- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Drivv: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Oroszlánom #29147 üzenetére
hát nézd, leírtam már, hogy mit kell csinálni, ennél egyszerűbben én nem tudom megfogalmazni
a claimed okát kell megváltoztatni arról hogy rossz itemet kaptál, arra hogy nem kaptál semmit -
válasz
Oroszlánom #29147 üzenetére
Hát ez nem egészen fizetés, ez a PayPal-ról a számládra kifelé menő pénz volt.
Zöld +-os Refund, lenne a visszatérített pénz
Zöld +-os Payment received, bejövő pénz mástól
Fekete --os a Payment, Purchase a fizetés valamiért
Fekete -os Withdraw to bank account, meg az egyenlegről a pénz kiküldése -
Log in to your PayPal account.
1. Go to the Resolution Center.
2. Select Open Cases.
3. Find your case and click View from the Action column.
4. If you haven't escalated to a claim yet, click Change your reason for this dispute.
5. If you've already escalated to a claim, click Change your reason for this claim.
6. Follow the instructions provided.By changing the dispute reason, you automatically escalate the dispute to a claim. This means that you're asking PayPal to review your case and decide whether you're eligible for a refund.
We reach a decision in most cases within 30 days. -
válasz
sajog159 #29138 üzenetére
Ha magyarországi a regisztrációd, akkor a PayPal egyenleg és a PayPal-hoz hozzáadott Mastercard kártyád a fizetési eszközöd.
Mindig az egyenleg az elsődleges, csak akkor használja a kártyát, ha az egyenlegen nincs pénz, vagy pedig az egyenlegen lévőt egészíti ki a kártyáról.
Ha az egyenlegről fizetsz, akkor a PayPal konverzióval megy a devizaváltás, ha kártyáról megy a pénz akkor vagy a PayPal váltás, vagy a bankod általi konverzió.
Ezt neked kell megadni az adott kártyához, előre is beállítható fix-re. A banki váltást javaslom. -
sajog159
aktív tag
Most kezdem használni PayPal-t (és eBay-t). Sok mindent elolvastam a témáról, talán túl sokat, mert már keverednek a fejemben…
Apró kérdés: PayPal-nál bankszámla és MasterCard kártya van csatolva és aktiválva. Fizetéskor, ha PayPal-t választom, szálámról vagy kártyámról lesz a levonás? Ha egyaltalán számit a differencia ilyenkor…
Kösz!
-
válasz
Oroszlánom #29136 üzenetére
most az történik hogy beraktál egy kamu tracking numbert.
a paypalnál az indiai ügyfélszolgálatos rá fog nézni, lezárja az ügyet a seller javára, te pedig nem kapsz egy forintot se vissza.
a seller jóindulatára vagy utalva, hogy visszadja e a pénzed.amit tenned kell hogy holnap reggel felhívod a paypal ügyfélszolgálatot és megkéred hogy módosítsák a dispute indokát snad-ról inr-re (item not received)
ha bezárod a disputeot szintén elveszted a lehetőséget a paypal segítségre.
ha a paypal nem akarja módosítani a dispute indokát, akkor még midnig van egy reményed
ha bankkártyával fizettél, akkor a bankodnál be tudsz nyújtani bankkártya panaszt (chargeback eljárás angolul), és így vissza fogod kapni a pénzed -
Oroszlánom
tag
válasz
LuckyL #29135 üzenetére
Szia! Jelenleg ezek olvashatók. Ez alapján mit kéne tenni? Köszönöm!
StatusWe're reviewing the shipping information you submitted.
Tracking number: 000000000
Shipping company: OtherWhat happens next
Once we confirm that the merchandise was delivered, we'll process a refund based on our protection policies.
You can cancel this case at any time.
Supporting documents
Files (0)
You haven't submitted any files.
Faxes (0)
You haven't submitted any faxes.
View dispute comments
4/5/2017 10:03 PDT - PayPal: Buyer escalated this dispute to a Claim.
4/5/2017 10:03 PDT - Buyer: I am waiting my money but GEEKBUYING did not sended to me. Please me your assistance!Best regards: Z.
4/1/2017 07:30 PDT - Buyer: Hello Crystal!Thank you the full refund! Wait for the money to my account!Customers stay!Best regards
4/1/2017 00:12 PDT - Seller: Hi i Zoltán,Thank you for your response, We have applied the full refund for you ,and the money will return to your account within 48 hours ,Please be assured .could you help me a little favor?If you are satisfy with our service, could you give us a good review about our service?This is the websiteeview site : www.resellerratings.complease follow these steps:1. Register2. Search “geekbuying”and write a review.3. Check your mail to activate the review.Thank you so much after you do, could you send us the screenshot of the good review to this email address : support_payment@geekbuying.com ? and we will send them to our manager for the 4 USD coupon to you.Thank you so much.any questions,please feel free to contact us.Best regardsCrystal
3/30/2017 10:19 PDT - Buyer: Hello ! I'm really sorry, but I want to get my money.Refund!SincerelyZoltán""Hello,Zoltán "We really apologize that the phone you ordered xxxxx (Click the item code to see the details)209596 ” is out of stock and the factory doesn't have the exact date at present.We are so sorry for the embarrassed situation.Would you mind change to this one “:362399 (Click the item code to see the details) 209163 ” that is the similar with the one you ordered?Looking forward to your earlier reply.SincerelyShamy"Hello Shamy! Refund! Sincerely Zoltán"View case history
Apr 7, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 7, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Apr 5, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Apr 5, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 5, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 5, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Apr 5, 2017 - Buyer: Dispute escalated to claim
Apr 1, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 1, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Mar 30, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Mar 30, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Apr 5, 2017 - Buyer: Dispute filed
Mar 30, 2017 - Buyer: Dispute filed -
Nem írok hülyeségeket. Légy szíves nem sértően fogalmazni. Köszönöm.
Elnézést érte, az bosszantott fel, hogy ha betartja a tanácsodat el fogja veszteni a pénzét
Mivel nagy céges vásárlók esetén a pénz azonnal náluk van és automatikusan megy a bankszámlájukra így nincs a PayPal-nél.
Telejsen mindegy hogy van-e a paypal számláján pénz, ha nincs , legfeljebb átmenetileg negatív lesz az egyenlege, de a paypal jótáll a vásárlásért
Miért hagyod figyelmen kívül, hogy a PayPal azt válaszolta hogy küldje vissza? Aminek ugye nincs értelme, mivel a cég elfogadta a vásárlás lemondást
módosítani kella dispute okát, ahogy le is írtam
A tanácsod meg még inkább az. Nincs mit keresni a PayPal-nál, nem egy átverős cégről van szó, de ők sem akarják hogy visszaadják a pénzt és a hülye vásárló meg az ellenük indított dispute-t életben tartja. A PayPal az eladó rangnál ezt is számolja.
ez értelmetlen hablaty, már elnézést
ha a tranzakciót refundolják, bezárul a dispute, ennyit illene tudnod, ha már tanácsoakt adszA meg nem vásárolt dologra (cancel order miatt) nem lehet item not received dipsute-t indítani! Mivel az sohasem fog megérkezni, a vásárló törlést kért, ki az, aki szerinted ezek után elküldené a terméket?
ez ebayen működik így, nem külső weboldalon
ismét csak azt tudom mondani, hogyha már tanácsot, adsz, ami nagyon rendes tőled, akkor figyelj oda jobban...(#29131) Oroszlánom
kövesd akkor a tanácsait, és meglátjuk mi lesz...ha jóindulató a geek webodlal, akkor visszakpod a pénzed, ha úgy döntenek hogy jó az a pénz nekik, akkor semmit sem tehetsz
-
Imi1981
veterán
válasz
aytukabozs #29118 üzenetére
Szia! Hol írnak 7 napos elállásról ? Nem találom .
-
válasz
csonka #29132 üzenetére
Nem a Withdraw funds az amiről írsz. Ott csak te tudod a pénz kiküldést kezdeményezni az egyenlegről, nincs automata része.
Emlékeztető az Összefoglalóból:
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni. -
csonka
tag
Sziasztok!
Az automatikus pénzvisszaküldést (withdraw funds) hogyan lehet leállítani?
Magyarul azt szeretném, ha jön egy pénzvisszatérítésem, ne kerüljön a magyar bankszámlámra, hanem maradjon a paypal egyenlegen.
Most ugye 0 az egyenleg és ahogy megnyitom a withdraw funds-ot kiírja, hogy "Try again when you have a PayPal balance."
De így sosem lesz több, mert mindig automatikusan visszautalja a magyar bankszámlámra a pénzeket.Van valami megoldás?
-
Oroszlánom
tag
Sziasztok! Köszönöm a segítséget! Mivel nem vagyok jártas ezekben a reklamációs dolgokban ezért kértem segítséget.Nem illik a topikkgazdára támadni, inkább örülni kell, hogy van aki ezt az egészet kezeli és segítségnyújtási lehetőséget kapnak olyanok, mint én.Akik sem angol tudással, sem tapasztalattal nem rendelkeznek.
Lehet kicsit értetlen vagyok, de akkor mi is lenne a megoldás?
Írok először a geekbuyingnak, ide: support_payment@geekbuying.com
Azt azért nem értem, hogy miért is nem fizetett a Geekbuying eddig? Mert nem mondtam le a Paypalnál nyitott vitát?
Nyugodtan Cancel-ez heted vagy bezárhatod a a PayPal dispute-t, ezt kérik
Ha kifizették volna már rég zárhattam volna és vége.Szóval kellene még egy kis segítség! Köszönöm!! -
válasz
LuckyL #29129 üzenetére
Nem írok hülyeségeket. Légy szíves nem sértően fogalmazni. Köszönöm.
Ha nem világos, hogy a PayPal szabályai szerint mindig az eladóval kell elsőként rendezni a problémát és ahol van, ott az adott cég vásárlói védelmét kell igénybe venni, akkor nem igazán van értelme kritizálnod a tanácsomat.
Mivel nagy céges vásárlók esetén a pénz azonnal náluk van és automatikusan megy a bankszámlájukra így nincs a PayPal-nél.Miért hagyod figyelmen kívül a hivatalos válaszát a cégnek? According your request, we have canceled the order for you and we will refund you within 48 hours..
Miért hagyod figyelmen kívül, hogy a PayPal azt válaszolta hogy küldje vissza? Aminek ugye nincs értelme, mivel a cég elfogadta a vásárlás lemondást
a Paypaltól azt a választ kaptam, hogy jogos a visszatérítési igényem, de vissza kell küldenem a telefont és ha megérkezett és visszajelzést kapnak akkor térítenek.Innentől kezdve a hozzászólásod is értelmetlen.
A tanácsod meg még inkább az. Nincs mit keresni a PayPal-nál, nem egy átverős cégről van szó, de ők sem akarják hogy visszaadják a pénzt és a hülye vásárló meg az ellenük indított dispute-t életben tartja. A PayPal az eladó rangnál ezt is számolja.
A meg nem vásárolt dologra (cancel order miatt) nem lehet item not received dipsute-t indítani! Mivel az sohasem fog megérkezni, a vásárló törlést kért, ki az, aki szerinted ezek után elküldené a terméket?Figyelmesebb és megfelelően megfogalmazott hozzászólást ha lehet.
Nincs igazad a abban, hogy nem megfelelő tanácsot adtam. Volt már több ilyen, komolyabb vásárlói védelemmel rendelkező cégekkel szemben indított dispute-s téma, a tapasztalatok és adott cég vásárlási feltételei alapján adtam a tanácsot. -
"A pénz már nem a PayPal fennhatósága alatt van, nem fogja a saját pénzéből kifizetni azt, amit a Geekbuying eltett."
tudom hogy te vagy itt a topikgazda, ezért előre is elnézést kérek, de ez nettó hülyeség
a problémát valószínűleg az okozza, hogy a srác nem item not received disputeot indítot hanem snad-ot (not as described), ezért kéri a rendszer hogy küldje vissza
a paypaltól élő ember a panaszt el sem olvasta ez tuti
az meg hogy azt tanácsolod hogy zárja le a paypal disputeot, amíg nincs pénzénél az tényleg borzasztó tanács
ezután semmit sem tehet ha lepattintja a webshopkicsit figyelmesebben a tanácsadással ha lehet
végül a megoldás: fel kell hívni a paypal ügyfélszolgálatot és kérni, hogy módosítsák a dispute okát snad-ról inr-re
-
válasz
Oroszlánom #29127 üzenetére
A PayPal nem vacakol. Ahol az webshopnak van vásárlói védelme és itt is van, ők nem folynak bele csak a végső esetben, az üzlet szabályai az elődlegesek.
A pénz már nem a PayPal fennhatósága alatt van, nem fogja a saját pénzéből kifizetni azt, amit a Geekbuying eltett.
Azt írták a Geekbuyinggtól hogy vették a törlési kérelmet és 48 órán belül küldik a pénz.
Nyugodtan Cancel-ez heted vagy bezárhatod a a PayPal dispute-t, ezt kérik.
Az eBay-n történő fizetés más rendszer és ott sem a PayPal rendezte a pénz visszaadást, hanem az eBay. -
Oroszlánom
tag
Szia! Nagyon köszönöm előre is a segítségedet! Ez lenne a státusza:
Payment Confirmed
(Pending refund)Order Date: 3/19/2017
Order Status: Payment Confirmed (Pending refund)
Nem is kaptam Tracking numbert.
A lényeg: kifizettem egy tulajdonképpen raktáron nem lévő és később sem szállítható telefont/leálltak a gyártással/. Ezért kértem a visszatérítést. [link]
Ezt el is ismerték:"We sincerely apologize for the inconvenience.
Don't worry.According your request, we have canceled the order for you and we will refund you within 48 hours. Can you close the dispute on paypal?
Should you have any problem, contact us freely at any time.
Hope there is a chance that we can do business again, we will serve for you better in that time .
Have a nice day,Sincerely
Shamy"
Ezt az üzenetet innen kaptam: support_tracking@geekbuying.com
Csak azt nem értem, miért rendelhető még mindig? Ha meg közben mégis elküldték, azt nem bánnám, de akkor miért mondták, hogy nincs?
Ezért nem értem, hogy a Paypal mit vacakol. Máskor/2 esetben, igaz ebay volt/ a reklamálás utá két napon belül a bankszámlámra utalták a pénzt.
Ha van még ötleted szívesen veszem! Köszönöm!! -
válasz
Oroszlánom #29125 üzenetére
Ezen az oldalon vannak azok az e-mail címek felsorolva ahova írnod kell
Ez lenne a rendelés megszakítás
support_payment@geekbuying.com
About payment failure, invalid coupon, duplicated orders, cancel orders, report errorA vásárlásnál mi a státusza a rendelésednek?
-
Oroszlánom
tag
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni!
Rendeltem egy telót a Geekbuyingon . Paypallal bankkártyán keresztül fizettem.Egy hét múlva írták, hogy nem tudják szállítani. Válasszak egy másikat, amit megjelöltek, de az Magyarországon nem használható. Ekkor kértem a refundot. Meg is ígérték 48 órára, de nem érkezett meg. Újabb levél, de csak hitegettek. Ekkor nyitottam a paypalon is vitát.Bemásoltam a Geekbuying válaszait és ekkor... a Paypaltól azt a választ kaptam, hogy jogos a visszatérítési igényem, de vissza kell küldenem a telefont és ha megérkezett és visszajelzést kapnak akkor térítenek.Nem értem az egészet! a Geekbuyingnak most olvastam van valami védelmi szervezete, de nem tudom melyik lehet az.Oda is írnék, hátha előrébb jutunk.Innen sem veszek többet semmit!!
Köszönöm a segítségeteket!! -
Imi1981
veterán
válasz
aytukabozs #29118 üzenetére
Ha nem reagálnak 1-2 napon belül(elhúzzák 7 napon túl) akkor paypal-al tudok valamit csinálni? Vissza igényelni vagy mittudomén valamit?Vagy nyugodjak bele ez van.
-
Imi1981
veterán
válasz
aytukabozs #29118 üzenetére
Tegnap éjfélkor kb. Írtam nekik Google fordítóval remélem nem teljesen érthetetlen nekik.
-
Imi1981
veterán
Nem megújuló előfizetés azt már néztem .Azt letiltani már simán megy. 3200 Ft volt nem olyan nagy összeg de ha szar akkor bizony idegesítő. Kéne írjak nekik de franciául csak Google fordítóval tudnák amit valószínű meg se értenének. Regisztráltam az oldalra amúgy de csak email cím kellett meg jelszó és email megerősítés nélkül ment. . Valaki nem tud itt véletlenül franciául?Persze ha írok nekik se garancia, hogy vissza kapom de ha legalább vissza kapok 3000 vagy 2800 - at már az is megérte.
-
válasz
Imi1981 #29115 üzenetére
Mennyit fizettél ki?
Amit most kifizettél azt már nem egészen lehet. Ez nem egészen úgy működik, mint amikor egy cipőt veszel meg. Ha megnézed az Összefoglalóban a Dispute téma leírást, nem igazán találsz ehhez illő okot.
A nem engedélyezett tranzakció nem jöhet szóba, mert egyértelműen regisztrálnod kell a te adataiddal és azután fizetni, ez nem az a kategória amit használhatsz.
De le kellene mondanod az előfizetést, azután törölni a rendszeres előfizetések közül ha havi fizetéses volt a a szerződés.. -
Imi1981
veterán
Sziasztok! Előfizettem egy seedszerver szolgáltatásra de nagyon nem tetszik. Sajnos francia az oldal én meg semmilyen idegen nyelven nem beszélek így nem tudok írni nekik. Van valami lehetőség paypal-on visszaigényelni a pénzt? Amúgy ez az a oldal : [link]
Kösz előre is a segítséget! -
Jhonny06
veterán
Sziasztok!
Eddig ha küldeni akartam 2 account között pénzt (régi F&F kvázi), akkor nem kellett díjat fizetni, mert felismerte a balance-ot és abból ment, mondjuk dollárban fizettek. Most euro-ban kaptam összeget és akár euro-ként, akár forintként szeretném küldeni, nem ismeri fel a balance-ot (pedig az összeg stimmel) és mindenképp a bankkártyáról akarja levonni + ugye fee is jelentkezik. Ez miért van?
-
-
válasz
[KgP].Robot #29110 üzenetére
Mindig az egyenleg az elsődleges pénzfizetőeszköz, akkor használja a kártyát, ha nincs az egyenlegen pénz, vagy ha ki kell egészíteni azt a pénzt.
Ha lenullázod akkor kevesebbe kerül neked, bár az ő kártyás elszámolásuk nem mindig kedvező a deviza eladási árfolyammal számol vásárlás eseténEbben a hsz-ben alul ott a Mastercard árfolyam megnézésének linkje.
-
válasz
[KgP].Robot #29108 üzenetére
Az nem jó.
Ha a banki váltás van beállítva akkor az összesítő oldalon nem látsz forint összeget, csak az 58 $-t láthatod.
Így nézne ki a fizetés előtti utolsó képernyő, itt persze € van, de egyezne:Milyen bank, milyen kártya?
Az egészet befolyásolja a bankod devizás kártyás vásárlás elszámolási szabálya is
Milyen árfolyamot néztél?
Illetve ugye nincs az egyenlegen a fizetendő összegnek elegendő pénz, mert akkor nincs banki konverzió, mert nem kártyát használsz.
A PayPal vásárlási árfolyama a $-ra 305 Ft most. -
[KgP].Robot
aktív tag
Sziasztok!
Vasaroltam ebay-en 48+10=58 dodoert. Paypallal szeretnek fizetni. Leiras alapjan beallitottam, hogy a bank valtson es ne a paypal, ennek ellenere azt kapom, hogy 17,677Ft-ot kell fizetnem. Ez 304,7 Ft-ra jon ki dollaronkent. Ha jol szamolom akkor 16900 Ft korul kene fizetnem.
Van otletetek erre?Koszonom.
-
Beni2360
félisten
válasz
Botigta #29006 üzenetére
Tegnap este az Ebayen vásároltam 568$-ért, és Paypalba belépés nélkül le is leemelt 532! $-t a bankkártyámról
Régen jártam erre , lehet, hogy a választ már megkaptad de akkor fordult ilyen elő amikor 5 percen belül volt fizetés a pay palon. Hiába lépsz ki nyitva marad a fizetési lehetőség ugyan arról a gépről.Én is voltam így. -
válasz
Ciccuka #29105 üzenetére
Az Összefoglalóban lévő leírásban van két link, az egyik a letölthető pdf nyomtatvány, a második az online nyomtatvány kitöltés. Ezután már csak az van, hogy én töltöm ki másnak is.
Ezek lennének:
Link a letölthető nyomtatványhoz.
A nyomtatvány online kitöltés linkje.
Tényleg nem értem hogy mi a problémád. Teljesen egyértelmű és működő leírást találsz itt.
Ezt meg akkor írja ki ha elküldesz egy visszatérítési kérést:
Thank you for your request! You should receive a confirmation email shortly and we will respond within 5 working days.
És majd jön, hogy befogadták a kérést.Ha valaki már aktivált akkor az aktiváló link (Ezen az oldalon megtehető: Get your return shipping costs refunded.) beléptet a PayPalre és lehet kitölteni az online nyomtatványt.
-
Ciccuka
veterán
válasz
aytukabozs #29088 üzenetére
Kösz de olyan nyomtatvány mintát nem ad a végén, csak ezt írja ki:
Refunded Returns service.
Thank you for your request! You should receive a confirmation email shortly and we will respond within 5 working days.
Thanks for using our service.
-
Kártya hozzáadásnál nem kér nevet és számlaszámot, csak a kártya típusát, a számát 4*4 szám, a lejárati hó és év, a cvc kód beírását és alul hozzárendelni egy címet.
Javaslom nézd meg az Összefoglalóban a 3. Kártya hozzáadás a PayPal fiókhoz lévő A leírása itt olvasható. linken a leírást.Majd azután ha mégis számlát akarsz hozzáadni, az 5. pont második részét a Az előbbi funkció igényli a bankszámla hozzárendelését a PayPal fiókhoz. lévő linken a leírást
-
SRII
őstag
sziasztok!
Akárhogy szeretném hozzáadni a kártyám nem engedni! Kártya hozzáadásánál kérni a nevet és a számlaszámot, a számlaszámot egyszerűen akár hogy írom be nem fogadja el, próbáltam szóköz nélkül hun 88 előtag nélkül egybe külön sehogy sem fogadja el a számla számom, mit kell tennem??? hogy írjam be!
köszönömezt írja ki!
The bank information you have added is invalid or missing. Please try again.You have entered an invalid Bank account number for a bank account in Hungary. Please make sure the number contains no dashes or spaces and is between 16 and 24 digits.
-
válasz
Pachenkoooo #29099 üzenetére
Postai lezárásra felesleges pénz költeni, annak csak országon belül van jelentősége szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPhone topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- LEGO klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E6500 - Intel P8600 I 3GB I 160GB I DVDROM I 15,4" WXGA+ I Garancia!
- AKCIÓ! MSI B550 R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- Felújított szerverek, storage-ok, hálózati eszközök Enterprise szinten, minden gyártótól
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged