Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Path of Exile (ARPG)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:39:27

LOGOUT.hu

Path of Exile topic

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19501) TrollBalint válasza Badlof2k (#19500) üzenetére


TrollBalint
addikt

Az egyik Question and Answer-ben volt érintőlegesen erről szó, hogy a dropot javítani akarják, de én úgy emlékszem azt írták, hogy csak a 4.0.0-ban, amiről majd az őszi Exilecon-on lesz bővebb info. Ők is ezeket a problémákat írták le (hogy a drop jó része kuka) úgyhogy látják a helyzetet. Én is kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle :)
Valamit akarnak kezdeni Jun-nal és Nikoval is (legalábbis azt hiszem ezzel a kettővel), de ez legkorábban 3.8.0-an lehetséges, nem akarják elkapkodni, inkább később, de alaposabban átgondolva reformálják meg.

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#19502) sirdond válasza Badlof2k (#19500) üzenetére


sirdond
őstag

igen, a legutóbbi baeclast-ban is volt szó az item-ekről és azok használhatóságáról és azt mondta CW, hogy 4.0 előtt nem lesz rendbe rakva és 4.0 biztos nem jön jövő tavasz előtt, szóval még várhatunk.

hogy a 4.0 mit hoz majd, őszintén engem nem izgat, főleg amíg a ligákat így tudják hype-olni,mint a mostanit is :)

(#19503) Badlof2k válasza TrollBalint (#19501) üzenetére


Badlof2k
senior tag

Igen olvastam enis , es orultem is neki hogy lesz vegre ezzel foglalkozva mert ilyen fajta szemetelest a valos eletben muvelnek az emberek sajnos 😅 Niko szerintem okes June , nemis a problema forrasa inkabba az encounterek amikor a semmibol hatba lo Tora pl offscreen es majdnem belehalok , es a tobbi tag is alkot rendesen :) Hat az inkabb idovel taktikat szerintem megtanultak Bestiary liganal mert az nagyon rusholt , bugos, felkesz valami volt es eros tanulopenz fokepp jatekosok teren mennyire lement igen hamar a mutato :) Delve pedig megmutatta ha jol dolgoznak akkor jo a letszam is , bar szerintem azon kene valahogy ugyeskedniuk egyett hogy az atlag es csak uj ligat porgetok ne lepjenek le ugy 3-4 het utan kezdessel es vegyenek is valamit (amit szerintem egy kicsit erosebb tartosabb arcsokentessel elerhetnene) mert akkor tobb is folyna be amit tobb fejlesztore , programozora lehetne kolteni igy overall novekedne a stabilabb es utemkepesebb content gyartas .. Bar mindig elfog a gyanu hogy mikor fulynak ki az otletbol vegul? Mert a Legiont is ugy nevezik mar most sokan hogy "Breach 2.0" csak jobb , ugyanakkor megis ujrafelhasznalt ami , nem baj csak azert ezis veges , addig persze van egy par fele variacio meg flashback mini liga es egyebek

Siron.: Ne erts felre de en azokat sose nezem meg mert attol a Tarecat vagy mi a neve gyerektol egnek all a hajam.. lehet zseni a jatekban de stilusilag es viselkedeset tekintve eleg kapufa (: na de akkor 4ig csak szemetelunk , meg ha jol emlekszem jovo ev aug- okt koze akarjak kidobni valami ilyesmi remlik hogy utem szerint :)

[ Szerkesztve ]

"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

(#19504) 0karmacoma0 válasza brunnehilde (#19489) üzenetére


0karmacoma0
senior tag

Ne is mond. Én is azért jegeltem a játékot, mert az uccsó fél év őrület volt a melóban, és túlóra után fáradtan baromira nincs kedve az embernek trade listákat böngészni, itemeket árazni. (Meg bukni minden második demencia pályát mert alám folyatja a kék fost. :D) Erősen agyaltam egy SSF karin, de így hogy végre lesz újra melee a játékban muszáj próbálgatni az új dolgokat. Azt megfogadtam, hogy csak élvezem a játékot, semmi magic findal legyengített karakter meg monoton grindelés. Kiélvezem a ligát és azt, hogy végre újra lehet csapkodni a földet valami 6k+hp-s karival. :)

Kezdésnek én is Tectonic slamen agyalok. Egy Berserker nem tűnik rossz league starternek. Elemental overloadot fent lehet tartani a nagy -crit%-al is, crit multira nem kell költeni, a brutális attack speedel meg gyorsan végig lehet leapslamelni kb T11-ig. A 60% konverzió meg sokat segít a dps-en. Utána ha gyűlt egy kis currency, jöhet egy ellenállóbb slayer endgamehez. Az impactal elég szépen néz majd ki egy vaal reave, a bossokra meg esetleg blade flurry. Ha sikerülne maxolni frenzy chargeokat pár jobb corrupted itemmel, akkor 5-6 endurance charge is befigyelhetne a sebzés meg jönne gearből, mert a Bane of legendset nem látom, hogy lehetne összehozni úgy, hogy megfelelő deffense is legyen.

Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

(#19505) TrollBalint válasza Badlof2k (#19503) üzenetére


TrollBalint
addikt

A breach ligát nem ismertem, csak azóta belefutok egy-két breach-be vagy a flashback eventen picit jobban, így nekem ez nem 2.0, de nyilván vannak nagyon sokan akiknek igen. Az ötlet kifogyástól én is tartok picit, mert nem lehet a végtelenségig folytatni, bár megjegyzem, ha valami jó, azt újrafelhasználni picit másformában szabad :)
Szerintem a 4.0.0-val akarnak nagyot dobbantani, elvégre arra mondják, hogy az RPG játékok következő generációja lesz, vagy hogy írták. Én nagyon kíváncsi vagyok arra is, de a Legion picit közelebbinek tűnik :D Egyelőre elég lesz, hogy csökkentse a kíváncsiságom.

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#19506) sirdond válasza Badlof2k (#19503) üzenetére


sirdond
őstag

amúgy én sem szoktam, talán ez volt a második, amiből 1 percnél többet néztem, ezt is csak azért, mert pont unatkoztam és pont akkor ment és mert CW volt benne, egyébként csak elolvasom a tldr thread-et, amit csinálnak hozzá.

annyira nem félek tőle, hogy kifutnának az ötletekből, sok az innováció, sok dolog,amit megvalósítanak érdekes (pl a mostani core mechanizmusokhoz hozzányúlás), az érződik kifelé, hogy van ambíció a fejlesztőbrigádban és CW is mindig beleéléssel beszél a játékról, meg a teszteléseiről, ami szerintem tökre szimpatikus.

(#19507) Badlof2k válasza sirdond (#19506) üzenetére


Badlof2k
senior tag

Es Balint , teljes egyettertes reszemrol , csak neha elmelazok jatek vagy napkozben hogy mi lesz a jatek sorsa , a road map edig kiraly ! Az irany jo csak sok a szembe szel es sallang, ahogy csiszolgatnaj rajta ugy lesz egyre jobb , csak a fogam faj neha a hulye mechanikaiktol :") No de akkor mar egy kis build is legyen ne csak errol legyen szo, atlagban a slayer cyclone az elterjedtebb vagyis volt/ lessz ? :D mert gondolkodom egyen mindigis szerettem az ilyen kave daralokat , tippre gondolom magas phys , hatred kilove mar mert annyira nem ad akkora dmg boostot(?), melee range , axe nodeok crittel , jewel is hasonloan , es movement speed szal pl daresso armor amelyik +2 movement speed es egyebeket ad eleg jo lehet ? Bar most h channelinges talan cast on chanelling? Otletek merre mit ? :D bar patch hianyaba meg csak agyalos de valakinek otlet ?:)

"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

(#19508) 0karmacoma0 válasza Badlof2k (#19507) üzenetére


0karmacoma0
senior tag

A default slayer Cycloner kb mióta ismerem a játékot úgy néz ki, hogy Devoto's Devotion sisak, Daresso's Salute amulett, life mindenhol ahol lehet(Kaom Heart leginkább, de én sose szerettem), Disfavour vagy Starforge és Resolute technique mert egyik fegyó base critje se jó így képtelenség jól felskálázni. Fán Life, phys dmg, area dmg és aoe és axe/sword node-ok. Kb ennyi. Ezért is baromi jó a slayer rework. Végre gondolkodni is kell. Az overwhelm segítségével lehet critelni, Impact meg segít, hogy ne kellejen mindenáron linkel vagy passzív pontal növelni az aoe-t. Sőt mivel végre nem minden kis node two hand, így más fegyókon (főleg 1h kardokon) is el lehet gondolkodni.

Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

(#19509) sirdond válasza Badlof2k (#19507) üzenetére


sirdond
őstag

nekem szerintem marauder lesz, de hogy abból mi, azt még nem tudom pontosan. nagyon izgatja a fantáziám az új rage rework, meg, hogy ahhoz mit fognak még kapcsolni, úgyhogy konkrétan majd csak pénteken döntöm el, amikor minden info megvan.

(#19510) Badlof2k válasza 0karmacoma0 (#19508) üzenetére


Badlof2k
senior tag

Köszi ! Jól hangzik annyira nem is bonyolult bár az axe és amu most biztos drága lesz, kaom hart mindig az volt , szal majd ha a tectoniccal kizuztam magam jöhet a ciklon! :D addigra úgy is kiforja magát az új buildek listája , meele tierek melyik hogy jó ^^ a slammerem meg semmit nem változott szal ready to go :D pobba elmentve ha esetleg valakinek kellene [link] :)
Megnéztem a challange reward videót , helm és aura nagyon tetszik a wing kuka , totem meg alap :D

[ Szerkesztve ]

"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

(#19511) TrollBalint válasza Badlof2k (#19507) üzenetére


TrollBalint
addikt

Én nem szeretek elmélázni, mert félek, hogy hasonló gondolatok támadnának bennem :) Igyekszem azzal nyugtatni magam, hogy attól, hogy én nagyon nem vagyok egy kreatív ember, mások még lehetnek azok :)
Én inkább az olyan változásoktól szoktam félni, ami a Diabloba ill. a WoW-ban is jellemző, hogy jön valami új (kieg vagy akármi) és ott a cuccok / skillek jóval nagyobb számokat kapnak és már a végén ott tart az egész, hogy ugyanazt csinálod, ugyanúgy, csak eddig 120 volt belőle a max, most meg 260. Szerencsére, amit eddig láttam, itt nem ez a helyzet, ettől függetlenül én örülnék, ha egy-két boss technikásabb lenne, és erre most van is némi esély :)

"Megnéztem a challange reward videót , helm és aura nagyon tetszik a wing kuka , totem meg alap :D"
Tehát akkor cél a challenge 40? :D

De hogy én buildesebb legyek, én nem merek közelharcit indítani. Nekem az minden játékban elég nagy lutri, először várok kicsit, kialakult buildeket és leesett árakat, aztán majd. Addig valami trickster / witch-csel elbohóckodom :)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#19512) Har_melin válasza 0karmacoma0 (#19508) üzenetére


Har_melin
Topikgazda

ahogy én nézem, szerintem a chieftain és a slayer lesz a meta ebben a ligában. A slayer Impactja irdatlan cearspeed bónuszt jelent a +2 melée range-el és a +50%-ig felmenő AoE-val akkor, amikor az alap melée támadások is kapnak AoE sebzést. Gyakorlatilag egy 1H fegyverrel akkora AoE területet lehet lefogni, mint korábban egy 2H-val és így akár a Cyclone-hoz is érdemes lehet 1H fegyvert használni.

Védd a fákat - egyél hódot!

(#19513) Badlof2k válasza TrollBalint (#19511) üzenetére


Badlof2k
senior tag

Huh , egyszer csak megcsinalom majd 40ig meg 100ig is aztan egy eletre eleg is :D

Itt nem kell ilyne nagy szamoktol felni , legalabbis nem jellemzo rajuk ha csak nem hasznalhatatlan lootra gondolsz ;] ;] viccet felre teve az nekik sem jo irany , bar ha megnezunk par extra durva buildet akkor vannak nagy szamok , de nyilvan ezek nem is altalanos dolgok , a bossok meg oszinten igen lehetne tobb technika meg mechanika csak hogy tobbfelekeppen tudjak meghalni ;] , szamomra akkor csak irritalobb lenne meg ennel is , mint korabban irtam ha Dark Soulsal akarok jatszani akkor jatszok azzal , ez Arpg kicsit tul vannak tolva a bossok szamomra , mas pont emiatt elvezi en speciel nem :D pedig atprogettem magam par rpgn es arpgn meg anyam tyukjan szal mondanam hogy megedzottem de azert nem a boss fightok az eros pontja Poenak szerintem, marmint az endgame , de pl par map boss is vicc .De ott van pl nemis tudom melyik uj boss aminek az arenajaba golyok mennek ilyen vajt utba es ha eltalanak igencsak faj , nos azt meg azt mondanam hogy jo kis fight de amikor 3Xor haltam meg ugy hogy nem latom mitol es off screen vagyok a bostol na az eleg lo**** kategoria nekem :)

Na ez az Aoe slayer one hand jol hangzik clave , rave , blade furry(?) es mas one hand skillek jofele cleart tudnak igy eredmenyezni egy rakatnyi Asel.. lesznek itt jokis buildek ugytunik, kerdes csak hogy 1hand wep mivel lenne jobb mint egy jo 2h phys axe , max Asbe es Critbe ? ezzel beis elozne?

[ Szerkesztve ]

"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

(#19514) SQX_Barto


SQX_Barto
addikt

Meddig szokott lenni maintenance?

#Badlof2k: Utalom a boss fightok nagy reszet...

[ Szerkesztve ]

If I were God, just for a day I would be guilty of letting the whole world slip away | Battlenet: bARTO#2309 | Steam: sqxbarto https://www.pathofexile.com/account/view-profile/bAR7O/characters

(#19515) Har_melin válasza Badlof2k (#19513) üzenetére


Har_melin
Topikgazda

A DW eddig általában nagyobb sebzést adott, mint a 2H a konverziók számítása miatt. A 2H előnye a nagyobb AoE volt. Most az 1H megkap(hat)ja a 2H AoE fedését (sőt, a rapier kategórában még annál is nagyobbat), miközben nem hogy nem veszít, hanem a crit lehetőségek miatt még nyer(het) is a bolton.

Védd a fákat - egyél hódot!

(#19516) SQX_Barto válasza SQX_Barto (#19514) üzenetére


SQX_Barto
addikt

Ujraindult, viszont meg nem kaptam meg a cuccaim a ligabol...

Szerk: na meglettek a cuccok, csak most tehetek rendet, kiszedni mindent a "Remove Only" tabokbol...

[ Szerkesztve ]

If I were God, just for a day I would be guilty of letting the whole world slip away | Battlenet: bARTO#2309 | Steam: sqxbarto https://www.pathofexile.com/account/view-profile/bAR7O/characters

(#19517) Argh!


Argh!
aktív tag

Pffff

Multistrike
This support now provides a lower attack speed multiplier,just over half that of the existing support gem.
The skill repeats now have a damage multiplier, dealing double damage on the third repeat.

:(((

(#19518) Badlof2k válasza Argh! (#19517) üzenetére


Badlof2k
senior tag

De jobb lesz igy a performansz meg responzivabb es nem okoz problemat mert messze menoen tuul sok Ast adott :D Bar szo ami szo tenyleg az egyetlen ertelmes melee gem volt ami kb alap volt hogy berakd kb meg semmi As-d nem volt kb nelkule..

"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

(#19519) BoneDragon


BoneDragon
veterán

Meg is jött a patch notes!

;]

(#19520) BoneDragon


BoneDragon
veterán

(#19521) BoneDragon válasza BoneDragon (#19520) üzenetére


BoneDragon
veterán

Changes to powerful skills
We've decided that Winter Orb, Storm Brand, Bane and Soulrend were too powerful for clearing through content without heavy investment, so the damage and other aspects have been reduced in power.

Warlord’s Mark now only applies its leech bonus to attacks. The curse easily solved mana problems for casters with minimal investment, and after deliberation we've decided that solving mana problems for spellcasters should require more thought and a greater opportunity cost.

Powerful Unique Item Rarity
Certain very powerful unique items will be harder to obtain now. This includes Headhunter, Eternity Shroud and Solstice Vigil.

Ez igy wtf? :U
Class nerfekről nem is beszélve, amiket nem linkeltem. Igazából az egész wtf. 3.8 caster buff lesz? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#19522) Mirman válasza BoneDragon (#19521) üzenetére


Mirman
őstag

Teljesen jogos nerf pl ?

(#19523) sirdond válasza BoneDragon (#19519) üzenetére


sirdond
őstag

ez még nem a patch notes, az ma este lesz.

egyébként meg wtf :Y

most már tuti, hogy melee meta lesz, annak, aki kételkedett volna :D
elég rendesen megnyomták a változtatásokat.

abyss jewel nerf = no easy money :(

de örülök neki, mert így legalább nem attól lesz életképes a melee karaterem, hogy van 8 db GG abyss jewel.

[ Szerkesztve ]

(#19524) dante3 válasza BoneDragon (#19521) üzenetére


dante3
addikt

Akkor ennyit a WO-os kezdőkarimról :(((

Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!

(#19525) Har_melin


Har_melin
Topikgazda

A Dev manifesto lényegesebb pontjai (az ascendancy és a korai boss fight változásokon kívül)

- Accuracy: 100% lesz a hit cap, vagyis Resulute Technique nélkül is lehet mindig célba találó karink. Külön látni fogjuk a normál és az evasive monszták elleni találati esélyt. kb. 3000 accuracy kell majd a lvl83-as fehér mobok elleni 100%-hoz. Csökkenni fog a fáról felszedhető incr. acc. Rossz hír, hogy alacsony evával a monszták telálati szintje is nőni fog.

- Warstaff és Dagger: olyan staff és dagger alaptípusok, amikre nem lehet majd caster modot rollolni. A castereknek való darabok Staff és Rune Dagger néven fognak futni.

- Jewel modok: kemény átvariálás, ahogy látom, masszív nerf, főleg az abyss jewelek terén. Kisebbek lesznek a flat sebzés értékek és kisebbek lesznek a Life/ES/Mana értékek is, ráadásul a top tier ritkábban is fog bejönni. Hasonló nerf érvényes lesz a normál jewelekre is.

- flat weapon ele mods: növelik az értéküket, lesz egy plusz új csúcs tier is, hogy versenyképes legyen a phys dmg modokkal (és némileg kompenzálja a jeweleken elvesztett sebzést).

(folyt. köv.)

Védd a fákat - egyél hódot!

(#19526) sirdond válasza dante3 (#19524) üzenetére


sirdond
őstag

nem kötekedésképpen, de én nem sajnálom. amilyen nobrainer super op karakterek voltak (az is, meg a soulrend + bane), inkább örülök, hogy nerfelték.

(#19527) sith7 válasza sirdond (#19526) üzenetére


sith7
nagyúr

szintén nem kötekedés, de van akinek ez kell, ... egész napi meló/gyerek után, hogy 2 gombot kell csak nyomkodni, nem a billentyűzeten zongorázni, hogy haladni tudjon :R

(#19528) sirdond válasza sith7 (#19527) üzenetére


sirdond
őstag

ezt megértem, csak ez elvileg nem ez a játék. vagyis lehet az a játék, de ezt el kell érni és ezekkel a build-ekkel az a baj, szerintem, hogy szinte nulla befektetéssel el lehet érni.
hidd el én is casual vagyok, meló után este játszok pár órát általában, kivéve liga kezdéskor.

(#19529) Har_melin


Har_melin
Topikgazda

Development manifesto folyt.:

- Travel skills: az olyan movement skillek, amelyeket kifejezetten mozgás miatt használtak emberek. Új tag, hogy a sebzésre is menő skillektől el tudják különíteni őket.

- Molten shell és Immortal call: elvben a manuális alkalmazást jutalmazni akarják a nagyobb védettséggel - ez egy hatalmas bs szerintem egy játékban, aminél az a meghirdetett koncepció, hogy egy lassú build az rossz build. A fene se fog egy bossfightnál flaskák, mozgás skillek és támadások között még manuálisan védelmet is proccolgatni.

- Túl erős skillek: Winter Orb, Storm Brand, Bane, Herald of Agony. Minimális befektetéssel túl nagy clearspeed, ezt akarják visszavágni.

- Warlord's Mark mana leech: ezentúl csak attackból. Castereknek túl egyszerű volt a mana sustain vele.

- Occultist: egy pontba szedik az ES bónuszait, a recharge védelem viszont kikerül belőle egy Witch melletti keystonera, hogy másoknak is elérhető legyen.

- Trickster: Ghost Dance nerf, lassabb Ghost Shroud generálás, kisebb GS bónusz, túl stabil volt a védelme.

- Elementalist: Beacon of Ruin nerf, nincs prolif és csökken a minimum shock értéke is.

(OK, látványos volt az Occultist-Trickster dominancia az előző ligában, de ezekkel a változásokkal gyakorlatilag tényleg nem igazán lesz érdemes castert játszani. Biztosan lesz olyan build, ami így is működni fog, de nekem a ló egyik oldala helyett a másik oldalára esés érzésem van. Ha Occultist és Trickster helyett mindenki Slayert és Chieftaint fog játszani, az pont ugyanolyan egyhangú lesz.)

Védd a fákat - egyél hódot!

(#19530) sith7 válasza sirdond (#19528) üzenetére


sith7
nagyúr

megértem, elfogadom, akkor ez a patch neked készült :)

(#19531) mrkog


mrkog
tag

Na ez a map convertálás király lett.
Kár, hogy órákat töltöttem már ezzel.:)

Na azért a második tabnál kifagyott.:))))

[ Szerkesztve ]

acc: Von_Schwarz

(#19532) dante3 válasza Har_melin (#19529) üzenetére


dante3
addikt

Hát igen, ezzel gyakorlatilag semmi nem értünk el, aki casterrel szeret játszani az kapja be ebben a ligában, most a meleesek játszanak! 3.8-ban jön a következő nerf, jaj hát túlhúztuk a Slayert és Chieftaint, most jöhetnek a summonerek vagy mittudomén... :(

Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!

(#19533) Mirman válasza dante3 (#19532) üzenetére


Mirman
őstag

Én nem értem ezt a kiakadast. Jelen pillanatban indokolatlanul erősek a casterek bármilyen nem mirror gear szintű meleehez képest . Emiatt nerfelnek valamit a leg erősebb spelleken és az ahhoz tartozó ascendanykon . Ettől még egyik sem lesz használhatatlan , bármelyik skillel amivel eddig red eldert öltek le lehet majd most is , maximum kicsit reálisabb ráfordítással.

Ezzel párhuzamosan buffot kapnak a melee dolgok és így talán egy balanceolt eredményt kapunk .

Nagy vonalakban én egyet értek a nerfekkel .

(#19534) sirdond válasza Mirman (#19533) üzenetére


sirdond
őstag

igazából én sem értem, mert simán használhatóak lesznek a spellcaster build-ek is még mindig.

(#19535) TrollBalint válasza sirdond (#19534) üzenetére


TrollBalint
addikt

Én biztos spellcastert kezdek. Egy Soulrend + Bane-t néztem ki, de ezen nerfek után picit könnyebb a választás, hogy ED + contagion, vagy Soulrend + Bane. Utóbbinál főleg az szólt mellette, hogy az előbbit játszottam a flashback-be (nagyjából) az utóbbinál meg a Bane-nek nagyon tetszik az effektje. :)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#19536) Badlof2k


Badlof2k
senior tag

Szegeny casterek most majd kicsit tobbet kell nyomkodni a ket gombot vagy lehet harmat ;] a zongorazas meg max elemancer es minion vagy aurabotnal esedekes szerintem.. legalabbis ami melee buildet toltam eddig ott sem kelett zongorazni (: ja a Wo megcsak nemis ket gombos volt csak a jobb kattal zuztam a palyan kb vegig rohanva :D szal igazabol 1🤔 de no offense :) a melee jo par liga ota szerintem baromi nagy hatranyba volt casterekkel szemben , dmgben , defbe szo-szo , most legalabb majd jobban lehet epitgetni es buildeket gyartani mindket oldalon!

[ Szerkesztve ]

"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

(#19537) TrollBalint válasza Badlof2k (#19536) üzenetére


TrollBalint
addikt

2 vagy 3 gomb? Az italokat is beleszámoltad? ;]

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#19538) dante3


dante3
addikt

Amúgy az event eredmények mikor derülnek ki,ki mit kapott/nem kapott? :)

Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!

(#19539) TrollBalint válasza dante3 (#19538) üzenetére


TrollBalint
addikt

A Bestiary flashbackben (ha lehet hinni a fórumnak) még aznap megkapták a díjat, mikor lejárt az event. "Kihirdetve" nem lesz sehol, ha nyertél, akkor ott lesz a microtransaction ládában (N betű alapból)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#19540) Rizseslescó


Rizseslescó
aktív tag

Sith, az asszonyt direkt nem említetted? vagy csak a legrosszabbat későbbre tartogatod? ;] :P :DDD :DD :D

Egyre jobban piszkálja a csőröm valami shield charge-s build, imádtam régen... valaki nem rakna össze egyet?

(#19541) Badlof2k válasza TrollBalint (#19537) üzenetére


Badlof2k
senior tag

Minek az ha ket skill lerendez mindent ;]

"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

(#19542) dante3 válasza TrollBalint (#19539) üzenetére


dante3
addikt

Köszi, akkor sajna nem kaptam semmit, várható volt, sok player sok-sok karakterrel... :R
Igaz csak 75-ig fejlődtem fel, mind1 legalább megpróbáltam.

Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!

(#19543) sith7 válasza Rizseslescó (#19540) üzenetére


sith7
nagyúr

:D
az megvan 5 perc alatt, ennyi idősen már nem virtuskodik az ember ;]

viccet félretéve, mindennek megvan a maga helye, ideje, ebből a szempontból egy szavam nem lehet rá :N
ha gépezek, megérti :K , tudja, hogy amit tudok , megteszek a családért.

(#19544) Har_melin válasza Mirman (#19533) üzenetére


Har_melin
Topikgazda

Ezen az alapon a melée buildek miatt sem kellett sírni eddig sem, hiszen nem arról volt szó, hogy használhatatlanok voltak a skillek. Eddig is lehetett velük red eldert ölni, csak (most éppen) a casterrel jobban. A mostani változtatásokkal (amelyek castereknél egyszerre csökkentik, meléenél meg növelik a sebzést és a túlélési képességet) meg pont fordítva lesz. A casterek panasza most pont annyira lesz jogos, amennyire a melée volt eddig.

A caster buildek nem voltak eddig sem OP-k - pár skill volt az. De ez három skill volt a tököm tudja mennyi spellből. Ehhez képest a teljes spektrumot érintik az ascendancy nerfek, a jewel nerfek és a skill nerfek is mint pl. a Warlords mark. Ettől nem csak az eddig OP skillek lesznek gyengébbek, hanem mindegyik build, amelyik ezeket használta volna. Az is, ami eddig sem volt OP. Úgy, hogy a másik oldalon nincs semmi.

Biztosan lesznek most is casterrel játszók, eddig is volt 1-1% melée build - de ez nem balansz, hanem maximális kilengésű inga.

Hozzáteszem, hogy én eddig is döntően melée karaktereket vittem, nem a saját játékomat siratom, csak ez a másik véglet most.

Védd a fákat - egyél hódot!

(#19545) TrollBalint válasza Badlof2k (#19541) üzenetére


TrollBalint
addikt

Pont erre értettem, hogy a 2-3 gomb úgy jön ki, ha italt is nyom az ember. Anélkül csak 1 :DD

Bár pontosan még nem tudom mivel fogok kezdeni szombaton, de hogy 3.8.0-ban raiderrel, abban (közel) 100%-ig biztos vagyok :D
"...the Raider will be seeing some big changes in 3.8.0"

Har_melin: Jól sejtem, hogy a caster cuccok olcsóbbak lesznek? Ha "mindenki" melee-vel fogja majd nyomni?

[ Szerkesztve ]

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#19546) sirdond válasza Har_melin (#19544) üzenetére


sirdond
őstag

nézd egy kicsit másik szemmel akkor. a GGG elmondása szerint rengeteg mindenhez hozzányúltak a játékban, ami egy rakás új bug-ot eredményezett. nekik végesek az erőforrásaik és a rendelkezésre álló idő is fix, ezeket a dolgokat viszont valahogy rendbe kell tenni mielőtt kijönnek a 4.0-val, úgyhogy valahogy muszáj rávenni az embereket, hogy melee-t játszanak és "béta teszteljenek". sajnos ez ezzel jár.

(#19547) la_cc


la_cc
addikt

Hát én bizony csak caster-rel játszottam eddig Poe-t egy kivétellel, szóval faszomat! :W :W ;]

Lehet indítok valami slayer-t aztán megpróbálok melee karival tolni.

[ Szerkesztve ]

~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~

(#19548) Rizseslescó válasza sith7 (#19543) üzenetére


Rizseslescó
aktív tag

Hát én is csak azt mondom, hogy mindenkinek ilyen sárkánya legyen otthon, amilyen nekem van :DDD :DD
Néha hangos,olykor füstölög, de el nem tudnám képzelni az életem nélküle
:K :C Nekem 5 perc az még 44 nyarán kiskamaszként volt :F :U néha beleférek a 10 percbe is :P ;]
Ma este 7ig felengedett, mert nem lesz itthon :K :B ha gondolod és felérsz hamarabb, írj rám?
Lesz egy kis dolgom a kertben, de el tudom halasztani, ha arról van szó? :DDD :DDD
Felvettelek barátnak a múltkor, de nem jelöltél vissza ingame? :F

(#19549) Rizseslescó válasza Har_melin (#19544) üzenetére


Rizseslescó
aktív tag

Azért maradtak még játszóható caster opciók és ne felejtsük el a trap&mine buildeket se. Mondjuk ha nem nyúlnak hozzá egész jó starter buildet össze lehet hozni. Emlékszem vettem egy fencoilt és hozzám mérve rekord idő alatt felvittem egy karit 70re az arc trapperrel, sőt azzal a staffal még piros mapot is futottam ... :Y
Amúgy én is WO karival akartam kezdeni, de más opciót választok majd. Lehet tényleg visszatérek nosztalgiázni és tényleg csinálok egy facebreaker+ great old 1 shield chargos meleet, AWC-vel felturbózva. Nem lesz egy superman, de tuti nagyon fogom szeretni. Na persze, ha el nem szabadulnak az árak, mert lehet csillagászati összegért fognak menni a fizikálos cuccok...
Jelen állás szerint még megérheti szvsz CoC ice nova assasin is..

(#19550) BoneDragon válasza la_cc (#19547) üzenetére


BoneDragon
veterán

Ha ez vigasztal, nehezebb melee karakterrel. :D

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Path of Exile (ARPG)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.