Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- Luck Dragon: MárkaLánc
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
válasz
Dluinet #4459 üzenetére
A gyári periódus 30 ezer km. Ez meg van felezve, 15 ezrenként cserélek.
Nem hallgatok a Renaultra. A korábbi 1,5 dci-nél az elnyújtott csereperiódus is ok volt a hajtókar csapágy halálára.
A levegőszűrő is minden olajcserénél cserélve van. A gyári 60 ezer volt...Egyébként hosszabb távokra van használva az autó. Város ritka. Ha meg igen, akkor igyekszem úgy menni, hogy bemelegedjen a motor rendesen.
Bár amíg cégesként volt használva az autó, addig nem kímélték ennyire. Mondjuk 30 ezerig nem húzták el azért a cserét. A levegőszűrőnél viszont tartották a gyárit.
Városoztak is vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest