő! :D

Petya25: én már nem módosítok, jó nekem a low +2, majd ha esetleg lesz update, akkor megnézem újra, addig marad így. Bár így nem fogok Daytona időket javítani, de az nem is izgat most annyira, poénnak jó volt, inkább máshol akarok javítani. :)

[ Szerkesztve ]

(#9034) DigitXT válasza l4ci (#9030) üzenetére


DigitXT
félisten

Ne is mondd. Felraktam kényszerből a One Maxra a játékot, elfogyott az arany.
Hát az botrányos, ahogy azon szaggat, meg ahogy kinéz, recés, pixeles!:O Jó,
hogy csak az első versenyt kellett lefutnom úgy. És milyen pici.:) (Pedig 5,9".)

Szerintem az idézőjeles "gyorsítást" egész nyugodtan magadra vállalhatnád.:Y
"Pedig a kormány nem is, sok helyen nagyobb kormánnyal jobbat lehet menni."
"kormány assist pl. nem lassít, sőt ... kell is, mert anélkül nagyon nehéz" stb.
Amúgy reszelgethetjük még egy kicsit fingot, hogy mit csinál a kormány assist:
végeredményben csak az jelenthető ki, hogy "ha jól használod", akkor nagyban
megkönnyíti a gyors körök futását. De ahhoz tudni kell használni, máskülönben
meg összezavarhat, hiszen azonos telefon-elforduláshoz mindig más "játékbeli"
kormányállást rendel hozzá, ami persze lehet, hogy gyors körökre jó - de mikor
egy trükkösebb manővert akarsz csinálni, ami nincs rajta a sínen*, már hátrány.
(Lásd korábban: levágást akartál csinálni, és belerántott az elválasztófalba...:DDD)

Én azt mondtam, hogy lassít, te meg azt, hogy tévedek, mert nem... Erre most
várhatóan gyorsulni fogsz (full) manuális módban, de továbbra is állítod, hogy a
kormány assist az nem lassított, de azt se mondtad, hogy "gyorsít", miközben
annyi a helyzet, hogy könnyített gyorsabban menni, de ha "odateszed" magad,
akkor még jobb lehetsz. Csak eddig nem kellett nagyon megerőltetni magad...
Maradjunk annyiban, hogy engem sima játék során inkább akadályozott. Pont.

*: akár még egy előzéshez való beszúrás is tud ilyen lenni, szerintem.:))

[ Szerkesztve ]

(#9035) ntglaci


ntglaci
tag

Én elismerem hogy az assistok nem jók, lassítanak (néha, vagy sem), de akkor is felháborító számomra, hogy a játék se szó se beszéd rám akarja kényszeríteni, hogy másképp játszak! Változatlan beállításokkal mentem 10 kört LeMans-on és a régi láblógatós 2:42 helyett 2:48 lett a legjobb kör vértizzadva. Változtatás jogát fenntartják? Oké de legyen állítható, ha valaki továbbra is láblógatva akar játszani.

(#9036) DigitXT válasza ntglaci (#9035) üzenetére


DigitXT
félisten

Én se venném el a láblógatás lehetőségét, hülyeség: csak TT-ben tiltanám.:K

(#9037) ntglaci válasza DigitXT (#9036) üzenetére


ntglaci
tag

Mentem 3 versenyt a LeMans-on brake off és steering low beállítással. A 3. versenyen már sikerült egy hibátlan kört összerakni (értsd nem csúsztam ki, viszonylag jó íveken mentem és no touch). A legjobb köridőm 2:47 vége. Ez pont 5 másodperccel rosszabb mint a régi láblógatós 2:42-es időm. Most mi ebben a jó. Nem sok változást észleltem a brake low és off között, leszámítva a sok kicsúszást és Rattleakárkit is csak az utolsó körben értem utól, alig nyerve. Áruljátok már el legyetek szivesek, nektek gyakorlott brake off-osoknak mennyi a jó kör ideje?

(#9038) DigitXT válasza ntglaci (#9037) üzenetére


DigitXT
félisten

Nagyon régen Le Mans-oztam, és szinte mindig vágtam lefele mindent, szóval a
2:35-ös idő nem mérvadó. Tetszőleges aktuális TT-t nézzünk, azon mondok időt.

(#9039) DigitXT válasza Petya25 (#9028) üzenetére


DigitXT
félisten

Megjegyzem, mivel eddig még sokaknak volt kényelmes, most sokkal
könnyebb bekerülni a Top idők közé... Legalábbis a Ferrari tdf TT-jében
elsőre abszolút 101. időt futottam, ami korábban nem volt jellemző. Én
nem javultam, következésképpen az ellenfeleknek kellett romlaniuk.:DDD

Szerk: kis gyakorlással Top20 környéke már, de van még benne sok.:B
(Viszont a WR valami 1,5 mp, amennyit azért nem érzek magamban...)

Ui: és az elsőre, az úgy értendő, hogy az első befejezett körben.:))
Annyira nem volt meg az első fékezési pont a rövidített katalán pályán...
Aztán lehet, hogy csak placebo: új ez még viszonylag/kevesen indultak.

[ Szerkesztve ]

(#9040) l4ci válasza ntglaci (#9037) üzenetére


l4ci
senior tag

Én ugyan nem vagyok gyakorlott brake off-os (csak egy hete kapcsoltam ki teljesen), de LM-en 2:45-2:46-os időket megyek most így, de már az első körben lenyomom a botokat, ha offline játszom. Online egyelőre még durvák (túl sok a profi barát, hozzájuk igazítja az AI-t), de majd kipróbálom hamarosan azt is, csak most nem nagyon érek rá, legközelebb talán ma este megyek egy kört (holnapi fame bónusz miatt), utána meg akkor, ha legközelebb fame bónusz nap lesz.

Ez az idő még mindig elmarad a low brake-es legjobb időmtől, de érzek benne javulási lehetőséget, és egyelőre nem szenvedős. Ha tudod, hogy melyik táblánál kell fékezni, akkor elég laza. Az utolsó dupla sikánt meg egy az egyben le lehet vágni, ott is sokat lehet nyerni.

(#9041) Kronok


Kronok
aktív tag

ez a 3. nap első feladata elég érdekesen kezdődött, első 3 próbálkozásnál 4 helyig jutottam, aztán kicsi butítás és nagy nehezen össze jött, és akkor még hátra van 5 nap, lesz ennél még cifrább is úgy érzem, és a pénzes fejlesztéssel elért PR úton érte az ajánlott szintet is

Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!

(#9042) 485 válasza Kronok (#9041) üzenetére


485
aktív tag

Pont azon gondolkodtam, hogy ez elég nehéz sorozat, vagy csak szokatlanul jó az autó, szoknom kell.

Most 3/2nél vagyok.

[ Szerkesztve ]

(#9043) l4ci


l4ci
senior tag

Szerintem brutál jó így full tuningosan, de még tuning nélkül is állat a gyorsulás, tapadás és fék is!

(#9044) Aladdin válasza l4ci (#9043) üzenetére


Aladdin
senior tag

Sztem sokan nem fogjak itt igy latni ezt az autot :)

(#9045) DigitXT válasza l4ci (#9043) üzenetére


DigitXT
félisten

Hej, de sukár így a verdád!:))

(#9046) Pompi válasza Fez69 (#9018) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

"A full tuning kb 6500000 R$ és 1600 gold a Wiki szerint. Szép."

Az cirka 300 euro (több, mint 90 ezer forint). Ékes példája a játék túlzott anyagiasságának. :(

Feel Good Inc.

(#9047) ntglaci válasza l4ci (#9040) üzenetére


ntglaci
tag

Oké értem én, de zavar hogy kikapcsolt fékkel is több mint 5 másodperccel lassabb vagyok mint amikor high-al mentem. Nem beszélve arról hogy a kezem és ujjaim is elzsibbadt. De legalább 2 levelt ugrottam!

(#9048) oz82


oz82
senior tag

Most reggel 100% free 675LT bonus fogadott, meg 8 napig -75% upgrade bonusz van. Fasza, másnál is, mert en végigszenvedtem érte a 4 napot!

Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!

(#9049) 485 válasza oz82 (#9048) üzenetére


485
aktív tag

Ugyanez :(

[ Szerkesztve ]

(#9050) l4ci válasza ntglaci (#9047) üzenetére


l4ci
senior tag

Hmm, ez érdekes. Én már a második LeMans (továbbiakban LM) 10 körösön elértem a 2:42-es időt a tableten valódi barát TSM-ek ellen, nem offline botok ellen...

Telefonon továbbra sem tudom még hozni ezt az időt, az 5" túl kicsi a pontos kormányzáshoz low kormány és 3-as érzékenység mellett. De a kormány assistot továbbra sem kapcsolom még ki, majd csak akkor, ha a brake off-al már tudom hozni stabilan a 2:40-2:42-es időket. Igaz, hogy ez a mostani idő az utolsó dupla sikán levágásával ment, de még így is van benne legalább 2mp, amit az első szektorban összeszedek, mert az első sikán féktávját mindig elrontom és vagy falhoz csapom az autót, vagy megcsúszok. Így csak 54-55 mp körüli az első szektor időm, volt ez már 52 is kicsi fékkel. De annyira nehéz jól eltalálni azt a féktávot, mert 410 felett nehéz elolvasni a pixeles táblákat, szerintem inkább épülethez kellene belőnöm ezt. Ha megvan, akkor a 2:40 is simán megvan, a többi féktávot teljesen jól tudom már venni. Ja és így is több, mint 2km-rel vertem a másodikat. Telefonon meg ki kell tapasztalnom az LM első szektorát, mert ha itt le tudom nyomni a botokat és maximum ötödikként tudok fordulni a Mulsanne-re, akkor legkésőbb a második sikánnál már első lehetek (jó féktávokkal).

Ezen túl pedig kipróbáltam az új "csúszkálós" McLarent Silverstone 7 körös kupán, és már az első körben első tudtam lenni kikapcsolt fék assisttal. Csak akkor csúszik meg ez a kocsi is, ha túl későn fékezel, amúgy egész jó kis verda. A 4. körben pedig már köröztem is le a botokat. Kezdem élvezni a fék segítség nélküli vezetést, így sokkal élvezetesebb nyerni, mintha helyetted fékez vmi automatika, mellesleg ott is néha bele kellett szólni nagyobb féktávoknál.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.