Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #68216320

    törölt tag

    válasz #68216320 #46567 üzenetére

    Még annyi, hogy az új számra akkor kapok SMS-t, amikor például a kétlépcsős azonosításnál felviszem. Ekkor küld egy kódot és azt megadva tárolja a számot hozzá.
    Mondjuk itt is az a probléma, hogy másodlagosnak. Ha két számot viszek fel kétlépcsős azonosításhoz, akkor mindkettő másodlagos lesz.
    Az aktiválás csak újra küld egy SMS kódot, amit megadva minden ugyanolyan marad.
    [kép] - itt egy szám van rögzítve másodlagosnak, mert elsődlegesnek nem tudom

    A lényeg, hogy technikailag mindkét számra tudok kapni SMS-t.
    Viszont a régi szám kitörlésével, a belépéskor meg sem jelenik az ablak, amiben jelzi, hogy a +36 xxxxx számra fog küldeni SMS-t. Azonnal a hiba jön.
    Visszaírva a régi számot, tök mindegy, hogy elsődleges vagy másodlagos, már megjelenik az ablak belépéskor, hogy küldeni fog SMS-t és a régi számot jelzi és oda is megy.

  • V/

    Topikgazda

    válasz #68216320 #46567 üzenetére

    Értem.
    Javaslatom a következő lenne.
    1. számítógép böngésző belépés (Firefox-ot javaslom) és angol nyelvre állítás. Elsődleges telefon szám átváltása a régiről az újra, hogy a régi maradjon még a rendszerben, lehet hogy megjavul.
    2. Ha nem megy a dolog akkor telefonálni nekik hogy az új számot szeretnéd használni, de az értesítő sms a régire érkezik és ennek megoldásához kérsz segítséget.

    Én Firefox-ot és angol nyelvű PayPal-t használok, ott minden működik nálam, megnéztem a mobil app-ot és ott is minden működik, persze az magyar az Android miatt, de mivel korlátozott funkciói vannak azt nem szívesen és ritkán használom.

Új hozzászólás Aktív témák