- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Megoldások IBS/IBD-re
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Bloons TD5 - Tower Defense játék
- INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
Új hozzászólás Aktív témák
-
mimic1979
aktív tag
válasz Gabex.ex #899 üzenetére
Szép Napot mindenkinek!
Egy kis Segítséget kérnék a fórumozóktól az oldalunk színvonalának illetve a termék megismertetésében, a szóban forgó termékkel kapcsolatban. Személy szerint én, mi, forgalmazzuk a teljes CTEK termék palettát , és nagyon sok olyan kérdés merül fel amit mi nem biztos tapasztaltunk a töltővel kapcsolatosan. Szívesen vennénk minden hozzászólást ,akár pozitív akár negatív legyen. Negatívum is szerepelhet mivel kapcsolatban vagyunk a CTEK importőrével , hát ha ezeket a negatívumokat némi rá hatással orvosolni tudjuk.
Két lehetőség lehet az oldalon : A Termék oldalon is le lehet írni a véleményeket, de az is járható hogy a fórumban nyitok egy teljesen új Témát.Direkt link a termékhez : MXS 5.0
Direkt link a használt termékhez a fórumon belül ide lehetne egy külön témát is akár indítani
-
Kiscupák
csendes tag
Lehet, hogy a CTEK sem akart lemaradni a "többiektől" és csinálni egy "csak" 7 lépésben töltő töltőt, mikor a többiek már 9 lépésnél tartanak, így hozzádobta a 8. ledet, hogy kövér legyen a lúd, így már 8 lépést tud, elviekben. Igazi funkciója nincs a 8. lednek és a 8. lépésnek, de jól mutat a sor végén Marketing szempontból jól hangzik, ha már úgyis kitalálták, hogy: The smartest battery chargers in the world...
[ Szerkesztve ]
-
DQ
tag
válasz Gabex.ex #893 üzenetére
"Leirás+ a 8. folyamat.
jobb allul kisbetükkel remélem így már egyértelmű lesz a funkciója."
Ööööö... Miért is lenne így egyértelmű a funkciója? Ezt a leírást mindenki megkapta, aki megvette, mindenki megtalálja a neten, mindenki olvashatja, s itt is beszéltünk róla. A funkciója egyértelmű, a 8. leddel kapcsolatos fenti kérdésekre nincsenek válaszok... -
Gabex.ex
csendes tag
Remélem segítettem a képekkel. Ha majd mérek még teszek közzé fotot is.
-
Gabex.ex
csendes tag
Hali mindenkinek!
ctek 5.0 -hoz adnék pár képet, meg egy kis hozzászólást. És ha valaki úgy dönt, hogy ilyet vesz egy kis segitség is képekkel. -
zsozso710711
csendes tag
válasz zsozso710711 #873 üzenetére
Szia .. Az ECU - Engine Control Unit - a motorvezérlő rendszer központi eleme. A szoftver pedig egyre nagyobb jelentőséggel bír a hardver mellett: amit tíz éve különálló integrált áramkörökkel oldottak meg, az a feladat mára rendszerint a szoftverre van bízva. kiegészítő áramkörökre is szükség van, pl. aluláteresztő szűrők, diagnosztikai, VÉDŐ , ill. feldolgozó áramkörök, stb. Szóval egy recond-miatt ,nem mehet tönkre. Hát ez meg elektronika. . Pár dióda mögé kötött 12V-os led-sort használtam DRL-ként, így 12,0-12,7V közötti fesz. jutott rájuk. Kb. egy fél évig bírták... ja még jó hogy?
-
fusion33
csendes tag
Elirtam: A CTEK 15.6V-ja nem egyedi ha az OPTIMATE 6 is 16V-al tölt.
Helyesen: A CTEK 15.8V-ja nem egyedi ha az OPTIMATE 6 is 16V-al tölt ha a gépkocsiban az akkumulátor. -
fusion33
csendes tag
Ha figyelmesen elolvasod amit írtam akkor észreveheted, hogy az újabb ford típusú gépjárműről írtam ami tartósan, hosszú időn át elbírja a 15,8V recond módban való töltést mivel az újabb fordok a töltési feszültsége 16V, az enyémnek is. Az OPTIMATE 6 töltő használatija szerint az akkumulátor töltő észleli, hogy az akkumulátor a gépkocsiban van (battery in wehicle) és gépkocsiban lévő akkumulátort 16V-al tölt recond módban, ha ki van véve (out of wehicle) akkor 22V-al tölti recond módban. A CTEK 15.6V-ja nem egyedi ha az OPTIMATE 6 is 16V-al tölt.
[ Szerkesztve ]
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #873 üzenetére
Az nem gond ha valamit nem a CTEK gyárt személyesen mivel már szinte mindent mással gyártatnak pl: a személyautók gyári akkumulátorai is beszállítóktól vannak mégis sokáig bírják az enyém 7 éves. A tervezés, felhasznált anyagok és a minőség ellenőrzés jó akkor egy termék jó.
-
DQ
tag
válasz fusion33 #872 üzenetére
Én nem néztem meg azt a videót...
De tudok feltenni olyan videót, amivel tudom igazolni, hogy kettesben 107km/h-nál dadog le az autó. Az enyém. Tehát javaslom mindenkinek, hogy mindenki próbálja és rendszeresen eddig kihúzatni a sajátját (vagy ha az övé többet is tud, akkor mégtovább). Ha meghal valami a kocsiban, akkor az biztos valami gyári hiba lehet, hiszen az enyém ennyit bír, és nem adja meg magát. (Ennek ellenére eddig összesen 2-3 alkalommal tapostam így bele a lelki világába.)
A mai autók tele vannak szórva elektronikával, amik lehet, hogy kibírnak egy 15,8V-os feszkót, de hogy tartósan, órákon át ezt elviseljék károsodás nélkül, azt nem hiszem el. A kütyük egy része pedig a gyújtás nélkül is áram alatt van, de erről is beszéltünk már itt is. Aki akarja, az így tölti recond mellett a kocsit, aki óvatos (vagy józanul gondolkodik), az leveszi a sarut.
Egy időben a kocsi orrán csak pár dióda mögé kötött 12V-os led-sort használtam DRL-ként, így 12,0-12,7V közötti fesz. jutott rájuk. Kb. egy fél évig bírták... -
zsozso710711
csendes tag
válasz fusion33 #871 üzenetére
Valószínű, az egészet ,csak ősze rakják valamiből. Amit nem a ctek.gyárt. Hanem kitudja hol,és ki. Ez a név mögötte lévő technika, tudás, minőség. Szerinted ! Szerintem ők is( pont mint más) hibáznak. Ugyan úgy mint más gyártok.Csak hát ez már nem a reklám helye. Itt is találsz egy leírást rossz ctek-röl,az oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #868 üzenetére
A második linken elérhető videón a videó alatt kiválasztották a recond módot de nem használták a videó alatt ténylegesen a recondot mert a felső recond állapotjelző nem világít odáig nem jutott el a töltő és a videó sem. Olyan mintha én kiválasztanám a CTEK töltőmön a recon módot de csak 4.-5. lépésig mutatnám a töltőn, míg a recond csak a 6. nál kezdődik. Nagyon jól teszi ha valaki óvatos mert más nem fogja az esetleges kárát megtéríteni. Akinek a lekötés nem gond jobb ha leköti, hiába használtam már én is a recond módot kocsiban de csak azért mertem mert az újabb fordoknak magasabb a töltési feszültsége.
[ Szerkesztve ]
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #868 üzenetére
Nem a töltő romlott el hanem csak a microkapcsoló amit valószínűleg nem a CTEK gyártott csak alkalmazott. A márkanév nem csak egy név hanem a mögötte lévő technika, tudás, minőség.
[ Szerkesztve ]
-
zsozso710711
csendes tag
válasz steve brown #869 üzenetére
Szia. Onnan . A RECOND üzem módról ,bárhol olvasok ,mindenütt nagyobb feszt használnak, mint az emlitet gyártó. Míg ő nem alkalmazta ÉP a 15.8v-ot. És el nem kezdték követni nem véletlen. A mai korszerű,autók Max 15.8V- csúcs feszt ki bírnak. Elvileg enyit még minden elektronika kibír. A neten találsz több,bizonyítékot.
-
steve brown
csendes tag
válasz zsozso710711 #868 üzenetére
Attól hogy valaki úgy használja a recond módot hogy nem veszi le a sarukat, nem biztos hogy jó az úgy.
Azt veszem ki a hozzászólásodból, hogy nesztek kétkedők lehet úgy is használni a recond módot, hogy nincsenek lekötve az akkusaruk. Attól hogy valaki ezt felrakja a videómegsztóra szerinted helyes? Honnan tudod hogy nem-e volt motorvezérlő vagy komfortelektronika csere a recond program végén?[ Szerkesztve ]
-
zsozso710711
csendes tag
JA .. A DRÁGA Töltők sem, őrök életűek . https://www.youtube.com/watch?v=F1NRN2u8d5E ... 6-OS lépés a kételkedőknek. AKSI a helyén. https://www.youtube.com/watch?v=FzH4fOmY4Rk
-
zsozso710711
csendes tag
válasz Kiscupák #866 üzenetére
HALI . Ha hiszed ha nem, ez is az is csak egy töltő. És feltölti az aksit.Nem mindenkinek ér a márkanév sokat. Az egyik 5500-ft a másik 20.000-ft csak a 4-szerese-malydnem. Ja ,van aki ennyiért bőven új akit (AKSIKAT) kap. Az igazi különbség a 6. LÉPÉS RECOND
A mélykisütött akkumulátorok helyreállító funkciója, és a vezérlés. A 6-mod nem mindenkinek ér 15000-ft. Abba a pohárba te sem tudsz önteni ami tele. A töltő vezérlése még szórakozik kicsit.Csináltass terheléses tesztet,csodálkozni fogsz. -
Kiscupák
csendes tag
válasz steve brown #865 üzenetére
Azt lehet, hogy orvosolták, de a pontatlan kijelző feszültség értékeket nem teljesen sikerült. Emellett azt sem, hogy ha elmegy az áram és visszajön, ugyanabba az üzemódba álljon vissza, amiben volt. Ez autó üzemmódban tölt, majd ha elment az áram, motor üzemmódban csinálja tovább. Habár már az is valami, hogy egyáltalán csinál tovább valamit, mert az elődje nem csinált semmit, ha visszajött az áram.
És még egyvalamit nem sikerült orvosolni, hogy a töltő minden akku feltöltéssel nagyon gyorsan és látványosan kész Amin a CTEK 1 napot dolgozik 5A-rel, azzal ez 3,8A-rel fél nap alatt kész. Gyors a kicsike. Hogy hogy csinálja ezt sokkal alacsonyabb töltőárammal? Rejtély... Érdekes....
[ Szerkesztve ]
-
steve brown
csendes tag
válasz zsozso710711 #864 üzenetére
Úgy néz ki, orvosolták a magas feszültség problémát.
-
zsozso710711
csendes tag
Helló. Ma találtam https://www.youtube.com/watch?v=ugK4Zt-O2_A -- https://www.youtube.com/watch?v=_wwXZrNXgC4 -- Érdekességek . Láthatóan jó választás a MD13322- Gyengébbeknek az újabb ALDIS....
-
zsozso710711
csendes tag
BOCS kimásoltam én sehol nem olvasom. ( akku savsűrűségével foglalkozik) : .A hatodik LED: RECOND: Az erősen kisütött akkumulátorok regenerálása. A regenerálás csökkenti a savrétegződést. Az akkumulátor élettartama megnő és korábbi teljesítménye is helyreáll. Ezt is onnan : Ha a hetes visszajelző világít, akkor az akkumulátor töltése befejeződött ez állapottól függően 8-15 óra lehet. ---- A nyolcadik LED: IMPULZUS: Karbantartás a maximális élettartam érdekében. Hát mi mindent össze vissza értelmezünk,,,,,,,,,
-
DQ
tag
válasz zsozso710711 #858 üzenetére
Igen, a jelek szerint sokmindent másként értelmezünk. :-)
Szerinted a 6-os mód semmilyen savsűrűséggel nem foglalkozik, szerintem meg igen.
"Tehát a 6-os semmilyen ( akku savsűrűségével foglalkozik) ilyesmit nem csinál."
Pedig de:
[link]
"6. recond és a 8. pulse módnak semmi köze egymáshoz."
Pedig lehet:
[link]
"Recond módot időtartalma ,az aksi kapacitása és minősége határozza meg max 4-óra."
A papír alapú leírás is 2-6 órát ír... (természetesen az akku állapotától függően)De mindegy, én nem vitatkozni akarok, csak szerettem volna megérteni, hogy mi a különbség a 7. és a 8. mód között, illetve mikor láthatom a 8. ledet...
[ Szerkesztve ]
-
nootropil
csendes tag
válasz zsozso710711 #859 üzenetére
A link beszúrásánál sokkal szebb-jobb áttekinthetőbb ha a link gombra kattintva szúrod be
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
zsozso710711
csendes tag
Sziasztok ... A HAVER ÍRT. A ctek- tulajdonosa- -http://www.creator.se/en/referenser/ctek.htm- Ők már valószínű árulják a régebbi liszensz- eket?? Nagyon valószínű, az összes 4--5 lépcsős töltő alapjai innen jött. Komoly USA- KÍNAI kapcsolat . Tényleg Mindenki másol mindenkit.,,,,,
-
zsozso710711
csendes tag
Hali. Az a helyzet mi mindent másképp értelmezünk????? 1. LÉPÉS DESULPHATION
A pulzáló feszültség eltávolítja a szulfátréteget az akkumulátor vezető ólomlemezeiről, ezzel visszaállítja az akkumulátor kapacitását.
2. LÉPÉS SOFT START
Teszteli, hogy az akkumulátor tudja-e fogadni a töltést. A töltés csak akkor kezdődik el, ha az akkumulátor OK.
3. LÉPÉS BULK
Töltés maximális áramerősséggel az akkumulátor kapacitásának kb. 80 %-áig.
4. LÉPÉS ABSORPTION – HASZNÁLATRA KÉSZ
Töltés meredeken csökkenő áramerősséggel az akkumulátor 100 %-os kapacitásának maximalizálásához.
5. LÉPÉS ANALYSE
Teszteli, hogy az akkumulátor tartja-e a töltést. A töltést meg nem tartó akkumulátorokat lehet, hogy le kell cserélni.
6. LÉPÉS RECOND
A mélykisütött akkumulátorok helyreállító funkciója.
7. LÉPÉS FLOAT – TELJESEN FELTÖLTÖTT
A lépés az akkumulátor feszültségét a maximális szinten tartja a folyamatos feszültségtöltéssel.
8. LÉPÉS PULSE – KARBANTARTÓ TÖLTÉS
Az akkumulátor 95-100 %-os kapacitását tartja fenn. A töltés-felügyelő figyeli az akkumulátor feszültségét, és egy impulzust ad, ha az akkumulátort újra teljesen fel kell tölteni. Tehát a 6-os semmilyen ( akku savsűrűségével foglalkozik) ilyesmit nem csinál. 6. recond és a 8. pulse módnak semmi köze egymáshoz. Recond módot időtartalma ,az aksi kapacitása és minősége határozza meg max 4-óra. Természetesen az egész töltési ciklus hosszát,,az aksi kapacitása és minősége határozza .[ Szerkesztve ]
-
DQ
tag
válasz zsozso710711 #848 üzenetére
Tévedés. Honvéd kollégával értek egyet...
Egy tele elektronikával megáldott autóra én nem teszek 15,8V-ot, még akkor sem ha nincs gyújtás, mivel elég sokminden ilyenkor is áram alatt van.
Tőlünk nyugatabbra meg ahogy írod, hogy így töltik az autót: igen így töltik, és én is így töltöm, de CSAK töltöm és NEM a recond programmal kiegészített módban töltöm.A 6., a recond mód meg nem tart napokig... ...a leírás szerint, továbbá ez nem a szulfátlanítás, mert az az első (a leírás szerint is).
Ha a recond-ot kiválasztom a program elején, akkor 1. a szulfátlanítás (majd 2., 3., 4., 5.), majd a 6. lépés a recond (ami az akku savsűrűségével foglalkozik) és a leírás szerint 2-6 óráig tart, majd jön az általam nem teljesen értett és azonosnak mondott 7. és 8. lépés. A 7. az eltart cirka 10 napig, majd jön a pulzálás (ami hasonló az 1.-höz, csak jóval kisebb pulzáló árammal és közel azonos fesszel történik, továbbá hasonló a 7.-hez is, csak itt nem állandó az áram).Hogy a 6. recond és a 8. pulse módnak van-e egymáshoz egyáltalán valami köze, az a leírásból nem derül ki, amit fentebb írtam ezzel kapcsolatban, az a netről származik: ott írták azt, hogy a recond mód után jelentkezik csak 8. mód...
A tisztánlátáshoz kellene egy rossz akku, amivel a teljes folyamat végigkísérhető lenne. Rossz aksim nincs, mindig leadom - ha már fizetnek érte, minek őrizgessem?
Nekem mind az 5 akku jó, így egy-egy mód pár perc, vagy pár óra alatt lefutott. Két aksin futtattam a recond módot is, az egyiken nem volt több egy fél óránál a maga a recond, a kocsiban (saru levétel mellett) meg 1-1,5 óra lehetett.Persze lehet, hogy ebben mindben tévedek, de én így olvasom/tudom.
-
honvéd44
csendes tag
válasz zsozso710711 #850 üzenetére
A 15.8 V csúcsfeszültség, arra lett kitalálva, hogy a modern elektronikát, pl. dvd, laptop, navigáció, spec. szenzorok, hifi, stb. a motor indításakor fellépő túlfeszültség ne amortizálja le, ellenkező esetben mindent ki kellene kapcsolni indítás előtt.Ki venne ilyen autót?
-
zsozso710711
csendes tag
-
honvéd44
csendes tag
válasz zsozso710711 #850 üzenetére
Nem vitatom, amit leírtál igaz. Csakhogy, ezen a fórumon akinek CTEK töltője van, még senki nem jutott el a nyolcadik ledig, tehát nincs infó a tekintetben, hogy mennyi a max. feszültség recond módban, akár rövid ideig is. Így már érthető az óvatosság?
[ Szerkesztve ]
-
honvéd44
csendes tag
válasz zsozso710711 #847 üzenetére
Figyeljetek kicsit jobban, pliiz. Nem azt írtam, hogy a recond a 8-dik, hanem azt, a recond módban, egy hosszú folyamat kb. 7-8 nap, akkuja válogatja, után a recond végén gyullad ki a nyolcadik led, vége a szulfátlanításnak. Pont. Ez után lehet egy szimpla töltést lefuttatni, ami után igen hamar teljes töltöttséget jelez- hetedik led.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű Apple iPhone 15 256 GB Fekete - 3 HÓNAP APPLE CARE, DOBOZZAL, TOKKAL, VÉDŐFÓLIÁVAL
- gyári Link Bracelet fekete 42/44/45/46mm
- !BONTATLAN! TP-Link UE330 3-Port USB 3.0 Hub & Gigabit Ethernet A
- SteelSeries Arctis Nova 1 Gamer Fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- Logitech G335 vezetékes fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest