Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • #68216320

    törölt tag

    válasz V/ #46558 üzenetére

    Nos, nem is tudom a válaszodva reagálva hogyan is folytassam...
    Az egyértelműen lejött, hogy (miként is fogalmazzam meg ...?) nem tartasz túl okosnak és feltételezed, hogy nem tudom mit látok a képernyőmön és ilyen módon a kiindulási alapod az, hogy én tévedek.
    Minden személyeskedést mellőzve (tényleg) szeretném először ezt kiigazítani, mert szükséges a probléma megoldásához, hogy elfogadd, nem idén kezdtem a telefonszámokkal az ismerkedést és weboldalt is láttam már.
    Egyrészt azért, mert az eredeti szakmám telefon- és hálózatszerelő és ilyen módon már telefonközpontot is láttam/építettem/javítottam és ismerem az előhívó számok szerepét.
    Másrészt azért, mert közel 20 éve szoftverfejlesztőként dolgozom és jópár portálba/service-be kellett már ezidő alatt fizetési és authentikációs céllal SMS kezelő modult/library-t beépítenem.
    Úgy gondolom ezek alapján akkor fussunk neki újra annak, hogy mi a probléma:

    1. Teljesen tisztában vagyok azzal, hogy a +36 (ország előhívó) és a 06 (szolgáltató előhívó) nem jó párosítás.
    Mivel, mint említettem, az account-hoz tartozó a telefonszám rögzítéskor kapok ellenőrző SMS-t és azóta már be is tudok lépni a telefonszámmal, feltételeztem, hogy kiindulhatunk abból, hogy a telefonszám megfelelően van rögzítve.
    De akkor újra kiemelném, a telefonszám +36 ország előhívóval megfelelően van rögzítve. [kép]

    2. Teljesen mindegy melyik szám az elsődleges az account-hoz rögzített telefonszámok közül, mindig ugyanarra küldi a belépéshez szükséges SMS-t. Ez esetemben azt jelenti, hogy a régi számra.
    Tegnap akkor állt fejre az egész, amikor a régi számot töröltem az account-ból és csak az új szám volt megadva. Ekkor már nem tudott mi alapján azonosítani belépéskor mivel hibásan működik/működött az elsődleges kijelölés funkció.
    Onnéttól nem működött mobil app-on, desktop gépen (win/linux), laptopon (win/linux), macbook-on sem. Nem működött a szokott böngészőben, nem működött más böngészőben vagy éppen inkognitó módban.
    Kijavítanálak, inkognitó módban is kell működnie, mert az főként annyi, hogy ideiglenesen tárolódnak a browserben a kliens oldali adatok és alaphelyzetben nem futnak browser plugin-ok.
    Nem működött VPN használattal és nem működött anélkül sem.
    A már fentebb említett, kiinduló hozzászólásban bemutatott hibaüzenetet adta. [link]

    3. A "Security/2-step verification" alatt a kétlépcsős azonosításnál hibásan listázza az accounthoz tartozó, már rögzített telefonszámokat.
    Tegnap a listából választva ezeket a számokat el sem fogadta, helytelen formátumra panaszkodott, miközben ezek a számok működtek az account részben. Ma annyit összetákoltak már, hogy elfogadja a hibás kijelzés ellenére.
    [kép]

    4. A kétlépcsős azonosításnál a kiválasztott telefonszám(ok) továbbra is másodlagos számként tárolódnak, elsődleges szám továbbra sincs.
    [kép] , majd pár másodperc múlva -> [kép]

    5. A biztonsági kérdések beállításánál továbbra is az a hibaüzenet, hogy szerinte ugyanaz a két kérdés van beállítva. Szerintem nem. [kép]

    Az csak hab a tortán, hogy éjjel már kínomban egy apró trükkel sikerült az azonosítást kikerülve belépnem. (Ezt nem részletezném, de azóta fenntartással kezelem a helyzetet )
    Viszont az sem volt 100%-os, mert bizonyos funkciók (érthető okból) nem működtek.

    Továbbra is fenntartom az állításomat, hogy valami nem oké náluk.
    És továbbra sem tudok az új számommal belépni.

Új hozzászólás Aktív témák