Az akkumulátor oldalát tapogasd körbe, ha meleg akkor szerintem ne hagyd rajta napokig ekkora feszültséggel.
[ Szerkesztve ]
Az akkumulátor oldalát tapogasd körbe, ha meleg akkor szerintem ne hagyd rajta napokig ekkora feszültséggel.
[ Szerkesztve ]
Semmi baj,azt a trafó adja ki. Az 5ös cteknél normális.
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
Ismétlem magam:Egy éven keresztül zárt csomagtartóban töltöttem két db. 75Ah akksit tűző napon az autó és a CETK végezte dolgát,töltött 12-18 órát.Forró volt nem mondom :-)
Tökéletes találmány csak én kissé megszívtam a 7.0 val.
Szétszedtem a 7 est. És egy voltmérőn próbáltam...ugyan az .elsőre 13.7 utána nem sokkal 9.01V
Megpróbálok fotót feltenni.(L:http://kep.psharing.com/848842.t.jpg)[link](/L)
Ez a fotó semmit nem mutat. 120x90 pixel
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
http://kep.psharing.com/848845.jpg
http://kep.psharing.com/848844.jpg
Valami ellenálás,vagy kondi egy idö után kifáradhat. Egy elektros hozzáértö biztos meg tudná neked nézni mégis hol lehet a bibi. Így belenézve nem tudod meg a baját. Ki kell mérni,csak akkor tudod meg a baját.
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
Lehet rengeteg baja, egy púpos konditól megkezdve bármi. Ki kell mérni.
Mondtam én, hogy valami bi-bi van. Ez így semmit nem jelent, de ha gondolod és Bp-i vagy belenéznék. Ugyan írtad, hogy vissza kell menned, de ennyit tudok felajánlani.
Visszatérve a "semmit nem jelentere" ott nincs akksi. Ezért írtam, hogy rossz.
Így nem lehet vizsgálni egy procis szerkezetet.
Supply ba van kapcsolva szerintem a tápellátás program, folyamatosan 13,6V kell hogy toljon.
De szerintem ha akksira is teszik elindítják normal töltést akkor is ugyanezt produkálja, először elkezdi tölteni aztán zuhan a fesz.
[ Szerkesztve ]
Hát igen. Csöpögnek az információk.
Supply üzemmódban nem csökkenhet.
Jéghideg volt mindenhol, de egyébként is le kellett szednem mert menni kellett. Viszont vasárnap este visszateszem és 1 hétig rajta hagyom. Ha azt kibírja, lévén végig fagy lesz, akkor mindent kibír.
Kibírja,erre tervezték
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
Bocsi az offért, de már nem tudom, hova menjek, és gáz van!
Szilveszterre az aksim meghalt! Azaz nem indít! Egy házi barkács töltővel leheltem bele 1 indításnyi életet, de mivel 4 éves, és a rövid utak miatt lehet a gond, csere helyett valami töltőt keresnék!
Ez már tud "csepptöltést" is:
Compass Charger microprocessor 3,8Amp 6 / 12V PB / GEL LCD display
Az ára becsapós, mert belföldinek (Felvidék) a fele! Azaz 6000ft kb.
Nézegettem a Bosh c3-at, ami nem tud többet, és ennek az árnak a duplája! (ugye nem akarok azért 80-90e-ft-ért sem töltőt)
A compass-t is rajta lehet hagyni 1-2 napig, sőt!
A másik kérdésem, ami már mellékes, de van értelme a 0,26A-os töltőnek?:
Compass Battery charger maintenance 5-125Ah
Ha pl 1 hétig nem ülök kocsiba, de utána nem ártana, ha indulna!
Előre is köszi a segítséget!
Ha rossz helyen vagyok, akkor kérnék linket. Még egyszer bocsi, csak tényleg gáz van, és Ti vagytok az utsó mentsváram!
(#1464) tibcsiworld válasza tibcsiworld (#1463) üzenetére
Most nézem, hogy az olcsó az ez!
Csak az lcd "hiányzik"!
De ez is tud csepptöltést mikroprocesszorral, vagy mivel! Bocsi, ennyire ..
[ Szerkesztve ]
És ez esetleg nem jöhet szóba? [link]
Ctek töltő 5 Ampert tud, mikroprocesszor vezérlet, tud csepptöltést, és van benne Recond akku felújító program, olvasd el a véleményeket a Fétis oldalán. Ez már hőmérséklet kompenzációt is tud!
[ Szerkesztve ]
Köszi. Átrágom magam ezen! Az a baj, hogy nem látom értelmét egy drága töltőnek! Egy bosh s3 70AH vagy bosh s4 74Ah-s aksit kapok 20-25e ft-ért! Ennyiért inkább egy aksi + egy "gagyi" töltő, és arra már a "gagyi" töltővel rátöltögetek/vigyázok, nem hagyom lemerülni.
Avagy rosszul gondolom? Sajna nagyon nem értek a témához!
Annyira gagyi töltőt nem érdemes venni, mert az hamarabb hazavágja az új akksit amit vásárolnál Akkor egy akkukraft töltő [link]
Esetleg Lidl ultimate speed, vagy egy Aldis Auto Xs, az újabb modellek a fórom szerint már megbízhatóak.
[ Szerkesztve ]
Köszi! Igen, ez az akkukraft a Bosh c3 árszintjénél van. Lehet ugyanaz, de passz!
Köszi! A mai nap eldől, mert a hét közepén már mennie kell az autónak!
Majd írd meg milyet vásároltál.
(#1471) tibcsiworld válasza tibcsiworld (#1464) üzenetére
Ez lett a befutó!
Ami nálunk elérhető legolcsóbb csepptöltéses. A többi ettől is bizarabb volt!
Már látom, hogy lesz buszos napom a héten, de reménykedem!
A legrosszabb esetben új aksi! Vagy még egy töltő! passz! 4 éves az aksi, semmi baja nem volt, csak most volt 15.-én 7-8 indításom, mentem 15km-t, és azóta pihen! (a gyártás lehet 5 éve volt, holnap nézem meg) Nah alapból nem volt csúcson, de így állítólag ki is nyiffanhatott. Nah remélem, hogy nem! Passz!
Találtam CTEK 10.0----- 90€ szállítással....huuu,már le is zsíroztam ,csak az a kérdés mit csináljak a 7.0 vel?
És már kint vagyok otthon
Sziasztok.
Van egy 1 éves exide premium 100 Ah aksim. És elkezdett gyengélkedni. Napi 100 kilométert megyek az autóval ( VW Sharan 2009 1,9 pdtdi). És az indítások elött kb 20 percig állófűtés megy (vizeskályha). Visszamentem oda ahol beszerelték az aksit. Rámértek,terhelték,és azt mondták hogy tökéletes. A töltésem rendben van. OBD-n keresztül tudom figyelni az autórádion (androidos a radió és bluetooth-os obd vevő van). A töltés mikor indulok olyan 13,4-13,7 és kb 10 perc alatt felmászik 14,1-14,4 köré.Nemrég lett a generátorom felújítva (2 hónapja),mert konkrétan ugrált a töltésem összevissza. Viszont most , hogy a napokba bejött a hideg még jobban szenved az aksi. Tegnap bekapcsoltam az állófűtést,és pár percre már jött is az sms a riasztótól, hogy 11,2 a feszültség. Kimentem és azonnal beindítottam a kocsit,de épphogy csak elkapta. Az aksin a varázsszem nem zöld. Olvastam itt a fórumon,hogy a 2000 utáni kocsikba kalciumos aksi kell. Az enyém nem az (asszem). Az elöző autómban (b5 passat 1999) is mindíg exide volt ugyanígy állófűtéssel. Abban tökéletesen jól bírta az aksi. Konkrétan ugyan ez a tipus volt benne. Most meg egy év után döglődik. Lehet , hogy elszulfátosodott? Töltőm nincs. Elérkezett az ideje a vételének. CTEK MXS 5.0 töltőt szemeltem ki. Kérdés ,hogy ez a töltő jó lenne e egy ekkora aksihoz? Tudom 110 amperig jó ez a töltő. De a 100 amper azért már a felsőhatárhoz közeli érték. Vagy ne foglalkozzak ezzel,és bírni fogja? Ez a töltő jó lenne a motorom aksijához is,ezért se szeretnék nagyobb töltőt venni. Ha elbír a nagy aksival akkor ezt venném. Köszi előre is a segítséget
Nem működik na link
Most se jó
Egy 10 es lenne az igazi, de ha van motor akksid, akkor mindenképp 5.0
Elég lesz feltölti.
Karbantartó töltést 160Ah ig tudja. Szóval nem lesz gond vele.
Ha gulyi61 nek feltöltötte a 2 darab 75Ah Sárga Optimát. [link]
Akkor egy 100Ah akksival is elkel bírjon.
crissprivat is 90 vagy 95Ah akksit töltött 5.0 töltőjével, Neki sem volt gond vele.
(#1480) Dzsidzsi32 Mxs- 5.0 használt majd 1 évig, nemrég vett egy Mxs-10 et
[ Szerkesztve ]
Ő 7.0 -ást használt nem?
CTEK 5.0 a világ legjobb töltője.
Amit tud az szerényen elhallgatja a cég, én vagyok rá a bizonyíték!:-D
Én hü..ye eladtam!
Én nem voltam szívbajos vettem egyet a motornak, és egyet az autóknak. [link]
(#1472) gulyi61 Lőhetnél róla közeli képeket még a belsejéről.
[ Szerkesztve ]
Igen,90Ah akksihoz használtam mxs 5.0 -át. Megteszi karbantartónak ez a kicsi töltö ekkora akksihoz. A baj akkor lenne,ha 11V alá menne az akku feszültsége,mert onnan nem biztos,hogy már vissza tudná hozni az 5A. Ezért is cseréltem 10-esre. Arra lehet számítani,ha beüt a ménkü
Igen,fotókat akarunk
[ Szerkesztve ]
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
Iszonyat béna vagyok link küldésre vagy a rendszer nem engedi esetleg mindkettő?
Van fotó...de könyörgöm segítsetek,hogy kell feltenni?
Képfeltöltés? [link] Aztán csak itt katt a Linkre és bemásolod.
Hát visszahozná az 11V alatt is csak 3x annyi idő alatt + a töltő kigyúlna olyan meleg lenne.
[ Szerkesztve ]
Nézesd meg valami szakival, hátha lehet rajta segíteni.
Ha nem lehet rajta segíteni akkor szétkel műteni és jó lesz alkatrésznek.
[ Szerkesztve ]
Utolsó próbálkozás képfeltöltésre. Remélem a fotón nem látszik az egész utca, mint az előzőkön....)
Most akkor melyiket vegyem? Jó lesz akkor az MXS 5.0 ?
[ Szerkesztve ]
Van még egy olyan megoldás hogy veszel az autóhoz egy 10 est.
És a motorhoz meg valami olcsó Auto Xs töltőt.
[ Szerkesztve ]
(#1494) crissprivat válasza Dzsidzsi32 (#1492) üzenetére
Azta,pörög a topik ezerrel
Autóhoz 10-es,motorhoz 0,8-as Ctek
Töltö probléma megoldva jó pár évig.
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
Tehát akkor MXS 10 és XS 0.8. Az 57.000 huf. Hát ennyit nem akartam költeni. Viszont ez látszik a logikus döntésnek. Reméltem,hogy elég lesz az MXS 5.0 .
(#1496) crissprivat válasza Dzsidzsi32 (#1495) üzenetére
Én ezt a kettőt venném igen.
Nem olcsók,de minőségi cuccok.
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
Szerény véleményem szerint ---CTEK MXS 5.0 12V 5A elég. bár számíthatsz 8-10 órás töltésidőre.75Ah nál
Ha beregisztrálsz jár egy kis kedvezmény -5% minden termékre úgy 54.035Ft lenne. és jár választható ajándék is [link]
Viszont nézzél szét más webshopban is azért.
(#1494) crissprivat pörög bizony! Igen ez tuti megoldás Mxs-10 és Xs-0.8 Na ez lenne az igazi
[ Szerkesztve ]
(#1499) crissprivat válasza Dzsidzsi32 (#1495) üzenetére
Rendeld meg az 5.0 -át és 2 heted lesz kipróbálni. Ha megfelel megtartod,ha nem visszaküldöd és jöhet a B terv.
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
bejegyzés CTEK akkumulátor töltő és másolatai