- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Azonos árketegóriájú (105-110.000 Ft-os) relatív olcsó telefonok kamerái
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10691584
törölt tag
Összefutottam "mooocowbowwow"-al. 53 frag 4halál 4 perc. Nálam 10x jobb playerek ellen. Amúgy látszott, hogy meg sem erőltette magát és a falat lőtte qrva feltűnően. Konkrétan a végén 8 emberből 7 mondta, hogy cheater, 2000 duel elósok is. A válasza: egy vigyor jel. Olyan szeróra jött be, ahol nem lehetett vote-olni természetesen.
-
#10691584
törölt tag
válasz
sto1911 #6198 üzenetére
Tény, hogy nem egyszerű. De én egy nap biztos, hogy veszek egyet. De az biztos, hogy ennyiért A4tech, meg Gagyibályt szutykokat szórnak, abban nincs hiba: minden sarkon utána vágják az embernek.. Persze ideálisabb lenne megbízható/ismert forrásból beszerezni úgy, hogy az ember megfogdossa, de ennek épp a ritkasága vet gáncsot
Egyébként, tudtommal v2-esnek ugyanez a teste.
-
#10691584
törölt tag
válasz
atidzsiforc #6186 üzenetére
Igen ez a régi v1-es kinzu STMicro VT5366 szenzorral és hardware-es accel-el
A v2-ben egy F05 Pixart-ra cserélték már, azt persze kapni mindenhol. De a v1 még ebay-en sincs.. Ilyet használ most Evil is egyébként. Meg OWN is. Visje is ezzel tolta, míg játszott.
-
#10691584
törölt tag
válasz
sto1911 #6183 üzenetére
Azért, mert most nem tudom megvenni. Amikor találtam egy ugyanilyet 2-3 hónapja, akkor 10-20 perccel előzött meg valaki. Írtam neki, hogy megvenném tőle, de olyanokat talált ki, hogy vegyek egy ilyenolyan lézeres razer-t, amit kiválasztott és majd utána elcseréli velem, meg ilyenek (meg hol ezt, hol azt mondott) Mert hogy ő nem ér rá ilyesmikkel foglalkozni, így én vegyem meg előre, aztán majd ütközünk érted.. Egy vadidegen hwaprós újonccal valahogy nem volt kedvem ezt eljátszani akkor, főleg nem egy olyan razerért, amire semmi szükségem és hányok tőle ha ránézek (mi van, ha nyakamon marad?) Most meg nincs ennyire se keret. Ami nem lenne gond, ha nem lenne szinte beszerezhetetlen ez az egér. Ha valakit érdekel, szerintem qrvagyorsan csapjon le rá, mert nagyon jó cucc.
-
#10691584
törölt tag
válasz
sto1911 #6180 üzenetére
Már próbáltam, de nekem ilyenkor minden mást feldob. Amikor meg azokat keresem, akkor ezt. Múltkor pl. félórát kerestem egy hasonló scriptet sensitivity-hez és nem találtam
Különbenis szomorú vagyok haggyatok békibe
-
sto1911
veterán
válasz
Synthwave #6176 üzenetére
Ember, a konfigodat siman felraktad pastebinre, ezt meg nem, annyi a baj, hogy hosszu! Es nem az EN mobilomrol van szo, hanem arrol, hogy ezt sehol nem latjak szivesen! Mas nem olvashat mobilrol, csak en? So much butthurt! Nem illik! Ennyit jo lenne ha meg tudnal erteni IRL...
-
#10691584
törölt tag
Mi folyik itten? Mi quakesek tartsunk össze. Még ha magyarok vagyunk is
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
atidzsiforc #6172 üzenetére
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Na, ma úgy fest, összefutottam az első cheater-rel, román szerveren. Egy DM7-es meccs után igen gyanús lett, hogy még 2,5k elo-s TDM istenek sem feltétlen bírnak ilyen "map-awareness"-szel.
Nick: mooocowbowwow, Ania_ szerint a tegnap bannolt ithappened új fake-je.
Demo megnézve r_showNormals 1-gyel (+SS Siberia-val, a hangok miatt), továbbítva QL support felé.
Hulljanak az ilyen férgek.
-
ncc1701
veterán
Hangot, fényerőt már marha régen í]y állítom. Sőt, enemycolort is, sárga-világoskék-zöld-fehér között.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
#10691584 #6162 üzenetére
volume:
bind KP_PLUS "vstr vup"
bind KP_MINUS "vstr vdn"
set vdn vstr vol00
set vup vstr vol01
set vol00 "play sound/misc/menu2; set s_volume 0.0; set vdn vstr vol00; set vup vstr vol01; echo ^0*^7volume ^1mute^0*"
set vol01 "play sound/misc/menu2; set s_volume 0.1; set vdn vstr vol00; set vup vstr vol02; echo ^0*^7volume ^30.1^0*"
set vol02 "play sound/misc/menu2; set s_volume 0.2; set vdn vstr vol01; set vup vstr vol03; echo ^0*^7volume ^30.2^0*"
set vol03 "play sound/misc/menu2; set s_volume 0.3; set vdn vstr vol02; set vup vstr vol04; echo ^0*^7volume ^30.3^0*"
set vol04 "play sound/misc/menu2; set s_volume 0.4; set vdn vstr vol03; set vup vstr vol05; echo ^0*^7volume ^30.4^0*"
set vol05 "play sound/misc/menu2; set s_volume 0.5; set vdn vstr vol04; set vup vstr vol06; echo ^0*^7volume ^30.5^0*"
set vol06 "play sound/misc/menu2; set s_volume 0.6; set vdn vstr vol05; set vup vstr vol07; echo ^0*^7volume ^30.6^0*"
set vol07 "play sound/misc/menu2; set s_volume 0.7; set vdn vstr vol06; set vup vstr vol08; echo ^0*^7volume ^30.7^0*"
set vol08 "play sound/misc/menu2; set s_volume 0.8; set vdn vstr vol07; set vup vstr vol09; echo ^0*^7volume ^30.8^0*"
set vol09 "play sound/misc/menu2; set s_volume 0.9; set vdn vstr vol08; set vup vstr vol10; echo ^0*^7volume ^30.9^0*"
set vol10 "play sound/misc/menu2; set s_volume 1.0; set vdn vstr vol09; set vup vstr vol10; echo ^0*^7volume ^31.0^0*"Alternatív verzió:
bind KP_PLUS "vstr volup"
bind KP_MINUS "vstr voldn"
seta s_volume "0.5"
seta volup "vstr vol06"
seta voldn "vstr vol04"
seta vol10 "set s_volume 1.0; play sound/misc/menu2; set voldn vstr vol09; set volup vstr vol10; print Volume ^4<^2==========^4> ^7100 %"
seta vol09 "set s_volume 0.9; play sound/misc/menu2; set voldn vstr vol08; set volup vstr vol10; print Volume ^4<^2=========^7=^4> ^790 %"
seta vol08 "set s_volume 0.8; play sound/misc/menu2; set voldn vstr vol07; set volup vstr vol09; print Volume ^4<^2========^7==^4> ^780 %"
seta vol07 "set s_volume 0.7; play sound/misc/menu2; set voldn vstr vol06; set volup vstr vol08; print Volume ^4<^2=======^7===^4> ^770 %"
seta vol06 "set s_volume 0.6; play sound/misc/menu2; set voldn vstr vol05; set volup vstr vol07; print Volume ^4<^2======^7====^4> ^760 %"
seta vol05 "set s_volume 0.5; play sound/misc/menu2; set voldn vstr vol04; set volup vstr vol06; print Volume ^4<^2=====^7=====^4> ^750 %"
seta vol04 "set s_volume 0.4; play sound/misc/menu2; set voldn vstr vol03; set volup vstr vol05; print Volume ^4<^2====^7======^4> ^740 %"
seta vol03 "set s_volume 0.3; play sound/misc/menu2; set voldn vstr vol02; set volup vstr vol04; print Volume ^4<^2===^7=======^4> ^730 %"
seta vol02 "set s_volume 0.2; play sound/misc/menu2; set voldn vstr vol01; set volup vstr vol03; print Volume ^4<^2==^7========^4> ^720 %"
seta vol01 "set s_volume 0.1; play sound/misc/menu2; set voldn vstr vol00; set volup vstr vol02; print Volume ^4<^2=^7=========^4> ^710 %"
seta vol00 "set s_volume 0.0; play sound/misc/menu2; set voldn vstr vol00; set volup vstr vol01; print Volume ^4<^7==========^4> ^70 %brightness:
seta r_gamma 1.2
bind UPARROW "vstr gup"
bind DOWNARROW "vstr gdn"
set gup vstr ga06
set gdn vstr ga04
set ga00 "play sound/misc/menu2 ; set r_gamma 0.7 ;set gdn vstr ga00 ; set gup vstr ga01 "
set ga01 "play sound/misc/menu2 ; set r_gamma 0.8 ;set gdn vstr ga00 ; set gup vstr ga02 "
set ga02 "play sound/misc/menu2 ; set r_gamma 0.9 ;set gdn vstr ga01 ; set gup vstr ga03 "
set ga03 "play sound/misc/menu2 ; set r_gamma 1 ;set gdn vstr ga02 ; set gup vstr ga04 "
set ga04 "play sound/misc/menu2 ; set r_gamma 1.1 ;set gdn vstr ga03 ; set gup vstr ga05 "
set ga05 "play sound/misc/menu2 ; set r_gamma 1.2 ;set gdn vstr ga04 ; set gup vstr ga06 "
set ga06 "play sound/misc/menu2 ; set r_gamma 1.3 ;set gdn vstr ga05 ; set gup vstr ga07 "
set ga07 "play sound/misc/menu2 ; set r_gamma 1.4 ;set gdn vstr ga06 ; set gup vstr ga07 "Alternatív verzió:
bind UPARROW "vstr gup"
bind DOWNARROW "vstr gdn"
seta gup "vstr gal12"
seta gdn "vstr gal09"
seta gal20 "seta r_gamma 1.4;set gdn vstr gal19;set gup vstr gal20;echo ^7Gamma: ^0[^1MAX^0]"
seta gal19 "seta r_gamma 1.35;set gdn vstr gal18;set gup vstr gal20;echo ^7Gamma: ^0[^71.35^0]"
seta gal18 "seta r_gamma 1.3;set gdn vstr gal17;set gup vstr gal19;echo ^7Gamma: ^0[^71.3^0]"
seta gal17 "seta r_gamma 1.25;set gdn vstr gal16;set gup vstr gal18;echo ^7Gamma: ^0[^71.25^0]"
seta gal16 "seta r_gamma 1.2;set gdn vstr gal15;set gup vstr gal17;echo ^7Gamma: ^0[^71.2^0]"
seta gal15 "seta r_gamma 1.15;set gdn vstr gal14;set gup vstr gal16;echo ^7Gamma: ^0[^71.15^0]"
seta gal14 "seta r_gamma 1.1;set gdn vstr gal13;set gup vstr gal15;echo ^7Gamma: ^0[^71.1^0]"
seta gal13 "seta r_gamma 1.05;set gdn vstr gal12;set gup vstr gal14;echo ^7Gamma: ^0[^71.05^0]"
seta gal12 "seta r_gamma 1.0;set gdn vstr gal11;set gup vstr gal13;echo ^7Gamma: ^0[^71^0]"
seta gal11 "seta r_gamma 0.95;set gdn vstr gal10;set gup vstr gal12;echo ^7Gamma: ^0[^70.95^0]"
seta gal10 "seta r_gamma 0.9;set gdn vstr gal09;set gup vstr gal11;echo ^7Gamma: ^0[^70.9^0]"
seta gal09 "seta r_gamma 0.85;set gdn vstr gal08;set gup vstr gal10;echo ^7Gamma: ^0[^70.85^0]"
seta gal08 "seta r_gamma 0.8;set gdn vstr gal07;set gup vstr gal09;echo ^7Gamma: ^0[^70.8^0]"
seta gal07 "seta r_gamma 0.75;set gdn vstr gal06;set gup vstr gal08;echo ^7Gamma: ^0[^70.75^0]"
seta gal06 "seta r_gamma 0.7;set gdn vstr gal05;set gup vstr gal07;echo ^7Gamma: ^0[^70.7^0]"
seta gal05 "seta r_gamma 0.65;set gdn vstr gal04;set gup vstr gal06;echo ^7Gamma: ^0[^70.65^0]"
seta gal04 "seta r_gamma 0.6;set gdn vstr gal03;set gup vstr gal05;echo ^7Gamma: ^0[^70.6^0]"
seta gal03 "seta r_gamma 0.55;set gdn vstr gal02;set gup vstr gal04;echo ^7Gamma: ^0[^70.55^0]"
seta gal02 "seta r_gamma 0.5;set gdn vstr gal01;set gup vstr gal03;echo ^7Gamma: ^0[^70.5^0]"
seta gal01 "seta r_gamma 0.45;set gdn vstr gal00;set gup vstr gal02;echo ^7Gamma: ^0[^70.45^0]"
seta gal00 "seta r_gamma 0.4;set gdn vstr gal00;set gup vstr gal01;echo ^7Gamma: ^0[^1MIN^0]"timescale:
bind KP_LEFTARROW "vstr timedown"
bind KP_RIGHTARROW "vstr timeup"
bind KP_UPARROW "timescale 1; set timedown vstr time3; set timeup vstr time5"
bind KP_DOWNARROW "toggle cg_draw2D"
bind KP_INS "toggle cg_thirdPerson"
set time0 "timescale 0.10; set timeup vstr time1"
set time1 "timescale 0.25; set timedown vstr time0; set timeup vstr time2"
set time2 "timescale 0.50; set timedown vstr time1; set timeup vstr time3"
set time3 "timescale 0.75; set timedown vstr time2; set timeup vstr time4"
set time4 "timescale 1.00; set timedown vstr time3; set timeup vstr time5"
set time5 "timescale 2.00; set timedown vstr time4; set timeup vstr time6"
set time6 "timescale 5.00; set timedown vstr time5; set timeup vstr time7"
set time7 "timescale 10.0; set timedown vstr time6; set timeup vstr time8"
set time8 "timescale 25.0; set timedown vstr time7; set timeup vstr time9"
set time9 "timescale 50.0; set timedown vstr time8; set timeup vstr time10"
set time10 "timescale 100; set timedown vstr time9"
vstr time4
set timedown vstr time3
set timeup vstr time5crosshair:
bind KP_HOME "vstr dxhup"
bind KP_END "vstr dxhdn"
set dxhup "vstr dxh2"
set dxhdn "vstr dxh1"
set dxh1 "cg_drawcrosshair 1; set dxhup vstr dxh2"
set dxh2 "cg_drawcrosshair 2; set dxhdn vstr dxh1; set dxhup vstr dxh3"
set dxh3 "cg_drawcrosshair 3; set dxhdn vstr dxh2; set dxhup vstr dxh4"
set dxh4 "cg_drawcrosshair 4; set dxhdn vstr dxh3; set dxhup vstr dxh5"
set dxh5 "cg_drawcrosshair 5; set dxhdn vstr dxh4; set dxhup vstr dxh6"
set dxh6 "cg_drawcrosshair 6; set dxhdn vstr dxh5; set dxhup vstr dxh7"
set dxh7 "cg_drawcrosshair 7; set dxhdn vstr dxh6; set dxhup vstr dxh8"
set dxh8 "cg_drawcrosshair 8; set dxhdn vstr dxh7; set dxhup vstr dxh9"
set dxh9 "cg_drawcrosshair 9; set dxhdn vstr dxh8; set dxhup vstr dxh10"
set dxh10 "cg_drawcrosshair 10; set dxhdn vstr dxh9; set dxhup vstr dxh11"
set dxh11 "cg_drawcrosshair 11; set dxhdn vstr dxh10; set dxhup vstr dxh12"
set dxh12 "cg_drawcrosshair 12; set dxhdn vstr dxh11; set dxhup vstr dxh13"
set dxh13 "cg_drawcrosshair 13; set dxhdn vstr dxh12; set dxhup vstr dxh14"
set dxh14 "cg_drawcrosshair 14; set dxhdn vstr dxh13; set dxhup vstr dxh15"
set dxh15 "cg_drawcrosshair 15; set dxhdn vstr dxh14; set dxhup vstr dxh16"
set dxh16 "cg_drawcrosshair 16; set dxhdn vstr dxh15; set dxhup vstr dxh17"
set dxh17 "cg_drawcrosshair 17; set dxhdn vstr dxh16; set dxhup vstr dxh18"
set dxh18 "cg_drawcrosshair 18; set dxhdn vstr dxh17; set dxhup vstr dxh19"
set dxh19 "cg_drawcrosshair 19; set dxhdn vstr dxh18"crosshairsize:
bind KP_UPARROW "vstr xhsup"
bind KP_DOWNARROW "vstr xhsdn"
set xhsup "vstr xhs7"
set xhsdn "vstr xhs9"
set xhs1 "cg_crosshairsize 20; set xhsup vstr xhs2"
set xhs2 "cg_crosshairsize 22; set xhsdn vstr xhs1; set xhsup vstr xhs3"
set xhs3 "cg_crosshairsize 24; set xhsdn vstr xhs2; set xhsup vstr xhs4"
set xhs4 "cg_crosshairsize 26; set xhsdn vstr xhs3; set xhsup vstr xhs5"
set xhs5 "cg_crosshairsize 28; set xhsdn vstr xhs4; set xhsup vstr xhs6"
set xhs6 "cg_crosshairsize 30; set xhsdn vstr xhs5; set xhsup vstr xhs7"
set xhs7 "cg_crosshairsize 32; set xhsdn vstr xhs6; set xhsup vstr xhs8"
set xhs8 "cg_crosshairsize 34; set xhsdn vstr xhs7; set xhsup vstr xhs9"
set xhs9 "cg_crosshairsize 36; set xhsdn vstr xhs8; set xhsup vstr xhs10"
set xhs10 "cg_crosshairsize 38; set xhsdn vstr xhs9; set xhsup vstr xhs11"
set xhs11 "cg_crosshairsize 40; set xhsdn vstr xhs10; set xhsup vstr xhs12"
set xhs12 "cg_crosshairsize 42; set xhsdn vstr xhs11; set xhsup vstr xhs13"
set xhs13 "cg_crosshairsize 44; set xhsdn vstr xhs12; set xhsup vstr xhs14"
set xhs14 "cg_crosshairsize 46; set xhsdn vstr xhs13; set xhsup vstr xhs15"
set xhs15 "cg_crosshairsize 48; set xhsdn vstr xhs14; set xhsup vstr xhs16"
set xhs16 "cg_crosshairsize 50; set xhsdn vstr xhs15; set xhsup vstr xhs17"
set xhs17 "cg_crosshairsize 54; set xhsdn vstr xhs16; set xhsup vstr xhs18"
set xhs18 "cg_crosshairsize 58; set xhsdn vstr xhs17; set xhsup vstr xhs19"
set xhs19 "cg_crosshairsize 62; set xhsdn vstr xhs18; set xhsup vstr xhs20"
set xhs20 "cg_crosshairsize 64; set xhsdn vstr xhs19; set xhsup vstr xhs21"
set xhs21 "cg_crosshairsize 68; set xhsdn vstr xhs20; set xhsup vstr xhs22"
set xhs22 "cg_crosshairsize 72; set xhsdn vstr xhs21"crosshaircolor:
bind KP_PGUP "vstr xhcup"
bind KP_PGDN "vstr xhcdn"
set xhcup "vstr xhc12"
set xhcdn "vstr xhc14"
set xhc1 "cg_crosshaircolor 1; set xhcup vstr xhc2"
set xhc2 "cg_crosshaircolor 2; set xhcdn vstr xhc1; set xhcup vstr xhc3"
set xhc3 "cg_crosshaircolor 3; set xhcdn vstr xhc2; set xhcup vstr xhc4"
set xhc4 "cg_crosshaircolor 4; set xhcdn vstr xhc3; set xhcup vstr xhc5"
set xhc5 "cg_crosshaircolor 5; set xhcdn vstr xhc4; set xhcup vstr xhc6"
set xhc6 "cg_crosshaircolor 6; set xhcdn vstr xhc5; set xhcup vstr xhc7"
set xhc7 "cg_crosshaircolor 7; set xhcdn vstr xhc6; set xhcup vstr xhc8"
set xhc8 "cg_crosshaircolor 8; set xhcdn vstr xhc7; set xhcup vstr xhc9"
set xhc9 "cg_crosshaircolor 9; set xhcdn vstr xhc8; set xhcup vstr xhc10"
set xhc10 "cg_crosshaircolor 10; set xhcdn vstr xhc9; set xhcup vstr xhc11"
set xhc11 "cg_crosshaircolor 11; set xhcdn vstr xhc10; set xhcup vstr xhc12"
set xhc12 "cg_crosshaircolor 12; set xhcdn vstr xhc11; set xhcup vstr xhc13"
set xhc13 "cg_crosshaircolor 13; set xhcdn vstr xhc12; set xhcup vstr xhc14"
set xhc14 "cg_crosshaircolor 14; set xhcdn vstr xhc13; set xhcup vstr xhc15"
set xhc15 "cg_crosshaircolor 15; set xhcdn vstr xhc14; set xhcup vstr xhc16"
set xhc16 "cg_crosshaircolor 16; set xhcdn vstr xhc15; set xhcup vstr xhc17"
set xhc17 "cg_crosshaircolor 17; set xhcdn vstr xhc16; set xhcup vstr xhc18"
set xhc18 "cg_crosshaircolor 18; set xhcdn vstr xhc17; set xhcup vstr xhc19"
set xhc19 "cg_crosshaircolor 19; set xhcdn vstr xhc18; set xhcup vstr xhc20"
set xhc20 "cg_crosshaircolor 20; set xhcdn vstr xhc19; set xhcup vstr xhc21"
set xhc21 "cg_crosshaircolor 21; set xhcdn vstr xhc20; set xhcup vstr xhc22"
set xhc22 "cg_crosshaircolor 22; set xhcdn vstr xhc21; set xhcup vstr xhc23"
set xhc23 "cg_crosshaircolor 23; set xhcdn vstr xhc22; set xhcup vstr xhc24"
set xhc24 "cg_crosshaircolor 24; set xhcdn vstr xhc23; set xhcup vstr xhc25"
set xhc25 "cg_crosshaircolor 25; set xhcdn vstr xhc24"fov:
bind O "vstr fovup"
bind P "vstr fovdn"
set fovup "vstr fov23 "
set fovdn "vstr fov22 "
set fov1 "set def-fov cg_fov 90 ; cg_fov 90 ; set fovup vstr fov2 ; print :^6field-of-view: 90"
set fov2 "set def-fov cg_fov 91 ; cg_fov 91 ; set fovup vstr fov3 ; set fovdn vstr fov1 ; print :^6field-of-view: 91"
set fov3 "set def-fov cg_fov 92 ; cg_fov 92 ; set fovup vstr fov4 ; set fovdn vstr fov2 ; print :^6field-of-view: 92"
set fov4 "set def-fov cg_fov 93 ; cg_fov 93 ; set fovup vstr fov5 ; set fovdn vstr fov3 ; print :^6field-of-view: 93"
set fov5 "set def-fov cg_fov 94 ; cg_fov 94 ; set fovup vstr fov6 ; set fovdn vstr fov4 ; print :^6field-of-view: 94"
set fov6 "set def-fov cg_fov 95 ; cg_fov 95 ; set fovup vstr fov7 ; set fovdn vstr fov5 ; print :^6field-of-view: 95"
set fov7 "set def-fov cg_fov 96 ; cg_fov 96 ; set fovup vstr fov8 ; set fovdn vstr fov6 ; print :^6field-of-view: 96"
set fov8 "set def-fov cg_fov 97 ; cg_fov 97 ; set fovup vstr fov9 ; set fovdn vstr fov7 ; print :^6field-of-view: 97"
set fov9 "set def-fov cg_fov 98 ; cg_fov 98 ; set fovup vstr fov10 ; set fovdn vstr fov8 ; print :^6field-of-view: 98"
set fov10 "set def-fov cg_fov 99 ; cg_fov 99 ; set fovup vstr fov11 ; set fovdn vstr fov9 ; print :^6field-of-view: 99"
set fov11 "set def-fov cg_fov 100 ; cg_fov 100 ; set fovup vstr fov12 ; set fovdn vstr fov10 ; print :^6field-of-view: 100"
set fov12 "set def-fov cg_fov 101 ; cg_fov 101 ; set fovup vstr fov13 ; set fovdn vstr fov11 ; print :^6field-of-view: 101"
set fov13 "set def-fov cg_fov 102 ; cg_fov 102 ; set fovup vstr fov14 ; set fovdn vstr fov12 ; print :^6field-of-view: 102"
set fov14 "set def-fov cg_fov 103 ; cg_fov 103 ; set fovup vstr fov15 ; set fovdn vstr fov13 ; print :^6field-of-view: 103"
set fov15 "set def-fov cg_fov 104 ; cg_fov 104 ; set fovup vstr fov16 ; set fovdn vstr fov14 ; print :^6field-of-view: 104"
set fov16 "set def-fov cg_fov 105 ; cg_fov 105 ; set fovup vstr fov17 ; set fovdn vstr fov15 ; print :^6field-of-view: 105"
set fov17 "set def-fov cg_fov 106 ; cg_fov 106 ; set fovup vstr fov18 ; set fovdn vstr fov16 ; print :^6field-of-view: 106"
set fov18 "set def-fov cg_fov 107 ; cg_fov 107 ; set fovup vstr fov19 ; set fovdn vstr fov17 ; print :^6field-of-view: 107"
set fov19 "set def-fov cg_fov 108 ; cg_fov 108 ; set fovup vstr fov20 ; set fovdn vstr fov18 ; print :^6field-of-view: 108"
set fov20 "set def-fov cg_fov 109 ; cg_fov 109 ; set fovup vstr fov21 ; set fovdn vstr fov19 ; print :^6field-of-view: 109"
set fov21 "set def-fov cg_fov 110 ; cg_fov 110 ; set fovup vstr fov22 ; set fovdn vstr fov20 ; print :^6field-of-view: 110"
set fov22 "set def-fov cg_fov 111 ; cg_fov 111 ; set fovup vstr fov23 ; set fovdn vstr fov21 ; print :^6field-of-view: 111"
set fov23 "set def-fov cg_fov 112 ; cg_fov 112 ; set fovup vstr fov24 ; set fovdn vstr fov22 ; print :^6field-of-view: 112"
set fov24 "set def-fov cg_fov 113 ; cg_fov 113 ; set fovup vstr fov25 ; set fovdn vstr fov23 ; print :^6field-of-view: 113"
set fov25 "set def-fov cg_fov 114 ; cg_fov 114 ; set fovup vstr fov26 ; set fovdn vstr fov24 ; print :^6field-of-view: 114"
set fov26 "set def-fov cg_fov 115 ; cg_fov 115 ; set fovdn vstr fov25 ; print :^6field-of-view: 115"railgun zoom:
set zfov "vstr zfov1"
set zfov1 "weapon 7 ; vstr def-fov ; cg_zoomfov 25 ; set zfov vstr zfov2 ; set ultrazoom0 "
set zfov2 "weapon 7 ; cg_fov 90 ; cg_zoomfov 15 ; set zfov vstr zfov1 ; set ultrazoom1 "
set zset "vstr def-fov ; cg_zoomfov 40 ; set zfov vstr zfov1 ; set ultrazoom0 "seta _Gaunt "weapon 1 ; vstr zset"
seta _MG "weapon 2 ; vstr zset"
seta _SG "weapon 3 ; vstr zset "
seta _GL "weapon 4; vstr zset "
seta _RL "weapon 5 ; vstr zset "
seta _LG "weapon 6; vstr zset "
seta _RG "weapon 7 ; vstr zfov "
seta _PG "weapon 8 ; vstr zset "
seta _BFG "weapon 9 ; vstr zset "
seta _NG "weapon 11 ; vstr zset"
seta _PX "weapon 12 ; vstr zset"
seta _CG "weapon 13 ; vstr zset"régi elo-script:
bind [ "seta _qlrd_announce 0; seta _qlrd_announce 1;"
bind ] "vstr _qlrd_output"
seta _qlrd_outputMethod "print"
seta _qlrd_output "vstr _qlrd_output1"
seta _qlrd_output0 "seta _qlrd_outputMethod echo; set _qlrd_output vstr _qlrd_output1; echo ^2[QLRD] ^7output method is now ^5echo; print ^2[QLRD] ^7output method is now ^5echo ^7(check the console!)"
seta _qlrd_output1 "seta _qlrd_outputMethod print; set _qlrd_output vstr _qlrd_output2; print ^2QLRD: ^7output method is now ^5print"
seta _qlrd_output2 "seta _qlrd_outputMethod say_team; set _qlrd_output vstr _qlrd_output3; print ^2QLRD: ^7output method is now ^5say_team"
seta _qlrd_output3 "seta _qlrd_outputMethod say; set _qlrd_output vstr _qlrd_output0; print ^2QLRD: ^7output method is now ^5say" -
Synthwave
HÁZIGAZDA
Javított verzió, lel;
bind TAB "vstr SCOREtoggle"
seta SCOREtoggle "vstr scoreon"
seta SCOREtoggle1 "+scores; set SCOREtoggle vstr SCOREtoggle2"
seta SCOREtoggle2 "-scores; set SCOREtoggle vstr SCOREtoggle1"
seta scoreoff "-scores; set scoretoggle vstr scoreon ; vstr s1"
seta scoreon "+scores; set scoretoggle vstr scoreoff; vstr s1" -
Synthwave
HÁZIGAZDA
Csináltam egy kis scoreboard toggle-scriptet az accuracy-script mintájára. Így már nem kell nyomvatartani a gombot, ha át akarod tanulmányozni.
bind TAB "vstr SCOREtoggle"
seta SCOREtoggle "vstr scoreon"
seta SCOREtoggle1 "+scores; set SCOREtoggle vstr SCOREtoggle2"
seta SCOREtoggle2 "-scores; set SCOREStoggle vstr SCOREtoggle1"
seta scoreoff "-scores; set scoretoggle vstr scoreon ; vstr s1"
seta scoreon "+scores; set scoretoggle vstr scoreoff; vstr s1" -
ncc1701
veterán
Határozottan jó üvöltő metallicára játszani.
-
ncc1701
veterán
válasz
#10691584 #6148 üzenetére
A másik oldal: tönkreteszed 7 másik ember szórakozását. Gondolom ezt nem árt komolyan venni.
Amúgy nálam is a baromságokból kéne visszavenni. Kvados emberre nem kéne pummellel rápróbálni. Railes emberre nem kéne magasból ráugrani poénból. Ha a másiknál shaft van, akkor nem kéne a dobbantón felugrani, mert akkor 90%-os pontossággal leszed, mire feléig jutok.
Fordított esetben nem kéne egy szép air rocketet bepróbálni, mikor ott a shaft a kezemben...
-
#10691584
törölt tag
válasz
Synthwave #6146 üzenetére
Pedig a pummelem olyan aranyos
Ahogy írtam: a csatlakozás nem volt világos. Ezt, hogy a szerver IP-t betolják, eddig nem mondtad (van is egy eméletem, hogy mér: mer csúnya vagy) Vasszigort úgy értettem, hogy ha mittomén feliratkozol erre-arra a meccsre és pl. menet közben történik valami (telód van/ég a ház/meghozták a pizzát/sz@rni kell/leöntötted a billentyűzetet kávéval akármi) akkor napokra banolnak. Hát hová lesz így az valag velág
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
#10691584 #6145 üzenetére
Ha '99-ben használtad először, akkor nem kéne homályosnak lennie. :>
1. irc.quakenet.org
2. /join #tdmpickup
3. Standard vagy? --> "hi. can anybody invite if I add?" ---> "yeah"
4. !a
5. 8/8 ----> szerver post-oldóik, kijelöl, CTRL-C ---> Standalone ---> Join by URL ----> CTRL-V, ENTER
6. pass: tdm
7. hfNincs ott vasszigor, ha normálisan viselkedsz. Azt valóban nem díjazzák, ha pummellel rohangálsz 20 percig.
-
#10691584
törölt tag
válasz
Synthwave #6143 üzenetére
Hú.. ez komoly. Kösz, hogy mutattál egy irc klienst
Asszem az elsőt 99ben használtam
A (játékhoz) csatlakozás menete nem tiszta. Nyilván ha mélyebben érdekelt volna, akkor utánanézek, de mióta leírtad a feltételeket, meg a vasszigort, valahogy még nem fülött hozzá a fogam. Valszeg mert az előbbiből több van
-
#10691584
törölt tag
válasz
atidzsiforc #6140 üzenetére
Arra értettem, hogy itt volt e már szó róla, mert OWN pl. sokszor ír a quakelive-os irc csatikról, meg pickup-okról (amik nekem valahogy még most is homályosak) ezt meg most találtam véletlen és televan irc csatikkal, meg scriptelési lehetőséggel (a standalone-hoz) csak még nem tudtam megnézni (max a képen) mert most OsX-en vagyok.
(#6141) AnginaP: nah, örülök hogy tetszik, nekem még csak elképzeléseim vannak mik is vannak benne
-
#10691584
törölt tag
Kérdés: ez már volt
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Quake Live Premium Pack 20 (QLPP20) tartalma: [link]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
ncc1701 #6127 üzenetére
A cg_hudfiles nyugodtan mehet a *.cfg-be.
Gondolkodtam alternatív autoexec-en;
unbindall
unaliasall
reset sensitivity
reset cl_mouseaccel
reset cl_mouseacceloffset
reset m_pitch
reset m_yaw
reset m_filter
reset m_cpi
exec <config name>.cfg
in_restart
snd_restart
vid_restart
net_restart -
.LnB
titán
válasz
AnginaP #6128 üzenetére
Fú pedig f*stam bemenni. Na mondom most jól beégek.
Freiya beteg, majd mikor nem lesz olyan szerencsém, hogy vele leszek. Na akkor lesz érdekes meccs. De jövök legközelebb is, ha tudok. Most már tudom, hogy nagyjából egy szinten vagyunk. És így jó volt nagyon játszani.Kötelező kérdést fel kell tennem: Cicababa tényleg csaj?
-
AnginaP
aktív tag
.LnB, Celka, élvezetes volt a gamma! Köszi!!!
Sztem mind2en jók vagytok!
Freiya-t meg sem említem, insane elvetemült. -
#10691584
törölt tag
Nektek bejön ez az új pálya
Nemtom miért, de nekem qrvára nem, elég összecsapott. Sto szerverén jobbak voltak (mármint az átemelt Q3 map-ek)
-
.LnB
titán
válasz
#10691584 #6118 üzenetére
Én konkrétan az autoexec.cfg-be írtam be mindent. Most minden fasza, működik rendesen minden amit akartam. Nekem fontos volt, hogy jó rikító sárga legyen az enemy. Q4-ben is így toltam. És egyébként színtévesztő vagyok. De így ultra butított grafikával és sárga enemyvel tökéletes most.
-
#10691584
törölt tag
Mivan veled embeer, azé vagyunk itt, hogy segíccsünk vazze. Egyébként elmented a beállításaidat egy cfg-be (/writeconfig blahblah) aztán ezt követően csinálsz egy autoexec.cfg-t és beleírod az indítani kívánt (jelen esetben) "exec blahbah.cfg"-t, a qzconfig és repoconfig cfg-t pedig totál kiüríted és írásvédetté teszed, akkor megmaradnak a beállításaid és nem akad össze semmivel
Persze, ha ezek után bármilyen változtatást hajtasz végre játék közben (mittomén célkereszt méret) akkor szintén a /writeconfig blahblah paranccsal kell célirányosan mentened ahhoz, hogy meg is maradjon. Bocs OWN, te is ezt írtad, csak QRRVARÉSZLETESEN
(szokásodhoz híven hehe; ami jó egyébként
)
(#6099) Flow: A germánok általában tűrhetők hungarybúl. Kijev/Stockholm= halál, Spain/England= középsz@r ha jó neted van (ha nincs=halál) Hollandok mára elvétve vannak, de akkor egyértelmű közép, Románok régen jók voltak, de most instabilak, Oroszok=nem rosszak, de ne várj győzelmet a helybéliek közeli elérése miatt. Legjobb Keflavik én szerintem
De Dallas TX se rossz, bár én ott konkrétan hátbalőttem saját magam rakétával
(#6103) Flow: Nem tudom mitől "beteg". Egyszerűen csak 8 éves. És holland
Melyik holland nem beteg? Apja se kutya, bár emészthető (drejk-nek híllyák)
-
-
sto1911
veterán
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ha a qzconfig és repconfig tartalmát teljesen ürítetted, majd írásvédetté tetted őket (erősen ajánlott), kizárólag manuálisan, az ominózus *.cfg-be gépelve tudsz változtatásokat eszközölni.
Vagy ingame a megváltoztatott beállítások után/writeconfig <config neve>
, de inkább a manuális, "külsős" módszert javaslom. Tisztább.
cg_enemyHeadColor <value>
cg_enemyUpperColor <value>
cg_enemyLowerColor <value>cvar-okban kicseréled a <value>-t a neked megfelelő hexakódra.
Ezek ugye csak akkor működnek, ha a cg_forceEnemySkin "bright" (ilyenkor a cg_forceEnemyModel-hez elég csak a model nevét beírni - pl. keel / tankjr), ill. ha oda nincs semmi írva, akkor a cg_forceEnemyModel cvar-ban definiálni kell a model-típust bright-nak (tehát pl. cg_forceEnemyModel keel/bright).
Tehát pl.
cg_forceEnemyModel "keel/bright"
cg_enemyHeadColor "0x00FF00FF"
cg_enemyUpperColor "0x00FF00FF"
cg_enemyLowerColor "0x00FF00FF"vagy
cg_forceEnemySkin "bright"
cg_forceEnemyModel "keel"
cg_enemyHeadColor "0x00FF00FF"
cg_enemyUpperColor "0x00FF00FF"
cg_enemyLowerColor "0x00FF00FF"eredményeképp világítóződ keel-ek gégemikrofonkodnak majd.
Ugyanígy be tudod állítani csapatjáték esetén a csapattársakat is brightskin-re;
cg_teamHeadColor <value>
cg_teamUpperColor <value>
cg_teamLowerColor <value>Tehát pl. a
cg_forceTeamModel "sarge/bright"
cg_teamHeadColor "0x00000000"
cg_teamUpperColor "0x00000000"
cg_teamLowerColor "0x00000000"vagy a
cg_forceTeamSkin "bright"
cg_forceTeamModel "sarge"
cg_teamHeadColor "0x00000000"
cg_teamUpperColor "0x00000000"
cg_teamLowerColor "0x00000000"fehér brighskin-es sarge-okká varázsolja a csapattársakat.
A
cg_forceTeamWeaponColor <0/1>
cg_forceEnemyWeaponColor <0/1>cvar-okkal be tudod állítani az enemy-k és csapattársak rail-, ill. gránát-színét, a nekik előzőleg (lsd. feljebb) beállított színek függvényében.
A
cg_weaponColor_grenade <value>
cvar-ral a gránátjaidon lévő csík színét tudod állítani, szintén hexakódban.
A rail-ed színét a
color1 <value>
color2 <value>cvar-okkal tudod állítani. value=1-25, tört számot is elfogad.
A célkereszt színe
cg_crossHairColor <value>
, ahol <value=1-25, szintén mehetnek törtek.
Csak akkor hajtódik végre, ha a cg_crossHairBrightness 1.Ez utóbbivan tudsz fekete célkeresztet állítani ---> cg_crossHairBrightness 0
Meg persze akár szín/modelváltoztatásokat is fel tudsz bind-olni külön gombokra.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Én főleg DEU-ra. Pickup meg mindig DEU. Ott 35-45 között szokott lenni. Románia 31-40, UK, NL ~60 körül. Zéró packet loss vagy spike.
IT lehet még elmegy, utóbbi időben nem néztem. Kiev ~80 körül, Warsow közelebb a 90-hez. Oslo is olyan 60, de az laggos.
btel 5 mbit pure ADSL.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
A #-ok a TDM bind-oknál vannak, azok kiírják az üzenet mögé az akutális hp-dat, armor-odat és az éppen kezedben lévő fegyvert is. Csak premium / pro-val működnek.
Igen, pirosfehérzöld LnB --> ^1L^7n^2B, szimplán csak beilleszted a nevem helyére, így, ahogy most itt látod.
cfgGen v0.4. Legjobb *.cfg-tool ~2001 óta. Pár mega, automatikusan hozzárendelődik a *.cfg-filetípushoz. Szépen lehet vele rendszerezni, blokkokba rendezni, kiemelni, kommenteket írni a file-ba (// után írhatsz kommentet / inaktívvá teheted az adott sort - kísérletezésnél kényelmes -, ami aztán zöld színnel jelölődik. Értelemszerűen csak adott sorra vonatkozik), sorokat számozni, párhuzamosan több *.cfg-t szerkesztve ablakokba rendezni, stb. stb. Használata olyan egyszerű, mint az 1x1.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Automata kávégépek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen notebookot vegyek?
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 8Gb ArcticStorm+Raijintek Triton 240mm radiator (+ventilátorok és fittingek)
- Napi 1000 -ft tól elvihető RÉSZLETFIZETÉS BANKMENTES MSI Cyborg 15 A13VE
- Epson EH-TW740 Full HD Projektor 1500 óra üzemidővel
- LG 27GN800-B 2K IPS 144HZ 27
- Canon EOS 2000D gépek, objektívekkel, kiegészítőkkel, (ÚJ! / 100 / 1100 / 4200 expoval )
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS MASTER RTX 3070 8GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged