Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz #68216320 #46557 üzenetére

    Ha te így adtad meg az új számot: (+36 06 xxx ... akkor az nem jó
    A telefonszámokra amit írsz problémát az csak nálad van úgy, nekem normálisan működik. Nincs semmi bug vagy probléma a rendszerükkel.
    Nem tesz 06-t az eredeti számhoz, az van eltárolva amit a felajánlott ország kód után írtál be és arra is megy az sms.
    Az előző hozzászólásomban levő második képen a kiírás az tényleg 06, de ez nem a telefonszám adathoz tartozik, csak képernyő kép, ez köszönhető a rájuk kényszerített magyarítás egyik mellékhatásának.
    Fel kell venni az új számot, azután azt megtenni elsődlegesnek, majd törölni a régi számot. Ennyi a titok, a sorrend fontos. Egyébként ha felhívod őket mert te nem tudod az új számot beállítani, a régit törölni akkor tudnak segíteni.
    Most ránéztem normálisan működik minden.

    Nálam ez van a belépésnél, mint látod nincs 06.

    Nekem Telekom számok vannak elsődleges és másodlagos telefonnak megadva és itt sincs 06, 3* az 30.
    A két szám elsődlegességét egyszerűen lehet cserélni a Change linken.

    Telefonszámot meg ami pl Telekom így kell megadni, értelemszerűen a 30 a szolgáltató azonosító és azután a telefonszám, ha ez nem 06-al kezdődik akkor itt sincs.

Új hozzászólás Aktív témák